Sergiño Dest

Spelers A-selectie.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Even opgezocht, deze jongen krijgt 6 mln salaris bij Barca. Dit is toch totaal niet in verhouding met zijn kwaliteiten. Als Bosz wil blijven spelen zoals hij nu doet is Dest geen optie voor de RB positie. Zoals al door iemand aangegeven is LB positie ook niet waar hij vaak heeft gespeeld dus ook niet van toepassing.

Wat zien ze wat wij niet zien?
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 17 Aug 2023, 10:09 Kan me voorstellen dat PSV anticipeert op de LB positie. Mauro is meer geblesseerd dan fit en V Aanholt is gehuurd, 34 en lijkt niet te voldoen.

Logische en goedkope optie dit. Plus, pas 22
Komt ie toch voor een ei en een appel hier spelen?
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

De Realist wrote: 17 Aug 2023, 09:53 Dest gaat er voor zorgen dat we terug verlangen naar Philip Max van vorig jaar.
Nou nou. Ietsje gechargeerd?
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Eindhovenvoetbal
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 17 Aug 2023, 10:09 Kan me voorstellen dat PSV anticipeert op de LB positie. Mauro is meer geblesseerd dan fit en V Aanholt is gehuurd, 34 en lijkt niet te voldoen.

Logische en goedkope optie dit. Plus, pas 22
Heeft wel geteld +- 16 wedstrijden in 4 jaar tijd op die positie gespeeld. Dus lijkt mij helemaal geen optie voor de LB.
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 17 Aug 2023, 10:13
De Realist wrote: 17 Aug 2023, 09:53 Dest gaat er voor zorgen dat we terug verlangen naar Philip Max van vorig jaar.
Nou nou. Ietsje gechargeerd?
As always ietsje. Maar het zou me eerlijk gezegd niet eens verbazen. Deze jongen kan echt totaal helemaal compleet absoluut niet verdedigen.
These users thanked the author De Realist for the post (total 2):
VTheManGrasmat
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
Heruone
Lid scoutingsteam
Posts: 8164
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Prima versterking, verwacht ik. Met een aantal vragen en kanttekeningen uiteraard.
Last edited by Heruone on 17 Aug 2023, 10:16, edited 1 time in total.
These users thanked the author Heruone for the post (total 3):
ArdbegEindhovenvoetbalSao-Mellow
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Madueke
Legende
Posts: 10870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Hij is verdedigend helemaal niet beter dan PvA. Kijken mensen die dit zeggen überhaupt ooit voetbal?

Het is ook wel zorgwekkend dat er interesse is Debast en Dest om de gammele achterhoede te 'versterken'.
These users thanked the author Madueke for the post:
De Realist
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als we hem maar niet kopen, huur lijkt me prima om meer opties te krijgen op de backposities zolang Mauro geblesseerd is. En natuurlijk is het een upgrade tov Sambo/Mwene en PvA in de huidige vorm. Overigens al de 3e Amerikaan en 3e Nederlandstalige aanwinst.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 17 Aug 2023, 10:16
Het is ook wel zorgwekkend dat er interesse is Debast en Dest om de gammele achterhoede te 'versterken'.
Beetje zoals met Cillessen en met Krul.

https://www.voetbalzone.nl/nieuws/krul- ... r-n/402493
https://www.PSV.nl/nieuwspagina/artikel ... enitez.htm

Er is vanalles mogelijk, al vind ik Dest geen verkeerde optie.
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lekker bezig Earnie!
Ik vraag er niks voor. Gratis advies!:
ComeOnPSV wrote: 03 Aug 2023, 10:34Nu Dest vrij is gekomen lijkt het mij best aannemelijk dat PSV hierop wil doorpakken. Je hebt dan beide backposities goed staan met aan beide kanten in ieder geval 1 concurrent.
ComeOnPSV wrote: 11 Aug 2023, 11:37Dest als linksachter is zoveel beter dan Mwene.

Komt er een privejet uit Barcelona?
These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
EindhovenvoetbalDeefPeef
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bournemouth afgevallen.
Kan de komende dagen al beklonken worden.

These users thanked the author ComeOnPSV for the post (total 2):
SKERLADeefPeef
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 17 Aug 2023, 10:15 Prima versterking, verwacht ik. Met een aantal vragen en kanttekeningen uiteraard.
Sarcasme of serieus? :huh:

Indien dat laatste: what about zijn verdedigende beperkingen dan?
These users thanked the author Grasmat for the post:
VTheMan
Kezmania
Meervoudig international
Posts: 1336
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
FOOTB_REM_S: No

Sommige mensen hebben er hier een handje van alles te bagataliseren en prefereren het halfvolle glas. Voor de sfeer zeker niet onbelangrijk dat deze mensen er zijn, zeg maar gerust essentieel, maar in het geval van Dest denk ik echt dat we hier allemaal de haren uit ons hoofd gaan trekken. Hoever 2.0. We hebben kwaliteit nodig geen kwantiteit.
These users thanked the author Kezmania for the post:
De Realist
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Madueke wrote: 17 Aug 2023, 10:16 Hij is verdedigend helemaal niet beter dan PvA. Kijken mensen die dit zeggen überhaupt ooit voetbal?

Het is ook wel zorgwekkend dat er interesse is Debast en Dest om de gammele achterhoede te 'versterken'.
Heb vrijwel alles van hem gezien bij Barcelona en totaal oneens met je. Dest is verdedigend vergelijkbaar met Van Aanholt. Gewoon prima voor een back. En aan de bal echt goed.
These users thanked the author Eindhovenvoetbal for the post (total 2):
ComeOnPSVDeefPeef
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 17 Aug 2023, 10:25
Heruone wrote: 17 Aug 2023, 10:15 Prima versterking, verwacht ik. Met een aantal vragen en kanttekeningen uiteraard.
Sarcasme of serieus? :huh:

Indien dat laatste: what about zijn verdedigende beperkingen dan?
Is Aanholt verdedigend beter?
Ivicii
Bankzitter
Posts: 283
Joined: 06 Jun 2023, 10:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Aug 2023, 10:25
Madueke wrote: 17 Aug 2023, 10:16 Hij is verdedigend helemaal niet beter dan PvA. Kijken mensen die dit zeggen überhaupt ooit voetbal?

Het is ook wel zorgwekkend dat er interesse is Debast en Dest om de gammele achterhoede te 'versterken'.
Heb vrijwel alles van hem gezien bij Barcelona en totaal oneens met je. Dest is verdedigend vergelijkbaar met Van Aanholt. Gewoon prima voor een back. En aan de bal echt goed.
Dat is wel een probleem als we aan beide kanten een back hebben die vaker voorin te vinden is dan achterin.
User avatar
VTheMan
Meervoudig international
Posts: 1077
Joined: 24 Jun 2022, 15:13
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Bakayoko
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 10:26
Grasmat wrote: 17 Aug 2023, 10:25

Sarcasme of serieus? :huh:

Indien dat laatste: what about zijn verdedigende beperkingen dan?
Is Aanholt verdedigend beter?
Ja, en dat zegt genoeg lijkt me
These users thanked the author VTheMan for the post:
SKERLA
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Mwene is oprecht helemaal niets minder dan Dest. Maar dan ook echt helemaal niets. Dest is sneller. Nou, gefeliciteerd. We kunnen Shurandy Martina vragen om RB te worden. Goed voor de sfeer ook!

Ipv onze zwakste linie te versterken wil Ernie de competitie nog een beetje spannend maken door deze gewoon doodleuk nóg verder te verzwakken. Juist op het moment dat je de nkt dat het niet slechter kan.Ik denk echt dat Brands met Derijck aan komt kakken. Gewoon omdat het kan. Om te laten zien dat we zoveel beter zijn dat we met Ramalho, Derijck en Dest achterin kampioen kunnen worden. We hebben wel een flink paar ballen in de directie zitten. Lachten man.

Wel zo fair naar Feyenoord en Ajax. Het moet ook een beetje uitdagend blijven he. Dat snap ik ook wel.
These users thanked the author Ittot for the post:
De Realist
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 10:26
Grasmat wrote: 17 Aug 2023, 10:25

Sarcasme of serieus? :huh:

Indien dat laatste: what about zijn verdedigende beperkingen dan?
Is Aanholt verdedigend beter?
Van Aanholt is een linksback, Dest een rechtsback. Zoals je zelf al insinueert, hebben we nog meer verdedigers nodig die slecht kunnen verdedigen?
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Mikelvb wrote: 17 Aug 2023, 10:28
SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 10:26

Is Aanholt verdedigend beter?
Van Aanholt is een linksback, Dest een rechtsback. Zoals je zelf al insinueert, hebben we nog meer verdedigers nodig die slecht kunnen verdedigen?
Maar zoals PSV nu speelt is linksback de enige positie voor Dest, daarom de vergelijking met Aanholt.

Tweede punt is duidelijk en terecht.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Eindhovenvoetbal wrote: 17 Aug 2023, 10:25
Madueke wrote: 17 Aug 2023, 10:16 Hij is verdedigend helemaal niet beter dan PvA. Kijken mensen die dit zeggen überhaupt ooit voetbal?

Het is ook wel zorgwekkend dat er interesse is Debast en Dest om de gammele achterhoede te 'versterken'.
Heb vrijwel alles van hem gezien bij Barcelona en totaal oneens met je. Dest is verdedigend vergelijkbaar met Van Aanholt. Gewoon prima voor een back. En aan de bal echt goed.
Weet je dit zeker? Ik vraag het me echt af of je hem hebt zien spelen. Hij kwam bij Ajax al tekort. De transfer naar barca was een grap. En daar hadden ze het ook heel snel gezien. Net als bij Milan.

Ik vraag me ook af waarom je vindt dat hij goed aan de bal is. En dan bedoel ik welke kwaliteiten hij heeft aan de bal die nuttig zijn voor een back en waar dat uit blijkt. Scoort hij wel eens? Geeft hij veel assist? Geeft hij veel ballen door de linies heen in de opbouw? Ik zie het werkelijk totaal niet namelijk.
These users thanked the author Ittot for the post (total 2):
VTheManDe Realist
User avatar
trouwepsvfan
Vedette
Posts: 8014
Joined: 11 Aug 2019, 14:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Als je ziet in wat voor goede vijver we vissen voor het middenveld en de aanval en welke namen we nu dan horen voor de verdediging……

Dest en Debast. Het zijn allebei alibiverdedigers die leuk kunnen voetballen maar verdedigen is kennelijk lastig.

Ik mag hopen dat Earnest achter de schermen met wat beters bezig is.
These users thanked the author trouwepsvfan for the post (total 3):
GrasmatDe RealistdannyPSV
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Heruone wrote: 17 Aug 2023, 10:15 Prima versterking, verwacht ik. Met een aantal vragen en kanttekeningen uiteraard.
Zeker. Laten we direct Bram van Polen er bij halen. Ook een prima versterking met een aantal vragen en kanttekeningen uiteraard.
These users thanked the author Ittot for the post:
De Realist
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Image
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 17 Aug 2023, 10:26
Grasmat wrote: 17 Aug 2023, 10:25

Sarcasme of serieus? :huh:

Indien dat laatste: what about zijn verdedigende beperkingen dan?
Is Aanholt verdedigend beter?
Nee maar ook niet (heel veel) slechter. Ik neem aan dat iedereen het eens is dat we significante verbetering zoeken voor de defensie. Zeker als iemand zoals Dest ook met een gigasalaris komt.
These users thanked the author Grasmat for the post:
SKERLA
Post Reply