Grasmat Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Zuc0
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

psvgouda wrote: 16 Jul 2024, 19:27
Zuc0 wrote: 16 Jul 2024, 18:46 Guus Meeuwis maakt in een paar avonden meer kapot dan een seizoen eredivisie, bekervoetbal en CL.
En hij komt er gewoon mee weg. Stadionverbod graag.
En dat beeld dan?
Goede vraag. Misschien gewoon laten staan om tegenaan te pissen. Kan wellicht worden meegenomen in de verbouwing van de toiletten.
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Manneke Pis 2.0?
Balinho
Internationale topspeler

SKERLA wrote: 16 Jul 2024, 20:42 Manneke Pis 2.0?
Gutsen op Guuske.
ComeOnPSV
Vedette

psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

In mijn agenda duurt dat nog 18 dagen, geen 7. Maar of dat lang genoeg is? Krijgen we weer vliegende plaggen of zal dat meevallen? Kum d’r mer in @grasmat
DeEintovenaar
Nationale topspeler

psvgouda wrote: 17 Jul 2024, 08:29 In mijn agenda duurt dat nog 18 dagen, geen 7. Maar of dat lang genoeg is? Krijgen we weer vliegende plaggen of zal dat meevallen? Kum d’r mer in @grasmat
Volgende week woensdag is PSV-FCE en de 27e is al PSV-Valencia.
psvgouda
Vedette

DeEintovenaar wrote: 17 Jul 2024, 08:31
psvgouda wrote: 17 Jul 2024, 08:29 In mijn agenda duurt dat nog 18 dagen, geen 7. Maar of dat lang genoeg is? Krijgen we weer vliegende plaggen of zal dat meevallen? Kum d’r mer in @grasmat
Ah, my bad…Zaaltje huren dan?
DeEintovenaar
Nationale topspeler

psvgouda wrote: 17 Jul 2024, 08:32
DeEintovenaar wrote: 17 Jul 2024, 08:31

Ah, my bad…Zaaltje huren dan?
Of gewoon beachvoetbal? Wit zand erover, opgelost.
  • These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
    psvgouda
    Balinho
    Internationale topspeler

Ardbeg heeft ons beloofd dat alles op schema ligt, wees & blijf dus gerust allen. Misschien kan hij ons ook iets vertellen over de capillaire werking van een hybride Grasmat. Of Louis van Gaal vragen het ons uit te leggen.
  • These users thanked the author Balinho for the post:
    Grasmat
    psvgouda
    Vedette

Balinho wrote: 17 Jul 2024, 08:41
    @Ardbeg heeft ons beloofd dat alles op schema ligt, wees & blijf dus gerust allen. Misschien kan hij ons ook iets vertellen over de capillaire werking van een hybride @Grasmat. Of Louis van Gaal vragen het ons uit te leggen.
    Nu ben ik weer heulemaol gerustgesteld. Thx! En draai ik mij maar weer om 😴
    Sensation
    Lid scoutingsteam
    Clubvoorkeur: Ja

ComeOnPSV wrote: 17 Jul 2024, 08:12
    Haagse matten? Zure matten?
    Hatseflats
    Vedette

Denk dat ze ieder sprietje met Tie-wraps vast gaan zetten.
    TigTogFlip
    Basisspeler
    Favoriete speler: Sangare

Hatseflats
    Vedette

Hoe gaat dat in een week goed hechten?
    Duurt normaliter toch gewoon al 2 tot 3 weken?
    TomPSV023
    Meervoudig international
    Favoriete speler: Messi

Hatseflats wrote: 17 Jul 2024, 10:06 Hoe gaat dat in een week goed hechten?
    Duurt normaliter toch gewoon al 2 tot 3 weken?
    Flex Tape
    Lente
    Meervoudig international

Een hybride mat is natuurlijk wel anders dan een normale grasmat. Niet dat ik er verstand van heb, maar het kunstgras in de hybride mat zal verder niet meer op een natuurlijke wijze hoeven te hechten lijkt mij. Daarnaast zal die mat al in een topconditie aankomen en zijn in het stadion ook alle faciliteiten aanwezig om de meest gunstige groeiomstandigheden te creëren voor het echte gras in de mat. Als daar 's nachts de lampen opgaan, de juiste temperatuur gewaarborgd wordt met de juiste vochtigheid, dan is die mat 24 uur per dag bezig met hechten. Kan me dus zomaar voorstellen dat ze 2 tot 3 weken in kunnen korten naar 1 week. Lijkt me dat de grasmeesters wel weten waar ze mee bezig zijn en hier een hele planning achter zit en ook met de leverancier harde afspraken gemaakt zijn.
    Oh PSV wat je met me doet…
    Prof_napo
    Internationale topspeler
    Clubvoorkeur: v.v. UNA

We mogen toch hopen, lees er van uit gaan dat, PSV de juiste expertise heeft en daarmee goede tijdslijnen heeft om het veld gereed te krijgen voor de eerste wedstrijd. Daar heb ik toch wat meer vertrouwen in dan de emoji's van camperverhuurder Bosmans
  • These users thanked the author Prof_napo for the post (total 4):
    SensationArdbegGrasmatRen Höek
    psvgouda
    Vedette

Prof_napo wrote: 17 Jul 2024, 10:55 We mogen toch hopen, lees er van uit gaan dat, PSV de juiste expertise heeft en daarmee goede tijdslijnen heeft om het veld gereed te krijgen voor de eerste wedstrijd. Daar heb ik toch wat meer vertrouwen in dan de emoji's van camperverhuurder Bosmans
    En zo is dat. Al lijken wij de laatste jaren niet gezegend met structureel goede grasmatten. Wel leken er afgelopen seizoen er wat minder pollen langs mijn hoofd te scheren en wat minder spelers te struikelen over deze dan wel gene spriet. Maar dat is mijn oppervlakkige indruk. Er worden natuurlijk ook steeds hogere eisen gesteld aan spelers qua snelheid en wendbaarheid, daar moeten materialen (grasmat, schoeisel) maar gelijke tred mee kunnen houden hè, valt niet mee. We gaan het zien. Zin in 4 augustus ☺️
    Prof_napo
    Internationale topspeler

psvgouda wrote: 17 Jul 2024, 11:04
    Prof_napo wrote: 17 Jul 2024, 10:55 We mogen toch hopen, lees er van uit gaan dat, PSV de juiste expertise heeft en daarmee goede tijdslijnen heeft om het veld gereed te krijgen voor de eerste wedstrijd. Daar heb ik toch wat meer vertrouwen in dan de emoji's van camperverhuurder Bosmans
    En zo is dat. Al lijken wij de laatste jaren niet gezegend met structureel goede grasmatten. Wel leken er afgelopen seizoen er wat minder pollen langs mijn hoofd te scheren en wat minder spelers te struikelen over deze dan wel gene spriet. Maar dat is mijn oppervlakkige indruk. Er worden natuurlijk ook steeds hogere eisen gesteld aan spelers qua snelheid en wendbaarheid, daar moeten materialen (grasmat, schoeisel) maar gelijke tred mee kunnen houden hè, valt niet mee. We gaan het zien. Zin in 4 augustus ☺️
    Ho ho, de eerste wedstrijd om de eerste prijs wordt volgende week al gespeeld. De befaamde lichtstadderby
    psvgouda
    Vedette

Prof_napo wrote: 17 Jul 2024, 11:06
    psvgouda wrote: 17 Jul 2024, 11:04
    Ho ho, de eerste wedstrijd om de eerste prijs wordt volgende week al gespeeld. De befaamde lichtstadderby
    Ik weet het. Maar daar ben ik niet bij, excuses daarvoor
    SKERLA
    Legende

Wie is Jan Bosmans?
    Prof_napo
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Jul 2024, 11:10 Wie is Jan Bosmans?
    Image
    SKERLA
    Legende

Zegt me nog niks. Waarom filmt hij in het Philips stadion?
    Prof_napo
    Internationale topspeler

SKERLA wrote: 17 Jul 2024, 11:21 Zegt me nog niks. Waarom filmt hij in het Philips stadion?
    Omdat hij gewoon bij de Verlenging is, zoals elke willekeurige passant daar naar toe kan gaan.
  • These users thanked the author Prof_napo for the post:
    SKERLA
    Lente
    Meervoudig international

SKERLA wrote: 17 Jul 2024, 11:10 Wie is Jan Bosmans?
    Echtgenoot van Jolanda, vader van Jill - Joey - Jessy. Een pragmatische man die graag klavertjes vier zoekt, PSV en Max supportert, naar Queen luistert, weleens een camper huurt, niet altijd serieus is en een tatoeage van een anker heeft.
  • These users thanked the author Lente for the post:
    Heissenberrug
    Oh PSV wat je met me doet…
    Post Reply