Goede vraag. Misschien gewoon laten staan om tegenaan te pissen. Kan wellicht worden meegenomen in de verbouwing van de toiletten.
Grasmat Philips Stadion
-
- Nationale topspeler
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ah, my bad…Zaaltje huren dan?DeEintovenaar wrote: ↑17 Jul 2024, 08:31Volgende week woensdag is PSV-FCE en de 27e is al PSV-Valencia.
-
- Nationale topspeler
Of gewoon beachvoetbal? Wit zand erover, opgelost.psvgouda wrote: ↑17 Jul 2024, 08:32Ah, my bad…Zaaltje huren dan?DeEintovenaar wrote: ↑17 Jul 2024, 08:31
Volgende week woensdag is PSV-FCE en de 27e is al PSV-Valencia.
- These users thanked the author DeEintovenaar for the post:
- psvgouda
- Balinho
- Internationale topspeler
Ardbeg heeft ons beloofd dat alles op schema ligt, wees & blijf dus gerust allen. Misschien kan hij ons ook iets vertellen over de capillaire werking van een hybride Grasmat. Of Louis van Gaal vragen het ons uit te leggen.
- psvgouda
- Vedette
Nu ben ik weer heulemaol gerustgesteld. Thx! En draai ik mij maar weer om
- Hatseflats
- Vedette
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Sangare
- Hatseflats
- Vedette
- TomPSV023
- Meervoudig international
- Favoriete speler: Messi
Flex TapeHatseflats wrote: ↑17 Jul 2024, 10:06 Hoe gaat dat in een week goed hechten?
Duurt normaliter toch gewoon al 2 tot 3 weken?
- Lente
Een hybride mat is natuurlijk wel anders dan een normale grasmat. Niet dat ik er verstand van heb, maar het kunstgras in de hybride mat zal verder niet meer op een natuurlijke wijze hoeven te hechten lijkt mij. Daarnaast zal die mat al in een topconditie aankomen en zijn in het stadion ook alle faciliteiten aanwezig om de meest gunstige groeiomstandigheden te creëren voor het echte gras in de mat. Als daar 's nachts de lampen opgaan, de juiste temperatuur gewaarborgd wordt met de juiste vochtigheid, dan is die mat 24 uur per dag bezig met hechten. Kan me dus zomaar voorstellen dat ze 2 tot 3 weken in kunnen korten naar 1 week. Lijkt me dat de grasmeesters wel weten waar ze mee bezig zijn en hier een hele planning achter zit en ook met de leverancier harde afspraken gemaakt zijn.
Oh PSV wat je met me doet…
-
- Clubvoorkeur: v.v. UNA
We mogen toch hopen, lees er van uit gaan dat, PSV de juiste expertise heeft en daarmee goede tijdslijnen heeft om het veld gereed te krijgen voor de eerste wedstrijd. Daar heb ik toch wat meer vertrouwen in dan de emoji's van camperverhuurder Bosmans
- psvgouda
- Vedette
En zo is dat. Al lijken wij de laatste jaren niet gezegend met structureel goede grasmatten. Wel leken er afgelopen seizoen er wat minder pollen langs mijn hoofd te scheren en wat minder spelers te struikelen over deze dan wel gene spriet. Maar dat is mijn oppervlakkige indruk. Er worden natuurlijk ook steeds hogere eisen gesteld aan spelers qua snelheid en wendbaarheid, daar moeten materialen (grasmat, schoeisel) maar gelijke tred mee kunnen houden hè, valt niet mee. We gaan het zien. Zin in 4 augustus
-
Ho ho, de eerste wedstrijd om de eerste prijs wordt volgende week al gespeeld. De befaamde lichtstadderbypsvgouda wrote: ↑17 Jul 2024, 11:04En zo is dat. Al lijken wij de laatste jaren niet gezegend met structureel goede grasmatten. Wel leken er afgelopen seizoen er wat minder pollen langs mijn hoofd te scheren en wat minder spelers te struikelen over deze dan wel gene spriet. Maar dat is mijn oppervlakkige indruk. Er worden natuurlijk ook steeds hogere eisen gesteld aan spelers qua snelheid en wendbaarheid, daar moeten materialen (grasmat, schoeisel) maar gelijke tred mee kunnen houden hè, valt niet mee. We gaan het zien. Zin in 4 augustus
- psvgouda
- Vedette
Ik weet het. Maar daar ben ik niet bij, excuses daarvoorProf_napo wrote: ↑17 Jul 2024, 11:06Ho ho, de eerste wedstrijd om de eerste prijs wordt volgende week al gespeeld. De befaamde lichtstadderbypsvgouda wrote: ↑17 Jul 2024, 11:04
En zo is dat. Al lijken wij de laatste jaren niet gezegend met structureel goede grasmatten. Wel leken er afgelopen seizoen er wat minder pollen langs mijn hoofd te scheren en wat minder spelers te struikelen over deze dan wel gene spriet. Maar dat is mijn oppervlakkige indruk. Er worden natuurlijk ook steeds hogere eisen gesteld aan spelers qua snelheid en wendbaarheid, daar moeten materialen (grasmat, schoeisel) maar gelijke tred mee kunnen houden hè, valt niet mee. We gaan het zien. Zin in 4 augustus
-
- Lente
Echtgenoot van Jolanda, vader van Jill - Joey - Jessy. Een pragmatische man die graag klavertjes vier zoekt, PSV en Max supportert, naar Queen luistert, weleens een camper huurt, niet altijd serieus is en een tatoeage van een anker heeft.
- These users thanked the author Lente for the post:
- Heissenberrug
Oh PSV wat je met me doet…