Zat ook in MM tegen Sparta. Uitverkocht, maar verbazingwekkend genoeg minimaal 100 lege stoeltjes, zal morgen vast niet anders zijn. Maar goed, voor de beste plekken moet je wel vroeg zijn denk ik, al heb je mi op veel plekken in MM prima zicht. Ik was er overigens om 10.15 en stond 6e in de rij ofzo, Deninho was echt achterlijk vroeg dan .Kingfisher wrote: ↑18 May 2024, 12:51En ik dacht dat ik al vroeg zou zijn met mijn 13.00 uur . Dankjewel voor de info.
PSV - RKC Waalwijk I Eredivisie (19/05/2024)
-
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV
- These users thanked the author Doldenaar for the post:
- Kingfisher
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
- Legende
-
- Legende
Dat vak was toen volledig uitverkocht hoor, ik zat er ook. Ze verkopen alleen niet alles omdat je op sommige plekken echt vrijwel niets ziet.Doldenaar wrote: ↑18 May 2024, 13:47Zat ook in MM tegen Sparta. Uitverkocht, maar verbazingwekkend genoeg minimaal 100 lege stoeltjes, zal morgen vast niet anders zijn. Maar goed, voor de beste plekken moet je wel vroeg zijn denk ik, al heb je mi op veel plekken in MM prima zicht. Ik was er overigens om 10.15 en stond 6e in de rij ofzo, Deninho was echt achterlijk vroeg dan .Kingfisher wrote: ↑18 May 2024, 12:51
En ik dacht dat ik al vroeg zou zijn met mijn 13.00 uur . Dankjewel voor de info.
- StratumZuid
- Vedette
- deninho32
- Site Admin
Nee, de competitie is klaar, vorige week was ook een verplicht nummer voor het team. Lijken me ook vreselijke wedstrijden om te moeten spelen.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
- Persepolis
- Vedette
Overwinning met 3 goals verschil een ik ben blij. Hebben we tenminste 1 record erbij.
- These users thanked the author Persepolis for the post:
- Tijn
-
- Nationale topspeler
Hattrick Luuk zou wel lekker zijn.Persepolis wrote: ↑19 May 2024, 08:46 Overwinning met 3 goals verschil een ik ben blij. Hebben we tenminste 1 record erbij.
-
- Moderator
Ik hoop nog 1x op een goede wedstrijd, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Vorige week heeft wel een beetje de toon gezet voor die laatste 2 wedstrijden. Maar wellicht dat het nog een verschil maakt dat deze samenstelling nog voor een laatste keer samen voor eigen publiek speelt.
Heel jammer dat het seizoen er dan op zit, wetende dat het komend seizoen alleen maar minder kan gaan. Deze ploeg heeft dit seizoen tegen elk record aangezeten, dat zullen we echt niet gaan evenaren. Het is aan Stewart om deze zomer te stunten en zoveel mogelijk spelers bij elkaar te houden.
Heel jammer dat het seizoen er dan op zit, wetende dat het komend seizoen alleen maar minder kan gaan. Deze ploeg heeft dit seizoen tegen elk record aangezeten, dat zullen we echt niet gaan evenaren. Het is aan Stewart om deze zomer te stunten en zoveel mogelijk spelers bij elkaar te houden.
- De Realist
- Internationale topspeler
Ik ben er ook een beetje bang voor dat het een zaaddodende wedstrijd gaat worden. Toch hoop ik tegen beter weten in op een spektakelstuk die dit seizoen recht doet, met als uitkomst het beste doelsaldo ooit, Luuk als topscorer, en boven de 90 punten.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- R.Manco
- Regelmatige invaller
Henk Fräser is een trainer die het als kampioenskandidaat met Sparta in de KKD niet schroomde om een verdediger op het middenveld te zetten in zijn 532 formatie. Die schroomt helemaal niks als het gaat om een resultaat over de streep te trekken. Ik verwacht een uiterst stug en vervelend RKC. Normaal totaal geen probleem voor dit PSV dit seizoen, maar het zal wel volledig liggen aan hoe erg ze het nog op kunnen brengen.
Elke keer als we het over records gaan hebben gaat het mis trouwens, dus laat dat maar zitten voor vandaag.
Elke keer als we het over records gaan hebben gaat het mis trouwens, dus laat dat maar zitten voor vandaag.
- These users thanked the author R.Manco for the post:
- De Realist
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
-
- Vaste waarde in elftal
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
deninho32 is er al weer vroeg klaar voor hoor, die heeft er weer zin in:
- Juancho
- Mister PSV
Ik hoop van harte dat onze boys genoeg eigen motivatie, verantwoordelijkheid en volwassenheid hebben om na die vreselijke ruk pot tegen Fortuna en nu dus die Ibiza trip er wat van te maken in eigen huis. Laat maar zien dat het prima te combineren is omdat je als groep volwassen en goed genoeg bent. Laatste thuiswedstrijd, vol stadion volgens mij (los van het lege plekken geneuzel). Dus knallen. Geen excuses. Je wil het seizoen ook mooi en fijn afsluiten lijkt me.
6-0 dus! Met 3x Luuk die daarmee topscorer wordt en Baka die er ook nog ff 2 in schiet incl. 3 assists.
6-0 dus! Met 3x Luuk die daarmee topscorer wordt en Baka die er ook nog ff 2 in schiet incl. 3 assists.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- De Realist
- Internationale topspeler
Volgens mij heb ik iets gemist maar was het niet brobby die Vaessen het ziekenhuis in schopte?
Juancho ik zie graag een glansrol voor Chucky dus die die ook maar een of twee doelpunten en wat assists
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- deninho32
- Site Admin