PSV - RKC Waalwijk I Eredivisie (19/05/2024)

Bespreek hier de wedstrijden van PSV.
Post Reply
Doldenaar
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Kingfisher wrote: 18 May 2024, 12:51
deninho32 wrote: 18 May 2024, 12:42 Klopt,de poorten gaan anderhalf uur van tevoren open en 2 uur voor de wedstrijd stond er een behoorlijke rij. Ik was er al om 9.45 toen en stond vooraan :D
En ik dacht dat ik al vroeg zou zijn met mijn 13.00 uur 😁. Dankjewel voor de info.
Zat ook in MM tegen Sparta. Uitverkocht, maar verbazingwekkend genoeg minimaal 100 lege stoeltjes, zal morgen vast niet anders zijn. Maar goed, voor de beste plekken moet je wel vroeg zijn denk ik, al heb je mi op veel plekken in MM prima zicht. Ik was er overigens om 10.15 en stond 6e in de rij ofzo, Deninho was echt achterlijk vroeg dan :D .
  • These users thanked the author Doldenaar for the post:
    Kingfisher
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Grasmat wrote: 18 May 2024, 13:41Kleine kinderen fouilleren ze never nooit, dus stouw hem helemaal vol met fakkels.
    Via de anus?
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    DonyellMalen
    Legende

Gaan we voor :strong:

TomPSV
    Legende

Doldenaar wrote: 18 May 2024, 13:47
    Kingfisher wrote: 18 May 2024, 12:51

En ik dacht dat ik al vroeg zou zijn met mijn 13.00 uur 😁. Dankjewel voor de info.
    Zat ook in MM tegen Sparta. Uitverkocht, maar verbazingwekkend genoeg minimaal 100 lege stoeltjes, zal morgen vast niet anders zijn. Maar goed, voor de beste plekken moet je wel vroeg zijn denk ik, al heb je mi op veel plekken in MM prima zicht. Ik was er overigens om 10.15 en stond 6e in de rij ofzo, Deninho was echt achterlijk vroeg dan :D .
    Dat vak was toen volledig uitverkocht hoor, ik zat er ook. Ze verkopen alleen niet alles omdat je op sommige plekken echt vrijwel niets ziet.
  • These users thanked the author TomPSV for the post:
    OmeAad
    StratumZuid
    Vedette

4-2
    In PHILIPS blauw St.Joris den draak doorstekende,
    alles van goud
    Het Kanon
    Internationale topspeler

Na het vorige kampioenschap werd het een armoedige bloedeloze 0-0 in de 34e wedstrijd. De selectie was onder leiding van Phillip een week in Spanje geweest. Ik hoop dat er morgen meer pit in zit dan toen.
    Hatseflats
    Vedette

Het leeft niet echt he
    deninho32
    Site Admin
    Nee, de competitie is klaar, vorige week was ook een verplicht nummer voor het team. Lijken me ook vreselijke wedstrijden om te moeten spelen.
    Persepolis
    Vedette

Overwinning met 3 goals verschil een ik ben blij. Hebben we tenminste 1 record erbij.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    Tijn
    TomPSV
    Legende

Gewoon winnen vandaag, boven de 90 punten eindigen is erg mooi en voor RKC en Excelsior staat er nog wat op het spel dus gewoon je sportieve plicht doen.
    PSV90
    Nationale topspeler

Persepolis wrote: 19 May 2024, 08:46 Overwinning met 3 goals verschil een ik ben blij. Hebben we tenminste 1 record erbij.
    Hattrick Luuk zou wel lekker zijn.
    Raw85
    Meervoudig international

LUUK 4
    RKC 0
    nilssonH
    Moderator

Ik verwacht er niet al te veel van. Zal een magere overwinning worden, maar so it. Gewoon genieten van de laatste keer dat deze geweldige selectie in deze samenstelling bij elkaar is wat mij betreft.
    Jwoeloe
    Moderator

Ik hoop nog 1x op een goede wedstrijd, maar verwacht het eerlijk gezegd niet. Vorige week heeft wel een beetje de toon gezet voor die laatste 2 wedstrijden. Maar wellicht dat het nog een verschil maakt dat deze samenstelling nog voor een laatste keer samen voor eigen publiek speelt.

Heel jammer dat het seizoen er dan op zit, wetende dat het komend seizoen alleen maar minder kan gaan. Deze ploeg heeft dit seizoen tegen elk record aangezeten, dat zullen we echt niet gaan evenaren. Het is aan Stewart om deze zomer te stunten en zoveel mogelijk spelers bij elkaar te houden.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

Potje zomeravondvoetbal met een biertje op de tribune vandaag. Mag gerust na zo’n heerlijk jaar.
    De Realist
    Internationale topspeler

Ik ben er ook een beetje bang voor dat het een zaaddodende wedstrijd gaat worden. Toch hoop ik tegen beter weten in op een spektakelstuk die dit seizoen recht doet, met als uitkomst het beste doelsaldo ooit, Luuk als topscorer, en boven de 90 punten.
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    R.Manco
    Regelmatige invaller

Henk Fräser is een trainer die het als kampioenskandidaat met Sparta in de KKD niet schroomde om een verdediger op het middenveld te zetten in zijn 532 formatie. Die schroomt helemaal niks als het gaat om een resultaat over de streep te trekken. Ik verwacht een uiterst stug en vervelend RKC. Normaal totaal geen probleem voor dit PSV dit seizoen, maar het zal wel volledig liggen aan hoe erg ze het nog op kunnen brengen.

Elke keer als we het over records gaan hebben gaat het mis trouwens, dus laat dat maar zitten voor vandaag.
  • These users thanked the author R.Manco for the post:
    De Realist
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

PeeJ wrote: 19 May 2024, 09:55 Potje zomeravondvoetbal met een biertje op de tribune vandaag. Mag gerust na zo’n heerlijk jaar.
    En een flinke plensbui uit de lucht precies tijdens de 90 minuten zo te zien.
    PeeJ
    Vaste waarde in elftal

iam wrote: 19 May 2024, 10:38
    PeeJ wrote: 19 May 2024, 09:55 Potje zomeravondvoetbal met een biertje op de tribune vandaag. Mag gerust na zo’n heerlijk jaar.
    En een flinke plensbui uit de lucht precies tijdens de 90 minuten zo te zien.
    ‘Het dondert en het bliksemt en het regent…’
    iam
    International
    Favoriete speler: 12e man

Voor degene die last-minute wil gaan zou ik ff op ticketswap kijken. Worden flink onder reguliere prijs verkocht dus kan je goedkoop nog plekje bemachtigen.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

Hatseflats wrote: 19 May 2024, 08:05 Het leeft niet echt he
    deninho32 is er al weer vroeg klaar voor hoor, die heeft er weer zin in:

RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Hopelijk krijgt die Vaessen er 4 tegen waarvan 3 van Luuk. Verschrikkelijk irritant die gast met zn holmaatje Brobbey.
    Juancho
    Mister PSV

Ik hoop van harte dat onze boys genoeg eigen motivatie, verantwoordelijkheid en volwassenheid hebben om na die vreselijke ruk pot tegen Fortuna en nu dus die Ibiza trip er wat van te maken in eigen huis. Laat maar zien dat het prima te combineren is omdat je als groep volwassen en goed genoeg bent. Laatste thuiswedstrijd, vol stadion volgens mij (los van het lege plekken geneuzel). Dus knallen. Geen excuses. Je wil het seizoen ook mooi en fijn afsluiten lijkt me.

6-0 dus! Met 3x Luuk die daarmee topscorer wordt en Baka die er ook nog ff 2 in schiet incl. 3 assists.
    “Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
    De Realist
    Internationale topspeler

RIO wrote: 19 May 2024, 12:05 Hopelijk krijgt die Vaessen er 4 tegen waarvan 3 van Luuk. Verschrikkelijk irritant die gast met zn holmaatje Brobbey.
    Volgens mij heb ik iets gemist maar was het niet brobby die Vaessen het ziekenhuis in schopte?

Juancho ik zie graag een glansrol voor Chucky dus die die ook maar een of twee doelpunten en wat assists
    "Give the cup to them today" - Roger Schmidt
    deninho32
    Site Admin
    SKERLA wrote: 19 May 2024, 11:51
    Hatseflats wrote: 19 May 2024, 08:05 Het leeft niet echt he
    @deninho32 is er al weer vroeg klaar voor hoor, die heeft er weer zin in:

Dat klopt niet, ik ga daar niet met een voetbalshirt staan.
  • These users thanked the author deninho32 for the post:
    SKERLA
    Post Reply