Klopt wel. Feyenoord heeft 1600 kaarten gekregen.
PSV - Feyenoord I Johan Cruijff Schaal (04/08/2024)
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Dn Flamingo
-
- Lid van verdienste
Feyenoord met 6 verdedigers en Ajax speelt 5-4-1. What a time to be alive.
On: Ik hoop ook dat PSV wint. Niet alleen maak je dan kans op de nationale treble, maar dat betekent ook dat je Feyenoord hebt verslagen en dat is altijd leuk.
On: Ik hoop ook dat PSV wint. Niet alleen maak je dan kans op de nationale treble, maar dat betekent ook dat je Feyenoord hebt verslagen en dat is altijd leuk.
-
- Lid scoutingsteam
-
- Ballenjongen
-
- Moderator
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
De keuze wordt ongetwijfeld voor Priske gemaakt wanneer Bijlow binnenkort weer een blessure oploopt.
-
- Legende
De kans wordt steeds aannemelijker dan Hancko er niet bij is volgende week. Daarnaast heeft Feyenoord op linksback net zo'n probleem op dit moment als PSV. Los van de blessures achterin, wat al qua aantallen onderbezet was ben ik wel tevreden wat de beoogde basisspelers hebben laten zien tegen Club Brugge, Paderborn en Valencia. Ook wat betreft het spel.
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoe het volgende week zich tactisch gaat verhouden met het 3-4-3 van Priske.
Waar ik heel erg benieuwd naar ben is hoe het volgende week zich tactisch gaat verhouden met het 3-4-3 van Priske.
- These users thanked the author Massimo for the post:
- Standbeeld
-
- Regelmatige invaller
Missen momenteel met Hartman, Timber en Stengs wel echt flink wat kwaliteit/creativiteit.
Toch lijkt de huidige selectie wel echt ongebalanceerd voor het 3-4-3.
Hebben deze zomer met Caranza een derde dure spits gehaald. En vandaag 5 rechtsback bij de wedstrijd selectie, waarvan er dus 2 buiten hun eigen positie spelen.
Voor de 2 buitenspelers heb je net Paixao - Hadj - Sauer en Ivanusec eiglijk geen 1 speler die in 1 seizoen 10g / 10a geeft in de eredivisie. Al zou je hier met Stengs en Buenanotte wel flink wat kwaliteit toevoegen.
CV en CM posities lijken momenteel beide wat onderbezet. CM heb je momenteel alleen echt Zerrouki en wellicht Milambo. Waardoor Geertruida nu op de positie terecht komt.
Beelen zal zeker gaan spelen achterin. Hancko is natuurlijk kwalitatief fantastisch, al is het maar de vraag hoelang die nog bij Feyenoord blijft.
Opties voor de rcv zijn toch allemaal niet heel overtuigend.
Zolang Hartman geblesseerd is, houdt de linksback positie ook niet over.
Qua inkomende transfers zijn het momenteel heel veel jonge talentvolle spelers, waarvan sommige echt heel interessant. Maar waarvan je buiten Buenanotte niet verwacht dat ze direct impact gaan hebben komende maanden.
Zou sowieso nog wel een vervanger voor Wieffer verwachten en als Hancko en Geertruida vertrekken, zal er toch nog wel het nodige in de verdediging geïnvesteerd gaan worden.
Toch lijkt de huidige selectie wel echt ongebalanceerd voor het 3-4-3.
Hebben deze zomer met Caranza een derde dure spits gehaald. En vandaag 5 rechtsback bij de wedstrijd selectie, waarvan er dus 2 buiten hun eigen positie spelen.
Voor de 2 buitenspelers heb je net Paixao - Hadj - Sauer en Ivanusec eiglijk geen 1 speler die in 1 seizoen 10g / 10a geeft in de eredivisie. Al zou je hier met Stengs en Buenanotte wel flink wat kwaliteit toevoegen.
CV en CM posities lijken momenteel beide wat onderbezet. CM heb je momenteel alleen echt Zerrouki en wellicht Milambo. Waardoor Geertruida nu op de positie terecht komt.
Beelen zal zeker gaan spelen achterin. Hancko is natuurlijk kwalitatief fantastisch, al is het maar de vraag hoelang die nog bij Feyenoord blijft.
Opties voor de rcv zijn toch allemaal niet heel overtuigend.
Zolang Hartman geblesseerd is, houdt de linksback positie ook niet over.
Qua inkomende transfers zijn het momenteel heel veel jonge talentvolle spelers, waarvan sommige echt heel interessant. Maar waarvan je buiten Buenanotte niet verwacht dat ze direct impact gaan hebben komende maanden.
Zou sowieso nog wel een vervanger voor Wieffer verwachten en als Hancko en Geertruida vertrekken, zal er toch nog wel het nodige in de verdediging geïnvesteerd gaan worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Feyenoord in een 343 opstelling inderdaad. Naar mijn mening zijn de zwakke punten de back(s) en de aanval. Verder is het inderdaad niet uit te sluiten dat Hancko nog vertrekt voordat wij tegen ze spelen.
Feyenoord moet dus wennen aan een nieuw systeem, geen nieuwe toppers aangetrokken en ze spelen uit. Daarentegen borduren wij voort op Boszbal, hebben wij wel enkele goede aankopen gedaan en spelen we thuis. Al met al zie ik ons als stevig favoriet voor de JC schaal.
Feyenoord moet dus wennen aan een nieuw systeem, geen nieuwe toppers aangetrokken en ze spelen uit. Daarentegen borduren wij voort op Boszbal, hebben wij wel enkele goede aankopen gedaan en spelen we thuis. Al met al zie ik ons als stevig favoriet voor de JC schaal.
- DonyellMalen
- Legende
Dit moeten wij winnen. We hebben op haast elke positie een betere speler. Alleen Geertruida en Hancko zouden bij ons spelen.
- Standbeeld
- Mister PSV
En als Priske voor Bijlow kiest dan zou ik dat niet onbegrijpelijk vinden. Bijlow is gewoon een hele goede keeper als hij fit is.
Ik sluit niet uit dat degene die de concurrentiestrijd verliest vertrekt.
-
- Lid 2e elftal
Ze zijn in ieder geval goed begonnen en staan al 2-0 achter na 12 minuten.
- These users thanked the author EesEes for the post:
- Standbeeld
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril