PSV Jeugdopleiding Algemeen
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
- ComeOnPSV
- Vedette
Eerlijk gezegd hoop ik het wel. Als hij zich zo blijft door ontwikkelen staat hij over 2 seizoenen basis in het eerste.Standbeeld wrote: ↑16 May 2022, 20:33 Gaat hij volgend seizoen naar Jong? Is daar al iets over bekend?
-
- Jeugdspeler
Babadi is de 2e helft echt veruit de beste van het veld. Denk dat die volgend jaar basis gaat spelen bij jong omdat er ook plek vrij komt op zijn posities linksbuiten en 10 omdat Nigel Thomas voor zover ik weet vertrekt en Saibari naar de A-selectie gaat. Verwacht dus dat hij volgend jaar een belangrijke speler wordt en dan kan het met speler met zijn talent ineens heel snel gaan.ComeOnPSV wrote: ↑16 May 2022, 20:34Eerlijk gezegd hoop ik het wel. Als hij zich zo blijft door ontwikkelen staat hij over 2 seizoenen basis in het eerste.Standbeeld wrote: ↑16 May 2022, 20:33 Gaat hij volgend seizoen naar Jong? Is daar al iets over bekend?
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
https://www.voetbalprimeur.nl/videos/10 ... sra-l.html
Staat de samenvatting.
Die van Duiven echt een heerlijk spitsje. Die Misehouy van Ajax ook erg sterk.
Staat de samenvatting.
Die van Duiven echt een heerlijk spitsje. Die Misehouy van Ajax ook erg sterk.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Babadi is fysiek niet zo ligt als dat men denkt hoor. Maar verder wel eens. 2e seizoenshelft speelt hij bij de O18 volgens mij ook als ‘8’ om dat meer te ontwikkelen (die duels) evenals het defensieve aspect.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Nationale topspeler
Valt wel mee hoor, is gewoon geblokt en een ietwat gedrongen postuur.
Sowieso een geweldige lichting (2005) dit, het aanvallende talent is echt niet normaal. Babadi, vanDuiven, Misehouy, Slory, Rijkhoff, Addai en Kalokoh, daar gaan er echt een aantal minimaal de eredivisietop halen verwacht ik.
Ook Silvano Vos en de Feyenoord talenten Kleijn en Milambo zijn uitstekende spelers. Achterin vind ik het wat minder, ook niet zo’n hele sterke keeperslichting.
Sowieso een geweldige lichting (2005) dit, het aanvallende talent is echt niet normaal. Babadi, vanDuiven, Misehouy, Slory, Rijkhoff, Addai en Kalokoh, daar gaan er echt een aantal minimaal de eredivisietop halen verwacht ik.
Ook Silvano Vos en de Feyenoord talenten Kleijn en Milambo zijn uitstekende spelers. Achterin vind ik het wat minder, ook niet zo’n hele sterke keeperslichting.
-
- Moderator
Van de Blaak zou er normaal gesproken ook bij zijn geweest, maar dat verhaal is bekend. Verder eens, dit is een uitstekende lichting. In de aanval kun je zelfs jongens als Jevon Simons, Kwaaitaal en Addai thuis laten. Zo breed is die groep. Alleen de backs en keeper ben ik niet kapot van.
Overigens ook een stukje van Frankrijk O17 gezien, dat gaat echt een krachtmeting worden zeg. Wat lopen daar weer geweldige spelers tussen. Fysiek ook al zo sterk allemaal.
Overigens ook een stukje van Frankrijk O17 gezien, dat gaat echt een krachtmeting worden zeg. Wat lopen daar weer geweldige spelers tussen. Fysiek ook al zo sterk allemaal.
-
- Nationale topspeler
Simons en Kwaaitaal zijn idd ook erg interessante spelers. Lang, sterk, snel en enorm doelgericht.nilssonH wrote: ↑16 May 2022, 22:51 Van de Blaak zou er normaal gesproken ook bij zijn geweest, maar dat verhaal is bekend. Verder eens, dit is een uitstekende lichting. In de aanval kun je zelfs jongens als Jevon Simons, Kwaaitaal en Addai thuis laten. Zo breed is die groep. Alleen de backs en keeper ben ik niet kapot van.
Over Frankrijk ook met je eens, al zijn die op toernooien soms ook vreemde ploegen die er soms een wedstrijd helemaal niks van bakken. Ik zie Nederland wel winnen.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Ik zag dat Joëll Gill'ard voor 2 jaar heeft getekend bij FC Utrecht. 17 jarige centrale verdediger en jeugdinternational.
Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
Die keren dat ik hem zag spelen, kon hij mij wel bekoren eigenlijk. Weet iemand ook of geen contract bij PSV kreeg aangeboden?
- Dr. Gonzo
- Vaste waarde in elftal
-
- Legende
Vanwege de link PSV -> Utrecht moest ik ineens denken aan Héritier Deyonge, die jongen die toen van PSV naar Lyon ging. Vervolgens richting Jong Utrecht en nu bij Lyon B. Toch jammer, want dat was een heel behoorlijk talent toch?
-
- Vaste waarde in elftal
Dat was destijds een groot talent ja. Geeft maar weer eens aan hoe groot de stap is van jeugd naar volwasse voetbal.