Maximiliano Romero

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zit net de samenvatting van Jong PSV te kijken. Romero oogt wel echt fit en scherp. Meevoetballend ook goed.

Gooi er maar in
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

psvgouda wrote: 02 Nov 2021, 10:27 Eennalaatste contractjaar toch? Wordt om meer dan éen reden een belangrijk seizoen dan. Heb veel vertrouwen in zijn instelling
Ja dat wordt een interessante beslissing. Want je moet dus komende zomer een keuze maken als club: verlengen of niet verlengen/verkopen. Stel even he, met de nadruk op stel. Stel hij blijft de rest van het seizoen helemaal fit, pakt zijn goals mee en doet het naar behoren, wat ga je dan doen als club?

Want ook al blijft hij fit en zou hij een echte meerwaarde hebben, gezien zijn verleden blijft het risico groot. Van de andere kant, als hij echt fit blijft en blijft scoren stijgt zijn waarde met een contractverlenging en kun je nog een jaar of twee extra profiteren van zijn goals en spel.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het mooie is wel dat hij weer een heel ander type is dan Zahavi en Vini. Als hij volledig fit blijft biedt dat echt mogelijkheden. Meer diepgang en technisch beter dan beide heren. Hoe hij bij dat eerste moment in de samenvatting simpel ruimte maakt voor het schot is genieten.
Last edited by Sensation on 02 Nov 2021, 11:32, edited 1 time in total.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel wrote: 02 Nov 2021, 11:24 Zit net de samenvatting van Jong PSV te kijken. Romero oogt wel echt fit en scherp. Meevoetballend ook goed.

Gooi er maar in
Dus Romero samen met Vinicius?
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

En Zahavi! En Vertessen! En Gakpo!

4-2-3-1? 4-1-5!
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Nov 2021, 12:27 En Zahavi! En Vertessen! En Gakpo!

4-2-3-1? 4-1-5!
Een quote van de man die Götze de beste PSV-er noemt, vanaf nu ongeloofwaardig. Volgens mij als jij dit rijtje af maakt had je nog eerder Dani van der Moot genoemd dan Götze...
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Klopt. Ik begreep hier vorige week dat Götze op de bank moet, dus ik heb weinig keuze.

#TeamDvdM #HupDani
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Nov 2021, 12:56 Klopt. Ik begreep hier vorige week dat Götze op de bank moet, dus ik heb weinig keuze.

#TeamDvdM #HupDani
Gewoon even Elvio van Overbeek overslaan he, lul
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Funso Ojo, jongûh!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kiest ook telkens zo goed positie. Enorm zonde dat hij zo lang eruit heeft gelegen en we eigenlijk nooit echt van m hebben kunnen genieten. Dit is echt onze hoop. Vini - Maximiliano Romero zou een topduo zijn.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Nov 2021, 12:56 Klopt. Ik begreep hier vorige week dat Götze op de bank moet, dus ik heb weinig keuze.

#TeamDvdM #HupDani
https://memegenerator.net/img/instances/37396071.jpg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Je ziet nu wel echte klasse terug; alles snoeihard en zuiver op doel. Die jongen was natuurlijk best een mysterie, want echt veel beelden waren er nou ook weer niet van hem. Alleen kennen we de verhalen dat hij 2-3 jaar geleden in de voorbereiding alles op doel schoot en dat zie je nu ook wel terug.

In potentie by far onze beste spits, maar thats a low bar. Hij moet vooral fit worden/blijven en zijn knieen moeten het houden dus. Wie weet dat we er dan eindelijk echt plezier aan gaan beleven.
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Er zijn wel meer verhalen dan alleen van die jongen die alles op goal schoot, maar je moet ze dan wel willen horen. Ik heb echt tig keer lopen verkondigen wat voor talent dit wel niet is, wat voor kwaliteiten hij op jonge leeftijd liet zien, maar op een gegeven moment werd dat ook weggelachen. En nu wordt e.e.a. meteen weer opgeblazen op basis van wat minuten tegen een moegestreden Twente en Jong AZ. Toch curieus hoe dat werkt op dit forum.

Het is vooral opvallend hoe weinig last hij lijkt te hebben van al die blessures. Er staat iemand die fit en gretig oogt, alsof er niks is gebeurd. Ondertussen voelt hij zich nu wél happy en gezien, en heeft hij met RvN de best mogelijke mentor. Interessant hoe dat gaat lopen, al blijft fysieke tegenslag zeker mogelijk.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Elke keer als ik hem zie rennen of springen dan denk ik amai als die knieën het maar houden. Hoe zal hij er zelf mentaal inzitten? Hoe kan je je eigen lichaam vertrouwen. Niemand weet waarom de dag weer nacht wordt.
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ykhim wrote: 02 Nov 2021, 17:34 Er zijn wel meer verhalen dan alleen van die jongen die alles op goal schoot, maar je moet ze dan wel willen horen. Ik heb echt tig keer lopen verkondigen wat voor talent dit wel niet is, wat voor kwaliteiten hij op jonge leeftijd liet zien, maar op een gegeven moment werd dat ook weggelachen. En nu wordt e.e.a. meteen weer opgeblazen op basis van wat minuten tegen een moegestreden Twente en Jong AZ. Toch curieus hoe dat werkt op dit forum.

Het is vooral opvallend hoe weinig last hij lijkt te hebben van al die blessures. Er staat iemand die fit en gretig oogt, alsof er niks is gebeurd. Ondertussen voelt hij zich nu wél happy en gezien, en heeft hij met RvN de best mogelijke mentor. Interessant hoe dat gaat lopen, al blijft fysieke tegenslag zeker mogelijk.
De verhalen horen hebben we allemaal gehoord, maar dus zelden echt gezien natuurlijk. Dat hij talent had, was ook wel duidelijk na de afgeketste Arsenal transfer maar ook de woorden van de TD van Stuttgart die PSV feliciteerde met onze topaankoop; PSV nam een bewust risico met hem, want ze dachten echt dat indien fit, hij wereldtop zou kunnen worden.

Net als RIO, kijk je inderdaad naar zijn fitheid en dan met name zijn knieen; dat schot uit de draai tegen Twente bijvoorbeeld, dan denk je al gelijk: oei, hopelijk valt zijn been er niet af bij wijze van spreken. En dan zijn wij nog supporters; hoe kijkt hij er zelf naar?

Afin, niet te hard van stapel lopen, maar we snakken naar een topspits en die potentie heeft hij, maar gelijkertijd moet je zeer, zeer voorzichtig met hem zijn. Zeker met Schmidt's power voetbal nu. Heel langzaam opbouwen, maar gelijkertijd wel meer minuten geven in PSV1; nu was het 5 minuten, dat upgraden naar in eerste instantie 15-20 minuten zou al mooi zijn. En dan in April maar eens de balans opmaken over contract verlengen / verkopen mits hij uberhaupt dan fit is.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hopelijk laat Roger hem starten. Ik verwacht het niet, maar hoop het echt enorm. Moeten namelijk wel nog voorzichtig met hem zijn, maar we snakken zo enorm naar een spits met zijn potentie.
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoop in iedergeval 30 min+ niet weer laatste paar minuten
User avatar
De Realist
Internationale topspeler
Posts: 4,360
Joined: 24 Oct 2021, 23:57
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Inderdaad. Een half uur zou heel mooi zijn. Als je hem nu te snel te veel laat doen is het echt einde verhaal, en daar wordt niemand blij van
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
User avatar
ziege maar ook zagge
Lid van verdienste
Posts: 32,083
Joined: 27 Aug 2017, 23:16
Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

90 minuten meespelen in Jong is ook niet niks. Maar de intensiteit is natuurlijk wel een stukje hoger in de ED.

Wat een vervelend woord eigenlijk, intensiteit
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
FritskePhilips
Nationale topspeler
Posts: 2,090
Joined: 11 Jul 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Kreeg vandaag in ieder geval te weinig intense tijd om zich te profileren.

wat een vervelend woord eigenlijk, profileren
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Schrik niet. Een interview, geen blessure :mrgreen:

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

JA IK SCHROK WEL :mrgreen:
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe mooi ik die voetbalcultuur daar ook vind, ben ik heel dankbaar dat geen van de commentatoren dat hier in zn hoofd haalt. De enige clowneske is Sierd, maar ik kijk gelukkig niet zo vaak naar Ziggo.

Hopen dat Maxi eens een goed vol seizoen kan draaien en zijn talent laat zien. Stel dat het Ruud lukt deze jongen nog beter te maken, dat zou toch goud zijn. En dan ook de mindset na zo’n nare blessure kunnen delen.

Het is tijd voor Maxi!
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ShovingNE2 wrote: 18 Nov 2021, 16:53 Schrik niet. Een interview, geen blessure :mrgreen:
:finger: :finger: ik. Schrok. Dus. Ook.
La vida és massa curta per no fer broma
Post Reply