Noni Madueke

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Plaats reactie
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Yep. Nou kan ik mij wel voorstellen dat Dortmund een droom club voro die jongen is, omdat hij Sancho een aantal keer heeft genoemd als voorbeeld. Om die dan op te volgen, dan moet PSV echt met een goed overtuigend verhaal komen.
Revolinho
Internationale topspeler

Als zulke clubs zich gaan melden, kun je niks anders dan er een heel mooi bedrag van maken en hem uitzwaaien. 30 miljoen is prachtig voor een nog 3 jaar lopend contract van een toekomstig Britse ster. Dortmund heeft zat geld en goedkoop shoppen in de Eredivisie doen we niet meer. Lappen.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Ook al komen er grote clubs langs met fikse bedragen, dan zou het een fikse tegenvaller zijn wanneer hij mocht vertrekken. En vooral als de reden zou zijn dat hij hier onvoldoende perspectief ziet, dan moet je toch vraagtekens bij de aanpak van Schmidt zetten. Madueke is een uniek talent, heeft een bewuste keuze gemaakt om naar NL te komen, en wil je graag in het eerste zien schitteren. Eigenlijk zou elk groot talent uit de opleiding pas met een mooie prijs (= landstitel) op zak mogen vertrekken.
Trixm
Vedette

Zoals hierboven gezegd een fikse tegenvaller als hij vertrekt, maar voor een jeugdspeler die nog niet eens vaste basisspeler is 30 miljoen vangen is een no brainer. Ondanks dat het een fantastisch talent is.
Saibari is underrated.
ruuddevil
Legende

Menno1 schreef: 06 mei 2021, 18:58 De vraag is vooral: hoe kijkt Noni er tegen aan en hoeveel vertrouwen heeft Roger in Noni om hem volgend jaar Malen te laten vervangen. Volgens Elfrink waren er twijfels bij Roger, maar geen idee hoe serieus hij is of dat het speculatie van Elfrink is.

Gaat hij spelen in de basis en trekt hij de lijn door, dan is hij volgend jaar, ook als clubs weer wat geld hebben, zeker 40-50 miljoen waard. Echter gaat Roger hem niet als basisspler zien, dan kan je deze hyper ambitieuze speler wellicht toch beter verkopen maar dan met een enorm doorverkoop %. Liever niet echter, ik heb geen zin in nog een Ihattaren verhaal. Maar dat risico is er wel als Roger hem op de bank blijft zetten volgend jaar en hem niet als basis speler ziet.
Als Roger hem op de bank blijft zetten wordt het tijd dat Roger een andere hobby zoekt.
Menno1
Legende

Heya Hallvar schreef: 06 mei 2021, 20:42 Ook al komen er grote clubs langs met fikse bedragen, dan zou het een fikse tegenvaller zijn wanneer hij mocht vertrekken. En vooral als de reden zou zijn dat hij hier onvoldoende perspectief ziet, dan moet je toch vraagtekens bij de aanpak van Schmidt zetten. Madueke is een uniek talent, heeft een bewuste keuze gemaakt om naar NL te komen, en wil je graag in het eerste zien schitteren. Eigenlijk zou elk groot talent uit de opleiding pas met een mooie prijs (= landstitel) op zak mogen vertrekken.
Als hij voor 30 miljoen naar Dortmud vertrekt om Sancho op te volgen, dan kan je moeilijk beweren dat project Madueke mislukt is. Al zal de media dat wel op die manier spinnen. Feit blijft echter dat die jongen hier minuten heeft gemaakt die hij in Engeland nooit had gekregen. Wel mag je zeggen dat het project voortijdig is afgebroken. Maar zeker niet mislukt, in tegendeel.
Massimo
Legende

Ondanks dat ik vertrouwen heb in de doorbraak van Madueke bij PSV, kunnen er ook heel veel andere dingen anders lopen en speelt hij op een positie die voor een club als PSV redelijk eenvoudig te vervangen is. Als Dortmund bereid is om ca. 30 miljoen te betalen dan zou ik hem wel laten gaan.
Riffii
Geselecteerd voor Oranje

Als een Malen die basiskracht is 30milj mogelijk op gaat leveren is 30 milj voor een talentvolle jongen die nog niets een basisplaats heeft de jackpot!

Wie zegt dat ie als basis speler met alle druk en randzaken die erbij komen kijken wel constant gaat vlammen?
Sanga are u dead ???? NO MAN!
Madueke
Legende

Wie zegt dat de beleidsbepalers met die 30 mil verstandige dingen gaan doen?
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Onderschat ook niet het perspectief dat hij gaat krijgen bij Dortmund he, die gaan natuurlijk het Sancho-pad aan hem voorstellen en Noni gaat daar zeker heel wat minuten pakken, daar kan geen PSV-praatje tegenop ben ik bang
Revolinho
Internationale topspeler

Als Madueke voor 30 miljoen zou vertrekken, dan moet Malen als basisspeler meer opleveren.

Ik zou ook balen als Madueke vertrekt, wil hem bij PSV zien exploderen naar status van topspits. Maar met zoveel geld kun je natuurlijk wel gaan shoppen in Zuid-Amerika ofzo. Dan haal je misschien zelfs nog kwaliteit + ervaring. Er zijn maar weinig spelers op deze wereld echt onvervangbaar.
Heissenberrug
Internationale topspeler

Waar is die prijs van 30 miljoen genoemd, of alleen hier? 30 miljoen is een no-brainer, hoe zonde het ook is.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

40 miljoen en een doorverkoop percentage dan.
Ik zou hem graag nog een jaar bij ons zien.

Daarnaast verkoopt Dortmund haar huid en de huid van haar talenten altijd duur. Dus een doorverkooppercentage is wel handig.

Er is een lang lopend contract als zij hem echt willen gaan ze wel akkoord..

Voor nu zie ik hem persoonlijk liever blijven.
Laatst gewijzigd door Voormalig KG op 07 mei 2021, 01:04, 1 keer totaal gewijzigd.
PCGC
Vedette

Heissenberrug schreef: 06 mei 2021, 22:40 Waar is die prijs van 30 miljoen genoemd, of alleen hier? 30 miljoen is een no-brainer, hoe zonde het ook is.
Nergens volgens mij. Timmer zei gisteren in de podcast dat ie aan JdJ had gevraagd wat ze zouden doen als clubs kwamen met 20 miljoen, dan zouden ze hem niet verkopen. Dus wellicht is die 30 miljoen daar op gebaseerd?
#FreeGeneratie4
Manolev25
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV und der BVB

Heissenberrug schreef: 06 mei 2021, 22:40 Waar is die prijs van 30 miljoen genoemd, of alleen hier? 30 miljoen is een no-brainer, hoe zonde het ook is.
Beetje op het feit dat er een bidding war kan ontstaan en Leicester al 20 miljoen zou willen bieden. Als Milan, Dortmund en Engelse clubs daar bij gaan komen kun je wel eens over de 30 mln heengaan denk ik
Heissenberrug
Internationale topspeler

Ah oke, nou bij 30 miljoen zou ik ja zeggen. PSV zit helaas niet in de situatie waarbij je zulke biedingen kan afslaan voor een 19 jarige jongen die morgen ook z'n kruisband kan afscheuren.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Daarom is het belangrijk om Malen te verkopen. Dan kan Madueke de basis in, die is beter dan Malen. Madueke is ook beter dan Sancho. Dat weet ie zelf ook, slimme jongen. Geen club die nu 30 miljoen zal bieden, dus Noni blijft.
PCGC
Vedette

Madueke is nog niet klaar voor heel seizoen basis, volgens Schmidt, aldus Timmer in de podcast
#FreeGeneratie4
Menno1
Legende

PCGC schreef: 07 mei 2021, 03:04 Madueke is nog niet klaar voor heel seizoen basis, volgens Schmidt, aldus Timmer in de podcast
Nou, als dat zo is, dan zit je met een probleem. Want die jongen heeft weinig geduld: die is hyper ambitieus, en ook wel terecht, al vind ik Malen nog steeds verder/beter.

Neemt niet weg dat als Malen gaat dat Noni in de basis moet. Sterker nog: ik zou hem ook prefereren boven Zahavi; nu al zelfs. Als Roger niet 100% in hem geloofd, in godsnaam verkoop die jongen dan. Want anders is het na Mo de volgende 30 miljoen PLus speler die na 1 kut jaar plots niks meer waard is. Al heeft Noni gelukkig wel een langer contract, dus dat scheelt. En een betere instelling, maar dan nog: die jongen kan je niet blij maken met een rol als vaste invaller.
FritskePhilips
Nationale topspeler

Dortmund was toch ook één van de meest serieuze gegadigde voor Malen, waarin zij een opvolger zagen voor Sancho?

Package deal in dat geval; Sancho out voor 90 miljoen, Malen en Madueke in voor 90 miljoen.😁

Voor een extra doorverkooppercentage krijgen ze Ihatarren er ook bij. Wel eveneens met doorverkooppercentage uiteraard.😉
voskat
Nationale topspeler

Heissenberrug schreef: 07 mei 2021, 00:03 Ah oke, nou bij 30 miljoen zou ik ja zeggen. PSV zit helaas niet in de situatie waarbij je zulke biedingen kan afslaan voor een 19 jarige jongen die morgen ook z'n kruisband kan afscheuren.
Wat zou je avatar doen in deze situatie? ;)
Niet zo snel schieten.. rustig blijven en voor de volle winst gaan.
11 Tinus
Legende
Seizoenkaart: Vak RR
Clubvoorkeur: Philips

Laten we eens beginnen met Madueke ipv Zahavi de laatste wedstrijden van het seizoen. Kunnen we meteen kijken hoe hij met de druk om gaat.
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

En al is ie klaar voor een heel seizoen. Je zal te maken hebben met blessures en covid bij Madueke en ook weer een schema zoals dit seizoen waarbij ze 6 wedstrijden in 17 dagen moeten spelen. Daar heeft Schmidt het over, bijna niemand kan dat voorin. Hij zal echt niet 40+ wedstrijden kunnen spelen. Wellicht 25+ als basis en 15+ als invaller
psvgouda
Vedette
Seizoenkaart: Vak P
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Maar PSV heeft toch ook min of meer vaste trajecten voor deze categorie spelers? Dan zal het ongeveer zijn wat RIO hierboven aangeeft en daarna seizoen 2022-2023 wellicht basis. Plus of min hobbels in de ontwikkeling (blessures e.d.) die dat iets kunnen verlaten of vervroegen
AddoCultheld
Internationale topspeler

psvgouda schreef: 07 mei 2021, 07:40 Maar PSV heeft toch ook min of meer vaste trajecten voor deze categorie spelers? Dan zal het ongeveer zijn wat RIO hierboven aangeeft en daarna seizoen 2022-2023 wellicht basis. Plus of min hobbels in de ontwikkeling (blessures e.d.) die dat iets kunnen verlaten of vervroegen
Ja, volgens John de Jong zou hij volgend jaar min of meer basisspeler moeten zijn. Het is gewoon te hopen dat die belachelijke wissels van Schmidt om Madueke 90+ nog in te laten vallen hem geen knauw hebben gegeven. Zoiets doe je met een jongen die net uit het tweede komt. Niet met jongens zoals Madueke.
Plaats reactie