Shurandy Sambo
-
- Nationale topspeler
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
Toch is het wel positief dat hij verdedigend stappen lijkt te maken. Dat hij aan de bal wat kan was namelijk al wel duidelijk. Gaan het komende maanden blijven volgen, te opportunistisch om nu te roepen dat hij al klaar zou zijn voor komend seizoen.
-
- Nationale topspeler
-
- Nationale topspeler
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Ja, hij moet duidelijk wat vaker uit positie lopen, voorin in de weg lopen van zijn teamgenoten en wat vaker zijn tegenstander laten lopen. Dan is ie wel klaar om linksback te worden…
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Het is wel maar slechts tegen PSV hè.
- Standbeeld
- Mister PSV
PSV moet gewoon een topper halen voor de back. Dan kunnen Teze en Sambo back-up zijn. Sambo neemt gewoon de plaats van Hoever in.
-
- Bankzitter
[quote=ruuddevil post_id=355440 time=<a href="tel:1673383487">1673383487</a> user_id=61]
Moet nog wel wat stapjes maken voor ie PSV materiaal is hoor.
[/quote]
Voor wat jij en ik hopen wat PSV materiaal zou moeten zijn, maar zeker niet wat het is.
Max mag de veters niet strikken, Hoever en Oppegard zijn op zeker minder, Mwene hooguit net zo goed, maar op 1 juli wss ook al niet meer.
Moet nog wel wat stapjes maken voor ie PSV materiaal is hoor.
[/quote]
Voor wat jij en ik hopen wat PSV materiaal zou moeten zijn, maar zeker niet wat het is.
Max mag de veters niet strikken, Hoever en Oppegard zijn op zeker minder, Mwene hooguit net zo goed, maar op 1 juli wss ook al niet meer.
- 29.04.2007
- Nationale topspeler
Het is sowieso anders verdedigen bij een Sparta met een behoorlijk gesloten verdediging en organisatie met weinig ruimte in de rug dan bij PSV waar meer van hem verwacht wordt, ook in aanvallend opzicht en het bespelen van een groter gedeelte van het veld + meer ruimte in de rug. Uit deze wedstrijd blijkt overigens niet dat hij dit niet zou kunnen, maar het is in mijn ogen niet één op één te vergelijken.
Neemt niet weg dat hij zowel zaterdag als vandaag prima staat te spelen.
- ruuddevil
- Legende
Ik zei niet dat onze huidige backs beter zijn. ik wil graag een upgrade voor Teze op rechtsback en dat zie ik nog niet in Sambo. In deze wedstrijd heb ik hem fouten zien maken in de opbouw, aan de verkeerde kant zien dekken en hij mist wat explosiviteit. Als we Sambo op rechtsback zouden hebben dan was ie net zo afgemaakt als Bakayoko. Je zou hem na dit seizoen nog een jaar moeten verhuren en dan bekijken of hij naar het niveau toe groeit. Het is namelijk wel een jongen die het zou kunnen redden.
-
- Nationale topspeler
Verdedigend sterk in de duels.. laat zich minder gemakkelijk voorbijlopen dan teze of mwene. Aanvallend technisch goed.. maar niet in te schatten of zijn wisselwerking met madueke wel zou werken. Maar goed met de 3 opties (teze, mwene, hoever) die er nu zijn weten we zeker dat het niks wordt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Dat verdedigende vergelijken met Mwene is niet eerlijk. Bij Sparta zijn de ruimtes klein en is er betere rugdekking en bij PSV moet je aanvallend ook mee kunnen en aan aanvallen komt hij nog helemaal niet toe. Maar hij is nog niet eens op de helft van zijn uitleenbeurt dus we blijven hem lekker volgen en hopelijk gaat het nog beter worden.
-
- Moderator
Had zich dit seizoen prima bij ons in de basis kunnen spelen. Blijft zonde dat hij verhuurd is. Nu hopen dat de schade beperkt blijft en hij vanaf komend jaar wel aanspraak gaat maken op een serieuze plek binnen de selectie.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
....en is gelukkig heel goed hersteld van zijn langdurige blessure. Dat was ook een grote twijfel aan het begin van het seizoen.
- Juancho
- Mister PSV
Tja tis heel goed dat hij nu een jaartje veel speelt, krijg je straks een meer ervaren en betere RB terug. Ik heb hem verder amper gezien maar op basis van deze 2 potjes tegen Sparta zou hij voor mij direct 1e keuze zijn met Teze/Mwene/Hoever als alternatieven. Ga er ook wel vanuit dat PSV hem sowieso terughaalt.
Last edited by Juancho on 10 Jan 2023, 23:26, edited 1 time in total.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Paco Casal
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
-
- Legende
Fijn spelertje. Veel meer een echte back dan Teze dat is. Sneller, technisch beter en ik vond hem verdedigend ook wel fel. Ik weet niet of hij goed genoeg is voor basis PSV al, maar hier zit wel muziek in en ik zou hem zeker niet weg doen voor een paar lullige ton aan Sparta.
-
- Nationale topspeler
Bij jong kon hij indertijd goed wedijveren met de toen nog af en toe in jong Ajax spelende Dest. Unüvar had de seizoenen erna de grootste moeite met hem en schopte hem 2x uit de wedstrijd zonder rood te krijgen. Jammer dat hij er lang uitlag. Had vorig seizoen na zijn rentree om zijn oude niveau te halen. Dit is een topverhuur. Veel minuten maken. Heeft hij zelf afgedwongen.