Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
ComeOnPSV
Vedette
Clubvoorkeur: PSV

• These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    DoubleUCoolman
    CZ_Code
    Nationale topspeler

Ik zou extreem balen als Mokio naar Ajax gaat. Wordt tijd dat wij ook weer grote talenten gaan ophalen, kan het niet zo goed hebben dat die losers talenten ophalen naar zo’n kutseizoen en wij niet.
  • These users thanked the author CZ_Code for the post (total 2):
    Menno1NotoriousBIG046
    Madueke
    Legende

Mwah, bij deze jongen zit toch wel een kleine red flag. 16 jaar en samen met z'n entourage heel Europa afstruinen op zoek naar z'n mogelijke nieuwe bestemming. Niet verboden natuurlijk, maar bij PSV kan hij voor maximaal 3 seizoenen tekenen en zullen alle mogelijke contractverlengingen Earnie hoofdpijn gaan geven.
  • These users thanked the author Madueke for the post:
    Fc Denzel
    TylerDurdn
    Internationale topspeler

Madueke wrote: 08 Jun 2024, 18:41 Volgens mij zitten Klerry Hunstra en Rutger van 1908 (mede) achter dat account, dus die 'Mika Godts route' zal wel door Klerry verzonnen zijn.
    Belgische linksbuiten die deels bij een andere club zijn opgeleid alvorens ze opgenomen zijn in de opleiding van die neuzen. Die dan vervolgens op de bank achter Stevie mogen plaatsnemen idd.
    PsvBmg
    Vaste waarde in elftal

Hoorde straks dat PSV mogelijk voor Bergwijn zich gaat melden bij vertrek Bakayoko.

Is toch niet te hopen
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Je loopt nog een paar onzingeruchten achter. :grin:
    Ricopsv
    Ballenjongen

CZ_Code wrote: 08 Jun 2024, 18:51 Ik zou extreem balen als Mokio naar Ajax gaat. Wordt tijd dat wij ook weer grote talenten gaan ophalen, kan het niet zo goed hebben dat die losers talenten ophalen naar zo’n kutseizoen en wij niet.
    PSV ook nog in de race.

Https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/12 ... -snel.html
    Voormalig KG
    Lid scoutingsteam

RIO wrote: 08 Jun 2024, 18:37 Wat is de Mika Godts route dan? Achter die dikke kont van Bergwijn op de bank zitten? Ik heb liever de Mertens, Depay, Lozano, Gakpo - Route.
    Of de eveneens nog succesvoller route dan de "Godts route". De Saibari route!
  • These users thanked the author Voormalig KG for the post:
    Zuc0
    Menno1
    Legende

Voormalig KG wrote: 08 Jun 2024, 20:33
    RIO wrote: 08 Jun 2024, 18:37 Wat is de Mika Godts route dan? Achter die dikke kont van Bergwijn op de bank zitten? Ik heb liever de Mertens, Depay, Lozano, Gakpo - Route.
    Godts is 18 ; Saibari 22/23. Dat is geen beste vergelijking want die jongen wilt niet wachten tot hij 22 is. Dan is de Bakayoko voorbeeld / route wat aantrekkelijker.
  • These users thanked the author Menno1 for the post (total 3):
    NotoriousBIG046Rene119fritske
    NotoriousBIG046
    Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 08 Jun 2024, 20:33
    Of de Baka route?
  • These users thanked the author NotoriousBIG046 for the post (total 2):
    Menno1fritske
    We can't change the world until we change ourselves.
    ShovingNE2
    Site Admin

De Zijde route!
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Jasperv
    Jeugdspeler

De route van de platte kar?! 😃
    ComeOnPSV
    Vedette

Kwam nog een tweet van gisteren tegen:

Een Amerikaanse linksback die blijkbaar ook op linksbuiten kan spelen. Lijkt dus een zeer aanvallende back.

PSV heeft dus ook volgens dit account interesse.
  • These users thanked the author ComeOnPSV for the post:
    DoubleUCoolman
    DonyellMalen
    Legende

Vranckx dus centraal achterin gespeeld. Dat maakt hem alleen nog maar interessanter. Benieuwd of Earnie voor hem terugkomt.

Mikelvb
    Nationale topspeler

Jwoeloe wrote: 08 Jun 2024, 18:27 Snelle beslissing op komst dus wat betreft die jongen, mocht het kloppen dat we concreet zijn.

Lijkt me dat de Baka route beter is. Erg benieuwd wat het gaat worden. Zou wel eens lekker zijn dat we een groot talent binnen kunnen halen.
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Jongens, Godts is toch een linksbuiten?
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Wat een Kudt naam.
    BadShaker
    Vaste waarde in elftal

Wie de fuck is mika godts. Wat een onzin.
    ShovingNE2
    Site Admin

Ah.. De Europese top wordt weer eens afgetroefd?
    ruuddevil
    Legende

ShovingNE2 wrote: 08 Jun 2024, 15:52
    Johann Vogel wrote: 08 Jun 2024, 13:17Ik denk dat je voor Benitez niet meer dan vijf miljoen gaat krijgen als je die zou verkopen. Houdt je netto ook nog minder over en moet je een vervanger halen. Nu wordt Wellenreuther genoemd die twee miljoen zou kosten. Nu vind ik deze Duitser ook maar een gok, heeft een prima half jaar achter de rug maar daarvoor niet meer dan een aardige keeper.

Al met al vind ik dat het niet waard als je met Benitez al een prima doelman hebt. Zeker als de defensie ook nog op de schop gaat. Liever nog zie ik dat ze met Benitez om de tafel gaan, misschien dat hij wel wil verlengen.

Bovendien, winst kan je al uit de andere transfers halen. Als Baka voor vijftig of zestig miljoen wordt verkocht en Veerman voor dertig heb je samen met de CL miljoenen een hele sloot geld. Dan heb je wel genoeg geld.
    Hij zit kort tegen het Argentijnse elftal aan. Overwintert in de CL en doet het uitstekend in de competitie. Ook in Frankrijk deed hij het uistekend. Pavlidis levert met 1 jaar contract 20 miljoen op, nu ligt dat voor keepers anders, maar 5 miljoen lijkt mij echt de verkeerde kant van de balans.
    Leeftijd is natuurlijk ook een factor. Maar je bent gestoord als je 20 mln betaalt voor een speler van AZ. Die ook nog eens 1 jaar contract heeft blijkbaar.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

ShovingNE2
    Site Admin

Ben het met je eens. Maar het lijkt dat contractduur steeds minder uitmaakt ivm FOMO.
  • These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
    Standbeeld
    Koenjo
    Meervoudig international

PsvBmg wrote: 08 Jun 2024, 20:00 Hoorde straks dat PSV mogelijk voor Bergwijn zich gaat melden bij vertrek Bakayoko.

Is toch niet te hopen
    Ik zeg doen.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Balinho
    Internationale topspeler

Koenjo wrote: 09 Jun 2024, 11:03
    PsvBmg wrote: 08 Jun 2024, 20:00 Hoorde straks dat PSV mogelijk voor Bergwijn zich gaat melden bij vertrek Bakayoko.

Is toch niet te hopen
    Ik zeg doen.
    Doen? Wat doen?
    Dat PsvBmg alsnog mag gaan hopen dan? Toch niet dat PSV daadwerkelijk die Pudding Gangster bij die kutclub zou gaan benaderen, hoop ik toch vervolgens dan op mijn beurt.
  • These users thanked the author Balinho for the post (total 2):
    GrasmatDe Realist
    Voijke
    Internationale topspeler

Balinho wrote: 09 Jun 2024, 11:13

Doen? Wat doen?
    Dat @PsvBmg alsnog mag gaan hopen dan? Toch niet dat PSV daadwerkelijk die Pudding Gangster bij die kutclub zou gaan benaderen, hoop ik toch vervolgens dan op mijn beurt.
    Ik zeg ook doen. :mrgreen:

8 miljoen bieden en zeggen dat je je bewust bent van het feit dat je met dit stevige bod moet komen, omdat erj voor zijn werkelijke waarde van 5 miljoen nogal wat concurrentie is.
    Tevens erbij vermelden dat dit de speler binnen Ajax is, die de hoogste transferwaarde vervult.

Daarna een tijd geen media meer luisteren of bekijken. ;)
  • These users thanked the author Voijke for the post:
    Psvvssn
    Sangaré, le Roi du PSV :strong:
    Post Reply