Xavi Simons

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
Paulus1913
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV

Rik Elfrink is gewoon getipt dat Marcel en Jaap in London zijn gespot.
Last edited by Paulus1913 on 05 Jul 2023, 20:01, edited 1 time in total.
Teletubby
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 05 Jul 2023, 19:54 Kom even met wat meer details dan Paulus, nu komt het vrij clownesk over inderdaad.
Het liefst een 2mp foto gemaakt met een Samsung Star van de oorlellen van twee mannen, die rondlopen in Londen en vaag op Marcel en Jaap lijken. Hebben we vanavond ook een leuke avond op het forum.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Paulus1913 wrote: 05 Jul 2023, 19:59 Ik heb wat gehoord over Xavi (ga niks prijsgeven want gaat hier om een vriendschap). Dus, ik ben dit gaan checken bij onze vriend Rik. Die wist alleen te melden dat Marcel en Jaap in London zijn gespot.
Oke dankje voor de info. Ik snap dit eerlijk gezegd niet zo goed: je hebt informatie gekregen, die je niet wilt delen, maar toch wil je op de een of andere manier laten weten aan het forum dat je ‘iets’ weet. Voor mij valt dat dan toch een beetje onder populairdoenerij.

Je kan best zeggen wat je gehoord hebt over Xavi zonder je bron bekend te maken.
Robson de Souza
Vedette

Paulus1913 wrote: 05 Jul 2023, 19:59 Rik Elfrink is gewoon getipt dat Marcel en Jaap in London zijn gespot.
Dat is waar zijn zaakwaarnemer zit. Als van de Baar daarbij is dan hoop ik dat het gaat om het contract in orde te maken. En dan nemen ze daarna Sanchez maar mee naar huis..
Maikel
Site Admin

Paulus1913 wrote: 05 Jul 2023, 19:59 Rik Elfrink is gewoon getipt dat Marcel en Jaap in London zijn gespot.
En Rik Elfrink heeft dat jou via persoonlijk verteld? Op Twitter staat niks.

Sorry, ben klaar met interessantdoenerij en mensen die zich voordoen alsof ze info hebben maar puur de boel op stang willen drijven. Meer info gerne, allemaal heel vaag nu.
Standbeeld
Mister PSV

Maikel wrote: 05 Jul 2023, 20:05
En Rik Elfrink heeft dat jou via persoonlijk verteld? Op Twitter staat niks.

Sorry, ben klaar met interessantdoenerij en mensen die zich voordoen alsof ze info hebben maar puur de boel op stang willen drijven. Meer info gerne, allemaal heel vaag nu.
Check even het bericht van Vanthaman18. Daar staat meer info in de originele post. Je kan Rik natuurlijk gewoon via PB bereiken.
Maikel
Site Admin

Ja we gaan het meemaken, laten we vooral hopen dat Xavi blijft.
PSV 1973
Lid 2e elftal

Gale Snoats wrote: 05 Jul 2023, 17:05 https://www.vi.nl/nieuws/psg-geeft-luis ... -in-handen

Hier zou Xavi wel eens gevoelig voor kunnen zijn..
Messi heeft afgelopen week nog Barcelona afgeraden Simons te halen. wie weet werkt dat door bij Enrique. Er stond echter niet bij wat de reden was in dat artikel waarom hij dat zei.
Vanthaman18
Internationale topspeler
Favoriete speler: Luuk de Jong

Maar misschien voor de wat minder goed geinformeerde supporter, zoals ik: wat zou een reden kunnen zijn dat Marcel en Jaap in Londen zouden zijn (gerelateerd aan Xavi volgens Paulus1913). Earnie is toch verantwoordelijk hiervoor nu?
B. Dzsudzsak
Regelmatige invaller
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Clown.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
Frico
Veelbelovend talent

Vanthaman18 wrote: 05 Jul 2023, 20:32 Maar misschien voor de wat minder goed geinformeerde supporter: wat zou een reden kunnen zijn dat Marcel en Jaap in Londen zouden zijn (gerelateerd aan Xavi volgens @Paulus1913). Earnie is toch verantwoordelijk hiervoor nu?
Wellicht neemt Marcel de honeurs waar voor Earnie, en is hij druk met andere transfers.
Wellicht bepaalde voorwaarden voor in het contract waarbij Jaap dan de financiele kant kan toelichten en misschien zit Marcel er ook vanwege netwerkactiviteiten/uitgenodigd door het makelaarsbureau.

En wie weet is het wel een verhaal uit de grote duim en zit Marcel gewoon op het bankie 😉
Heruone
Lid scoutingsteam

Frico wrote: 05 Jul 2023, 20:40
Vanthaman18 wrote: 05 Jul 2023, 20:32 Maar misschien voor de wat minder goed geinformeerde supporter: wat zou een reden kunnen zijn dat Marcel en Jaap in Londen zouden zijn (gerelateerd aan Xavi volgens @Paulus1913). Earnie is toch verantwoordelijk hiervoor nu?
Wellicht neemt Marcel de honeurs waar voor Earnie, en is hij druk met andere transfers.
Wellicht bepaalde voorwaarden voor in het contract waarbij Jaap dan de financiele kant kan toelichten en misschien zit Marcel er ook vanwege netwerkactiviteiten/uitgenodigd door het makelaarsbureau.

En wie weet is het wel een verhaal uit de grote duim en zit Marcel gewoon op het bankie 😉
Het voordeel is sowieso dat Brands en Stewart twee gelouterde mannen zijn op dit vlak. Je kan best Brands naar Londen sturen om technische zaken af te handelen, terwijl Stewart in België zit om technische zaken af te handelen.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
De Realist
Internationale topspeler

Heruone wrote: 05 Jul 2023, 20:43
Frico wrote: 05 Jul 2023, 20:40

Het voordeel is sowieso dat Brands en Stewart twee gelouterde mannen zijn op dit vlak. Je kan best Brands naar Londen sturen om technische zaken af te handelen, terwijl Stewart in België zit om technische zaken af te handelen.
Klinkt logisch, maar ik heb dan toch de vraag of Stewart dan niet het gevoel krijgt dat Brands in zijn winkel aan het rotzooien is.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
Heruone
Lid scoutingsteam

De Realist wrote: 05 Jul 2023, 20:44

Klinkt logisch, maar ik heb dan toch de vraag of Stewart dan niet het gevoel krijgt dat Brands in zijn winkel aan het rotzooien is.
Wellicht, het kan natuurlijk twee kanten op werken. Wat ik heb gehoord, is dat de samenwerking tussen De Jong en Brands niet zo soepel verliep. Dat is de ene kant van de medaille.

PSV heeft Brands natuurlijk bewust aangesteld. Dat is een AD met voetbal knowhow. Dat kan zich positief vertalen naar bedrijfsprocessen, strategische beslissingen en koersen die gevaren worden, maar het biedt ook extra kennis en inzicht in een ondersteunende rol voor een TD. Zolang men daarin elkaar de ruimte geeft, weet wie over wat uiteindelijk eindverantwoordelijk is, maar elkaar tegelijkertijd daarin ook kan ondersteunen etc. kan dat een vruchtbare samenwerking opleveren.

Toen Brands werd aangesteld en gevraagd werd naar zijn samenwerking met John de Jong heeft hij ook aangegeven zich op bepaalde vlakken wel te bemoeien/advies te geven in het technische beleid. Dat zal ongetwijfeld ook met Stewart besproken zijn destijds. Wat ik heb begrepen loopt de samenwerking tussen Brands en Stewart erg soepel.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
Gundogang
Regelmatige invaller

De Realist wrote: 05 Jul 2023, 20:44

En of Brands als AD geen andere zaken te regelen heeft.
Den Bondskoots
Vaste waarde in elftal

Oke 'Vriendjes en Vriendinnetjes' even voor de duidelijkheid want ik heb een paar pagina's gemist:

- Er is een clown in ons midden?!
- Bassey gaat misschien naar Engeland
- Vlugge Japie is met Brands mee
- Ze zijn samen Op Reis door Europa voor de Geheimzinnige Opdracht
- De reis is vol verrassingen

- en aan het einde tekent 'De Diamant' gewoon bij en hij heet Xavi.

Heb ik het dan zo'n beetje goed samengevat?
JChovanec
Meervoudig international

Den Bondskoots wrote: 05 Jul 2023, 21:11 Oke 'Vriendjes en Vriendinnetjes' even voor de duidelijkheid want ik heb een paar pagina's gemist:

Op zich prima samenvatting, alleen je laatste punt " Xavi tekent gewoon bij" . De ballenjongens op het forum zien dat niet als vanzelfsprekend en hebben het dun langs de billetjes lopen omdat zij denken dat hij niet gaat tekenen. 😁
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Als hij niet bijtekent hebben jullie het gelynched!
Ex unitate vires
TylerDurdn
Internationale topspeler

Fanatic-U-s wrote: 05 Jul 2023, 23:12 Als hij niet bijtekent hebben jullie het gelynched!
Gelynched is wel heeeeeel overdreven en ano 1800, neem aan dat je op gejinxt doelt?
Josef Dettelbacher
Legende

Den Bondskoots wrote: 05 Jul 2023, 21:11 Oke 'Vriendjes en Vriendinnetjes' even voor de duidelijkheid want ik heb een paar pagina's gemist:

Bassie had het vandaag koud, want zijn groene broek had Adriaan.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
Paulus1913
Regelmatige invaller

Image :)
Hartig Woordje
Bankzitter

Is het misschien een idee om deze topic door ChatGPT te laten vullen?

(oh.... dat gebeurt dus al....)
DonyellMalen
Legende

Rik is echt een goede gast.

Earnest en Van Baar dus in Londen. Maak dat contract maar direct in orde. 8)
Robson de Souza
Vedette

Paulus1913 wrote: 06 Jul 2023, 00:23 Image :)
Laatst kwam er wel een bericht op Twitter voorbij dat een talent van Spurs transfervrij weg zou gaan en mogelijk de PSV-route zou kiezen.
Kan het niet meer terug vinden helaas. Ga straks nog eens kijken.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Van Baar gaat imo alleen mee als het om serieus geld gaat, gok ik zo. Davinson Sanchez ?
Post Reply