Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
Struviet
Meervoudig international
Posts: 1,340
Joined: 15 Aug 2020, 20:50
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Menno1 wrote: 30 Jul 2021, 00:54 Geholpen met wat? Wegbrengen Rosario?
Ja. Rosario had zonder Raiola niet weggeweest nu.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:23 Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.
Zolang PSV ze ruimte biedt om hun conditie op peil te houden is het prima toch.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Maikel_91 wrote: 30 Jul 2021, 09:25
Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:23 Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.
Zolang PSV ze ruimte biedt om hun conditie op peil te houden is het prima toch.
Ligt er maar net aan wat in het contract staat.
In ieder geval worden ze niet van de Herdgang geweigerd.
Dus ik kan me volledig vinden in de opstelling van Schmidt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:29 Ligt er maar net aan wat in het contract staat.
In ieder geval worden ze niet van de Herdgang geweigerd.
Dus ik kan me volledig vinden in de opstelling van Schmidt.
Ik vind het ook prima. Spelers met zo'n duidelijke vertrekwens lopen alleen maar in de weg.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dus [mention]Ailon[/mention] yay of nay voor [mention]Wilysimba[/mention] om te gaan posten bij het stadion vandaag? #announceBerisha
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Nay

Op zijn vroegst begin volgende week. Berisha is in Oostenrijk op dit moment. Willen niet afleiden van de wedstrijd dinsdag dus een beetje tricky qua timing. En nog enkele details niet afgerond (bonus en doorverkoop).
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Oke het is niet de bedoeling dat jullie elkaar gaan tegenspreken, Ailon zegt dat hij in Eindhoven is, jij zegt dat hij in Oostenrijk is. Eerst ff samen eruit komen en dan een gezamenlijk standpunt naar buiten brengen graag :mrgreen:
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 30 Jul 2021, 09:33 Dus @Ailon yay of nay voor @Wilysimba om te gaan posten bij het stadion vandaag? #announceBerisha
Mij is alleen bekend dat hij in Eindhoven is of onlangs is geweest voor onderhandelingen. Kan best zijn dat hij sinds gisterenavond weer terug is in Oostenrijk.
Dus alles wat ik daarover zeg is dan speculatief. Maar ik verwacht persoonlijk wel snel "groen licht".
En Willy moet, dacht ik, uit Weert komen.. En ik wil niet op mijn geweten hebben dat hij vandaag een mogelijk tevergeefse rit maakt.
Last edited by Ailon on 30 Jul 2021, 09:45, edited 1 time in total.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik denk absoluut dat Schmidt invloed heeft op een paar aankopen, maar PSV is al sinds Schwaab bezig op de Duitse markt. Daarna kwam (helaas) Baumgartl.
Uiteraard heeft Schmidt ervoor gezorgd dat Gotze, Zahavi en Ramalho door een goed praatje te doen bij PSV zijn komen spelen, maar voor de rest? Ik geloof niet dat Max niet bij PSV zou spelen als Roger geen coach zou zijn. Hetzelfde geldt voor Mwene.

De Duitse/oostenrijkse/zwitserse markt is gewoon een fijne markt om te shoppen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Demenkovets wrote: 30 Jul 2021, 08:59 Een aanvaller (Berisha?) zal er zeker nog wel komen. Defensief enkel als zich nog een buitenkansje aandient vermoed ik. En Dumfries verkocht wordt.
Dat zal het wel zo'n beetje zijn, tenzij er nog diverse spelers vertrekken.

Ik verwacht niet meer dan dat. De selectie zit gewoon vol. Dertig man op de training is gewoon niet werkbaar.
Nee hoor. Als je alle stukken een beetje achter elkaar leest en Schmidt beluistert gaat het echt om 3 spelers en misschien wel 4. Zullen niet allemaal voor de basis gehaald worden neem ik aan. Maar Sowieso twee aanvallers, dat blijkt uit heel veel. De verregaande interesse in Berghuis was bekend en daarnaast zou Malen vervangen worden. Ook heeft Schmidt gezegd in iedere linie te willen versterken. Als Guti, Sadilek naast Rosario ook nog gaan dan komt daar zeker nog iemand bij. Als je een Nederlandse kern wil behouden dan kan ik mij voorstellen dat Joey Veerman op de lijst staat mits Heerenveen niet vasthoudt aan 10 miljoen of meer.

Rechtsback verwacht ik niemand, zou ik ook raar vinden met Mwene, Teze en Sambo. Een CV zou prima kunnen, misschien niet helemaal nodig ivm aantallen, maar we hebben eigenlijk alleen verdedigers die goed in de basis kunnen als ze naast Ramalho staan. Zonder Ramalho ga je daar erop achteruit. We zien nu hoe belangrijk zijn organisatie en leiderschapskills zijn.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:23 \De invloed van Schmidt op het hele technische gebeuren binnen PSV wordt groter en groter. En dan niet alleen op de spelersaankoop.
Ik heb al ergens gelezen dat PSV staat voor de "Philips Schmidt Verein" (Randstedelijke kinnesinne van de eerste orde, natuurlijk).
Hij vindt spelers die - realistisch gezien - op korte termijn vertrekken, "stoorzenders" op zijn trainingen en laat ze dan ook niet meedoen, zoals in het geval Dumfries en Ihattaren.
Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.

Luckassen (met nog een tweejarig contract) en Rigo (met nog een eenjarig contract) gelden binnen PSV als "onverkoopbaar" Als er voor 1 september geen gegadigde zich meldt dan is contractontbinding met wederzijds goedvinden een mogelijke optie..
Ik ben het helemaal met Schmidt eens. Er is al een soort van afscheid genomen van deze spelers en die wil je er dan niet meer bij hebben. Mocht onverhoopt nog iemand van deze namen er zijn op 1 september wordt het weer een ander verhaal, maar op dit moment kan ik Schmidt niet anders dan groot gelijk geven.
Demenkovets
Vaste waarde in elftal
Posts: 741
Joined: 06 Aug 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Dat zal het wel zo'n beetje zijn, tenzij er nog diverse spelers vertrekken.
Dit, mijn waarde Shoving ;)
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Volgens AS vraagt Sevilla een huursom van twee miljoen euro voor De Jong, die volgend jaar vervolgens voor vier miljoen definitief over is te nemen. De club die de 1 meter 88 lange aanvaller wil huren, zal bovendien zijn salaris van naar verluidt 2,8 miljoen euro moeten ophoesten. Maar vooralsnog is er geen signaal dat De Jong vertrekt.
Dit vraag Sevilla overigens voor Luuk de Jong aan Besiktas. Waar hij zelf dan niet naar toe zou willen.
Rudie-10
Meervoudig international
Posts: 1,359
Joined: 04 Jul 2019, 13:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Luuk de Jong
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hoe groot is de kans dat Dumfries hier komend seizoen nog steeds speelt?
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Geertruida gaat zijn contract niet verlengen.

Is het niet een kans voor PSV om hem nu goedkoop op te halen?
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rudie-10 wrote: 30 Jul 2021, 10:24 Hoe groot is de kans dat Dumfries hier komend seizoen nog steeds speelt?
30%
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

35%
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Massimo wrote: 30 Jul 2021, 10:21
Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:23 \De invloed van Schmidt op het hele technische gebeuren binnen PSV wordt groter en groter. En dan niet alleen op de spelersaankoop.
Ik heb al ergens gelezen dat PSV staat voor de "Philips Schmidt Verein" (Randstedelijke kinnesinne van de eerste orde, natuurlijk).
Hij vindt spelers die - realistisch gezien - op korte termijn vertrekken, "stoorzenders" op zijn trainingen en laat ze dan ook niet meedoen, zoals in het geval Dumfries en Ihattaren.
Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.

Luckassen (met nog een tweejarig contract) en Rigo (met nog een eenjarig contract) gelden binnen PSV als "onverkoopbaar" Als er voor 1 september geen gegadigde zich meldt dan is contractontbinding met wederzijds goedvinden een mogelijke optie..
Ik ben het helemaal met Schmidt eens. Er is al een soort van afscheid genomen van deze spelers en die wil je er dan niet meer bij hebben. Mocht onverhoopt nog iemand van deze namen er zijn op 1 september wordt het weer een ander verhaal, maar op dit moment kan ik Schmidt niet anders dan groot gelijk geven.
Nouja Ihattaren is buiten het feit dat zijn contract af loopt een probleemgeval gebleken dus dat begrijp ik wel. Maar Dumfries is gewoon je aanvoerder geweest en heeft toch niet zoveel fout gedaan. Je maakt je onderhandelingspositie ook niet echt lekker door hem nu niet meer nodig te hebben.

Stel je gebruikt hem gewoon, als je hem beter vindt dan Mwene, dan komt er over 2 a 3 weken echt wel een club die 532 of 352 speelt met een zak geld en een flinke portie paniek.
User avatar
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler
Posts: 3,416
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Sensation wrote: 30 Jul 2021, 09:40 Oke het is niet de bedoeling dat jullie elkaar gaan tegenspreken, Ailon zegt dat hij in Eindhoven is, jij zegt dat hij in Oostenrijk is. Eerst ff samen eruit komen en dan een gezamenlijk standpunt naar buiten brengen graag :mrgreen:
Het is misschien cryptisch. Ik denk aan de Holiday Inn, in Eindhoven. De Inn is ook een rivier in Oostenrijk.
Revolinho
Internationale topspeler
Posts: 4,177
Joined: 09 Oct 2020, 20:16
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 09:23
ruuddevil wrote: 30 Jul 2021, 07:07

Heeft Schmidt groot gelijk in. Spelers die met hun hoofd elders zijn kunnen we niet gebruiken.
De invloed van Schmidt op het hele technische gebeuren binnen PSV wordt groter en groter. En dan niet alleen op de spelersaankoop.
Ik heb al ergens gelezen dat PSV staat voor de "Philips Schmidt Verein" (Randstedelijke kinnesinne van de eerste orde, natuurlijk).
Hij vindt spelers die - realistisch gezien - op korte termijn vertrekken, "stoorzenders" op zijn trainingen en laat ze dan ook niet meedoen, zoals in het geval Dumfries en Ihattaren.
Schmidt heeft - wat mij betreft - groot gelijk maar feit is wel dat dit soort spelers nog altijd onder contract van PSV staan en dus naast plichten ook rechten hebben.

Luckassen (met nog een tweejarig contract) en Rigo (met nog een eenjarig contract) gelden binnen PSV als "onverkoopbaar" Als er voor 1 september geen gegadigde zich meldt dan is contractontbinding met wederzijds goedvinden een mogelijke optie..

Mooi zo. Schmidt zal niets doen waar JdJ niet achter staat, al zal laatstgenoemde natuurlijk ook naar het financiele plaatje kijken. Maar sec genomen doet Schmidt alleen maar logische dingen wb de keuze voor spelers.

Dumfries moet gewoon niet bij PSV zijn. Hij lijkt een goede speler, maar het is vooral een hele onhandige stier. Dankbaar voor zijn inzet al die jaren, maar van mij had ie nooit hoeven te komen. En Ihattaren is wel duidelijk volgens mij.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Jul 2021, 10:43
Sensation wrote: 30 Jul 2021, 09:40 Oke het is niet de bedoeling dat jullie elkaar gaan tegenspreken, Ailon zegt dat hij in Eindhoven is, jij zegt dat hij in Oostenrijk is. Eerst ff samen eruit komen en dan een gezamenlijk standpunt naar buiten brengen graag :mrgreen:
Het is misschien cryptisch. Ik denk aan de Holiday Inn, in Eindhoven. De Inn is ook een rivier in Oostenrijk.
Leuk gevonden. :grin:
Maar PSV gebruikt ook wel eens Novotel en Tulip om gasten onder te brengen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
AddoCultheld
Internationale topspeler
Posts: 3,548
Joined: 19 Oct 2020, 10:20
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ailon wrote: 30 Jul 2021, 10:46
Lorenzo von Matterhorn wrote: 30 Jul 2021, 10:43

Het is misschien cryptisch. Ik denk aan de Holiday Inn, in Eindhoven. De Inn is ook een rivier in Oostenrijk.
Leuk gevonden. :grin:
Maar PSV gebruikt ook wel eens Novotel en Tulip om gasten onder te brengen.
Toch is holiday inn vaste thuisbasis van gasten/ nieuwe spelers van PSV.
PSV90
Nationale topspeler
Posts: 2,965
Joined: 05 Dec 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

koetje wrote: 30 Jul 2021, 10:23
Volgens AS vraagt Sevilla een huursom van twee miljoen euro voor De Jong, die volgend jaar vervolgens voor vier miljoen definitief over is te nemen. De club die de 1 meter 88 lange aanvaller wil huren, zal bovendien zijn salaris van naar verluidt 2,8 miljoen euro moeten ophoesten. Maar vooralsnog is er geen signaal dat De Jong vertrekt.
Dit vraag Sevilla overigens voor Luuk de Jong aan Besiktas. Waar hij zelf dan niet naar toe zou willen.
Zou prima zijn als Luuk nog een jaartje in Sevilla bleef en volgend jaar Zahavi komt vervangen.

Als PSV daadwerkelijk nog 4 spelers wil halen krijgt John het nog druk. Dan moeten er namelijk ook nog een stuk of 10 vertrekken om niet teveel tribuneklanten over te houden. Ik sluit niet uit dat het gebeurd, maar wat mij betreft halen we op dit moment enkel nog één aanvaller en één optie voor rechtsachterin (afhankelijk van wat je met Teze wil kan dat een CV of een RB zijn). Daarna pas weer kopen als je zeker weet dat je er een hoop kwijt raakt.
User avatar
Ailon
Vedette
Posts: 5,370
Joined: 25 Aug 2017, 12:45
Send Prediction League reminder to second email adress: No

AddoCultheld wrote: 30 Jul 2021, 11:24
Ailon wrote: 30 Jul 2021, 10:46
Leuk gevonden. :grin:
Maar PSV gebruikt ook wel eens Novotel en Tulip om gasten onder te brengen.
Toch is holiday inn vaste thuisbasis van gasten/ nieuwe spelers van PSV.
Klopt. Die andere twee zijn uitzonderingen.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
Send Prediction League reminder to second email adress: No

PSV90 wrote: 30 Jul 2021, 11:43
koetje wrote: 30 Jul 2021, 10:23

Dit vraag Sevilla overigens voor Luuk de Jong aan Besiktas. Waar hij zelf dan niet naar toe zou willen.
Zou prima zijn als Luuk nog een jaartje in Sevilla bleef en volgend jaar Zahavi komt vervangen.

Als PSV daadwerkelijk nog 4 spelers wil halen krijgt John het nog druk. Dan moeten er namelijk ook nog een stuk of 10 vertrekken om niet teveel tribuneklanten over te houden. Ik sluit niet uit dat het gebeurd, maar wat mij betreft halen we op dit moment enkel nog één aanvaller en één optie voor rechtsachterin (afhankelijk van wat je met Teze wil kan dat een CV of een RB zijn). Daarna pas weer kopen als je zeker weet dat je er een hoop kwijt raakt.
Dumfries is nog niet weg ;)

Maar ik ben het met je eens, ideaal is als Luuk een jaar later komt om Zahavi te vervangen. Dan haal je nu een speler die kan concurreren met Zahavi en evt links uit de voeten kan. Of beide (spits en iemand voor op links) natuurlijk afhankelijk van wie er nog verder weg gaan.

Overigens als Luuk nu komt is dat ook prima alleen ben ik persoonlijk bang dat we dan terug gaan naar het systeem van vorig jaar (wat enorm wisselvallig was en waar ik minder vertrouwen in heb) waar ik juist blij ben met Gotze op 10 ipv een extra spits. Dus als Luuk dit seizoen komt, dan graag ook als concurrent van Zahavi en dan mag de beste spelen, maar dus niet samen.

Bij vertrek Dumfries zou ik of voor Teze gaan of een eerste rechtsback proberen te halen. Daarnaast nog een vervanger voor Rosario, dat lijkt me een heel belangrijke rol dit seizoen. Sangare gaat weg met de Afrika Cup en zal daarnaast ook wel een keer geschorst of geblesseerd zijn. Nu hebben we geen enkel fatsoenlijk alternatief die vergelijkbare kwaliteiten heeft.
Locked