Voor de mensen die de Ligue 1 volgen (en nu ook een stuk op VI).is Stijn Spierings geen goede vervanger voor Sangare in plaats van zerrouki? wel wat ouder maar houdt zich goed staande bij Toulouse en nog maar een contract tot de zomer net als onze vriend Branco van den Boomen https://www.transfermarkt.nl/stijn-spie ... ler/241501
Ik zou zeggen Earnest haal ze allebei ff transfervrij binnen of een combideal.
Interessante spelers
- LaFoquita
- Geselecteerd voor Oranje
- Clubvoorkeur: PSV
Hier ben ik het wel mee eens.RV1913 wrote: ↑22 Mar 2023, 13:59 Voor de mensen die de Ligue 1 volgen (en nu ook een stuk op VI).is Stijn Spierings geen goede vervanger voor Sangare in plaats van zerrouki? wel wat ouder maar houdt zich goed staande bij Toulouse en nog maar een contract tot de zomer net als onze vriend Branco van den Boomen https://www.transfermarkt.nl/stijn-spie ... ler/241501
Ik zou zeggen Earnest haal ze allebei ff transfervrij binnen of een combideal.
Spierings voor de positie van Guti bij eventuele verkoop.
Dat het middenveld zou worden
6: Aankoop / Spierings
8: Veerman / van den Boomen
10: Xavi / Til
Weinig kwijt aan transfersommen en in de breedte zul je er absoluut sterker op worden.
- Standbeeld
- Mister PSV
Van een Spierings word ik niet vrolijk. We hebben toppers nodig, geen spelers in de categorie Til, Mwene, etc. Hoop dat Earnie het in een andere categorie zoekt.
-
- International
Dan mogen ze mijn game wel als uitgangspunt gebruikenArdbeg wrote: ↑21 Mar 2023, 08:56 4M voor die pure middelmaat willen neerleggen ook. Die aanval is ook totaal te licht. Wel mooi, zo'n hele selectie samen stellen. "4M voor die, die huur met optie tot koop, 2M voor die". Alsof het FM is, even 12 spelers er bij Vraag me ook sterk af of dat een selectie zou zijn waarmee je kampioen wordt.
Aarons(transfervrij)
Berge(transfervrij)
Van Hecke(transfervrij)
Blokzijl
Verbruggen
Dekker
Hilgers
Van Ewijk
Meijer
Manhoef
Schouten
Branco(transfervrij)
Mijn 4231 en de eredivisie is een peulenschil
-
- Nationale topspeler
https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijstenStandbeeld wrote: ↑22 Mar 2023, 14:51 Van een Spierings word ik niet vrolijk. We hebben toppers nodig, geen spelers in de categorie Til, Mwene, etc. Hoop dat Earnie het in een andere categorie zoekt.
Kijk even hier naar dan
- LaFoquita
Als back-up (vervanger Guti) voor de CVM positie met een topper als CVM lijkt me dit niet verkeerd. Til, Mwene zijn ook niet verkeerd als ze geen basisspelers zijn. Al kan ik me ook mateloos irriteren aan Til als hij de schoendozen is vergeten uit te doen.Standbeeld wrote: ↑22 Mar 2023, 14:51 Van een Spierings word ik niet vrolijk. We hebben toppers nodig, geen spelers in de categorie Til, Mwene, etc. Hoop dat Earnie het in een andere categorie zoekt.
-
- Internationale topspeler
Ik mag toch echt hopen dat we iets meer ambitie hebben dan het middenveld van de nummer 12 van de Ligue 1 te plakken - kopieren.
Respect voor die gasten en het is echt een mooi verhaal. Maar wij willen (mag ik hopen) toch echt weer een keer kampioen worden. Dan moeten we spelers halen die het niveau omhoog brengen, niet nog meer middelmaat (voor de top dan).
Respect voor die gasten en het is echt een mooi verhaal. Maar wij willen (mag ik hopen) toch echt weer een keer kampioen worden. Dan moeten we spelers halen die het niveau omhoog brengen, niet nog meer middelmaat (voor de top dan).
- DeBruyne
- Meervoudig international
Aangezien PSV wat intensiever gaat scouten in Frankrijk, komt deze speler misschien ook wel voorbij.
Mohamed Kaba. 21 jaar en verdedigende middenvelder van beroep. Spelend in de Lique 2 bij Valenciennes FC.
Andere interessante opties zijn misschien Amir Richardson (21) van Le Havre. Koploper in de Lique 2 en Amerikaans/Franse nationaliteit. Wel nog een contract tot 2025 bij Reims waar hij door is verhuurd.
Jens Cajuste (Reims), 23 jarige Zweeds international en al eerder aan PSV gelinkt of de al eerder genoemde Azor Matusiwa (24)
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Moest even slikken toen ik hier de naam Stijn Spierings zag, maar deze video en vooral die statistiek van balveroveringen overtuigt me wel. En dan is-ie ook nog eens transfervrij. Zoals Feyenoord Aursnes eens voor een knaak en twee roze koeken op de kop tikte, zou Spierings in mijn ogen best een goedkope optie zijn om ons elftal op de CMV te versterken. Ervan uitgaande dat Sangaré en Gutiérrez vertrekken, zie ik nog wel graag twee extra spelers op die positie komen. Wat mij betreft zijn Azor Matusiwa (24, Stade Reims), Ladislav Krejci (23, Sparta Praag) of Sivert Mannsverk (20, Molde) hiervoor de favorieten.RV1913 wrote: ↑22 Mar 2023, 15:21https://www.vi.nl/video/stijn-spierings ... toplijstenStandbeeld wrote: ↑22 Mar 2023, 14:51 Van een Spierings word ik niet vrolijk. We hebben toppers nodig, geen spelers in de categorie Til, Mwene, etc. Hoop dat Earnie het in een andere categorie zoekt.
Kijk even hier naar dan
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
- DeBruyne
- Meervoudig international
Meende dat ik dit op Twitter ergens had gelezen, kwam dit tegen na snel even zoeken
Brands vestigt zijn hoop onder meer op de nieuwe technisch directeur Earnest Stewart, die 'een compleet en groot netwerk meebrengt, ook uit de Verenigde Staten'. "Die spelersmarkt wordt voor ons steeds interessanter, zoals we ook de Franse markt heel nauwlettend volgen. Over Scandinavië zijn we iets minder zeker, want we zien dat de nodige spelers uit die competities het moeilijk hebben om hier snel door te breken."
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Merkwaardige opmerking, die laatste quote. De Eredivisie en haar geschiedenis staat bol van de Scandinaviers, maar Brands weet dat ze tegenwoordig moeite hebben met doorbreken hier? Bij Feyenoord was Aursnes een doorslaand succes die zich moeiteloos aanpaste, terwijl Pedersen een betere back is dan wij in onze gelederen hebben. Strand Larssen verdiende bij FC Groningen een toptransfer, wat Jesper Karlsson deze zomer bij AZ gaat overkomen, dat ook met Jens Odgaard een prima spits uit die contreien heeft. Winteraanwinst Osame Sahraoui is bij SC Heerenveen in no time een blikvanger geworden en bij het sterk presterende Sparta laat Joshua Kitolano zich gelden. Natuurlijk zijn er ook tegenvallers tegenover te zetten, maar wat Brands ertoe beweegt om deze bewering te doen met zoveel succesvoorbeelden vind ik vreemd. Zeker als je de VS wél als kansrijke markt beschouwt...DeBruyne wrote: ↑22 Mar 2023, 16:48
Meende dat ik dit op Twitter ergens had gelezen, kwam dit tegen na snel even zoeken
Brands vestigt zijn hoop onder meer op de nieuwe technisch directeur Earnest Stewart, die 'een compleet en groot netwerk meebrengt, ook uit de Verenigde Staten'. "Die spelersmarkt wordt voor ons steeds interessanter, zoals we ook de Franse markt heel nauwlettend volgen. Over Scandinavië zijn we iets minder zeker, want we zien dat de nodige spelers uit die competities het moeilijk hebben om hier snel door te breken."
-
- Internationale topspeler
Hij bedoelt met hier dan PSV, bij ons breken ze niet door namelijk.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Mar 2023, 17:14Merkwaardige opmerking, die laatste quote. De Eredivisie en haar geschiedenis staat bol van de Scandinaviers, maar Brands weet dat ze tegenwoordig moeite hebben met doorbreken hier? Bij Feyenoord was Aursnes een doorslaand succes die zich moeiteloos aanpaste, terwijl Pedersen een betere back is dan wij in onze gelederen hebben. Strand Larssen verdiende bij FC Groningen een toptransfer, wat Jesper Karlsson deze zomer bij AZ gaat overkomen, dat ook met Jens Odgaard een prima spits uit die contreien heeft. Winteraanwinst Osame Sahraoui is bij SC Heerenveen in no time een blikvanger geworden en bij het sterk presterende Sparta laat Joshua Kitolano zich gelden. Natuurlijk zijn er ook tegenvallers tegenover te zetten, maar wat Brands ertoe beweegt om deze bewering te doen met zoveel succesvoorbeelden vind ik vreemd. Zeker als je de VS wél als kansrijke markt beschouwt...DeBruyne wrote: ↑22 Mar 2023, 16:48
-
- Lid scoutingsteam
Ik vind het geen slecht betoog, maar wie van die genoemde spelers had PSV op het moment van aankoop sterker gemaakt, of had reëel gezien uitzicht gehad op het aantal speelminuten dat ze elders gekregen hebben en waardoor ze zich ontwikkeld hebben? Hooguit Aursnes. En ik denk dat daar je antwoord op de vraag is.
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
D'r breekt bij ons wel meer niet door. Zou dat eerder op jezelf als club en vooral de scouting betrekken dan generaliseren tot een nationaliteit of competitie van herkomst.Tijn wrote: ↑22 Mar 2023, 17:17Hij bedoelt met hier dan PSV, bij ons breken ze niet door namelijk.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Mar 2023, 17:14
Merkwaardige opmerking, die laatste quote. De Eredivisie en haar geschiedenis staat bol van de Scandinaviers, maar Brands weet dat ze tegenwoordig moeite hebben met doorbreken hier? Bij Feyenoord was Aursnes een doorslaand succes die zich moeiteloos aanpaste, terwijl Pedersen een betere back is dan wij in onze gelederen hebben. Strand Larssen verdiende bij FC Groningen een toptransfer, wat Jesper Karlsson deze zomer bij AZ gaat overkomen, dat ook met Jens Odgaard een prima spits uit die contreien heeft. Winteraanwinst Osame Sahraoui is bij SC Heerenveen in no time een blikvanger geworden en bij het sterk presterende Sparta laat Joshua Kitolano zich gelden. Natuurlijk zijn er ook tegenvallers tegenover te zetten, maar wat Brands ertoe beweegt om deze bewering te doen met zoveel succesvoorbeelden vind ik vreemd. Zeker als je de VS wél als kansrijke markt beschouwt...
-
- Legende
Eens. Andere clubs lukt dit prima. Alleen PSV lijkt nou niet de beste Scandimaviers er uit te pikken. Kudus komt ook uit die competitie o.a.O Goleiro Grande wrote: ↑22 Mar 2023, 17:14Merkwaardige opmerking, die laatste quote. De Eredivisie en haar geschiedenis staat bol van de Scandinaviers, maar Brands weet dat ze tegenwoordig moeite hebben met doorbreken hier? Bij Feyenoord was Aursnes een doorslaand succes die zich moeiteloos aanpaste, terwijl Pedersen een betere back is dan wij in onze gelederen hebben. Strand Larssen verdiende bij FC Groningen een toptransfer, wat Jesper Karlsson deze zomer bij AZ gaat overkomen, dat ook met Jens Odgaard een prima spits uit die contreien heeft. Winteraanwinst Osame Sahraoui is bij SC Heerenveen in no time een blikvanger geworden en bij het sterk presterende Sparta laat Joshua Kitolano zich gelden. Natuurlijk zijn er ook tegenvallers tegenover te zetten, maar wat Brands ertoe beweegt om deze bewering te doen met zoveel succesvoorbeelden vind ik vreemd. Zeker als je de VS wél als kansrijke markt beschouwt...DeBruyne wrote: ↑22 Mar 2023, 16:48
- LaFoquita
Ja tuurlijk, eerlijke concurentie als hij echt zo goed is speelt die zich wel in de basis.
Verdient bij Toulouse +- 160K bruto per jaar volgens verschillende sites. Die jongen zou voor een mooie salarisverhoging zeker weten back-up zijn wetende dat hij ook Europees speelt en voor het kampioenschap. Is niet de jongste en kan zo zijn pensioen bij elkaar voetballen.
- Joenepsv
- Legende
Er komen elk jaar bergen talent uit Scandinavië. Daar is voor ons nog heel veel winst te boeken. Dat o.a. Brands er niet in slaagt om de juiste talenten aan te trekken zegt meer over Brands dan over Scandinavië. Ook voor de ''talentpool'' is daar veel winst te boeken. Als je bijvoorbeeld een Hojlund of Schjelderup neemt zijn dat hele interessante spelers die je voor een prikkie had kunnen oppikken. Wij hebben echter Priske en Geelmuyden als laatste talenten daar weg gehaald. Ik snap overigens wel dat de ontwikkeling van talent zo ongeveer het lastigst te voorspellen is in de voetballerij maar daar zijn bij ons echt nog wel stappen te zetten. Vind met name de Noorse competitite een interessante en eentje die de laatste jaren in de lift zit.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Bij Ajax hebben er voldoende Deense talenten rondgelopen die ook aangeschreven stonden als grote talenten en die voor veel geld zijn gehaald. Een Jeppe Kjaer bijv. als een van de meest recente voorbeelden. De hoeveelheden die succesvol zijn geweest, zijn slechts op één hand te tellen.Joenepsv wrote: ↑22 Mar 2023, 20:15 Er komen elk jaar bergen talent uit Scandinavië. Daar is voor ons nog heel veel winst te boeken. Dat o.a. Brands er niet in slaagt om de juiste talenten aan te trekken zegt meer over Brands dan over Scandinavië. Ook voor de ''talentpool'' is daar veel winst te boeken. Als je bijvoorbeeld een Hojlund of Schjelderup neemt zijn dat hele interessante spelers die je voor een prikkie had kunnen oppikken. Wij hebben echter Priske en Geelmuyden als laatste talenten daar weg gehaald. Ik snap overigens wel dat de ontwikkeling van talent zo ongeveer het lastigst te voorspellen is in de voetballerij maar daar zijn bij ons echt nog wel stappen te zetten. Vind met name de Noorse competitite een interessante en eentje die de laatste jaren in de lift zit.
Ik denk dat er voor PSV inderdaad meer te behalen valt in de Scandinavische landen alleen de keerzijde is dat er echt behoorlijk veel risico's vastkleven. Zeker als we het hebben over jonge spelers voor een zogenaamde talentenpool. Dat is iets waar wij achteraf altijd makkelijk over lullen, maar hetgeen wat wij vaak niet realistisch voor ogen hebben. Zodra je een zo'n speler gaat weghalen (vaak hebben zij rond hun 16e/17e al voldoende snuffelstages bij de 1e teams gelopen daarzo), betaalt men daar bovendien ook een vrij grote som voor. En dan is het nog maar voorspellen hoe het uitpakt. Dat zijn serieuze risico's, zeker omdat ontwikkeling een lastig te voorspellen iets is.
Tegelijkertijd zou men inderdaad niet haar ogen moeten sluiten voor die markt. AZ heeft met bijv. Midtsjo en Feyenoord met Aursnes echt wel laten zien daar goede spelers te halen. Een Brynhildsen of een Mannsverk vind ik persoonlijk ook nog steeds interessant.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford