Xavi is gratis gekomen, dus die gaat wel flink wat opleveren. Geef hem een deel van de transfersom en minimaal 50 lijkt me geen raar bedrag. Die Engelse blues hebben geld zat en je wil ook niet als koopje binnenkomenHeissenberrug wrote: ↑07 Jul 2023, 20:19 Natuurlijk komt er een andere clausule, Xavi kan inmiddels eisen wat hij wil. Ik geloof niet dat wij ooit ontiegelijk rijk gaan worden van een verkoop van Xavi. Echte klappers maak je met jongens uit de eigen jeugd zoals Memphis, Gakpo en hopelijk ooit Bakayoko. Al zag je dat er bij Memphis ook al veel in andere zakken verdween dan in die van onze TD. Maar goed, lekker belangrijk. Ik zie er toch geen euro van uiteindelijk, het enige waar ik baat bij heb is Xavi langer in onze prachtige rood-rood zien.
Xavi Simons
-
- Internationale topspeler
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.Pijltje wrote: ↑07 Jul 2023, 20:11 In de nieuwe podcast van het Eindhovens Dagblad ‘heet van de herdgang’ (ja, dat is echt de naam) zegt Rik Elfrink wel duidelijk dat het waarschijnlijk wij of Engeland worden. En dus waarschijnlijk geen PSG. Er gaat ook 100% zeker een andere clausule komen als hij blijft zegt Rik maar dan niet van 15 miljoen ofzo maar echt meer.
-
- Bankzitter
Zeker. 30-40 miljoen hebben we de max gedaan. 2 jaar een topspeler gehad en ook nog een goed bedrag aan overgehouden.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.Pijltje wrote: ↑07 Jul 2023, 20:11 In de nieuwe podcast van het Eindhovens Dagblad ‘heet van de herdgang’ (ja, dat is echt de naam) zegt Rik Elfrink wel duidelijk dat het waarschijnlijk wij of Engeland worden. En dus waarschijnlijk geen PSG. Er gaat ook 100% zeker een andere clausule komen als hij blijft zegt Rik maar dan niet van 15 miljoen ofzo maar echt meer.
- Smell Rock
- Verbannen
- Heissenberrug
Ik denk dat er onderhands zoveel naar de speler, zaakwaarnemer(s), oude clubs etc gaat dat we onszelf te snel rijk rekenen.
- Smell Rock
- Verbannen
Ik heb het effe niet liggen, maar 30 miljoen is écht te weinig.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.Pijltje wrote: ↑07 Jul 2023, 20:11 In de nieuwe podcast van het Eindhovens Dagblad ‘heet van de herdgang’ (ja, dat is echt de naam) zegt Rik Elfrink wel duidelijk dat het waarschijnlijk wij of Engeland worden. En dus waarschijnlijk geen PSG. Er gaat ook 100% zeker een andere clausule komen als hij blijft zegt Rik maar dan niet van 15 miljoen ofzo maar echt meer.
Full speed or nothing
- De Realist
Ik denk dat 30 vrij lachwekkend zou zijn maargoed, al met al mag je dan wellicht niet eens klagen. Ik denk dat als je voor zo'n toptalent 60 vraagt dat Engelse clubs dat ook lachend aftikkenStandbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.Pijltje wrote: ↑07 Jul 2023, 20:11 In de nieuwe podcast van het Eindhovens Dagblad ‘heet van de herdgang’ (ja, dat is echt de naam) zegt Rik Elfrink wel duidelijk dat het waarschijnlijk wij of Engeland worden. En dus waarschijnlijk geen PSG. Er gaat ook 100% zeker een andere clausule komen als hij blijft zegt Rik maar dan niet van 15 miljoen ofzo maar echt meer.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
-
- Nationale topspeler
Hoezo? 1 extra jaar Xavi is al een giga win voor alles PSV.Heissenberrug wrote: ↑07 Jul 2023, 20:27 Ik denk dat er onderhands zoveel naar de speler, zaakwaarnemer(s), oude clubs etc gaat dat we onszelf te snel rijk rekenen.
-
- Bankzitter
Dat zal allemaal wel. Maar op dit moment is Xavi niet meer dan een soort verkapte huurspeler (die 6 miljoen is peanuts). Er zijn twee partijen om een contract te maken, en het management van Xavi zal er natuurlijk veel aan doen om de clausule wat lager uit te laten vallen dan wat PSV er voor 'zou kunnen vangen.'De Realist wrote: ↑07 Jul 2023, 20:29Ik denk dat 30 vrij lachwekkend zou zijn maargoed, al met al mag je dan wellicht niet eens klagen. Ik denk dat als je voor zo'n toptalent 60 vraagt dat Engelse clubs dat ook lachend aftikkenStandbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24
Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.
En 30 miljoen is prima. Over 2 jaar tijd hebben we dan én een goede winst bijgeschreven én mooi voetbal gezien.
-
- Lid 2e elftal
Er komt sowieso geen gelimiteerde som. Hij en zijn manager krijgen waarschijnlijk 15 tot 20% van de somDe Realist wrote: ↑07 Jul 2023, 20:29Ik denk dat 30 vrij lachwekkend zou zijn maargoed, al met al mag je dan wellicht niet eens klagen. Ik denk dat als je voor zo'n toptalent 60 vraagt dat Engelse clubs dat ook lachend aftikkenStandbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24
Een miljoen of 30 lijkt mij redelijk. Dat zullen alle (sub)topclubs van Europa zonder problemen kunnen en willen betalen. Dan is PSV verplicht akkoord te gaan met de club waar Xavi dan heen wil. Dat zou al een fantastische deal zijn voor PSV.
Is toch lekker verdienen op een verkoop van 60 miljoen. En dat tikken Arsenal,Manchester broeders,Liverpool etc makkelijk af.
- Heissenberrug
Volgens mij zei ik dat letterlijk in m'n post op de vorige pagina.CZ_Code wrote: ↑07 Jul 2023, 20:29Hoezo? 1 extra jaar Xavi is al een giga win voor alles PSV.Heissenberrug wrote: ↑07 Jul 2023, 20:27 Ik denk dat er onderhands zoveel naar de speler, zaakwaarnemer(s), oude clubs etc gaat dat we onszelf te snel rijk rekenen.
basp89 geef m'n like eens terug.
-
- Lid 2e elftal
Ik ben inmiddels zo ver dat ik al blij ben als hij blijft, wat kan mij het schelen of PSV nu 20, 25, 30 miljoen voor hem kan krijgen. We hebben zat spelers in de selectie die dat (in de toekomst) kunnen opleveren.
Ik ben fan geworden om zulke spelers in ons shirt te zien spelen. Vraag een willekeurige Braziliaanse voetbalfan waar ze PSV van kennen en iedereen zal zeggen Romario & Ronaldo, tot op de dag van vandaag.
Laat Xavi de volgende PSV held worden in dat jaartje, dat is me meer waard dan een paar miljoen meer of minder.
Ik ben fan geworden om zulke spelers in ons shirt te zien spelen. Vraag een willekeurige Braziliaanse voetbalfan waar ze PSV van kennen en iedereen zal zeggen Romario & Ronaldo, tot op de dag van vandaag.
Laat Xavi de volgende PSV held worden in dat jaartje, dat is me meer waard dan een paar miljoen meer of minder.
Last edited by robert_94 on 07 Jul 2023, 20:35, edited 2 times in total.
- Standbeeld
- Mister PSV
Denk ik ook. Als je -10 op de transfersom zet dan kan het zomaar een conservatieve schatting zijn. Toch denk ik dat Earnie er wel een mooie deal van weet te maken. In Earnie we trust.Heissenberrug wrote: ↑07 Jul 2023, 20:27 Ik denk dat er onderhands zoveel naar de speler, zaakwaarnemer(s), oude clubs etc gaat dat we onszelf te snel rijk rekenen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Als je vanuit je eigen ik denkt wel. Maar als je alle omstandigheden meeneemt dan zou dat al een hele goede deal zijn.Smell Rock wrote: ↑07 Jul 2023, 20:28Ik heb het effe niet liggen, maar 30 miljoen is écht te weinig.Standbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24
Vooruit, ik maak er 40 van voor jou.De Realist wrote: ↑07 Jul 2023, 20:29Ik denk dat 30 vrij lachwekkend zou zijn maargoed, al met al mag je dan wellicht niet eens klagen. Ik denk dat als je voor zo'n toptalent 60 vraagt dat Engelse clubs dat ook lachend aftikkenStandbeeld wrote: ↑07 Jul 2023, 20:24
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Hoezo is 30 miljoen voldoende? Kom op he, hij heeft hier voor 5 jaar getekend, een van de grootste talenten van Europa…
-
- Vedette
Als ik in Xavi zijn schoenen stond zou ik er absoluut een clausule in laten rammen van max. 20-30 miljoen, met een flink percentage van de transfersom.RWeindhoven16 wrote: ↑07 Jul 2023, 20:32Er komt sowieso geen gelimiteerde som. Hij en zijn manager krijgen waarschijnlijk 15 tot 20% van de somDe Realist wrote: ↑07 Jul 2023, 20:29
Ik denk dat 30 vrij lachwekkend zou zijn maargoed, al met al mag je dan wellicht niet eens klagen. Ik denk dat als je voor zo'n toptalent 60 vraagt dat Engelse clubs dat ook lachend aftikken
Is toch lekker verdienen op een verkoop van 60 miljoen. En dat tikken Arsenal,Manchester broeders,Liverpool etc makkelijk af.
PSV zit helaas niet in de positie om er meer uit te kunnen slepen. Xavi heeft de touwtjes volledig zelf in handen.
- Vanthaman18
Maar als hij écht slim is, zet hij de clausule veeeeeel hoger, want dan krijgt hij toch zelf veel meer als hij een percentage krijgt?Chucky wrote: ↑07 Jul 2023, 20:37Als ik in Xavi zijn schoenen stond zou ik er absoluut een clausule in laten rammen van max. 20-30 miljoen, met een flink percentage van de transfersom.RWeindhoven16 wrote: ↑07 Jul 2023, 20:32
Er komt sowieso geen gelimiteerde som. Hij en zijn manager krijgen waarschijnlijk 15 tot 20% van de som
PSV zit helaas niet in de positie om er meer uit te kunnen slepen. Xavi heeft de touwtjes volledig zelf in handen.
-
- Regelmatige invaller
Je zou ook Xavi kunnen prikkelen met de woorden; jij kan ons transferrecord verpletteren door de clausule met €50-60 miljoen te tekenen. Is hij daar vatbaar voor? Denk het eigenlijk niet..
Last edited by Paulus1913 on 07 Jul 2023, 20:45, edited 1 time in total.
-
- Jeugdinternational
Maar dan snijdt Xavi zichzelf in de vingers. 15-20% van 20 miljoen pakken of zonder limiet 15-20% van laten we zeggen 50-60 miljoen (met een topjaar nog veel meer)....Chucky wrote: ↑07 Jul 2023, 20:37RWeindhoven16 wrote: ↑07 Jul 2023, 20:32
Er komt sowieso geen gelimiteerde som. Hij en zijn manager krijgen waarschijnlijk 15 tot 20% van de som
Als ik in Xavi zijn schoenen stond zou ik er absoluut een clausule in laten rammen van max. 20-30 miljoen, met een flink percentage van de transfersom.
-
- Vedette
Nee, want met een relatief lage transfersom zal op zeker de gehele Europese top hem willen strikken als hij deze lijn doorzet, en staat hij in een hele sterke positie om een hele flinke tekenbonus te vangen.Samwise wrote: ↑07 Jul 2023, 20:45Maar dan snijdt Xavi zichzelf in de vingers. 15-20% van 20 miljoen pakken of zonder limiet 15-20% van laten we zeggen 50-60 miljoen (met een topjaar nog veel meer)....Chucky wrote: ↑07 Jul 2023, 20:37
Als ik in Xavi zijn schoenen stond zou ik er absoluut een clausule in laten rammen van max. 20-30 miljoen, met een flink percentage van de transfersom.
-
- Regelmatige invaller
Sterk punt! Echter is onze Xavi niet zo gevoelig voor centjes denk ik zo. Als je zo’n Antony ziet, €100 miljoen. Echt, daar word ik gewoon depressief van. Wie weet, misschien klapt Real Madrid over een jaar wel 90 miljoen op tafel haha.Samwise wrote: ↑07 Jul 2023, 20:45Maar dan snijdt Xavi zichzelf in de vingers. 15-20% van 20 miljoen pakken of zonder limiet 15-20% van laten we zeggen 50-60 miljoen (met een topjaar nog veel meer)....Chucky wrote: ↑07 Jul 2023, 20:37
- Vanthaman18
Wat een bullshit, sorry en dit bedoel ik niet stom, maar alle onderhandelingen die nu gaande zijn, gaat waarschijnlijk voornamelijk over de centjes.Paulus1913 wrote: ↑07 Jul 2023, 20:48Sterk punt! Echter is onze Xavi niet zo gevoelig voor centjes denk ik zo. Als je zo’n Antony ziet, €100 miljoen. Echt, daar word ik gewoon depressief van. Wie weet, misschien klapt Real Madrid over een jaar wel 90 miljoen op tafel haha.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nou ja, niet helemaal volledig als hij een transfer naar Arsenal (of alles buiten PSG om) zou willen maken. Dus het is voor Xavi ook wat waard dat PSV mee zal denken bij een transfer naar bijvoorbeeld Engeland. Dus in die zin zou een clausule van 40mln redelijk zijn. Doe je allebei een beetje water bij de wijn.Chucky wrote: ↑07 Jul 2023, 20:37Als ik in Xavi zijn schoenen stond zou ik er absoluut een clausule in laten rammen van max. 20-30 miljoen, met een flink percentage van de transfersom.RWeindhoven16 wrote: ↑07 Jul 2023, 20:32