Max afwezig door corona en Teze, Oppegard en Sambo zijn geblesseerd.
Te typisch.
Philipp Max
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Concurrentie in de vorm van Mauro is goed voor Max. Hij moet gewoon weer voor zijn plek vechten. Komt allemaal wel, ik geloof niet dat hij er opeens niets meer van kan.
- ShovingNE2
- Site Admin
Misschien komt het niet in je op, maar hij heeft Covid gehad. En wel iets meer dan alleen een positieve test als je het ziet hoelang hij niet mee deed. Zou het kunnen dat hij nog niet zo kort achter elkaar weer een duel kan spelen? Dat hij nog wat langere hersteltijd nodig heeft?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- De Realist
- Internationale topspeler
Precies dit. Geen uitzondering dat vooral fitte mensen echt veel moeite hebben om daarna weer terug op niveau te komen kan ik uit eerste hand vertellen. Ik sta er van te kijken hoe hij al überhaupt aan het spelen is, hier is 3 trappen oplopen nog steeds te veel gevraagd na 2 maanden, en dat voor een sportief en fit persoon.ShovingNE2 wrote: ↑19 Dec 2021, 20:52Misschien komt het niet in je op, maar hij heeft Covid gehad. En wel iets meer dan alleen een positieve test als je het ziet hoelang hij niet mee deed. Zou het kunnen dat hij nog niet zo kort achter elkaar weer een duel kan spelen? Dat hij nog wat langere hersteltijd nodig heeft?
Komt wel weer goed, maar je mag niet verwachten dat de Max van begin vorig jaar er nu alweer staat.
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- ShovingNE2
- Site Admin
Speltechnisch ga je die sowieso niet terugzien om dat hij veel minder ruimte op de flank heeft nu we met buitenspelers aantreden en niet met 2 half-tienen.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- Joenepsv
- Legende
Hij moet inderdaad een ander spel spelen dan vorig seizoen. Vind hem nog steeds een klasse beter dan Mauro hoor. Die doet het naar behoren maar laat elke wedstrijd momenten zien dat hij geen linksback is. Die Bakari speelde hem een keer simpel uit wat op zo'n plek op het veld nooit mag gebeuren. Een fitte Max staat er gewoon weer in straks en daar hebben wij een prima linksback aan.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
-
- Legende
Zet hem maar op de transferlijst..
Ben wel klaar met hem..
Ben wel klaar met hem..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
-
- Nationale topspeler
-
- Legende
Daarvoor was ie ook niet altijd steady goed..
Vorig seizoen begon ie ijzersterk waarna hij langzaam maar zeker steeds verder wegzakte tot een matig niveau..
Dit seizoen begon ie al matig en wist zich niet meer te verbeteren..
Ik opteer voor een transfer..
Vorig seizoen begon ie ijzersterk waarna hij langzaam maar zeker steeds verder wegzakte tot een matig niveau..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom een transfer? Is nog altijd iemand die sterk is voor de bank.milansandro wrote: ↑20 Jan 2022, 19:47 Daarvoor was ie ook niet altijd steady goed..
- Heruone
- Lid scoutingsteam
Heeft het wellicht niet iets te maken met oververmoeidheid (een wilde gok overigens). Dat is iets wat je vaker ziet bij voetballers namelijk. Max heeft vorig jaar 3690 minuten gespeeld bij PSV in 44 wedstrijden. Omgerekend is dat 41x de volledige 90 minuten. Hij heeft vrijwel alles gespeeld in een extreem overvol en krap schema. Daarnaast ook nog 3 interlands en 3x bij de selectie van die Mannschaft. Dit jaar ook weer alles gespeeld t/m zijn corona infectie. Relatief korte zomerbreak, intensieve voorbereiding gehad ivm vroege voorrondes CL. Geen idee of hij vorig jaar ook nog corona had.
Maar dat is wel iets wat denk ik een rol kan spelen. Vorig jaar zag hij in een bepaalde fase van het seizoen er ook al vrij vermoeid uit.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford