Sergiño Dest
- Fanatic-U-s
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
We moeten het allemaal nog gaan zien maar ik heb wel vertrouwen in deze jongen. Leuk en oprecht interview, plus hij zegt wat hij denkt.
Ex unitate vires
- Maax
- Meervoudig international
Dest te beter dat deze huur ze zal bevallen!SKERLA wrote: ↑21 Aug 2023, 10:16Het alternatief had door sommigen hier Stewart een Brenet van onvermogen opgeleverd.Maax wrote: ↑21 Aug 2023, 10:11
Ik vind Dest een prima optie om te huren. Het punt is meer, wie had je anders gehaald? We kunnen wel zeggen scouting zus, scouting zo, maar in de huidige markt had PSV volgens mij ook gewoon niet zoveel betaalbare opties. Ajax haalt nu voor bijna 14 miljoen een back die 29 potjes in Belgie heeft gespeeld. Ik ben ook geen mega fan van Dest, maar een jongen die op zijn leeftijd al bij Milan en Barca ervaring heeft en welke je kan huren met optie tot koop, kan zowel op links- als rechtsback is.
En ik denk dat iedereen het eens is dat het hier achterin niet bij moet blijven.
-
- Vedette
- TomPSV023
- Favoriete speler: Messi
Ik dacht dat deze jongen veel ouder was maar met huur een goede optie. Daarnaast geeft hij bij USMNT altijd alles dus ik ga ervan uit dat als deze jongen zich op zijn plek voelt en als hij vertrouwen krijgt, het gewoon een goede aanwinst gaat zijn.
-
- Nationale topspeler
Heerlijk die reacties van de Spanjaarden op de comment van Luuk. Hij heeft daar in Barcelona zoveel wedstrijden gered dat jaar.
- These users thanked the author Bram for the post:
- Robson de Souza
- Struviet
Van rugnummer 8 krijg ik erge Marcus Berg met rugnummer 6 flashbacks, hopelijk gaat dat voor de prestaties op het veld niet op.
Huur is prima, alhoewel dat ook een dure grap is. Kost totaal 4 miljoen ongeveer, maar mocht het niet bevallen zitten we er in ieder geval niet aan vast.
Huur is prima, alhoewel dat ook een dure grap is. Kost totaal 4 miljoen ongeveer, maar mocht het niet bevallen zitten we er in ieder geval niet aan vast.
-
- Vaste waarde in elftal
Het wordt steeds meer haha, volgens mij krijgt Dest ongeveer 5 miljoen salaris bij Barcelona en betaalt PSV de helft, dus 2.5 miljoen. That's it.Struviet wrote: ↑21 Aug 2023, 11:00 Van rugnummer 8 krijg ik erge Marcus Berg met rugnummer 6 flashbacks, hopelijk gaat dat voor de prestaties op het veld niet op.
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Ik heb het dan ook puur over de constructie an sich, want die is win-win. In het ideale (en utopische) scenario hebben al onze aankopen deze constructie omdat het risico op financiële schade door een miskoop tot nul reduceert. Als we hetzelfde hadden kunnen doen met een Baumi, Bruma en Romero hadden we er financieel een stuk beter voor gestaan.Juancho wrote: ↑21 Aug 2023, 10:04Dit begint wat mij betreft wel een beetje een dooddoener te worden ondertussen . Je moet weer spelers gaan hebben die PSV daadwerkelijk direct of anders zsm beter maken. Kwaliteit toevoegen, dat is wat PSV nodig heeft. Geen zoveelste twijfelgeval waar we met een gerust hart na een half seizoen of heel seizoen weer vanaf kunnen .
Juist omdat het huur is moet Dest gewoon rap gaan leveren. Als je huurt, moet je die kant op gaan. Of Dest dat kan, ik heb mijn twijfels zoals eerder gezegd en hoop ook maar vooral dat het achterin hier niet bij blijft.
Van tevoren weet je nooit honderd procent zeker of spelers je team beter maken. Want dat PSV zal dat ongetwijfeld ook van bovenstaande voorbeelden gedacht hebben.
- Struviet
Het is naast salaris natuurlijk ook nog een huursom.PSVTOPOss wrote: ↑21 Aug 2023, 11:06Het wordt steeds meer haha, volgens mij krijgt Dest ongeveer 5 miljoen salaris bij Barcelona en betaalt PSV de helft, dus 2.5 miljoen. That's it.Struviet wrote: ↑21 Aug 2023, 11:00 Van rugnummer 8 krijg ik erge Marcus Berg met rugnummer 6 flashbacks, hopelijk gaat dat voor de prestaties op het veld niet op.
-
- Lid 2e elftal
Waarom denk je dat? Dan had PSV net zo goed het hele salaris kunnen betalen.
-
- Nationale topspeler
Ik zit te wachten dat Dest invalt op de linkerkant en dan samen met Noa "de beste linkerkant van Europa" zijn en ons de Champions League inschieten. Zou mooi zijn voor al die supporters die zijn seizoenskaart hebben ingeleverd.
-
Je kan niet ontkennen dat Earnie en Bosz voor echte voetballende kwaliteit gaan. Heb wat beelden opgezocht en deze jongen kan echt heel goed voetballen. Verdedigen doet hij enkel op felheid en gif, denk dat hij daar nog veel stappen in kan maken met deze staf. Vooral positioneel ook, maar daar is hij zich van bewust zo blijkt uit interviews. Puur voetballend is het echt heel goed en ik denk dat hij met zijn drive binnen no time een publiekslieveling word. Stel je haalt de Champions League groepsfase, dan heb je wel een team waar je ergens mee aan kunt komen kakken.
- Juancho
- Mister PSV
Ik snap je punt maar puur persoonlijk maak je zulke deals maar bij spelers die leuk zijn voor erbij maar die nog niet direct een grote impact hoeven te hebben op je basis. Persoonlijk vind ik dat we niet alleen een kwaliteitsinjectie centraal nodig zijn, maar ook op de back positie. Dus puur kijkend naar het profiel, de twijfels en de deal.... ik vind dat niet logisch. Maargoed, PSV blijkbaar wel.Grasmat wrote: ↑21 Aug 2023, 11:09Ik heb het dan ook puur over de constructie an sich, want die is win-win. In het ideale (en utopische) scenario hebben al onze aankopen deze constructie omdat het risico op financiële schade door een miskoop tot nul reduceert. Als we hetzelfde hadden kunnen doen met een Baumi, Bruma en Romero hadden we er financieel een stuk beter voor gestaan.Juancho wrote: ↑21 Aug 2023, 10:04
Dit begint wat mij betreft wel een beetje een dooddoener te worden ondertussen . Je moet weer spelers gaan hebben die PSV daadwerkelijk direct of anders zsm beter maken. Kwaliteit toevoegen, dat is wat PSV nodig heeft. Geen zoveelste twijfelgeval waar we met een gerust hart na een half seizoen of heel seizoen weer vanaf kunnen .
Juist omdat het huur is moet Dest gewoon rap gaan leveren. Als je huurt, moet je die kant op gaan. Of Dest dat kan, ik heb mijn twijfels zoals eerder gezegd en hoop ook maar vooral dat het achterin hier niet bij blijft.
Van tevoren weet je nooit honderd procent zeker of spelers je team beter maken. Want dat PSV zal dat ongetwijfeld ook van bovenstaande voorbeelden gedacht hebben.
Ik had deze meneer dan logischer gevonden, en er dan evt ook gelijk 10 miljoen voor aftikken. Of als het niet mogelijk was financieel, dan idd via huur met optie tot koop want dit is net als Schouten een plug & play speler.
Angeliño (26) was twee seizoenen geleden nog een vaste waarde bij RB Leipzig, maar werd in de vorige jaargang verhuurd aan 1899 Hoffenheim. De Spanjaard kwam in de zomer van 2021 naar Leipzig nadat Manchester City hem al anderhalf seizoen had verhuurd aan de Bundesliga-club, waar hij nog tot medio 2025 onder contract staat.
Galatasaray neemt Angeliño voor komend seizoen op huurbasis over van RB Leipzig en heeft een optie tot koop op laten nemen in de deal. De vleugelverdediger is na centrale verdediger Kaan Ayhan van Sassuolo de tweede zomeraankoop voor de regerend kampioen van Turkije.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
Na het zien van het interview moet ik zeggen dat ik positief verrast ben over zijn presentatie. Hij heeft zich wat dat betreft echt ontwikkeld en praat nu in normale volzinnen. Ik had het interview met Meyde in mijn hoofd zitten waar hij zich wat anders presenteerde.
Denk dat hij het wel goed gaat doen. Voetballen kan die wel.
- Zico
- Regelmatige invaller
Blij dat hij erbij is.
Zijn verleden als Ajaxied interesseert me echt 0,0.
Op naar meer.
Zijn verleden als Ajaxied interesseert me echt 0,0.
Op naar meer.
- These users thanked the author Zico for the post:
- GiveCup2day
- ComeOnPSV
- Vedette
- ParkJiSung
- Basisspeler
Gevalletje 'ken je publiek' ? . Ik laat me graag positief verrassen.grasveld wrote: ↑21 Aug 2023, 12:17 Na het zien van het interview moet ik zeggen dat ik positief verrast ben over zijn presentatie. Hij heeft zich wat dat betreft echt ontwikkeld en praat nu in normale volzinnen. Ik had het interview met Meyde in mijn hoofd zitten waar hij zich wat anders presenteerde.
-
- Vedette
- ComeOnPSV
- Vedette
Gebaseerd op het interview met Earnie Stewart. Die gewoon aangeeft dat Dest nu 40-45 wedstrijden moet gaan spelen.
-
- Nationale topspeler
Aanvallend direct de beste back op de Nederlandse velden. Laat buitenspelers maar achter Sergino aan hollen.Robson de Souza wrote: ↑21 Aug 2023, 13:09 Toch word ik wel enthousiast van zijn beelden bij Barcelona:
Veel snelheid, agressief naar voren, en enorm technisch. Ik word steeds nieuwsgieriger naar hem.
Last edited by René1978 on 21 Aug 2023, 13:18, edited 1 time in total.
- Buitenspelgoal
- Vaste waarde in elftal
Ja, ze zijn daar echt van hem gaan houden. Denk dat hij daar over tig jaar nog steeds terugkomt in de lijstjes met cultspelers. Weinig spelers waar zo lacherig over werd gedaan door de eigen achterban en andere voetbalvolgers bij het tekenen bij Barcelona als Luuk, maar is daar met zijn succesvolle impact sub rol en harde werken helemaal omarmd. Ik herinner mij nog wel dat ik een paar van die wedstrijden keek en het publiek daar ''LOEK LOEK LOEK'' scandeerde. Mooi man. Cultheld bij Barca, ook wel cult bij Sevilla (met zijn rol in EL winst) en icoon bij PSV. Voor een speler die vaak weg is gezet als ''beperkt'' (en dat is hij op bepaalde vlakken ook wel) heeft hij toch een prachtige carriere gehad.
- These users thanked the author Buitenspelgoal for the post (total 6):
- ComeOnPSV • Razzaa • Jur1913 • Frisian1913 • TacticalReliable • Heissenberrug
-
- International
- Favoriete speler: 12e man
Alle Posts van Luuk de Jong worden gemaakt/gepost door een social media/marketing bureau dus het is meer om cloud te genereren dan dat Luuk het zelf zeiRikkert1234 wrote: ↑21 Aug 2023, 10:23Lang net ook al op Instagram met die chain emoji bij de post van Dest. Krijgt een warm welkom
-
- Vedette
Als ik die beelden zie dan denk ik dat Luuk hier heel gelukkig van gaat worden, maar ook dat wij als supporter hier zomaar blij van kunnen worden.
Vergeleken met vorig seizoen is het dan:
Max -----> Van Aanholt
Hoever -----> Sambo
Mwene -------> Dest
Houden we Teze en Mauro er nog bij, waarvan de laatstgenoemde hopelijk snel fit is.