Yorbe Vertessen

Alles wat je wilt bespreken over oud-PSV'ers, de rijke historie van onze club, etc.
Post Reply
ruuddevil
Legende

De nieuwswaarde zat in het feit dat de het nu in de Roddelpraat uitzending zit met een vrij groot publiek. Eerder was het alleen een bericht op hun website. Zou dus kunnen dat er nu meer publiciteit komt.
Ardbeg
Mister PSV

ruuddevil wrote: 06 Oct 2021, 20:54 De nieuwswaarde zat in het feit dat de het nu in de Roddelpraat uitzending zit met een vrij groot publiek. Eerder was het alleen een bericht op hun website. Zou dus kunnen dat er nu meer publiciteit komt.
Dom van Yorbe maar ook heel naar van hen. Roddel zegt al genoeg. Roddelen is voor droeftoeters. Hij heeft een fout gemaakt en die mafketels proberen hem nu zo te shamen.
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Ugh, Jan Roos :kots:

Kunnen ze die niet op een vlot af laten drijven naar de kust van Vuurland en het daar tot zinken brengen?
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
Grasmat
Lid van verdienste
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo

Maikel wrote: 06 Oct 2021, 20:50 @mr.top zie profielfoto van @Grasmat
Hoi.

Image

Binnenkort weer tijd voor een nieuwe.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Uh ik weet niet, maar Yorbe gebruikt nu gewoon snapchat waarvoor het bedoeld is, wat is daar mis mee?

Vind het meer sneu dat het in de media moet komen en mensen opeens heel schijnheilig erover gaan lopen doen; die jongen doet niks verkeerd, die meiden die hem zat zijn kunnen hem blokkeren en klaar, hij rand niemand aan, hij verkracht niemand, neemt niet ongewild foto's van anderen, what's the f$cking problem?

[mention]trouwepsvfan[/mention] onze Yorbe, cijfer van 1 tot 10..?
Ardbeg
Mister PSV

Sensation wrote: 07 Oct 2021, 08:57 Uh ik weet niet, maar Yorbe gebruikt nu gewoon snapchat waarvoor het bedoeld is, wat is daar mis mee?

Vind het meer sneu dat het in de media moet komen en mensen opeens heel schijnheilig erover gaan lopen doen; die jongen doet niks verkeerd, die meiden die hem zat zijn kunnen hem blokkeren en klaar, hij rand niemand aan, hij verkracht niemand, neemt niet ongewild foto's van anderen, what's the f$cking problem?

@trouwepsvfan onze Yorbe, cijfer van 1 tot 10..?
Is snapchat bedoeld om dezelfde meiden zeurend te vragen om naaktfoto's, foto's van de billen en zo? Ik vind dat sowieso kansloos maar al helemaal als PSV speler. Je weet dat er mensen zijn die je dan in de spotlight zetten. Het is gewoon erg dom.
Sensation
Lid scoutingsteam

Ardbeg wrote: 07 Oct 2021, 09:10
Sensation wrote: 07 Oct 2021, 08:57 Uh ik weet niet, maar Yorbe gebruikt nu gewoon snapchat waarvoor het bedoeld is, wat is daar mis mee?

Is snapchat bedoeld om dezelfde meiden zeurend te vragen om naaktfoto's, foto's van de billen en zo? Ik vind dat sowieso kansloos maar al helemaal als PSV speler. Je weet dat er mensen zijn die je dan in de spotlight zetten. Het is gewoon erg dom.
Ja hmm, wat ik zeg, als die meiden hem irritant vinden moeten ze hem blokkeren. Tuurlijk het is niet netjes, maar Snapchat is volgens mij echt sexting app nummer 1.
Heya Hallvar
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 06 Oct 2021, 21:21
ruuddevil wrote: 06 Oct 2021, 20:54 De nieuwswaarde zat in het feit dat de het nu in de Roddelpraat uitzending zit met een vrij groot publiek. Eerder was het alleen een bericht op hun website. Zou dus kunnen dat er nu meer publiciteit komt.
Dom van Yorbe maar ook heel naar van hen. Roddel zegt al genoeg. Roddelen is voor droeftoeters. Hij heeft een fout gemaakt en die mafketels proberen hem nu zo te shamen.
Het is dan ook geen roddelen maar inderdaad bashen/shamen. Het zieke businessmodel van Jan Roos, overal mislukt en één van de zieligste mensen in de media. En ja, Vertessen moet beter weten, hopelijk blijft het bij een jeugdzonde.
mr.top
Internationale topspeler

Puur op persoonlijke basis ben ik het met je eens. Helaas leven wij in een tijd waarin de Hazen anders zijn gaan lopen. Ik vind dat meisje wat zijn foto’s doorstuurt veel fouter.

Tegelijkertijd hebben een aantal mensen al terecht geroepen dat hij ook na moet denken. Een verkeerde foto naar een minderjarige en hij heeft een groot probleem.

Als deze jongen nog geen leuk vriendinnetje kan strikken dan kan hij misschien beter een tent als massagewereld bezoeken. Daar zijn in het verleden wel meer PSV’ers ontstresst. ;)
Sensation
Lid scoutingsteam

mr.top wrote: 07 Oct 2021, 10:25

Puur op persoonlijke basis ben ik het met je eens. Helaas leven wij in een tijd waarin de Hazen anders zijn gaan lopen. Ik vind dat meisje wat zijn foto’s doorstuurt veel fouter.

Tegelijkertijd hebben een aantal mensen al terecht geroepen dat hij ook na moet denken. Een verkeerde foto naar een minderjarige en hij heeft een groot probleem.

Als deze jongen nog geen leuk vriendinnetje kan strikken dan kan hij misschien beter een tent als massagewereld bezoeken. Daar zijn in het verleden wel meer PSV’ers ontstresst. ;)
Eens :applaus:
voskat
Nationale topspeler

Door zaken zoals deze realiseer ik me weer dat het maar goed is dat ik van de meeste voetballers weinig van hun privéleven weet. Een lichte afknapper dit (afhankelijk van hoe erg het daadwerkelijk is.. ken de details nog niet).

Maar ik hoor geluiden dat hij in het uitgaansleven ook zo opdringerig is. Misschien moeten ze z’n hormoontjes eens testen of zo.
Ittot
Internationale topspeler

Ik snap de boosheid op zo'n dorpsgek als Jan Roos niet zo goed. Je hebt je als mens/persoon gewoon te gedragen en andere geen aanleiding te geven je in slecht daglicht te zetten.

Wat Yorbe doet is smakeloos en past qua gedrag beter bij zo'n asoclub uit Amsterdam. Ik heb het zelf nooit gedaan (kan me niet voorstellen dat mensen daar vrolijk van worden) maar het is inderdaad wat gebruikelijker tegenwoordig om bepaalde soort foto's te sturen via Snapchat oid. Maar als professional van PSV moet je echt heel veel beter weten en snappen dat dit gaat lekken. Los daarvan is het smakeloos om halve naaktfoto's random naar heel veel chicks te sturen zonder dat ze er om vragen en foto's terug te vragen en ontgaat me heel eerlijk volledig de zin er van. Je bent serieus profvoetballer bij PSV, loop de stad in en 5 minuten later heb je 5 bloedmooie vrouwen aan je lippen hangen. Dat je dit soort foto's stuurt naar iemand die je kent of die dat waardeert is nog 1 (ook dan heb je een groot risico als PSV speler) maar met name het ongevraagd doen en het terugvragen vind ik echt te ver gaan. Ik vind het ook niet echt passen bij het beeld dat ik van hem heb.
Ittot
Internationale topspeler

voskat wrote: 07 Oct 2021, 11:27 Maar ik hoor geluiden dat hij in het uitgaansleven ook zo opdringerig is. Misschien moeten ze z’n hormoontjes eens testen of zo.
Als dit zo is moet PSV echt een hartig woordje met hem praten en hem naar een psycholoog sturen ofzo.
Rickskeg
International

En andere kant is die jongen ook pas 20…. Beetje hormonen hoort erbij.. Laten we niet groter maken dan het is
trouwepsvfan
Vedette

Als je met mannen gaat Snapchatten weet je waar het voor bedoeld is. Vrouwen moeten ook eens stoppen met zo kinderlijk naïef zijn. Los van het feit dat pusherig doen en eigen foto’s door blijven drukken gewoon kansloos en fout is. Net als die foto’s naar de pers lekken overigens

Yorbe moet met zijn hormonenlevel gewoon eens lekker bij Vindicat of Minerva gaan stappen. Daar lopen genoeg hitsige hertjes rond.

Over je vraag: goed lichaam, maar mannen met rood haar altijd minstens 2 punten aftrek.

Zesje dus
Last edited by trouwepsvfan on 08 Oct 2021, 12:13, edited 3 times in total.
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
voskat
Nationale topspeler

Het is smakeloos en irritant en kan onder omstandigheden tot erger leiden.
Snel kappen met dit fuckboy gedrag.
Ardbeg
Mister PSV

Inderdaad. Goedpraten van dat gedrag :')
voskat
Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 08 Oct 2021, 12:09 Als je met mannen gaat Snapchatten weet je waar het voor bedoeld is. Vrouwen moeten ook eens stoppen met zo kinderlijk naïef zijn. Los van het feit dat pusherig doen en eigen foto’s door blijven drukken gewoon kansloos en fout is. Net als die foto’s naar de pers lekken overigens
Dat opdringerige is idd hetgene waar ik me zorgen om maak.
Snap is snap, iedereen weet waar het voor is. Maar zoals het omschreven wordt klinkt het alsof Yorbe weinig grip op de realiteit heeft. Nee is nee, jongen.
Yorbe moet met zijn hormonenlevel gewoon eens lekker bij Vindicat of Minerva gaan stappen. Daar lopen genoeg hitsige hertjes rond.
Prima tijdelijke oplossing, maar ik ben beetje bang dat dat het probleem alleen maar camoufleert.
En dat hij straks dan niet snapt waarom andere dames opeens zo "moeilijk" doen in vergelijking met die hertjes, etc.
Over je vraag: goed lichaam, maar mannen met rood haar altijd minstens 2 punten aftrek.

Zesje dus
Ik struikel eigenlijk vooral over die iets te pluizige kabouterbaard. :weird:
trouwepsvfan
Vedette

voskat wrote: 08 Oct 2021, 12:23
trouwepsvfan wrote: 08 Oct 2021, 12:09 Als je met mannen gaat Snapchatten weet je waar het voor bedoeld is. Vrouwen moeten ook eens stoppen met zo kinderlijk naïef zijn. Los van het feit dat pusherig doen en eigen foto’s door blijven drukken gewoon kansloos en fout is. Net als die foto’s naar de pers lekken overigens
Dat opdringerige is idd hetgene waar ik me zorgen om maak.
Snap is snap, iedereen weet waar het voor is. Maar zoals het omschreven wordt klinkt het alsof Yorbe weinig grip op de realiteit heeft. Nee is nee, jongen.
Prima tijdelijke oplossing, maar ik ben beetje bang dat dat het probleem alleen maar camoufleert.
En dat hij straks dan niet snapt waarom andere dames opeens zo "moeilijk" doen in vergelijking met die hertjes, etc.

Zesje dus
Ik struikel eigenlijk vooral over die iets te pluizige kabouterbaard. :weird:
Mannen met baarden altijd weer +1 erbij, maar omdat deze uitvoering zo slecht is gelijk weer -1.

Wat betreft Minerva, dat was geen serieus aangedragen oplossing van mij ;)
Maar ik mag toch hopen dat mannen door de jaren heen wat wijzer worden en beter gaan luisteren naar vrouwen die hun grenzen aangeven. TOCH.
Ardbeg
Mister PSV

Da's toch geen baard wat hij heeft?
voskat
Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 08 Oct 2021, 12:28 Mannen met baarden altijd weer +1 erbij, maar omdat deze uitvoering zo slecht is gelijk weer -1.
Ik denk dat hij het gedurende de lockdown heeft laten lopen en er teveel aan gehecht is geraakt. Andere verklaring heb ik niet.
Wat betreft Minerva, dat was geen serieus aangedragen oplossing van mij ;)
Ik weet eerlijk gezegd niet wat Minerva is, dus ik ging er maar van uit dat het een meer expliciete seks-app was of zo (zodat er over intenties nooit misverstanden zouden ontstaan). Ben te lang niet in NL geweest.. :flat:
Maar ik mag toch hopen dat mannen door de jaren heen wat wijzer worden en beter gaan luisteren naar vrouwen die hun grenzen aangeven. TOCH.
Niet vanzelf. Die moeten er eerst mee geconfronteerd worden, op één of andere manier.
trouwepsvfan
Vedette

Nee, Minerva is geen app. :D
voskat
Nationale topspeler

trouwepsvfan wrote: 08 Oct 2021, 13:12 Nee, Minerva is geen app. :D
Het leek me al niet de uitgelezen godin om zo'n app naar te vernoemen. :zip:

Studentenverenigingen dus. Had ik moeten weten, maar ik ben nog uit m'n post-vax coma aan het ontwaken. :kwijl:
Rickskeg
International

Ardbeg wrote: 08 Oct 2021, 12:21 Inderdaad. Goedpraten van dat gedrag :')
Niet goed praten, maar iedereen doet hier alsof hij/zij roomser dan de paus zijn geweest op die leeftijd…

En daarbij willen sommigen hem al naar de psycholoog hebben….

Oftewel het groter maken dan het is. Een jonge jongen die een fout maakt. Hopen dat hij er van leert en door
Rickskeg
International

voskat wrote: 08 Oct 2021, 12:10 Het is smakeloos en irritant en kan onder omstandigheden tot erger leiden.
Snel kappen met dit fuckboy gedrag.
Laten we niet doen dat we roomser waren dan de paus op die leeftijd. Jonge jongen maakt een fout. Klaar en door
Post Reply