Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Standbeeld
Mister PSV
Clubvoorkeur: PSV

Juancho wrote: 06 Apr 2023, 23:35 Ik hoop vooral dat PSV nog eens gaat kijken naar het plan om oa met een club als Bayern samen te werken. Dat je samen via een constructie een topspeler voor PSV koopt maar die nog niet klaar is voor Bayern 1. En dan via bepaalde afspraken dat die speler, mits verwachtte ontwikkeling, die stap alsnog kan maken.

Dus nee, niet het niveau 'pubers' als Savio, maar wel echt een klasse of wat daarboven. Zoals we bijv. met Alex en Chelsea hebben gedaan. Op zo'n manier vind ik het dikke prima als er bijv. 2 spelers op huur/halve koop naar ons komen, zolang ze dus maar echt een directe kwaliteit impuls zijn. Doe dat een paar keer, heb succes en je naam als opleidingsclub krijgt gelijk ook een dikke boost. Ik meen ook dat Brands iets van connecties met City had of aan het aantrekken was?
Bayern heeft drie weken geleden bekendgemaakt dat ze zo'n (uitgebreid) partnership aangaan met Los Angeles FC.

https://www.google.com/amp/s/www.espn.c ... atform=amp
mr.top
Internationale topspeler

Juancho wrote: 06 Apr 2023, 23:35 Ik hoop vooral dat PSV nog eens gaat kijken naar het plan om oa met een club als Bayern samen te werken. Dat je samen via een constructie een topspeler voor PSV koopt maar die nog niet klaar is voor Bayern 1. En dan via bepaalde afspraken dat die speler, mits verwachtte ontwikkeling, die stap alsnog kan maken.

Dus nee, niet het niveau 'pubers' als Savio, maar wel echt een klasse of wat daarboven. Zoals we bijv. met Alex en Chelsea hebben gedaan. Op zo'n manier vind ik het dikke prima als er bijv. 2 spelers op huur/halve koop naar ons komen, zolang ze dus maar echt een directe kwaliteit impuls zijn. Doe dat een paar keer, heb succes en je naam als opleidingsclub krijgt gelijk ook een dikke boost. Ik meen ook dat Brands iets van connecties met City had of aan het aantrekken was?
Daar was nog al eens eerder sprake van? De club heeft indertijd Adrian Fein laten overkomen terwijl een dergelijk verhaal speelde.

Uiteraard werd daar verder niet meer over gecommuniceerd.
Juancho
Mister PSV

Fein is nou niet bepaald het type spelers waar ik op doel. Dat zal dan echt een categorie of wat hoger moeten liggen. Maargoed, @Standbeeld post hierboven dat Bayern al een andere partnership aangaat. Al is het niet op Europees niveau natuurlijk, dus ik ben benieuwd of PSV daar nog iets mee gaat doen. Of dat ze het proberen bij een andere club. Ik zag wel wat in Bayern, dat is iig 10x beter dan een City of Chelsea.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
PhillipCocu
Talent

Is Clasie als 6 geen interessante en goedkope optie bij vertrek van Guti?
Ren Höek
Vedette

Image
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

Mikelvb wrote: 06 Apr 2023, 09:41
Voormalig KG wrote: 05 Apr 2023, 20:05 Al een tijdje te druk geweest om op dit forum te kijken.
Hoop dat het seizoen snel voorbij is, het is niet altijd leuk.

Het middenveld zal een flinke metamorfose moeten onder gaan na het vertrek van Van Ginkel en de in de zomer eventueel vertrekkende van Sangaré, Gutierrez.

Het is nog lastig in te schatten wat voor spelers echt bij het spel van Van Nistelrooij passen, toch loopt er al een tijdje een hele jonge parel rond in de Ligue 2 te Frankrijk.

Deze jongen van Sochaux staat al sinds hij op het veld rondloopt in mijn oogveld. Een hele natuurlijke voetballer en viel als jeugdspeler al enorm op toen hij bij het eerste elftal kwam in de Coupe de France.
Dit jaar speelt hij als een beest bij Sochaux, dat bovenin meespeelt maar een promotie is nog zeker geen zekerheid.

Zijn naam is Skelly Alvero, dit is een monster op het middenveld. Met zijn twintig jaar torent hij niet alleen voetballend maar ook fysiek (2.02cm) boven de rest uit.

Hij is balvaster en zekerder in de passing als Sangaré, daarvan is er een verbluffend hoog percentage in lange ballen succesvol 72%.
Hij wint meer van de helft van de tackles die hij inzet, is hiermee de beste in zijn team en behoort tot de beste van de competitie. In de duels met zijn kracht en fysiek vergelijkbaar met Ibrahim.
Waardoor hij het de tegenstander erg moeilijk maakt om de bal af te pakken en er een overtreding op hem wordt begaan. Waardoor er veel vrije trappen op de helft van de tegenstander ontstaan op veel belovende plekken voor een vrije trap.
Hij wint niet alleen veel balbezit, waarvan opvallend veel tweede ballen op het middenveld, maar is ook in staat vervolgens voetballend effectief te zijn met goede dribbel en passing.

Daarnaast is hij 73% succesvol met zijn dribbels, hierdoor is hij zowel als een nummer 6 of een box-to-box middenvelder prima uit de voeten kan.

Als kers op de taart, ondanks zijn lengte is hij gezegend met een ongelofelijke snelheid. Wat betekent dat hij zelden positioneel verkeerd opgesteld staat, hij in korte tijd veel meters kan maken om de aanval te ondersteunen. Resulterende in 4 assists en 2 goals.

Durf het bijna niet te zeggen, want Ibi is een held.
We kunnen er dan zomaar op vooruit gaan.

https://www.transfermarkt.com/skelly-al ... ler/855134
Die speelt zeer snel in een topcompetitie.

Laten we het hopen.
Mooie omschrijving van je bevinding. Ik vraag me alleen af of er sprake is van informatie-asymmetrie aangezien hij op TM slechts gewaardeerd wordt op 200k. Nu weet ik dat TM niet per se leidend is, maar het zegt uiteindelijk wel wat over wat andere van hem vinden. Sangare werd bijvoorbeeld al op 9.5 mln gewaardeerd ten tijde van overname.
Eens, al speelt in deze mee dat deze man excelleert op Ligue 2 niveau bij een hoogvlieger en Sangaré in Ligue 1 bij een laagvlieger.

Overigens zou ik een eventuele aankoop van Van der Boomen toejuichen.
Olai
Lid 2e elftal

Koki Saito is erg interessant
DonyellMalen
Legende

Minder interessant omdat 'ie van de City Group is. (Lommel SK)
Olai
Lid 2e elftal

Twee jaar contract nog maar
Standbeeld
Mister PSV

Koki Saito en Ricardo Pepi. Dromen mag.
Thijs
Lid van verdienste
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima

Standbeeld wrote: 08 Apr 2023, 21:40 Koki Saito en Ricardo Pepi. Dromen mag.
Als dit je droom is…
DonyellMalen
Legende

:lol: :lol: :lol:
Standbeeld
Mister PSV

Thijs wrote: 08 Apr 2023, 21:43
Standbeeld wrote: 08 Apr 2023, 21:40 Koki Saito en Ricardo Pepi. Dromen mag.
Als dit je droom is…
Koki met de voorzet en Pepi knikt hem binnen. Vervolgens de goaltune meezingen met het gehele stadion. Wat een sensatie zou dat zijn.

Voormalig KG
Lid scoutingsteam

DeBruyne wrote: 05 Apr 2023, 20:15
Voormalig KG wrote: 05 Apr 2023, 20:05 Al een tijdje te druk geweest om op dit forum te kijken.
Hoop dat het seizoen snel voorbij is, het is niet altijd leuk.

Het middenveld zal een flinke metamorfose moeten onder gaan na het vertrek van Van Ginkel en de in de zomer eventueel vertrekkende van Sangaré, Gutierrez.

Het is nog lastig in te schatten wat voor spelers echt bij het spel van Van Nistelrooij passen, toch loopt er al een tijdje een hele jonge parel rond in de Ligue 2 te Frankrijk.

Deze jongen van Sochaux staat al sinds hij op het veld rondloopt in mijn oogveld. Een hele natuurlijke voetballer en viel als jeugdspeler al enorm op toen hij bij het eerste elftal kwam in de Coupe de France.
Dit jaar speelt hij als een beest bij Sochaux, dat bovenin meespeelt maar een promotie is nog zeker geen zekerheid.

Zijn naam is Skelly Alvero, dit is een monster op het middenveld. Met zijn twintig jaar torent hij niet alleen voetballend maar ook fysiek (2.02cm) boven de rest uit.

Hij is balvaster en zekerder in de passing als Sangaré, daarvan is er een verbluffend hoog percentage in lange ballen succesvol 72%.
Hij wint meer van de helft van de tackles die hij inzet, is hiermee de beste in zijn team en behoort tot de beste van de competitie. In de duels met zijn kracht en fysiek vergelijkbaar met Ibrahim.
Waardoor hij het de tegenstander erg moeilijk maakt om de bal af te pakken en er een overtreding op hem wordt begaan. Waardoor er veel vrije trappen op de helft van de tegenstander ontstaan op veel belovende plekken voor een vrije trap.
Hij wint niet alleen veel balbezit, waarvan opvallend veel tweede ballen op het middenveld, maar is ook in staat vervolgens voetballend effectief te zijn met goede dribbel en passing.

Daarnaast is hij 73% succesvol met zijn dribbels, hierdoor is hij zowel als een nummer 6 of een box-to-box middenvelder prima uit de voeten kan.

Als kers op de taart, ondanks zijn lengte is hij gezegend met een ongelofelijke snelheid. Wat betekent dat hij zelden positioneel verkeerd opgesteld staat, hij in korte tijd veel meters kan maken om de aanval te ondersteunen. Resulterende in 4 assists en 2 goals.

Durf het bijna niet te zeggen, want Ibi is een held.
We kunnen er dan zomaar op vooruit gaan.

https://www.transfermarkt.com/skelly-al ... ler/855134
Die speelt zeer snel in een topcompetitie.

Laten we het hopen.
Ben je een beetje bekend met de hele Lique 2 dan?

Ik ben dan heel benieuwd wat je van Mohamed Kaba van Valenciennes FC vindt?
Excuses DeBruyne, natuurlijk wil ik daar mijn mening over loslaten. Eigenlijk al verwacht dat hij eerder was benoemd. In mijn ogen is dit een type speler die qua bewegen en lopen oogt als Rosario in zijn goede wedstrijden voor PSV.
Waarbij hij verdedigend betrouwbaar en dominerend op zijn positie.
Voetballend levert hij minder vaak de bal simpel in, wat hij Rosario en Sangaré wel vaak deden in het eerste jaar onder Schmidt.

Mohamed Kaba is groot en sterk, verdedigend goed, goede balcontrole en ook passing skills. In staat om in de gaten te duiken en de aanval te ondersteunen.

Al met al, een jonge speler met veel potentie en groeimogelijkheden naar een hoger niveau.

Zie ik graag komen evenals de eerdergenoemde!
DeBruyne
Meervoudig international

Laten we ze van de Sangaré miljoenen maar gewoon beide halen dan. Wat concurrentie voor de '6' positie kan geen kwaad ;)
Massimo
Legende

@Voormalig KG Vooral Rosario kreeg het moeilijk als er druk op hem werd gezet. Hoe zit dan met de bovengenoemde suggestie(s)?
heijmans66
Talent

Souffian El Karouani vertrekt transfervrij bij NEC. Zou wel wat zijn als back up voor Van Aanholt. Wordt al bij Twente genoemd, mocht Smal vertrekken.
Lichtstadd
Bankzitter

heijmans66 wrote: 11 Apr 2023, 10:54 Souffian El Karouani vertrekt transfervrij bij NEC. Zou wel wat zijn als back up voor Van Aanholt. Wordt al bij Twente genoemd, mocht Smal vertrekken.
Te licht voor PSV denk ik, ik vind NEC fans ook niet heel lovend over hem praten maar die zijn daar nu niet zo objectief in 😅
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik heb dan liever Thijs Breed
Standbeeld
Mister PSV

Jantje heeft even wat info ingewonnen bij Waterreus over Verbruggen. Waterreus en Verbruggen hebben regelmatig contact.
"Ik had het laatst over Verbruggen met Jan Vennegoor of Hesselink", aldus Waterreus. "Ik zei tegen hem: 'Verbruggen is Sander Westerveld, alleen dan nog beter.' Westerveld was ook een keeper die alles had: fysiek en uitstraling. Dat heeft Verbruggen ook, alleen is hij denk ik nog iets beter dan Westerveld. Sander was ook heel goed, niet dat ik hem ook maar iets tekort zou willen doen." Westerveld speelde tussen 1999 en 2001 voor Liverpool, met wie hij prijs na prijs won.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=417479
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Natuurlijk vergelijkt hij hem met Westerveld en niet met zichzelf. Ronald Waterreus vindt Ronald Waterreus natuurlijk nog wel net een klasse beter.
Franciscus
Nationale topspeler
Favoriete speler: Mauro Jr

Grasmat wrote: 11 Apr 2023, 13:19 Natuurlijk vergelijkt hij hem met Westerveld en niet met zichzelf. Ronald Waterreus vindt Ronald Waterreus natuurlijk nog wel net een klasse beter.
Ik weet niet zeker of je serieus bent maar Waterreus vindt zichzelf een aardige keeper,meer niet.
LaFoquita
Geselecteerd voor Oranje

Afgelopen weekend bij Luik geweest speelde tegen Genk. Hier vernomen dat Daniel Munoz heeft aangegeven binnen Genk dat hij een stap wilt zetten. Vraag is dan of PSV een stap vooruit is en wat hij precies wilt bereiken met een stap vooruit. Wilt hij voor een mooi salaris naar de PL en eventueel back-up worden of ziet hij PSV als optie. Zou voor PSV namelijk een top rechtsback zijn. Brengt heel veel felheid en aanvallend vermogen als back.
danko-lazovic
Meervoudig international

De grote 3 uit de ligue 1
RV1913
Nationale topspeler

Is dit niks voor onze linkerflank volgend seizoen?

https://www.transfermarkt.com/abde-ezza ... ler/724520

21 jaar contract loopt af in de zomer en volgens VI 1 van de beste dribbelaars van het moment
Post Reply