Feyenoord

Clubs en wedstrijden uit de Eredivisie kunnen hier besproken worden.
Post Reply
Ardbeg
Mister PSV

Ronald wrote: 04 May 2022, 21:42 Wat denken wij dat Feyenoord morgen doet? Redden ze het? Ik ben toch bang dat ze er genadeloos op gaan.
Ik hoop het zelfs.
Ronald
Jeugdspeler
Clubvoorkeur: PSV

Oké. Ik koester niet zo’n wrok jegens Feyenoord in Europa en ik denk bovendien dat die uitkomst ons niet ten goede komt as. zondag.
PCGC
Vedette

Op het onvolprezen FR12:

Image

😂
#FreeGeneratie4
Ardbeg
Mister PSV

Ronald wrote: 04 May 2022, 22:41 Oké. Ik koester niet zo’n wrok jegens Feyenoord in Europa en ik denk bovendien dat die uitkomst ons niet ten goede komt as. zondag.
Ze gunnen ons niets. Waarom zou ik hun wat gunnen. Stel dwazen.
Ronald
Jeugdspeler

Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
PCGC
Vedette

Ronald wrote: 04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Bepaal jij even niet wat wij wel en niet moeten vinden….

Laat Feyenoord morgen maar gewoon heerlijk verliezen in de verlenging met 4 dubbele beenbreuken en 6 gescheurde hamstrings. Alleen maar gunstig voor ons.
#FreeGeneratie4
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

Grasmat wrote: 04 May 2022, 23:07 Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
De Realist
Internationale topspeler

Standbeeld wrote: 04 May 2022, 21:33 En ze zijn los. Een dag voor de wedstrijd al.

Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
GillesdelaCroquette
Internationale topspeler

De Realist wrote: 04 May 2022, 23:14

Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
Iq van 80 en een kutleven waarin het hele bestaansrecht opgehangen wordt aan Feyenoord.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
PCGC
Vedette

De Realist wrote: 04 May 2022, 23:14
Standbeeld wrote: 04 May 2022, 21:33 En ze zijn los. Een dag voor de wedstrijd al.

Bewerkt met een steen door een groep van Marseille. Kan (gelukkig) weer lopen. Zag net een foto van hem met een grote tulband gewikkeld om zijn hoofd.
#FreeGeneratie4
Ardbeg
Mister PSV

Ronald wrote: 04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
GillesdelaCroquette wrote: 04 May 2022, 23:14
Grasmat wrote: 04 May 2022, 23:07 Haha nee hoor. Ik hoop ook dat ze verliezen. En ik ben het zonnetje in huis.
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.
Maikel
Site Admin

Ah, hier gaat 't masker af. Je kon 't niet laten om [mention]Ardbeg[/mention] aan te vallen.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Iemand die speciaal voor jou terugkomt Ardbeg, wat een eer. Ik ben jaloers. :O
Ardbeg
Mister PSV

Grasmat wrote: 05 May 2022, 10:57 Iemand die speciaal voor jou terugkomt Ardbeg, wat een eer. Ik ben jaloers. :O
Ruilen?
Maikel
Site Admin

Ik vind 't vooral heel sneu

Maar laten we maar weer ontopic gaan
Mr. Spock
Internationale topspeler
Old name: Skywalker
Clubvoorkeur: Que miras bobo?
Favoriete speler: Giorgio Chinaglia

Ardbeg wrote: 04 May 2022, 23:23
GillesdelaCroquette wrote: 04 May 2022, 23:14

Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.
Dit dus.
Schuimbekkende tokkiekoppen op die tribune en ik herinner me nog dat ze jaren geleden iemand van het oude netwerk op werkelijk walgelijke wijze persoonlijk bedreigd hebben.
Lelijke stad ook.
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
Tijn
Internationale topspeler

Gestelnaar wrote: 05 May 2022, 11:44 Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
Zijn er clubs die naar Rotterdam kunnen gaan zonder aangevallen te worden door Feyenoord 'supporters'?
Las gisteren dat er zelfs een amateurwedstrijd tussen een club uit Utrecht en de amateurtak van Feyenoord uitgesteld is omdat er anders te weinig politie is om de Feyenoord en Utrecht supporters uit elkaar te houden. De club met de meest hilarische slogan ooit, geen woorden, maar daden. Het enige wat ze overal daadwerkelijk doen is de stad slopen, verder is het vooral veel woorden.
Gestelnaar
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging

Heb het toch niet over een wedstrijd in rotterdam?
RIO
Legende
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

120 minuten bloed zweet en tranen en dan eruit met Kutcu, Senseo en Malacia out aub
voskat
Nationale topspeler

Ik hoop dat ze vanavond winnen, maar dan wel na een slopende verlenging en penalties.
Paco Casal
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals

Ik hoop ook dat ze verliezen, minder dan wanneer Ajax Europees speelt maar ga er toch maar gewoon lekker uit.

Wat is dat Marseille toch een pauperstad zeg, afvoerputje van Europa.
#FreeGeneratie4
Persepolis
Vedette

Feyenoord mag er dik afgaan van mij vanavond. Ik denk ook dat ze zullen verliezen, een Marseille in goeden doen is toch wat sterker. Dat zag je al in de heenwedstrijd, waar Feyenoord het niet meer kon bijbenen maar Marseille veel te slordig was om de gelijkmaker te scoren.
Rikkert1234
Vedette

Ik denk dat ze er met 3-1 afvliegen. Vorige keer was het ook meer dat Marseille zwak was
Post Reply