Ik hoop het zelfs.
Feyenoord
-
- Jeugdspeler
- Clubvoorkeur: PSV
Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
- PCGC
- Vedette
Bepaal jij even niet wat wij wel en niet moeten vinden….Ronald wrote: ↑04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Laat Feyenoord morgen maar gewoon heerlijk verliezen in de verlenging met 4 dubbele beenbreuken en 6 gescheurde hamstrings. Alleen maar gunstig voor ons.
#FreeGeneratie4
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- De Realist
Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- GillesdelaCroquette
Iq van 80 en een kutleven waarin het hele bestaansrecht opgehangen wordt aan Feyenoord.De Realist wrote: ↑04 May 2022, 23:14
Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.
- PCGC
- Vedette
Bewerkt met een steen door een groep van Marseille. Kan (gelukkig) weer lopen. Zag net een foto van hem met een grote tulband gewikkeld om zijn hoofd.De Realist wrote: ↑04 May 2022, 23:14Ik krijg net beelden door van een Feyenoord supporter die op de grond ligt en niet echt veel meer lijkt te doen....waarom loopt t altijd uit de hand met die gasten joh
#FreeGeneratie4
- Ardbeg
- Mister PSV
Ronald wrote: ↑04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.GillesdelaCroquette wrote: ↑04 May 2022, 23:14Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
- Maikel
- Site Admin
Ah, hier gaat 't masker af. Je kon 't niet laten om [mention]Ardbeg[/mention] aan te vallen.Ronald wrote: ↑04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Dit dus.Ardbeg wrote: ↑04 May 2022, 23:23Ronald wrote: ↑04 May 2022, 23:05 Jeetje wat puberaal zeg. Ik ben te oud voor dit soort vijandigheid op het internet. Ik ga morgen lekker naar Feyenoord kijken en hoop morgen dat ze winnen en zondag dat ze verliezen. Je gelooft het bijna niet. Wees eens wat minder boos. Ik ben hier nog maar enkele weken maar jij in het bijzonder lijkt wel erg vaak boos of verontwaardigd.Precies. Ik ben niet eens een beetje boos. Ik gun ze gewoon niets. Ik zie niet in waarom ik ze winst zou moeten gunnen. Ze lopen altijd te zeiken op PSV en te schelden. Moet ik dan zeggen "Hup Feyenoord!"? Hoe is het. Dat jij dat anders voelt, moet je zelf weten.GillesdelaCroquette wrote: ↑04 May 2022, 23:14
Ik ben een blije lul eerste klas maar van mij mogen ze best verliezen morgen. Liefst na 120 minuten waarna ze het vliegtuig missen en zaterdagnacht pas in Nederland aankomen.
Schuimbekkende tokkiekoppen op die tribune en ik herinner me nog dat ze jaren geleden iemand van het oude netwerk op werkelijk walgelijke wijze persoonlijk bedreigd hebben.
Lelijke stad ook.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
-
Zijn er clubs die naar Rotterdam kunnen gaan zonder aangevallen te worden door Feyenoord 'supporters'?Gestelnaar wrote: ↑05 May 2022, 11:44 Mwa, dit ligt niet aan Feyenoord hoor. Iedere club die daar naartoe gaat wordt aangevallen door die Algerijnse zandratten.
Las gisteren dat er zelfs een amateurwedstrijd tussen een club uit Utrecht en de amateurtak van Feyenoord uitgesteld is omdat er anders te weinig politie is om de Feyenoord en Utrecht supporters uit elkaar te houden. De club met de meest hilarische slogan ooit, geen woorden, maar daden. Het enige wat ze overal daadwerkelijk doen is de stad slopen, verder is het vooral veel woorden.
- Gestelnaar
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: Philips Sport Vereniging
- Paco Casal
- Clubvoorkeur: Eindhoven Football Casuals
Ik hoop ook dat ze verliezen, minder dan wanneer Ajax Europees speelt maar ga er toch maar gewoon lekker uit.
Wat is dat Marseille toch een pauperstad zeg, afvoerputje van Europa.
Wat is dat Marseille toch een pauperstad zeg, afvoerputje van Europa.
#FreeGeneratie4
- Persepolis
- Vedette
Feyenoord mag er dik afgaan van mij vanavond. Ik denk ook dat ze zullen verliezen, een Marseille in goeden doen is toch wat sterker. Dat zag je al in de heenwedstrijd, waar Feyenoord het niet meer kon bijbenen maar Marseille veel te slordig was om de gelijkmaker te scoren.
-
- Vedette