Feyenoord
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Internationale topspeler
Je zegt dit ligt niet aan Feyenoord, zonder dat je overigens duidelijk quote wat je met dit bedoelt. Ik nam aan dat je het ook over Mr Spock zijn reactie had.
En ik reageer op je quote dat het bij Feyenoord ook overal misgaat, ondanks de tegenstander, dus ik snap niet helemaal wat je precies bedoelt met deze reactie. Rellen en Feyenoord supporters gaan altijd samen, dat ze nu tegen een andere notoire rellenclub moeten maakt het nog erger, maar anders rellen ze ook wel.
- 11 Tinus
- Legende
- Seizoenkaart: Vak RR
- Clubvoorkeur: Philips
Stel je hebt geen kaartje voor de wedstrijd en je gaat er met een groep tokkies heen, je drinkt de hele dag bier in de zon, en je blijft daarna wat hangen in die haven... dan ben je écht levensmoe. En voor diegene die zonder kaartje zijn gegaan en hopen nog een zwart kaartje te bemachtigen tussen de Marseille supporters die hebben het nog zwaarder.
Ik ben het alweer helemaal beu dat WIJ in Nederland voor Feyenoord moeten zijn want een prijs is goed voor het Nederlands voetbal. Ik hoopte vorige week dat ze met een kleine overwinning nog wat puntjes sprokkelden maar wel met een dramatische exit tot gevolg vanavond.
Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
Ik ben het alweer helemaal beu dat WIJ in Nederland voor Feyenoord moeten zijn want een prijs is goed voor het Nederlands voetbal. Ik hoopte vorige week dat ze met een kleine overwinning nog wat puntjes sprokkelden maar wel met een dramatische exit tot gevolg vanavond.
Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
- PCGC
- Vedette
Gerson to score anytime, bet boost op bet365 @ 5.5011 Sir Tinus schreef: ↑05 mei 2022, 12:52 Stel je hebt geen kaartje voor de wedstrijd en je gaat er met een groep tokkies heen, je drinkt de hele dag bier in de zon, en je blijft daarna wat hangen in die haven... dan ben je écht levensmoe. En voor diegene die zonder kaartje zijn gegaan en hopen nog een zwart kaartje te bemachtigen tussen de Marseille supporters die hebben het nog zwaarder.
#FreeGeneratie4
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
Ik sluit me hier helemaal bij aan. Al mag Feyenoord van mij best die finale halen.11 Sir Tinus schreef: ↑05 mei 2022, 12:52 Om maar positief af te sluiten, in tegenstelling tot weinig anderen hier verwacht ik, maar ik ga er vanavond wel even voor zitten. Ik denk wel dat het een leuke wedstrijd wordt waarbij voor mij Marseille favoriet is terwijl de bookies Feyenoord to go through op 1.50 hebben staan. Wellicht dat ik nog een Marseille over 1,5 goals speel met 1,71 odd of zelfs Marseille to score both halves voor 2.60.
De nederlaag van Marseille van afgelopen zondag heeft wel bevestigd dat de kwetsbaarheid tegen Feyenoord niet per se een incident was, dus ook Marseille zal absoluut niet zeker zijn van zijn zaak.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Persepolis
- Vedette
Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.Standbeeld schreef: ↑05 mei 2022, 20:08 En toch baal ik wel dat Feyenoord vanavond speelt en wij niet.
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf
Of het is toch gewoon een kwestie van wel of niet boven jezelf uitstijgen au moment suprême...Persepolis schreef: ↑05 mei 2022, 20:17Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.Standbeeld schreef: ↑05 mei 2022, 20:08 En toch baal ik wel dat Feyenoord vanavond speelt en wij niet.
Пу́тін — хуйло́ • Putin – khuylo!
-
- Legende
Dat is nu een keer gebeurd. Ze krijgen nu in de halve finale de eerste tegenstander van naam. Vorige week was het knap, maar ik zie ze er vanavond gewoon uitvliegen.ziege maar ook zagge schreef: ↑05 mei 2022, 20:22Of het is toch gewoon een kwestie van wel of niet boven jezelf uitstijgen au moment suprême...Persepolis schreef: ↑05 mei 2022, 20:17
Tja, simpelweg luck of the draw. Hadden we vorige ronde andersom geloot dan speelden wij vanavond en zij niet.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Vedette
- ShovingNE2
- Site Admin
- Seizoenkaart: Vak PR
- Standbeeld
- Mister PSV
Dit Marseille doet me een klein beetje aan PSV denken. Dominant voetbal op de helft van de tegenstander, veel positiewisselingen en loopacties, een spits die zwerft.
- GillesdelaCroquette
- Internationale topspeler
Dan zal het wel mis gaan tegen Feyenoord.Standbeeld schreef: ↑05 mei 2022, 21:35 Dit Marseille doet me een klein beetje aan PSV denken. Dominant voetbal op de helft van de tegenstander, veel positiewisselingen en loopacties, een spits die zwerft.
When you have nobody to fuck with, you can go fuck yourself.