Je kan het heel mooi verpakken, maar iedereen snapt natuurlijk wel dat dit jouw voorbereiding voor de transferpool isShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 08:10 Ik ga komend weekend twee pagina's bouwen om alle spelersgeruchten bij te houden. Met ook linkjes naar de laatste/betrouwbaarste bronnen en prijzen. Zowel inkomend en uitgaand. Kan een leuk naslagwerkje worden over langere tijd.
Transferwindow 2021-2022
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Trixm
- Vedette
In rotterdam suist het door de stad dat Wijnaldum heeft aangegeven bij een terugkeer naar Nederland alleen PSV een reële optie is. Dit zal zeker dit jaar niet gebeuren. Wijnaldum was van de week ook weer bij Mart op bezoek, de band is nog steeds sterk.
Saibari is underrated.
- Ailon
- Vedette
Je bent niet vies van overdrijving en het voor waar aannemen van geruchten die maar de halve waarheid zijn.
Geeft niet. Ieder heeft recht op zijn mening en dat dient gerespecteerd te worden.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- Trixm
- Vedette
- Ailon
- Vedette
Was op zich opvallend. Een Catic meenemen naar Linz voor de bank terwijl Pereiro op de tribune zat.
Daar speelde toen ook de mislukte 15 miljoen transfer (met nog maar een 1-jarig contract!!) naar Spartak mee en even later Cincinnati waar Pereiro en Casal geen enkele medewerking aan wensten te verlenen en wat intern nogal wat commotie veroorzaakte (dus niet alleen bij de TS). Pereiro bracht een half jaar later nog maar 2 miljoen op.
Overigens viel Catic zo'n 25 min voor tijd in voor Doan na een achterstand en heeft verder op eredivisie niveau geen minuut meer gespeeld.
Inderdaad in sportief opzicht een vreemde en tevens onbegrijpelijke wissel. Maar daar maakt elke trainer zich met regelmaat schuldig aan wanneer er va-banque gespeeld moet worden. Ook een Schmidt.
Een goede bron geeft smakelijker water dan een verzuurde mening.
- Trixm
- Vedette
Catic deed het niet onaardig toch? bracht snelheid voorinAilon wrote: ↑14 Apr 2021, 10:53Was op zich opvallend. Een Catic meenemen naar Linz voor de bank terwijl Pereiro op de tribune zat.
Daar speelde toen ook de mislukte 15 miljoen transfer (met nog maar een 1-jarig contract!!) naar Spartak mee en even later Cincinnati waar Pereiro en Casal geen enkele medewerking aan wensten te verlenen en wat intern nogal wat commotie veroorzaakte (dus niet alleen bij de TS). Pereiro bracht een half jaar later nog maar 2 miljoen op.
Overigens viel Catic zo'n 25 min voor tijd in voor Doan na een achterstand en heeft verder op eredivisie niveau geen minuut meer gespeeld.
Inderdaad in sportief opzicht een vreemde en tevens onbegrijpelijke wissel. Maar daar maakt elke trainer zich met regelmaat schuldig aan wanneer er va-banque gespeeld moet worden. Ook een Schmidt.
Saibari is underrated.
- Ailon
- Vedette
-
- Internationale topspeler
Verschrikkelijk, die tijd. Van Bommel maakte er echt GTST van, dat voelde je eigenlijk zelfs van afstand al aan.
Maar.. Wijnaldum.. jezus wat zou dat mooi zijn. Te mooi om waar te zijn ook. Hoop dat als ie echt bij PSV wilt terugkeren, hij tegen die tijd nog wel echt fit is en waarde heeft. Maar daar zie ik hem wel voor aan.
John is hopelijk al druk in de weer voor komend jaar, waarbij plaatsing voor de voorronde CL wel enorm belangrijk is. Iedereen weet wat er moet gebeuren, want volgend seizoen moet PSV echt gaan oogsten.
Maar.. Wijnaldum.. jezus wat zou dat mooi zijn. Te mooi om waar te zijn ook. Hoop dat als ie echt bij PSV wilt terugkeren, hij tegen die tijd nog wel echt fit is en waarde heeft. Maar daar zie ik hem wel voor aan.
John is hopelijk al druk in de weer voor komend jaar, waarbij plaatsing voor de voorronde CL wel enorm belangrijk is. Iedereen weet wat er moet gebeuren, want volgend seizoen moet PSV echt gaan oogsten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik heb enkel een suggestie gegeven en dat wordt nu als "geluiden" genoemd
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
[mention]Ailon[/mention] ik raad je aan de skiete Willy podcast met Mart te beluisteren. Die is erg duidelijk over de streken van v Bommel. Die totaal niet communiceerde en zich als een Noord Koreaanse dictator gedroeg.
Die twee hebben ook geen contact meer. Dan moet je met Mart echt je best doen. Voor mij de zoveelste bevestiging dat we blij moeten zin dat deze slang weg is.
Die twee hebben ook geen contact meer. Dan moet je met Mart echt je best doen. Voor mij de zoveelste bevestiging dat we blij moeten zin dat deze slang weg is.
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Tja als iemand je probeert te vervangen voor die Taco dan lijkt het me duidelijk dat je geen goede band hebt.Menno1 wrote: ↑14 Apr 2021, 20:45 @Ailon ik raad je aan de skiete Willy podcast met Mart te beluisteren. Die is erg duidelijk over de streken van v Bommel. Die totaal niet communiceerde en zich als een Noord Koreaanse dictator gedroeg.
-
- Internationale topspeler
Dat van Bommel zich die tijd verschrikkelijk heeft gedragen als coach zijnde, dat is wel duidelijk. Maar het is OOK een clubicoon die voor zijn tijd als coach juist heel goed lag als persoonlijkheid. Dat kan niet allemaal weg zijn, ik hoop echt dat hij de kans krijgt om een en ander weer goed te maken binnen de club en natuurlijk ook dat mensen als Mart daarvoor open staan. Bommel heeft echt teveel betekend voor de club en andersom.
- ShovingNE2
- Site Admin
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Dat is een bijna cryptische post, maar ik geloof dat ik hem inmiddels snap.ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 20:55Nou... dit is in het geval van Van Bommel niet waar. Maar logisch is je conclusie wel.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
als het alleen om Mart ging, dan had je zeker een punt. Maar Mark lag ook overhoop met Pascal Janssen, Luc van Agt is kwaad weg gegaan, de rest van de medische staf was er klaar mee, Mart dus en ga maar door. Dan kan je toch langzaam gaan inzien dat het probleem eerder bij Mark lag dan bij al die anderen.Thijs85 wrote: ↑14 Apr 2021, 20:49Tja als iemand je probeert te vervangen voor die Taco dan lijkt het me duidelijk dat je geen goede band hebt.Menno1 wrote: ↑14 Apr 2021, 20:45 @Ailon ik raad je aan de skiete Willy podcast met Mart te beluisteren. Die is erg duidelijk over de streken van v Bommel. Die totaal niet communiceerde en zich als een Noord Koreaanse dictator gedroeg.
Overigens valt Toon ook hierin genoeg te verwijten door het zo ver te laten komen. Met een Brands als TD was dit niet gebeurt of lag Mark er eerder uit, denk ik zo.
-
- Bankzitter
- ruuddevil
- Legende
- ShovingNE2
- Site Admin
Zo was hij niet bedoelt. Maar er zijn mensen die de staf hebben verlaten maar nog erg goed kunnen met Van Bommel.Thijs85 wrote: ↑14 Apr 2021, 21:05Dat is een bijna cryptische post, maar ik geloof dat ik hem inmiddels snap.ShovingNE2 wrote: ↑14 Apr 2021, 20:55
Nou... dit is in het geval van Van Bommel niet waar. Maar logisch is je conclusie wel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen