Ik verwacht het wel.
Programma algemeen
- Tjompie
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- DonyellMalen
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
- DonyellMalen
- Legende
-
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Komt (weer!) een mooie periode aan: om de 10-14 dagen een topper (wellicht ook aan te duiden als ‘test’): Feyenoord beker uit, Ajax uit, Borussia thuis, Borussia uit. En dan 6 of 13 april wellicht het kampioenschap. Wie weet wat er daarna nog in het vat zit: een volgende ronde CL, de beker… Mooie tijden, prachtige club… Dreams coming true
- Tjompie
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Waar we ongelooflijk bleven presteren net voor de winterstop met de bizar lastige reeks uitwedstrijden zijn we dit jaar ook niet bezig aan een makkelijke reeks wedstrijden zeg maar. Vanaf 25 november hebben we 7 (speel)weken met deze rits uitwedstrijden + Arsenal en Twente thuis.
Twente - PSV
Sevilla - PSV
Feyenoord - PSV
AZ - PSV
Utrecht - PSV
Feyenoord - PSV
Ajax - PSV
Dat is een vrij pittig programma zeg maar. Als we tegen Ajax nog kunnen overleven dan hebben we de basis van de titel juist hier in deze periode gelegd. Overleef je niet tegen Ajax dan wordt het nog best een spannende race waarbij ons programma alleen maar makkelijker wordt.
Twente - PSV
Sevilla - PSV
Feyenoord - PSV
AZ - PSV
Utrecht - PSV
Feyenoord - PSV
Ajax - PSV
Dat is een vrij pittig programma zeg maar. Als we tegen Ajax nog kunnen overleven dan hebben we de basis van de titel juist hier in deze periode gelegd. Overleef je niet tegen Ajax dan wordt het nog best een spannende race waarbij ons programma alleen maar makkelijker wordt.
- ComeOnPSV
- Vedette
Komende 3 weken spelen we 1x per week.
Met al die blessures ben ik daar toch wel blij mee.
Ja het liefst hadden we nog in de beker gezeten, maar voor de gezondheid van de spelers is nu even terugschakelen naar 1x per week wel goed denk ik. Hopelijk de meeste spelers topfit voor de wedstrijd tegen Dortmund.
Met al die blessures ben ik daar toch wel blij mee.
Ja het liefst hadden we nog in de beker gezeten, maar voor de gezondheid van de spelers is nu even terugschakelen naar 1x per week wel goed denk ik. Hopelijk de meeste spelers topfit voor de wedstrijd tegen Dortmund.
-
- Vedette
Maart is ook “vervelend” maandje, en voordat we Dortmund thuis hebben nog even op het plastic in Zwolle.
PSV-Feyenoord
GAE-PSV vervelend op vrijdagavond uit in Deventer
PSV-Twente
NEC uit
Nu zie ik ons niet 4x verliezen overigens maar wat fittere spelers tov nu zou wel fijn zijn. Ik zou eens een trainingskamp in Nederland overwegen
PSV-Feyenoord
PSV-Twente
NEC uit
Nu zie ik ons niet 4x verliezen overigens maar wat fittere spelers tov nu zou wel fijn zijn. Ik zou eens een trainingskamp in Nederland overwegen
- Juancho
- Mister PSV
In Zwolle ligt gewoon echt gras hoor .Op weg naar nr 25 wrote: ↑28 Jan 2024, 22:06 Maart is ook “vervelend” maandje, en voordat we Dortmund thuis hebben nog even op het plastic in Zwolle.
PSV-Feyenoord
PSV-Twente
NEC uit
- These users thanked the author Juancho for the post:
- Op weg naar nr 26
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Vedette
Haha dat heb ik helemaal gemistJuancho wrote: ↑28 Jan 2024, 23:02In Zwolle ligt gewoon echt gras hoor .Op weg naar nr 25 wrote: ↑28 Jan 2024, 22:06 Maart is ook “vervelend” maandje, en voordat we Dortmund thuis hebben nog even op het plastic in Zwolle.
PSV-Feyenoord
PSV-Twente
NEC uit
- R.Manco
- Regelmatige invaller
We hebben dit seizoen wel een opvallende thuis/uit balans qua doelsaldo
Thuis/Uit
PSV 11 33 +28
PSV 12 32 +38
En dat terwijl we de rest van de top 4 enkel nog uit gehad hebben en er ook nog 2 gelijke spelen tussenzitten. De grootste zeges boeken we dit seizoen uit.
Thuis/Uit
PSV 11 33 +28
PSV 12 32 +38
En dat terwijl we de rest van de top 4 enkel nog uit gehad hebben en er ook nog 2 gelijke spelen tussenzitten. De grootste zeges boeken we dit seizoen uit.
-
Best logisch, aangezien thuisclub toch iets aanvallender wil spelen. En hier in ons stadion graven ze zich helemaal inR.Manco wrote: ↑25 Feb 2024, 09:38 We hebben dit seizoen wel een opvallende thuis/uit balans qua doelsaldo
Thuis/Uit
PSV 11 33 +28
PSV 12 32 +38
- These users thanked the author AddoCultheld for the post:
- Grasmat
-
- Vaste waarde in elftal
Is het ook niet een kwestie van wat toeval? Heracles-thuis had de keeper een werelddag, Heracles-uit was het kut met peren.AddoCultheld wrote: ↑25 Feb 2024, 09:42Best logisch, aangezien thuisclub toch iets aanvallender wil spelen. En hier in ons stadion graven ze zich helemaal inR.Manco wrote: ↑25 Feb 2024, 09:38 We hebben dit seizoen wel een opvallende thuis/uit balans qua doelsaldo
Thuis/Uit
PSV 11 33 +28
PSV 12 32 +38