Nieuwe keeper

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler

Ben zeker wel overtuigd van Hugo, enorme reach en fantastische reacties. Zal wel aan zijn balvaardige met de voeten moeten werken, zijn trap is daarentegen niet heel slecht. Voor onder de 10 miljoen zeg ik: kopen.
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV

Kleinere kans dat hij naar ons komt. Ga maar lekker naar NEC.
Rikkert1234
Vedette

Die kan echt wel beter dan naar NEC
DadOfFour
Internationale topspeler

RIO wrote: 27 May 2022, 17:11 Hij vangt de ballen met zijn bek.
Ik wilde hier een grap over m'n vriendin maken...
Toch maar niet gedaan, ben nogal aan haar gehecht
La vida és massa curta per no fer broma
ruuddevil
Legende

hondjevandebakker wrote: 27 May 2022, 22:38
Mijn Spaans is niet geweldig, maar NEC gaat het natuurlijk nooit worden. Zijn salaris is ongeveer het hele spelersbudget.
Trixm
Vedette

ruuddevil wrote: 27 May 2022, 23:00
hondjevandebakker wrote: 27 May 2022, 22:38
Mijn Spaans is niet geweldig, maar NEC gaat het natuurlijk nooit worden. Zijn salaris is ongeveer het hele spelersbudget.
Boekhoorn trekt zijn buidel dit jaar, daarnaast wonen groesbekers graag dicht bij huis. Ik zienhet wel gebeuren hoor.
Saibari is underrated.
DonyellMalen
Legende

In deze wedstrijd bijna wel. Ijzersterke pot van hem. En alleen maar positieve reacties, bijv. 'Hugo zit binnenkort bij het Braziliaanse nationale elftal', "Hugo Souza was vandaag een monster etc. Zo zie je maar weer, waan van de dag leeft flink in het voetbal.
mateja
Internationale topspeler

Trixm wrote: 27 May 2022, 23:31
ruuddevil wrote: 27 May 2022, 23:00

Boekhoorn trekt zijn buidel dit jaar, daarnaast wonen groesbekers graag dicht bij huis. Ik zienhet wel gebeuren hoor.
Fingers crossed
Standbeeld
Mister PSV

Boekhoorn wil ook Locadia proberen naar NEC te halen. Dan zou het niet gek zijn om het ook bij Cillessen te proberen. Knaken zat die kerel.
mr.top
Internationale topspeler

DonyellMalen wrote: 27 May 2022, 23:33

In deze wedstrijd bijna wel. Ijzersterke pot van hem. En alleen maar positieve reacties, bijv. 'Hugo zit binnenkort bij het Braziliaanse nationale elftal', "Hugo Souza was vandaag een monster etc. Zo zie je maar weer, waan van de dag leeft flink in het voetbal.
Als dat zijn gemiddelde niveau is dan staat er wel iemand hoor. Ik zeg graag over een maand had ik mij vergist heb en dat het volkomen onzinnig was om te beweren dat de belangstelling van PSV voor Jasper Cillessen concreet was.
Rickskeg
International

DonyellMalen wrote: 27 May 2022, 23:33

Die gast van CAP die de bal van de lijn wil halen maar de lat raakt met zijn schoen. Ook netjes
ShovingNE2
Site Admin

Doei! Iedereen die ziedend aan het stampvoeten was en het vertrouwen in de hele leiding op wilde zeggen: soep, heet, niet gegeten.

"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
kastoekast
Nationale topspeler

Gelukkig maar.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Oh het voelt als een opluchting... heerlijk nieuws!
Massimo
Legende

Daar lijkt nu ook eindelijk doordrongen te zijn dat goede spelers met structurele fysieke ongemakken eerder een last dan een lust is.
Joenepsv
Legende

Lijkt me niet meer dan logisch. Kan het niet meer aan. Heb zelf het idee dat PSV neigt naar Van Crombrugge.
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Ziet er ook wel uit als een prima keeper:

Heissenberrug
Internationale topspeler

Siuuuuuuuu!!!!
ComeOnPSV
Vedette

Ik denk dat er twee conclusies uit het bericht van Cillessen getrokken kunnen worden:

1. PSV is zo goed als zeker akkoord met een keeper en kan nu melden dat Cillessen uit beeld is.
2. Ortega is totaal niet meer in beeld bij PSV na de wintertransferperiode, want die noemen ze niet eens meer bij VI of ED (al maanden niet).
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

ComeOnPSV wrote: 29 May 2022, 12:44 Ik denk dat er twee conclusies uit het bericht van Cillessen getrokken kunnen worden:

1. PSV is zo goed als zeker akkoord met een keeper en kan nu melden dat Cillessen uit beeld is.
2. Ortega is totaal niet meer in beeld bij PSV na de wintertransferperiode, want die noemen ze niet eens meer bij VI of ED (al maanden niet).
1. Deels mee eens, want PSV wil 2 keepers halen maar het zal geen Cillissen + Van Crombrugge worden uiteraard. Drommel en een goedkope ervaren 3e keeper plus een jonge keeper voor Jong PSV zullen dan de 4 keepers worden.

2. Ortega was volgens John enkel als vervanger in beeld voor Mvogo. Ik begrijp niet waarom die nu niet meer interessant is want er is niet veel veranderd. Hoogstens een club als Bayern die hem wil ophalen als ervaren keeper en veel meer kan betalen.
milansandro
Legende

Geef mij dan maar zo'n Braziliaanse keeper, 1 van de 2 genoemde namen, boven Crombrugge..
Het is toch een beetje vlees noch vis keeper..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
DonyellMalen
Legende

Goed nieuws, buiten dat ik hem niet bij ons vind passen, is hij ook veel te broos. We hebben afgelopen twee seizoenen al genoeg blessures gehad. Lekker orienteren op buitenlandse opties.
De positie in het doel is een lastige, omdat er niet heel veel goede en ook haalbare keepers zijn. Hendrik Van Crombrugge van Anderlecht staat wel op de lijst van doelmannen die de concurrentiestrijd met Joël Drommel aan moeten gaan.
Dit viel me in de laatste Skiete Willy podcast ook al op. Timmer en Elfrink zijn alleen maar gefocust op de makkelijke opties, zoals een Van Crombrugge. Ben zelf niet helemaal gek van hem, dus zie liever Hugo Souza of Cleiton komen.
Standbeeld
Mister PSV

Aangenomen dat het journaille contact heeft met de zaakwaarnemer van Cillessen, ga ik ervan uit dat John gewoon aan de betreffende zaakwaarnemer heeft aangegeven dat er teveel twijfels zijn over de fysieke gesteldheid van Cillessen om door te pakken. Ik denk dat het los staat van of we al bijna rond zijn met een andere keeper. Wel fijn dat John hier meeleest en tot inkeer is gekomen, hij hoeft ten slotte maar het polletje te bekijken om het te snappen.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 29 May 2022, 13:06 Goed nieuws, buiten dat ik hem niet bij ons vind passen, is hij ook veel te broos. We hebben afgelopen twee seizoenen al genoeg blessures gehad. Lekker orienteren op buitenlandse opties.
De positie in het doel is een lastige, omdat er niet heel veel goede en ook haalbare keepers zijn. Hendrik Van Crombrugge van Anderlecht staat wel op de lijst van doelmannen die de concurrentiestrijd met Joël Drommel aan moeten gaan.
Dit viel me in de laatste Skiete Willy podcast ook al op. Timmer en Elfrink zijn alleen maar gefocust op de makkelijke opties, zoals een Van Crombrugge. Ben zelf niet helemaal gek van hem, dus zie liever Hugo Souza of Cleiton komen.
Waarom valt het je op? De bekende en makkelijke namen komen uit de koker van ED/VI door contact met zaakwaarnemers (die ook al spelers van PSV in hun stal hebben). De niet bekende namen komen vanuit de media waar de speler speelt (Hugo Souza vanuit Braziliaanse media). Zo zijn er ook tal van buitenlandse spelers waar PSV geïnteresseerd in is, maar waarvan we gewoon niks horen omdat er ter plaatse geen lokale Rikkert is.
Post Reply