Nieuwe keeper
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Vedette
- DadOfFour
- ruuddevil
- Legende
Mijn Spaans is niet geweldig, maar NEC gaat het natuurlijk nooit worden. Zijn salaris is ongeveer het hele spelersbudget.hondjevandebakker wrote: ↑27 May 2022, 22:38
Kleinere kans dat hij naar ons komt. Ga maar lekker naar NEC.
- Trixm
- Vedette
Boekhoorn trekt zijn buidel dit jaar, daarnaast wonen groesbekers graag dicht bij huis. Ik zienhet wel gebeuren hoor.ruuddevil wrote: ↑27 May 2022, 23:00Mijn Spaans is niet geweldig, maar NEC gaat het natuurlijk nooit worden. Zijn salaris is ongeveer het hele spelersbudget.hondjevandebakker wrote: ↑27 May 2022, 22:38
Kleinere kans dat hij naar ons komt. Ga maar lekker naar NEC.
Saibari is underrated.
- DonyellMalen
- Legende
In deze wedstrijd bijna wel. Ijzersterke pot van hem. En alleen maar positieve reacties, bijv. 'Hugo zit binnenkort bij het Braziliaanse nationale elftal', "Hugo Souza was vandaag een monster etc. Zo zie je maar weer, waan van de dag leeft flink in het voetbal.
- Standbeeld
- Mister PSV
Boekhoorn wil ook Locadia proberen naar NEC te halen. Dan zou het niet gek zijn om het ook bij Cillessen te proberen. Knaken zat die kerel.
- mr.top
Als dat zijn gemiddelde niveau is dan staat er wel iemand hoor. Ik zeg graag over een maand had ik mij vergist heb en dat het volkomen onzinnig was om te beweren dat de belangstelling van PSV voor Jasper Cillessen concreet was.DonyellMalen wrote: ↑27 May 2022, 23:33
In deze wedstrijd bijna wel. Ijzersterke pot van hem. En alleen maar positieve reacties, bijv. 'Hugo zit binnenkort bij het Braziliaanse nationale elftal', "Hugo Souza was vandaag een monster etc. Zo zie je maar weer, waan van de dag leeft flink in het voetbal.
-
- International
Die gast van CAP die de bal van de lijn wil halen maar de lat raakt met zijn schoen. Ook netjesDonyellMalen wrote: ↑27 May 2022, 23:33
- ShovingNE2
- Site Admin
Doei! Iedereen die ziedend aan het stampvoeten was en het vertrouwen in de hele leiding op wilde zeggen: soep, heet, niet gegeten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- DonyellMalen
- Legende
-
- Nationale topspeler
- Heissenberrug
- ComeOnPSV
- Vedette
Ik denk dat er twee conclusies uit het bericht van Cillessen getrokken kunnen worden:
1. PSV is zo goed als zeker akkoord met een keeper en kan nu melden dat Cillessen uit beeld is.
2. Ortega is totaal niet meer in beeld bij PSV na de wintertransferperiode, want die noemen ze niet eens meer bij VI of ED (al maanden niet).
1. PSV is zo goed als zeker akkoord met een keeper en kan nu melden dat Cillessen uit beeld is.
2. Ortega is totaal niet meer in beeld bij PSV na de wintertransferperiode, want die noemen ze niet eens meer bij VI of ED (al maanden niet).
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
1. Deels mee eens, want PSV wil 2 keepers halen maar het zal geen Cillissen + Van Crombrugge worden uiteraard. Drommel en een goedkope ervaren 3e keeper plus een jonge keeper voor Jong PSV zullen dan de 4 keepers worden.ComeOnPSV wrote: ↑29 May 2022, 12:44 Ik denk dat er twee conclusies uit het bericht van Cillessen getrokken kunnen worden:
2. Ortega was volgens John enkel als vervanger in beeld voor Mvogo. Ik begrijp niet waarom die nu niet meer interessant is want er is niet veel veranderd. Hoogstens een club als Bayern die hem wil ophalen als ervaren keeper en veel meer kan betalen.
-
- Legende
Geef mij dan maar zo'n Braziliaanse keeper, 1 van de 2 genoemde namen, boven Crombrugge..
Het is toch een beetje vlees noch vis keeper..
Het is toch een beetje vlees noch vis keeper..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
— Thomas Sowell
- DonyellMalen
- Legende
Goed nieuws, buiten dat ik hem niet bij ons vind passen, is hij ook veel te broos. We hebben afgelopen twee seizoenen al genoeg blessures gehad. Lekker orienteren op buitenlandse opties.
Dit viel me in de laatste Skiete Willy podcast ook al op. Timmer en Elfrink zijn alleen maar gefocust op de makkelijke opties, zoals een Van Crombrugge. Ben zelf niet helemaal gek van hem, dus zie liever Hugo Souza of Cleiton komen.De positie in het doel is een lastige, omdat er niet heel veel goede en ook haalbare keepers zijn. Hendrik Van Crombrugge van Anderlecht staat wel op de lijst van doelmannen die de concurrentiestrijd met Joël Drommel aan moeten gaan.
- Standbeeld
- Mister PSV
Aangenomen dat het journaille contact heeft met de zaakwaarnemer van Cillessen, ga ik ervan uit dat John gewoon aan de betreffende zaakwaarnemer heeft aangegeven dat er teveel twijfels zijn over de fysieke gesteldheid van Cillessen om door te pakken. Ik denk dat het los staat van of we al bijna rond zijn met een andere keeper. Wel fijn dat John hier meeleest en tot inkeer is gekomen, hij hoeft ten slotte maar het polletje te bekijken om het te snappen.
- Standbeeld
- Mister PSV
Waarom valt het je op? De bekende en makkelijke namen komen uit de koker van ED/VI door contact met zaakwaarnemers (die ook al spelers van PSV in hun stal hebben). De niet bekende namen komen vanuit de media waar de speler speelt (Hugo Souza vanuit Braziliaanse media). Zo zijn er ook tal van buitenlandse spelers waar PSV geïnteresseerd in is, maar waarvan we gewoon niks horen omdat er ter plaatse geen lokale Rikkert is.DonyellMalen wrote: ↑29 May 2022, 13:06 Goed nieuws, buiten dat ik hem niet bij ons vind passen, is hij ook veel te broos. We hebben afgelopen twee seizoenen al genoeg blessures gehad. Lekker orienteren op buitenlandse opties.
Dit viel me in de laatste Skiete Willy podcast ook al op. Timmer en Elfrink zijn alleen maar gefocust op de makkelijke opties, zoals een Van Crombrugge. Ben zelf niet helemaal gek van hem, dus zie liever Hugo Souza of Cleiton komen.De positie in het doel is een lastige, omdat er niet heel veel goede en ook haalbare keepers zijn. Hendrik Van Crombrugge van Anderlecht staat wel op de lijst van doelmannen die de concurrentiestrijd met Joël Drommel aan moeten gaan.