Transferwindow 2023/24

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Snap wel als hij op een lijstje staat. Ook fysiek best wat bij te zetten. Daarnaast Amerikaan en die hebben een uitstekende mentaliteit. Zou liever in zo'n jongen investeren dan iemand met een vergelijkbaar profiel uit Denemarken of Zweden.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Heb hem begin van het seizoen bekeken en wilde hem in Scorito. Deze jongen kan dingen. Maar @Makaveli lag dwars.

Dit is zo'n speler waarvan je mogelijk over 5 jaar zegt: hoezo hebben wij die niet bij Groningen opgepikt voor 12 kuub specie en twee diepladers bakstenen?
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

TomPSV wrote: 22 Mar 2023, 20:48
11 Tinus wrote: 22 Mar 2023, 20:47 Volgens mij 0 nieuwswaarde en komt weer vanuit de zaakwaarnemer. Natuurlijk volg je een 20 jarige spits die in de ED 9 goals maakt. De link is snel gelegd en je hebt weer een artikeltje in een week dat er geen PSV nieuws is.
Stewart kent hem van de jeugdelftallen in de VS, dus lijkt me niet zomaar een artikeltje.
Die link is makkelijk gelegd ja.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Pepi ipv Silva dan waarschijnlijk. Is iig (nog) geen basismateriaal deze Pepi. Augsburg heeft er poos terug enorm veel geld voor betaald.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Zal best bij ons op een lijstje staan maar vraag me af in hoeverre hij haalbaar is. Volgens mij heeft Augsburg hier ooit zijn transferrecord voor verbroken en er 16 miljoen voor afgetikt. Zijn marktwaarde (op transfermarkt voor wat het waard is) wordt geschat op 9 miljoen wat al een hele hap geld is. Vind het wel een interessante speler maar vraag me af of hij in het spel dat we nu spelen tot zijn recht komt. Is meer een echte afmaker en blinkt niet echt uit in het meevoetballen.
Rickskeg
International
Posts: 915
Joined: 21 Mar 2021, 14:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als Amateur scout: ik vind het voornamelijk een draver/harde werker. Geen bijzondere techniek of kopkracht.. al kan dat ook zijn om dat hij mee deelt in de malaise bij Groningen.

Nogmaals dit is gebaseerd op indrukken vanuit de Euroborg
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 22 Mar 2023, 20:47 Volgens mij 0 nieuwswaarde en komt weer vanuit de zaakwaarnemer. Natuurlijk volg je een 20 jarige spits die in de ED 9 goals maakt. De link is snel gelegd en je hebt weer een artikeltje in een week dat er geen PSV nieuws is.
Precies dit. Wel inventief dat Rik de link heeft weten te leggen. Want de zaakwaarnemer van Pepi heeft maar twee andere spelers in zijn stal (geen Eredivisie spelers).
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

DonyellMalen wrote: 22 Mar 2023, 20:56Pepi ipv Silva dan waarschijnlijk.
Bedoel je huren? Ik denk eerder dat Pepi een alternatief KAN zijn. Ik verwacht namelijk dat Silva optie 1 is.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 22 Mar 2023, 21:08
DonyellMalen wrote: 22 Mar 2023, 20:56Pepi ipv Silva dan waarschijnlijk.
Bedoel je huren? Ik denk eerder dat Pepi een alternatief KAN zijn. Ik verwacht namelijk dat Silva optie 1 is.
Exact.
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Toet toet boing boing. Ik vind dat we hem alleen moeten halen als we ook een speler aantrekken die Koki heet.
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Als we gaan huren voor overbruggingstijd ivm Van Duiven, dan lijkt me idd dat Silva boven Pepi staat.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Rickskeg wrote: 22 Mar 2023, 21:07Als Amateur scout: ik vind het voornamelijk een draver/harde werker. Geen bijzondere techniek of kopkracht.
En hier beschrijf je naar mijn bescheiden mening dan precies het profiel van de huidige Silva.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 22 Mar 2023, 21:14 Toet toet boing boing. Ik vind dat we hem alleen moeten halen als we ook een speler aantrekken die Koki heet.
Heerlijke goaltune. Zie het al helemaal voor me. :lol:
User avatar
psvgouda
Vedette
Posts: 9,682
Joined: 13 Apr 2021, 18:07
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 22 Mar 2023, 21:14 Toet toet boing boing. Ik vind dat we hem alleen moeten halen als we ook een speler aantrekken die Koki heet.
Als je in een ruimhartige bui bent, voldoet deze jongen wel, denk ik:

https://www.transfermarkt.nl/koke/profil/spieler/74229
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Joenepsv wrote: 22 Mar 2023, 20:57Is meer een echte afmaker en blinkt niet echt uit in het meevoetballen.
Iets wat we dus nodig hebben in de spits.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ComeOnPSV wrote: 22 Mar 2023, 21:35
Joenepsv wrote: 22 Mar 2023, 20:57Is meer een echte afmaker en blinkt niet echt uit in het meevoetballen.
Iets wat we dus nodig hebben in de spits.
Ja inderdaad want in de huidige situatie worden onze spitsen prima bediend.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind het een interessante speler. Pas 20 jaar, fysiek sterk, afmaker.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Alleen niet geschikt voor in de kleine ruimte. Maar wellicht een goedkopere optie dan Silva.
Mikelvb
Nationale topspeler
Posts: 1,867
Joined: 19 Apr 2022, 17:26
Send Prediction League reminder to second email adress: No

RIO wrote: 23 Mar 2023, 02:51 Alleen niet geschikt voor in de kleine ruimte. Maar wellicht een goedkopere optie dan Silva.
Silva is toch ook niet per se goed in de kleine ruimtes?
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Grasmat wrote: 22 Mar 2023, 21:14 Toet toet boing boing. Ik vind dat we hem alleen moeten halen als we ook een speler aantrekken die Koki heet.
Dan moeten ze die Japanner van Sparta (City Group) halen!
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mikelvb wrote: 23 Mar 2023, 06:47
RIO wrote: 23 Mar 2023, 02:51 Alleen niet geschikt voor in de kleine ruimte. Maar wellicht een goedkopere optie dan Silva.
Silva is toch ook niet per se goed in de kleine ruimtes?
Eens, ik vind Silva daarom ook niet een logische aankoop of huur voor volgend seizoen.
User avatar
hondjevandebakker
Internationale topspeler
Posts: 3,349
Joined: 21 Dec 2021, 22:31
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Lijkt me inderdaad niet slim om zijn huur met een jaar te verlengen. Dan is er geen ruimte om een nieuwe spits te kopen terwijl we daar nu geen waarde en topkwaliteit hebben staan.
User avatar
ruuddevil
Legende
Posts: 12,759
Joined: 25 Aug 2017, 11:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat dat betreft is dit illustratief. De nieuwe eigenaar van Vitesse vraagt zich af waarom het transfer resultaat teleurstellend is. Zou het misschien iets te maken hebben met de eindeloze rij huurlingen / passanten die de afgelopen jaren op het veld hebben gestaan namens Vitesse. Waardoor je a) niks opbouwt en b) zelf geen waarde creëert. Laat dit een les voor PSV zijn, de weg met huurlingen is een doodlopende weg.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... terna.html
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ruuddevil wrote: 24 Mar 2023, 07:32 Wat dat betreft is dit illustratief. De nieuwe eigenaar van Vitesse vraagt zich af waarom het transfer resultaat teleurstellend is. Zou het misschien iets te maken hebben met de eindeloze rij huurlingen / passanten die de afgelopen jaren op het veld hebben gestaan namens Vitesse. Waardoor je a) niks opbouwt en b) zelf geen waarde creëert. Laat dit een les voor PSV zijn, de weg met huurlingen is een doodlopende weg.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/10 ... terna.html
Ik heb dus laatst dit gepost in het Marcel-topic:
Ik vind dit wel een opvallende uitspraak van Marcel gezien al onze huurspelers:
Maar hij wilde gewoon gaan spelen en wij hebben er steeds op aangedrongen dat we huren niet zien zitten. Dan zijn we weer een speler beter aan het maken voor een andere club. Dat doe je alleen in nood en niet met zo'n jonge jongen waar je heel veel toekomst in ziet", legt de PSV-bestuurder verder uit.
https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=416072
Dus we zitten in nood, denk ik dan.
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Hongersnood.
Post Reply