Bij Fitz-Jim moet ik dan weer altijd denken aan Super Worm Jim, is dat vreemd?
Aster Vranckx
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Zullen we op zijn minst proberen on topic te blijven? Ik denk iedere keer dat er nieuws is (en ik zal heel eerlijk toegeven dat ik best wel gespannen ben om deze transfer window), blijkt het weer een nutteloze discussie te zijn
- DadOfFour
- Clubvoorkeur: PSV
- B. Dzsudzsak
- Regelmatige invaller
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
Hier sluit ik mij bij aan.Vanthaman18 wrote: ↑19 Jul 2023, 14:01 Zullen we op zijn minst proberen on topic te blijven? Ik denk iedere keer dat er nieuws is (en ik zal heel eerlijk toegeven dat ik best wel gespannen ben om deze transfer window), blijkt het weer een nutteloze discussie te zijn
Kan al weken niet meer slapen, continue pagina’s vernieuwen en zelfs de door de huisarts voorgeschreven ritalin werkt niet.
Tijdens de sex riep ik op gisteravond het hoogtepunt zelfs “Aster Vranckx” tegen mijn vrouw… Het is om gek van te worden.
“Keep your friends close, keep your enemies closer”.
- Koenjo
- Meervoudig international
- DonyellMalen
- Legende
Yup, eens.Vanthaman18 wrote: ↑19 Jul 2023, 14:01 Zullen we op zijn minst proberen on topic te blijven? Ik denk iedere keer dat er nieuws is (en ik zal heel eerlijk toegeven dat ik best wel gespannen ben om deze transfer window), blijkt het weer een nutteloze discussie te zijn
Ook geen niveau om nu ineens te stellen dat Xavi het nichtje van Sylvana is of dat 'ie een jankgezicht heeft. Daar staan we toch boven man, kom nou. Laten we het verder over Aster Vranckx hebben, dit is tenslotte zijn topic.
Z'n tweede interland voor België, waar hij samen met Baka op het veld stond:
-
- Clubvoorkeur: PSV, Manchester United
Kinderachtig geneuzel viert weer hoogtij, scholen zijn weer uit. Maar is er nog on topic nieuws? Vranckx dus.
- Koenjo
Kingfisher wrote: ↑19 Jul 2023, 14:09 Kinderachtig geneuzel viert weer hoogtij, scholen zijn weer uit. Maar is er nog on topic nieuws? Vranckx dus.
''Top level''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
''1000% penalty''
''Give the cup to Ajax!''
-
- Legende
Nou zo zwart wit wil ik het niet maken, van totaal debiel naar moreel verantwoord, maar waar het mij om gaat is dat mensen alles maar denken te kunnen zeggen en we maar van de ander verwachten dat die daar dan boven gaat staan. Even lekker je hart luchten en de ander ermee achterlaten..Standbeeld wrote: ↑19 Jul 2023, 13:44Is dat niet een (te) idealistisch streven? Dat het niet meer gebeurt en mensen zelf de verantwoordelijkheid moeten nemen? Ik bedoel ik wil ook mijn fiets niet op slot hoeven zetten. Of vrouwen moeten midden in de nacht ook gewoon in een kort rokje door de stad kunnen lopen. Dat betekent niet dat ik het slechte gedrag van de mensen goedkeur. Eerder dat ik het gewoon niet voor me zie dat het morgen opgelost is of dat het überhaupt nog opgelost kan worden.Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Jul 2023, 13:39
Zou niet weten waarom. Alsof je als volwassene zelf geen verantwoordelijkheid over je gedrag hebt. De man geeft gewoon heel duidelijk aan dat het z'n werkplezier aantast. Een journalist is naar mijn weten niet vogelvrij verklaard.
Ik kan daar op m'n werk ook niet tegen. Als ik een complete rant per mail ontvang, is mijn reactie gelijk "probeer het nog eens", en de rest van de mail blijft onbeantwoord. Ongeacht status of functie.
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
-
- Legende
Ik claim em alvast voor als ie niet komt:
Disaster Vranckx
Disaster Vranckx
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Koenjo
-
- Legende
- DadOfFour
Blijven dromen...
Fantaster Vranckx
La vida és massa curta per no fer broma
- Balinho
Hij is wel in Eindhoven, en heeft inmiddels getekend en vervolgt zijn carrière als stucadoor bij Derhaag.
Blijkt na navraag om ene Plaster Vranckx te gaan. Rustaaaagh....
- DadOfFour
Josef Dettelbacher wrote: ↑19 Jul 2023, 14:43 Ik claim em alvast voor als ie niet komt:
Disaster Vranckx
La vida és massa curta per no fer broma
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Is hij moslim?
Vaster Vranckx
Verwachten we dat zijn marktwaarde daalt?
Prijsvaster Vranckx
Ik verwacht niet dat hij direct risicos gaat nemen maar de kat uit de boom kijkt
Aftaster Vranckx
Zou leuk zijn als hij bij Rik enzo aanschuift in de uitzending
Podcaster Vranckx