Goed en volwassen perspraatje bij PSV TV.
Verder natuurlijk een kwaliteitsspeler die goed past in het Bosz spel + het is weer een NL jongen erbij dus geen half jaar aanpassing nodig.
Sergiño Dest
- ShovingNE2
- Site Admin
Dat is de norm ja. Maar als je dat van Dest leest dan kan je dat anders lezen. Eens kijken of Rik er uitsluitsel over kan geven.De Realist wrote: ↑20 Aug 2023, 12:27En uiteraard ook voor @Persepolis bij Tillman is het toch juist zo dat dat akkoord er al is en dat PSV de optie eenzijdig kan lichten? Vandaar dat ik dacht dat dat juist de norm was, zo werd dat ten minste gebracht door ik meen @ShovingNE2Standbeeld wrote: ↑20 Aug 2023, 12:23
Dat is vrijwel altijd zo. Bij een definitieve overname moet Dest ook willen ofwel een akkoord kunnen bereiken met PSV.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- De Realist
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Vedette
De spreekbeurt van opa over Dest. Wederom positief, gaat waarschijnlijk een upgrade zijn op de backposities.
- Heruone
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: PSV
Opa is altijd positief. Aan de bal gaat Dest natuurlijk een enorme toevoeging leveren. Het grote vraagstuk zit vooralsnog defensief.
Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
-
- Legende
- These users thanked the author Josef Dettelbacher for the post:
- TacticalReliable
Her lips said no, but her eyes said read my lips..
- Dribble
- Bankzitter
Vandaag m’n papadag goed besteed aan het kijken van wat beeldmateriaal van Dest. En we kunnen er denk ik niet omheen dat we er voetballend 300% op vooruitgaan. Defensief zal hij zich moeten laten zien. Kan zomaar onze assistkoning gaan worden als hij veel gaat spelen (wat Earnie door liet schemeren).
-
- Vedette
Dat kan ik volgen. Wel vind ik op dit moment dat de grootste kansen tegen komen doordat we in balbezit slordig zijn. Daarom is het fijn dat hij balvaardig is en zijn snelheid ook een enorm pluspunt. Tel daarbij op dat Dest bekeken is op het niveau van Barcelona en niet bijvoorbeeld Tweede Divisie of iets dergelijks.
- These users thanked the author Robson de Souza for the post:
- rjg1992
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Met zijn snelheid en techniek kan ie met gemak mee in de Eredivisie, sterker nog, hij is denk ik de beste RB in de Eredivisie. In de CL zal ie defensief kwetsbaar zijn en dan moeten we er dus voor zorgen dat we als team genoeg doen defensief gezien.
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Gakpo
Enorm snel en een enorme aanvallende drive. Heel weinig gevoel voor hoe hij zich moet positioneren in verdedigend opzicht. In veel opzichten lijkt hij op Max. Hopelijk wel een upgrade daarvan.
-
- Nationale topspeler
Hoop ik ook.Tikkieterug wrote: ↑21 Aug 2023, 16:52 Enorm snel en een enorme aanvallende drive. Heel weinig gevoel voor hoe hij zich moet positioneren in verdedigend opzicht. In veel opzichten lijkt hij op Max. Hopelijk wel een upgrade daarvan.
Max was een glasbak. Topback. Helaas slechts een week of 6.
- These users thanked the author Zuc0 for the post:
- Tikkieterug
- Standbeeld
- Mister PSV
Ik ga vooral met veel interesse kijken naar de inhoud van deze jongen. Hoe zit het met zijn loopvermogen en snelheid. Dat vind ik namelijk het grootste minpunt van Mwene. Mwene is redelijk allround en scoort altijd wel een 6je, alleen zijn inhoud laat te wensen over. Kan mij nog herinneren dat Van Aanholt vorig seizoen tegen Feyenoord uit een aantal keer aanzette en toen was ik echt onder de indruk. Wat een gigantisch verschil met Mwene (en Max). Als Dest de inhoud en het loopvermogen wel kan leveren, dan denk ik dat we er op vooruitgaan gezien de rol die Bosz voor ogen heeft met Dest. Een goede upgrade.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- SKERLA
-
- Internationale topspeler
https://www.youtube.com/watch?v=upi51Vv ... outPremium
Interessant filmpje met veel acties. Wel bijna alleen acties met de bal in aanvallend opzicht. Maar hij kan toch wel aardig goed voetballen hierop afgaand. Een 1000% verbetering t.o.v. Teze en Aanholt afgaand hierop. Voetballend beetje a la Jetro. Al denk ik dat die in passing, inzicht en voorzetten nog wel een tikkeltje beter was.
Interessant filmpje met veel acties. Wel bijna alleen acties met de bal in aanvallend opzicht. Maar hij kan toch wel aardig goed voetballen hierop afgaand. Een 1000% verbetering t.o.v. Teze en Aanholt afgaand hierop. Voetballend beetje a la Jetro. Al denk ik dat die in passing, inzicht en voorzetten nog wel een tikkeltje beter was.
- DonyellMalen
- Legende
- enorm goed gevoel over PSV (warm welkom, goede vibe)
- behoefte aan waardering en speelminuten
- kende Luuk de Jong, Noa Lang, Earnie en onze trainer al
- andere speler geworden dan toen 'ie in 2021 naar Barcelona ging (meer ervaring, redelijk veel gespeeld eerste twee seizoenen bij Barca)
- voorbereiding gedaan bij Barcelona, maar nog geen 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijden
- vindt dat PSV een sterk team heeft dit jaar en ook een echt team is
Als hij defensief stabiel wordt heb je met hem echt een topaanwinst binnen. Aan de bal totaal geen twijfel.
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
Vergeten heel veel mensen volgens mij dat Sambo vorig seizoen van een langdurige blessure terugkwam. Daarna een heel seizoen en EK u21 gedraaid. Dus rustig opbouwen en minuten maken. Moet ook gewoon nog bijtekenen.
Dan verkoop je Mwene voor 1mln - ook nog een salaris. Kost je Dest dus in totaal hoogstens 1 a 1,5mln euro.
Dan verkoop je Mwene voor 1mln - ook nog een salaris. Kost je Dest dus in totaal hoogstens 1 a 1,5mln euro.
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
Bedankt voor de vertaling, maar dit is toch niet de straattaal die Juancho bedoelt?DonyellMalen wrote: ↑22 Aug 2023, 00:09
- enorm goed gevoel over PSV (warm welkom, goede vibe)
- behoefte aan waardering en speelminuten
- kende Luuk de Jong, Noa Lang, Earnie en onze trainer al
- andere speler geworden dan toen 'ie in 2021 naar Barcelona ging (meer ervaring, redelijk veel gespeeld eerste twee seizoenen bij Barca)
- voorbereiding gedaan bij Barcelona, maar nog geen 90 minuten gespeeld in oefenwedstrijden
- vindt dat PSV een sterk team heeft dit jaar en ook een echt team is
Als hij defensief stabiel wordt heb je met hem echt een topaanwinst binnen. Aan de bal totaal geen twijfel.
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
Is technisch enorm vaardig icm met enorme snelheid. Tot nu toe met Veerman de beste aan onze kant.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Standbeeld
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler