@ Robson Ik hoop met je mee !
En dan om het helemaal af te maken nog een jonge talentvolle flankspeler die het gat weet te verkleinen tussen Gakpo en Madueke aan de ene kant en Vertessen en Doan aan de andere kant.
Transferwindow 2021-2022
-
- Legende
-
- Lid 2e elftal
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Lid 2e elftal
- ShovingNE2
- Site Admin
Berisha kan vanaf de zijkanten en daar zijn we best dun bezet (kwalitatief gezien).
We hebben dat zeikwijf met oorpijn, die is klaar. Blijft Vertessen over voor beide kanten.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
- Maikel
- Site Admin
Huh juist wel wegens zijn veelzijdigheid toch? Kan zo'n beetje op iedere positie voorin spelen.11 Sir Tinus wrote: ↑02 Aug 2021, 18:07 Ik geloof niet dat Berisha met zijn profiel een passend puzzelstukje is in het 4-2-3-1 systeem. Maar wellicht wordt dat overboord gegooid als er weer een spits bij komt. Ik hoop het niet, ik vrees het wel een beetje.
-
- Legende
Ik denk dat Berisha hier best zou passen. Kan zowel op de plek van Zahavi als van Götze. De zijkanten zou kunnen, maar lijkt me iets minder. Maar dan heb je voor de twee middelste posities voorin 3 spelers van PSV niveau. Dat is het minste wat je moet hebben. Kan je verder nog dubben of Vertessen en Doan zullen voldoen als back-up voor Gapkpo en Madueke. Als PSV zijnde zal het niet zo zijn dat spelers 12 t/m 22 nauwelijks onderdoen voor de basis, maar het is wel prettig als je een aantal spelers hebt die daar dicht tegenaan zitten en als het even kan ook nog even is dat met eventueel geschuif er 3 spelers voor 2 posities voldoen. Zoals Van Ginkel, Sangaré en Pröpper voor de 2 VM plekken. Zoals Max, Mwene en Teze voor de backposities. (Teze ook RCV dus dat maakt al iets minder opties) Teze zet je niet op linksback ook al vindt Faber van wel, maar je kan altijd twee van de drie opstellen omdat Mwene dat wel kan. Zo wil je dat ook voorin op de vleugels en voorin centraal hebben. Minimaal eentje die nauwelijks voor de basis onderdoet. Dan ben je flexibel, hoef je er niet al te veel op achteruit te gaan, hoef je geen Manchester City achtige selectie te hebben en blijft er ruimte om van onderaf je in het team te spelen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Ligt eraan wat je wilt. Wil je een spits die ruimte maakt voor anderen (Gakpo, Madueke) om erachter te komen (beetje zoals Zahavi nu ook speelt), dan bestaat er geen betere optie dan Berisha (haalbare optie natuurlijk). Wil je een kapstokspits waar andere spelers bij aan kunnen sluiten, dan ga je meer voor een profiel Luuk de Jong.Maikel_91 wrote: ↑02 Aug 2021, 18:08Huh juist wel wegens zijn veelzijdigheid toch? Kan zo'n beetje op iedere positie voorin spelen.11 Sir Tinus wrote: ↑02 Aug 2021, 18:07 Ik geloof niet dat Berisha met zijn profiel een passend puzzelstukje is in het 4-2-3-1 systeem. Maar wellicht wordt dat overboord gegooid als er weer een spits bij komt. Ik hoop het niet, ik vrees het wel een beetje.
Ik denk dat met het huidige materiaal, de diepgang en het scorend vermogen van Madueke, Gakpo en Van Ginkel (en Götze allicht ook), Berisha een ideale match is die zowel ruimte maakt voor anderen als zelf zijn goals maakt.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Gakpo kan ook overal voorin spelen, maar als echte spits zou ik hem niet perse zien. Ik zie Berisha met wat IK van hem gezien heb meer een 9,5 zoals Toivonen met de tweebenigheid van Lammers. Hij heeft niet echt de snelheid of actie om er voorbij te komen toch? En een assistenkoning kan ik hem ook niet noemen op basis van zijn stats.Maikel_91 wrote: ↑02 Aug 2021, 18:08Huh juist wel wegens zijn veelzijdigheid toch? Kan zo'n beetje op iedere positie voorin spelen.11 Sir Tinus wrote: ↑02 Aug 2021, 18:07 Ik geloof niet dat Berisha met zijn profiel een passend puzzelstukje is in het 4-2-3-1 systeem. Maar wellicht wordt dat overboord gegooid als er weer een spits bij komt. Ik hoop het niet, ik vrees het wel een beetje.
We hebben in ieder geval een vervanger van Malen nodig die meerdere posities kan spelen dan enkel de spits. Want Zahavi gaat daar normaal gesproken 80% van de tijd spelen denk ik.
-
- Legende
Ik vind de selectie best uitstekend hoor. Als je dat afzet als waar we toen tegen Basel mee moesten, met een Luckassen als rechtsback enz. Nou dan is dit een wereld van verschil.
Ik verwacht geen aankopen totdat er meer verkocht is. Ik verwact/hoop wel meer verlengingen van jeugd contracten. Ik vind het daar een beetje stoken, in ieder geval wat de echt grote talenten betreft: Fofana, Antonisse, Sambo o.a.
Ik verwacht geen aankopen totdat er meer verkocht is. Ik verwact/hoop wel meer verlengingen van jeugd contracten. Ik vind het daar een beetje stoken, in ieder geval wat de echt grote talenten betreft: Fofana, Antonisse, Sambo o.a.
-
- Nationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
-
- Vaste waarde in elftal
Doan kan dat maar zie Berisha graag komen
-
- Vedette
Wellicht dat je Sadilek daar naartoe kan sturen om de prijs te drukken. En wellicht als ze definitief uitgeschakeld zijn voor de CL Praag meer genegen is om hem te verkopen en de vraagprijs zakt. Zou echt een droomaankoop zijn.
- Hatseflats
- Vedette
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Mooi, had het echt zonde gevonden als hij naar AZ zou gaan. Kunnen we hem mooi oppikken als Mvogo volgend jaar terug naar Leipzig gaat.
AZ mag verder kijken.
- DonyellMalen
- Legende
-
- Internationale topspeler
Nog 4 spelers graag:
Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV
Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
Spits/10: Berisha
Vleugel: Groot talent voor back-up voor Gakpo en Madueke. Vertessen kan het samen met hem uitvechten dan wie eerste invaller is. Maar moet wel iemand zijn die rendement heeft en echt kan leveren.
Middenveld: talent voor achter Sangaré
Verdediging: talent voor RCV
Mogen nog genoeg spelers weg, dus budget zal er wel zijn. Vooral in de aanval flink investeren en achterin is de nood iets minder hoog omdat we nog wat kunnen schuiven.
- StratumZuid
- Vedette