Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
Skuddem
Nationale topspeler
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Vogelund wrote: 19 Jul 2024, 15:22 Ik vind dat Nederlandse topclubs hun beste spelers niet moeten willen verkopen aan Portugese topclubs. We zijn de afgelopen jaren juist bezig met een inhaalslag. Laten we dat vooral zo houden.
Wat is het probleem dat jij ziet precies, wanneer een Benfica 40 miljoen aftikt voor Joey Veerman, en hij daar zelf ook heen wilt gaan?
Moet Earnie dan zeggen doen we niet, want.....(jij mag het zeggen),
of bedoel je:
Doen we niet, want...we zijn bezig aan een inhaalslag.
:peace:
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Prima bedrag en prima club. Laten we eerlijk zijn: Real Madrid gaat na het EK niet meer komen, als ze dat al van plan waren geweest, wat hoogst twijfelachtig is. Benfica is een prima volgende stap; zeker niet te groot, garantie op genoeg speeltijd, nieuwe omgeving. En Benfica is ook een mooie feeder club naar de volgende stap verder mocht Joey zich blijven ontwikkelen.
  • These users thanked the author Menno1 for the post:
    Sensation
    Koenjo
    Meervoudig international

Enigszins opvallend dat Benfica weer uitkomt in de ED om te shoppen Kokcu was niet bepaald een groot succes te noemen.
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    deninho32
    Site Admin
    Favoriete speler: Vinnie Jones
    Menno1 wrote: 19 Jul 2024, 15:32Benfica is ook een mooie feeder club
    Iets voor de ShovingNE2 dan!
  • These users thanked the author deninho32 for the post:
    Menno1
    Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
    Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
    Persepolis
    Vedette

Ittot wrote: 19 Jul 2024, 15:12
    Wieffer was overigens ook 30m en Kokcu ook zoiets volgens mij. Die zijn alleen wat jonger.
    Wieffer is bijna exact 1 jaar jonger, dat gaat het verschil niet maken. Kokcu ging voor 25 miljoen, was wel een paar jaar jonger maar had ook minder laten zien in mijn ogen. Als we iets eerder gaan kijken dan ging Donny van de Beek met nog 2 jaar contract voor 39 miljoen, was wel iets jonger met 23 jaar. Alvarez op 25 jarige leeftijd, met nog 2 jaar contract, voor 38 miljoen. Dat is het zo'n beetje qua vergelijkingsmateriaal.
    30 miljoen is dan ook gewoon geen marktconform bedrag. 35-40 miljoen wel, prima om in te zetten op 45 miljoen van PSV.
  • These users thanked the author Persepolis for the post:
    11 Tinus
    Robson de Souza
    Vedette

Het zou lekker zijn als Veerman voor veel meer dan Kokcu gaat en hem even uit de basis speelt. Weten ze in Rotterdam ook weer hoe de verhoudingen zijn.
  • These users thanked the author Robson de Souza for the post:
    Ittot
    Vogelund
    Vaste waarde in elftal
    Old name: Vogelund

Skuddem wrote: 19 Jul 2024, 15:28
    Vogelund wrote: 19 Jul 2024, 15:22 Ik vind dat Nederlandse topclubs hun beste spelers niet moeten willen verkopen aan Portugese topclubs. We zijn de afgelopen jaren juist bezig met een inhaalslag. Laten we dat vooral zo houden.
    Wat is het probleem dat jij ziet precies, wanneer een Benfica 40 miljoen aftikt voor Joey Veerman, en hij daar zelf ook heen wilt gaan?
    of bedoel je:
    Tja, ik snap natuurlijk wel hoe het werkt. Maar het past niet in de huidige tijd vind ik.
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

deninho32 wrote: 19 Jul 2024, 15:41
    Menno1 wrote: 19 Jul 2024, 15:32Benfica is ook een mooie feeder club
    Iets voor de @ShovingNE2 dan!
    Geeft ie nog altijd melk ja?
    Ittot
    Internationale topspeler

Persepolis wrote: 19 Jul 2024, 15:44
    Wieffer was overigens ook 30m en Kokcu ook zoiets volgens mij. Die zijn alleen wat jonger.
    Wieffer is bijna exact 1 jaar jonger, dat gaat het verschil niet maken. Kokcu ging voor 25 miljoen, was wel een paar jaar jonger maar had ook minder laten zien in mijn ogen. Als we iets eerder gaan kijken dan ging Donny van de Beek met nog 2 jaar contract voor 39 miljoen, was wel iets jonger met 23 jaar. Alvarez op 25 jarige leeftijd, met nog 2 jaar contract, voor 38 miljoen. Dat is het zo'n beetje qua vergelijkingsmateriaal.
    30 miljoen is dan ook gewoon geen marktconform bedrag. 35-40 miljoen wel, prima om in te zetten op 45 miljoen van PSV.
    Kokcu was ook kampioen geworden als aanvoerder. Maar goed andere type speler. En lastig vergelijken inderdaad. Ik zou zelf 35m een prima prijs vinden maar gezien het overschot aan middenvelders en de hiaten in de selectie ook genoegen kunnen nemen met iets minder.

Vergelijken met vd Beek is Joey 395m waard. Dat sloeg, net zoals vele andere transferbedragen van Ajax, werkelijk nergens op.

Maar ik ga met je mee hoor, van 35-40 miljoen zou ik heeeel vrolijk worden. Helemaal omdat je met Schouten, Til, Tillman, Saibari, Land, Babadi, Mauro, Flamingo bizar veel opties op het middenveld hebt.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Zou het een mooie club voor Joey vinden. (Even afgezien van het gegeven dat ik een hekel heb aan Portugese jankerds). wie weet is Joey een missing link op het midden veld voor het Benfica van Schmidt - ik heb ze maar weinig zien spelen afgelopen seizoen, twee seizoenen eerlijk gezegd. Dat een club niet zou moeten meewerken aan een transfer naar een land dat een directe concurrent is voor Nederland in de strijd om de coëfficiënten, is natuurlijk flagrante onzin: de markt bepaalt, in dit geval PSV en Benfica in samenspraak met de speler Veerman. Als €45 idd het streefbedrag van onze club is, zou dat prachtig zijn, wat minder ook al, maar graag ook een doorverkoop percentage: zelf heb ik nog niet een afgesloten beeld van het plafond van Joey. Het spel is op de wagen, wellicht
    Teletubby
    Nationale topspeler

Persepolis wrote: 19 Jul 2024, 15:44
    Volgens de beste man zitten ze nu op 30 miljoen voor 90% dat is 33,33 mil voor 100%. PSV vraagt 45, kans is dus groot dat je ergens in het midden uitkomt en dat zou dus 38+/- zijn. Prima prijs imo.
  • These users thanked the author Teletubby for the post:
    Persepolis
    Massimo
    Legende

Als Benfica dit kan betalen dan kan je het wel over Nederland en Portugal hebben, maar dan is daar nog steeds een stuk meer mogelijk. Ik zou het een mooi bedrag voor Veerman vinden mocht het lukken om rond de 40 miljoen te komen.
  • These users thanked the author Massimo for the post:
    Sensation
    Skuddem
    Nationale topspeler
    Clubvoorkeur: PSV Eindhoven

Vogelund wrote: 19 Jul 2024, 15:46
    Skuddem wrote: 19 Jul 2024, 15:28

of bedoel je:
    Tja, ik snap natuurlijk wel hoe het werkt. Maar het past niet in de huidige tijd vind ik.
    40 miljoen euri vangen voor de speler Joey Veerman, na zijn uitstekende verdiensten voor onze club, past prima in de huidige tijd, wat mij betreft!
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Benfica is toch geen sportieve stap omhoog voor Veerman? Lekker naar een topcompetitie gaan vriend, niet naar een eredivisie 2.0
  • These users thanked the author Grasmat for the post:
    Standbeeld
    Jeronimo
    Vaste waarde in elftal

Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 17:47 Benfica is toch geen sportieve stap omhoog voor Veerman? Lekker naar een topcompetitie gaan vriend, niet naar een eredivisie 2.0
    Maar zou er een top 5 club uit Duitsland, Engeland of Spanje voor hem komen denk je?

Liever Benfica dan Frankfurt, Newcastle of Betis denk ik.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Zijn er behalve 1 twitteraccount al meer signalen dat dit daadwerkelijk speelt?
  • These users thanked the author Sparts for the post (total 2):
    Vanthaman18Grasmat
    Grasmat
    Lid van verdienste
    Favoriete speler: Dn Flamingo

Jeronimo wrote: 19 Jul 2024, 17:57
    Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 17:47 Benfica is toch geen sportieve stap omhoog voor Veerman? Lekker naar een topcompetitie gaan vriend, niet naar een eredivisie 2.0
    Maar zou er een top 5 club uit Duitsland, Engeland of Spanje voor hem komen denk je?

Nog ene jaar bij PSV blijven is dan ook een optie.
    BarryBanaan
    Basisspeler
    Favoriete speler: Joey Veerman

Samen met vd Ven bij Tottenham zou wel mooi zijn voor Joey, net onder de top in de Premier League, wel perfect om te kijken of hij ook daar weer kan aanhaken. Ook mooi dat we hem dan makkelijk kunnen blijven volgen, Benfica is dan toch een domper als supporter zijnde, blijf dan nog maar jaartje hier.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 18:09

But that's self-evident. Isn't it?
    ShovingNE2
    Site Admin

Als ze fors betalen boeit het mij helemaal niets.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Standbeeld
    Mister PSV

ShovingNE2 wrote: 19 Jul 2024, 18:44 Als ze fors betalen boeit het mij helemaal niets.
    Zo sta ik er onder aan de streep ook in. Maar toch moet PSV eigenlijk geen spelers verkopen aan een Portugese club. Beter kopen die clubs bij small clubs zoals Feyenoord.
    Sparts
    Geselecteerd voor Oranje

Grasmat wrote: 19 Jul 2024, 18:09

Maar moet je dat als PSV willen? Je wilt niet dat volgend jaar Veerman én Schouten vertrekken.
    Lente
    Meervoudig international

Teletubby wrote: 19 Jul 2024, 16:05Volgens de beste man zitten ze nu op 30 miljoen voor 90% dat is 33,33 mil voor 100%.
    Dit is wel een kromme redenatie volgens mij. Wat 100% gaat zijn weet je nu nog helemaal niet. Je behoud 10% van de transferrechten. Dus als hij straks voor 60 miljoen naar weer een volgende werkgever getransformeerd wordt, dan krijg je 10% van 60 miljoen ipv 10% van 30 miljoen. Zo is Feyenoord bijvoorbeeld ook geen 100% eigenaar van Gimenez. Of zie ik het verkeerd?
    Oh PSV wat je met me doet…
    Andman
    Jeugdinternational
    Favoriete speler: Ruud Van Nistelrooy

De Eredivisie heeft blijkbaar een goede indruk achter gelaten bij Schmidt. Eerst Pavlidis, nu Veerman. Benfica duurste aankopen waren 44 miljoen voor Enzo Fernandez, en 34 miljoen voor Darwin Nunez. Beiden veel jonger en toen al topkwaliteit. Tenzij Veerman “in demand” is, is 30-35 miljoen + bonussen gewoon een prima deal.
    ShovingNE2
    Site Admin

Sparts wrote: 19 Jul 2024, 18:47Maar moet je dat als PSV willen? Je wilt niet dat volgend jaar Veerman én Schouten vertrekken.
    Wie dan leeft, dan zorgt. Je kan niet een jaar vooruit plannen met transfers.
    "When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
    Post Reply