Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Roys
Bankzitter
Clubvoorkeur: PSV

Lucas Beraldo
Ardbeg
Mister PSV

Roys wrote: 08 May 2023, 12:08

Lucas Beraldo
Waarom is hij interessant volgens jou?
Drommels
Bankzitter

Ardbeg wrote: 08 May 2023, 12:10

Lucas Beraldo
Omdat die Braziliaans is :P
Roys
Bankzitter

Lucas Beraldo

Braziliaans international. (19 jaar)

Kopsterk, rustig aan de bal en speelt vaak de bal meteen vooruit.

En als zijn bijnaam ‘The Wall’ is dan heeft die sowieso al een streepje voor😉
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Roys wrote: 08 May 2023, 12:31

Interessante speler inderdaad, die me wel de investering waard lijkt. En investeren moet je dan waarschijnlijk niet gering; kan me voorstellen dat deze jongen zich in de kijker van vele clubs speelt en een veelbelovende basisspeler van 19 van Sao Paulo niet voor onder de €10m weggaat.
Ardbeg
Mister PSV

O Goleiro Grande wrote: 08 May 2023, 13:08

Interessante speler inderdaad, die me wel de investering waard lijkt. En investeren moet je dan waarschijnlijk niet gering; kan me voorstellen dat deze jongen zich in de kijker van vele clubs speelt en een veelbelovende basisspeler van 19 van Sao Paulo niet voor onder de €10m weggaat.
Maar hij is nog maar een ventje van 20 die niks heeft laten zien! Max 7 miljoen 😜
psvgouda
Vedette
Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
Favoriete speler: Ismael Saibaasie

We hebben al een 'Wall' (-ter)
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Ardbeg wrote: 08 May 2023, 13:18
O Goleiro Grande wrote: 08 May 2023, 13:08

Maar hij is nog maar een ventje van 20 die niks heeft laten zien! Max 7 miljoen 😜
Geldt ook voor Branthwaite toch? En die komt ook niet voor dat bedrag over.
Ardbeg
Mister PSV

O Goleiro Grande wrote: 08 May 2023, 14:02
Ardbeg wrote: 08 May 2023, 13:18

Geldt ook voor Branthwaite toch? En die komt ook niet voor dat bedrag over.
Het was een grapje op basis van de discussie van gisteren mbt marktwaarde :)
RV1913
Nationale topspeler

https://www.vi.nl/nieuws/zorgen-nemen-v ... -in-gevaar

Nou komop Ernest haal Lukebakio en Tousart even op voor een appel en en ei :)
Ykhim
Lid scoutingsteam

Sensation wrote: 08 May 2023, 11:04 Ik zat via fbref.com even te kijken naar vergelijkbare spelers als Sangaré. Kwam ik een mogelijk verborgen pareltje tegen, de Amerikaan Johnny Cardoso (voetbalnaam: Johnny, i love it) die speelt bij het Braziliaanse Internacional (de nr2 van vorig seizoen). 21 jaar oud maar al over de 100 wedstrijden voor Internacional gespeeld. @Ykhim ken jij hem beter? (moet haast wel want ik ken hem dus alleen via fbref en zojuist even onderstaand filmpje bekeken :mrgreen: )

Is overigens dus Amerikaans (Stewart zal hem dus wel kennen want hij heeft ook al voor USA gespeeld) maar zijn moeder is Braziliaans en op jonge leeftijd is hij in Brazilië gaan wonen waardoor hij dus voor Internacional speelt en daar vanuit de jeugd komt.

Image

Deze staat wel op het lijstje hoor, maar dat gaat financieel gewoon lastig worden. Zou wat mij betreft wel een fantastische toevoeging zijn aan dit PSV.
DonyellMalen
Legende

RV1913 wrote: 08 May 2023, 15:46 https://www.vi.nl/nieuws/zorgen-nemen-v ... -in-gevaar

Nou komop Ernest haal Lukebakio en Tousart even op voor een appel en en ei :)
Lukebakio en Baka op rechts zou top zijn. Baka viel in voor Lukebakio de laatste interlands van België overigens.
Ardbeg
Mister PSV

Geen van die twee gaat banken..
DonyellMalen
Legende

Lukebakio zeker niet, maar zie Baka eigenlijk nog niet als onbetwiste basisspeler voor volgend seizoen. Uiteraard wel als (hele) belangrijke rotatiespeler voorin. Op linksbuiten zal er een glasbak moeten komen, maar zie op rechts het liefst ook versterking komen.
Tovast
Nationale topspeler

Lukebakio, Bakayoko, Luuk, Silva (huur) en bijv Lozano/Groeneveld als bezetting voorin lijkt me prima, sterker nog: daar moet je naar streven. Simons die daar ook evt. uit de voeten kan en Babadi en vDuiven die eraan komen, uitstekend hoor. Komen allemaal aan genoeg minuten in de 55/60 wedstrijden die je gaat spelen.
Standbeeld
Mister PSV

Ik geloof ook niet dat PSV gaat investeren in nog een rechtsbuiten zolang er niemand vertrekt. Anders gaan we het gewoon doen met Baka en El Ghazi. Dat staat los van wat ik van de kwaliteiten van de genoemde spelers vind.
DonyellMalen
Legende

Zie El Ghazi wel vertrekken. Maakt z'n minuten wel, maar moet op zijn leeftijd meer spelen. Zou nu in z' prime moeten zitten. Heeft daarnaast een flink salaris voor de kwaliteit die hij levert.
ricknoah
Ballenjongen

https://www.transfermarkt.nl/kevin-dans ... ler/263236
https://fbref.com/en/players/6e33125f/K ... o#coverage

Kevin Danso heeft een van de beste statistieken in de Ligue en ik zou hem heel graag zien spelen naast een Boscali of Gerrit. Lijkt me het ideale duo.
Danso kan ook op alle posities in de verdediging uit de voeten, dus mocht PSV hem kunnen halen voor een Baumgartl bedrag zou dat echt een aanwinst zijn.
DonyellMalen
Legende

Dit is echt een geweldige speler, maar ik vrees onhaalbaar. Lens staat tweede en speelt volgend jaar CL met Danso als een van de sterkhouders. Lens is een ontzettend leuke ploeg om te volgen, hebben een aantal erg toffe spelers rondlopen.
Standbeeld
Mister PSV

DonyellMalen wrote: 08 May 2023, 17:09 Zie El Ghazi wel vertrekken. Maakt z'n minuten wel, maar moet op zijn leeftijd meer spelen. Zou nu in z' prime moeten zitten. Heeft daarnaast een flink salaris voor de kwaliteit die hij levert.
Vooropgesteld denk ik dat wij het allebei graag zouden zien gebeuren. Ik heb alleen wel het gevoel dat je het té graag ziet gebeuren. Als ik het bekijk vanuit het perspectief van PSV, dan heb ik weinig aanleiding om te denken dat ze El Ghazi alweer na één seizoen willen verkopen. Hij heeft een redelijke bijdrage gehad dit seizoen, voornamelijk als invaller. Daarnaast zal er weer een elftal aan spelers vertrekken en Ghazi heeft daarin helemaal geen prioriteit. Hoogstens als El Ghazi zelf nadrukkelijk wil vertrekken of er een niet te weigeren bod binnenkomt zal PSV meewerken, verwacht ik. Beiden zie ik niet snel gebeuren.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ykhim wrote: 08 May 2023, 16:00
Sensation wrote: 08 May 2023, 11:04 Ik zat via fbref.com even te kijken naar vergelijkbare spelers als Sangaré. Kwam ik een mogelijk verborgen pareltje tegen, de Amerikaan Johnny Cardoso (voetbalnaam: Johnny, i love it) die speelt bij het Braziliaanse Internacional (de nr2 van vorig seizoen). 21 jaar oud maar al over de 100 wedstrijden voor Internacional gespeeld. @Ykhim ken jij hem beter? (moet haast wel want ik ken hem dus alleen via fbref en zojuist even onderstaand filmpje bekeken :mrgreen: )

Is overigens dus Amerikaans (Stewart zal hem dus wel kennen want hij heeft ook al voor USA gespeeld) maar zijn moeder is Braziliaans en op jonge leeftijd is hij in Brazilië gaan wonen waardoor hij dus voor Internacional speelt en daar vanuit de jeugd komt.

Image

Deze staat wel op het lijstje hoor, maar dat gaat financieel gewoon lastig worden. Zou wat mij betreft wel een fantastische toevoeging zijn aan dit PSV.
Nog maar eentje dan:

Fausto Vera, is dat wat? Ook al heeft hij vorig jaar voor 6mil de overstap naar Corinthians gemaakt en zal dus ook geen goedkope jongen zijn.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Ook een uitstekende speler geworden, inderdaad. Aan de bal misschien zelfs nog wat beter dan Johnny ook, maar met hetzelfde financiële obstakel. Je praat al gauw over 15-20 miljoen, als het niet meer is.
DeEintovenaar
Nationale topspeler

Sensation wrote: 09 May 2023, 11:54

Nog maar eentje dan:

Fausto Vera, is dat wat? Ook al heeft hij vorig jaar voor 6mil de overstap naar Corinthians gemaakt en zal dus ook geen goedkope jongen zijn.
Die heb ik al een paar keer genoemd in eerdere transferperiodes toen hij nog bij Argentinos speelde. Vond het een mega interessante speler.

EDIT: overigens heb ik toen ook al een paar keer Anibal Moreno genoed. Speelt bij Racing en zou ook interessant kunnen zijn.
RV1913
Nationale topspeler

Sensation wrote: 09 May 2023, 11:54

Waarom zou dat lastig worden?

Contract voor 3 jaar en een waarde van 3.5, dan zou je toch denken dat je die wel voor tussen de 7 en 10 miljoen kan halen toch als hij echt zo goed is + USA international
degans4567
Bankzitter

Ryan Kent is volgens mij na dit seizoen transfervrije is dat niet wat voor de linksbuiten positie. Kent maakte het tegen ons in de cl al aardig lastig om af te stoppen.
Post Reply