Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Tovast
Nationale topspeler
Posts: 2,031
Joined: 11 Mar 2020, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Wat vinden we van Mauro Arambarri als opvolger van Sangaré? Enorm fel en agressief, uitstekende tackles en prima aan de bal. Echt een ijzervreter met fantastische mentaliteit. Getafe staat momenteel op een degradatieplek, wie weet wordt hij haalbaar. Onze volgende amigo, nu vooral exceptioneel als balveroverende middenvelder. Wel dit jaar januari nog zijn contract verlengd. Gezien de Spaanse wetgeving zal daar wel een minimale afkoopclausule in zitten.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 12 May 2023, 12:56 Wat vinden we van Mauro Arambarri als opvolger van Sangaré? Enorm fel en agressief, uitstekende tackles en prima aan de bal. Echt een ijzervreter met fantastische mentaliteit. Getafe staat momenteel op een degradatieplek, wie weet wordt hij haalbaar. Onze volgende amigo, nu vooral exceptioneel als balveroverende middenvelder. Wel dit jaar januari nog zijn contract verlengd. Gezien de Spaanse wetgeving zal daar wel een minimale afkoopclausule in zitten.
Ja kei welkom. Mooi, zo'n felle baas. Zou echt iemand zijn waar het team zich aan optrekt. Goede suggestie!
CZ_Code
Nationale topspeler
Posts: 1,911
Joined: 25 Jun 2022, 19:42
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 12 May 2023, 12:56 Wat vinden we van Mauro Arambarri als opvolger van Sangaré? Enorm fel en agressief, uitstekende tackles en prima aan de bal. Echt een ijzervreter met fantastische mentaliteit. Getafe staat momenteel op een degradatieplek, wie weet wordt hij haalbaar. Onze volgende amigo, nu vooral exceptioneel als balveroverende middenvelder. Wel dit jaar januari nog zijn contract verlengd. Gezien de Spaanse wetgeving zal daar wel een minimale afkoopclausule in zitten.
Lijkt me onhaalbaar ook bij degradatie eigenlijk. Contract tot 2028 en die Spanjaarden hebben altijd bizarre clausules.
User avatar
Hatseflats
Vedette
Posts: 9,166
Joined: 16 May 2019, 17:36
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Tovast wrote: 12 May 2023, 12:56Gezien de Spaanse wetgeving zal daar wel een minimale afkoopclausule in zitten.
Jup. In 2021 nog zo'n 25miljoen. In februari zijn contract tot 2028 verlengd en daar zal wel een grotere afkoopclausule inzitten. Lijkt mij een kansloze opgave.

Edit: Wat CZ zegt hierboven.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

ricknoah wrote: 12 May 2023, 09:49 Ik heb me nou toch een pareltje gevonden op de Belgische velden.

Maak kennis met Louis Patris.

Een Belgische CB/RB. 21 jaar oud is ie en kent een topseizoen bij OH Leuven.
Heeft wat interlands gespeeld bij het Belgische U21 team en heeft alle kwaliteiten om een topverdediger te worden.
In de highlights is ook te zien dat ie Mikautadze (eerder genoemd) aardig in het broekzakje heeft. Kijk en geniet.

Deze jongen valt dit seizoen wel op. Ik heb hem wel op een lijstje maar mis nog het constante niveau in de wedstrijden. Hij heeft intussen een contract tot 2027 dus de hoofdprijs gaat gevraagd worden.
Dat is hij nog niet waard in mijn ogen.

Mbuyama van Volendam had al na zijn vertrek uit Barcelona hierheen mogen komen van mij. Ik zie wel veel potentie en waarschijnlijk een dikke portemonnee na jeugd contracten bij Chelsea en Barcelona.
Hij is nog niet goed genoeg voor de basis, daarom had ik hem liever in Jong gezien en oplaten trainen.

Anton Stach al sinds hij bij Mainz speelt fan van zijn spel, alleen inderdaad onhaalbaar. Ze mogen het zeker proberen daar niet van.


Zou met zijn bravoure en talent een mooie aankoop zijn voor de flanken, qua type speler ook inzetbaar op links en in de spits. Hij heeft een bepaalde schijt aan de wereld en gif in zijn spel wat ik graag meer zou zien.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Het is nog steeds een shitzooi in Oekraïne.
Shaktar heeft afgelopen zomer een fantastische aankoop gedaan op rechtsback.

Hij is van zoeken naar een plek in de basis als aanvaller uiteindelijk op rechtsback/rechtsmiddem terecht gekomen waar hij floreert. Met zijn 22 jaar nog steeds jong, alleen ik vraag mij af of we in staat zijn om bij Shaktar Donetsk iets te halen.. :peace:



Qua achtergrond een filmpje over wat hij in Georgië had laten zien voor zijn vertrekt naar SD.


Zou een geweldige versterking op rechts zijn voor ons.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 12 May 2023, 16:17
ricknoah wrote: 12 May 2023, 09:49 Ik heb me nou toch een pareltje gevonden op de Belgische velden.

Maak kennis met Louis Patris.

Een Belgische CB/RB. 21 jaar oud is ie en kent een topseizoen bij OH Leuven.
Heeft wat interlands gespeeld bij het Belgische U21 team en heeft alle kwaliteiten om een topverdediger te worden.
In de highlights is ook te zien dat ie Mikautadze (eerder genoemd) aardig in het broekzakje heeft. Kijk en geniet.

Deze jongen valt dit seizoen wel op. Ik heb hem wel op een lijstje maar mis nog het constante niveau in de wedstrijden. Hij heeft intussen een contract tot 2027 dus de hoofdprijs gaat gevraagd worden.
Dat is hij nog niet waard in mijn ogen.

Mbuyama van Volendam had al na zijn vertrek uit Barcelona hierheen mogen komen van mij. Ik zie wel veel potentie en waarschijnlijk een dikke portemonnee na jeugd contracten bij Chelsea en Barcelona.
Hij is nog niet goed genoeg voor de basis, daarom had ik hem liever in Jong gezien en oplaten trainen.

Anton Stach al sinds hij bij Mainz speelt fan van zijn spel, alleen inderdaad onhaalbaar. Ze mogen het zeker proberen daar niet van.


Zou met zijn bravoure en talent een mooie aankoop zijn voor de flanken, qua type speler ook inzetbaar op links en in de spits. Hij heeft een bepaalde schijt aan de wereld en gif in zijn spel wat ik graag meer zou zien.
Herrera is een heerlijke speler die ik in een andere topic ook had genoemd. Kan dat dus beamen. Alleen komt hij van rechts op het middenveld, speelt vaak ook centraal en kan eventueel ook spits spelen. Scoort wel behoorlijk. Betwijfel of hij links kan spelen.
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Die afronding van v Bommel alleen al zou genoeg moeten zijn om het te proberen. Die kan echt overal heen.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

11 Tinus wrote: 12 May 2023, 21:38 Die afronding van v Bommel alleen al zou genoeg moeten zijn om het te proberen. Die kan echt overal heen.
Nou, overal.
Op weg naar nr 26
Vedette
Posts: 6,156
Joined: 02 Apr 2019, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ardbeg wrote: 12 May 2023, 21:48
11 Tinus wrote: 12 May 2023, 21:38 Die afronding van v Bommel alleen al zou genoeg moeten zijn om het te proberen. Die kan echt overal heen.
Nou, overal.
Real Madrid is nog een stap te ver, maar als we het niet proberen zijn we gek.
Joosth
Vaste waarde in elftal
Posts: 670
Joined: 04 Nov 2020, 14:40
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mits hij tegen een klein prijsje op te halen is, vind ik Vaclav Cerny wel een interessante speler.
Speler met een goede techniek en overzicht. Kan zeker nog een stap hoger maken dan Twente.

Zie Feyenoord hem ook nog wel halen als daar een buitenspeler vertrekt.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Cerny zou prima voor de bank zijn, maar daar hebben we nu El Ghazi al voor. Verder las ik eerder dat Cerny liever een keer naar het buitenland wil, na 10 jaar Nederland.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mocht het waar zijn wat Standbeeld aan gaf in het inside geruchtenforum en Mbude van City deze kant uitkomen dan knijp ik in mijn handjes.





Een enorm talent op rechtsbuiten... Zou mooi zijn!
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Voormalig KG wrote: 13 May 2023, 12:57Mocht het waar zijn wat @Standbeeld aan gaf in het inside geruchtenforum en Mbude van City deze kant uitkomen dan knijp ik in mijn handjes.
Dat was een quote van de post van LaFoquita. ;)
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Standbeeld wrote: 13 May 2023, 13:03
Voormalig KG wrote: 13 May 2023, 12:57Mocht het waar zijn wat @Standbeeld aan gaf in het inside geruchtenforum en Mbude van City deze kant uitkomen dan knijp ik in mijn handjes.
Dat was een quote van de post van @LaFoquita. ;)
En daarvoor nog een Twitterbericht dat ik had gedeeld 🤓
Ardbeg wrote: 07 May 2023, 13:58

"PSV & Club Brugge have him on a list of targets.

Spurs were interested but their whole system has changed."
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

lyanco gedegradeerd vandaag met Southampton..
Zou die nog interessant zijn voor PSV?
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik vind Mbuyamba toch wel erg interessant. Heb bij hem zeker het gevoel dat er nog veel meer in zit. Geen idee wat hij moet kosten, maar zeker een jongen om in de gaten te houden.
Lichtstadd
Bankzitter
Posts: 210
Joined: 20 May 2022, 15:01
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Mbuyamba draait inderdaad een prima seizoen, maar de stap van Volendam naar PSV is een flinke en ik vind hem best wel lomp en onrustig ogen.
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Vind Mbuyamba wel een gokje waard. Vind hem inderdaad nog wat wild maar dat zal met zijn leeftijd te maken hebben. Hij is wel een beest. Grote en sterke kerel die fysiek makkelijk mee kan. Zal voor een twee miljoen wel op te pikken zijn verwacht ik.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 13 May 2023, 18:29 lyanco gedegradeerd vandaag met Southampton..
Zou die nog interessant zijn voor PSV?
Bella-Kotchap zou daar veel interessanter zijn. Nu probeert eintracht hem binnen te hengelen. Dan zouden wij toch ook wel kans moeten hebben. Vind Lyanco soms echt een beetje te onzeker ogen. Ook doet hij rare dingen met de bal die je liever niet bij je eigen doel ziet gebeuren.
milansandro
Legende
Posts: 10,609
Joined: 04 Feb 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

BasicPareto wrote: 13 May 2023, 21:53
milansandro wrote: 13 May 2023, 18:29 lyanco gedegradeerd vandaag met Southampton..
Zou die nog interessant zijn voor PSV?
Bella-Kotchap zou daar veel interessanter zijn. Nu probeert eintracht hem binnen te hengelen. Dan zouden wij toch ook wel kans moeten hebben. Vind Lyanco soms echt een beetje te onzeker ogen. Ook doet hij rare dingen met de bal die je liever niet bij je eigen doel ziet gebeuren.
Daar hangt een prijskaartje van 20 miljoen aan..
Volstrekt onhaalbaar mijn inziens..
En hij kan zo in de PL of Bundesliga terecht..
Activism is a way for useless people to feel important
— Thomas Sowell
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

nilssonH wrote: 13 May 2023, 20:21 Ik vind Mbuyamba toch wel erg interessant. Heb bij hem zeker het gevoel dat er nog veel meer in zit. Geen idee wat hij moet kosten, maar zeker een jongen om in de gaten te houden.
Ik heb hem te weinig zien spelen, maar PSV volgde hem al wel toen hij nog bij MVV speelde. Welke eigenschappen vind je interessant van hem dat hij bij PSV zou kunnen passen? En hij speelt nu in een vijfmansdefensie, zal hij dan ook in zijn kracht komen c.q. blijven in een viermansdefensie?

Komende zomer gaat er heel erg veel veranderen in de defensieve linie en dan komt er zeer waarschijnlijk ook een vacature vrij als back-up voor de RCV positie. Dat is dan een positie die ik voor hem zou inkleden als hij goed genoeg en met genoeg doorgroeimogelijkheden wordt bevonden door PSV. Qua transfersom verwacht ik niet dat hij de wereld gaat kosten.
BasicPareto
Jeugdinternational
Posts: 145
Joined: 27 Jan 2023, 13:50
Clubvoorkeur: PSV
Send Prediction League reminder to second email adress: No

milansandro wrote: 14 May 2023, 08:17
BasicPareto wrote: 13 May 2023, 21:53

Bella-Kotchap zou daar veel interessanter zijn. Nu probeert eintracht hem binnen te hengelen. Dan zouden wij toch ook wel kans moeten hebben. Vind Lyanco soms echt een beetje te onzeker ogen. Ook doet hij rare dingen met de bal die je liever niet bij je eigen doel ziet gebeuren.
Daar hangt een prijskaartje van 20 miljoen aan..
Volstrekt onhaalbaar mijn inziens..
En hij kan zo in de PL of Bundesliga terecht..
Is hij ook, maar Lyanco vind ik niet de oplossing voor ons. Je wil geen verdediger die rare truukjes voor je doel gaat uitvoeren. Dat levert erg gevaarlijke situaties op. Hij is een verdediger die zich vaak een aanvaller waant. Misschien moeten ze hem eens op het middenveld proberen.

Wat ik wel fijn vind is dat hij bikkelhard is en wat met een bal kan (passen en dribbelen). Zou hij die rare truukjes achterwege laten, zou hij niet eens meer bij Southampton spelen. Haalbaar is hij wel. Tot nu toe heeft alleen Fenerbahçe concrete interesse.
User avatar
SomaQan
Nationale topspeler
Posts: 1,638
Joined: 04 Nov 2020, 16:39
Send Prediction League reminder to second email adress: No

Ik zou graag Hugo Larsson als opvolger van Sangare zien. Ik vind hem qua spel en postuur lijken op Sangare (vooral het atletisch gedeelte en lengte) hij is nog maar 18 jaar en staat wekelijks in de basis bij Malmo FF. Heeft veel speelinzicht en draait steeds makkelijk weg bij zijn tegenstander, daarnaast verovert hij nog is ook enorm veel ballen. Hij valt mij regelmatig op sinds ik wedstrijden van Malmo FF kijk omdat mijn neefje daar speelt.

Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
Send Prediction League reminder to second email adress: No

SomaQan wrote: 14 May 2023, 13:40 Ik zou graag Hugo Larsson als opvolger van Sangare zien. Ik vind hem qua spel en postuur lijken op Sangare (vooral het atletisch gedeelte en lengte) hij is nog maar 18 jaar en staat wekelijks in de basis bij Malmo FF. Heeft veel speelinzicht en draait steeds makkelijk weg bij zijn tegenstander, daarnaast verovert hij nog is ook enorm veel ballen. Hij valt mij regelmatig op sinds ik wedstrijden van Malmo FF kijk omdat mijn neefje daar speelt.

Zeker op mijn lijstje alleen heeft Malmö al aangegeven hem alleen voor een record te willen laten gaan.
Een record dat nu nog voor Zlatan is betaald door Ajax 7,8 miljoen.
Hij moet iig meer dan 10 miljoen opbrengen en er werd in de winter al over 12 miljoen en PL club Bournemouth geschreven.
Vrees dus dat hij te duur is, wel een fantastische jonge speler met een geweldig seizoen.

Https://www.foottheball.com/rising-ball ... sfer-news/
Post Reply