Joey Veerman

Spelers A-selectie.
Post Reply
ShovingNE2
Site Admin

Koenjo wrote: 18 Aug 2024, 16:59Je snapt het echt niet he. Ik ga het nog één keer proberen uit te leggen: het is gewoon niet netjes om een teamgenoot in het openbaar af te vallen, ongeacht hun niveau.
Ik vind eigenlijk dat hij ze eerder in bescherming neemt dan dat hij ze afvalt. Geen idee wie het nu niet snapt trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
SKERLA
Legende
Favoriete speler: Peet Scheefbril

Koenjo wrote: 18 Aug 2024, 16:59
O Goleiro Grande wrote: 18 Aug 2024, 16:55

Die doet ie helemaal niet tekort, want die snapt zelf ook wel dat hij op een hem vreemde positie staat en ondanks zijn aardige spel af en toe ook wel weet dat met hem op rechts (en de andere wijzigingen) het achterin geen CL-niveau is. Want dat is wat Veerman benadrukte.
Je snapt het echt niet he. Ik ga het nog één keer proberen uit te leggen: het is gewoon niet netjes om een teamgenoot in het openbaar af te vallen, ongeacht hun niveau.
Je kan het tien keer zeggen, ik kan het tien keer terugluisteren:

Joey valt niemand af. Echt 0%.
Ronaldio
Meervoudig international
Clubvoorkeur: PSV

Joey zegt niets verkeerd. Geeft gewoon in zijn algemeenheid aan dat het verdedigend allemaal veel beter moet. Met name in de CL komt PSV hier niet mee weg. En daarin heeft hij 100% gelijk.

Vind die Veerman een goeie kerel. Iemand die inhoudelijk wat zegt voor de camera. In plaats van al die slappe praatjes van spelers die nauwelijks uit hun woorden komen.
  • These users thanked the author Ronaldio for the post (total 3):
    EindhovenvoetbalfritskeJohann Vogelaar
    Koenjo
    Meervoudig international

Blijkbaar interpreteer ik zijn woorden dan anders dan jullie, geen probleem.
  • These users thanked the author Koenjo for the post:
    fritske
    ''Top level''
    ''1000% penalty''
    ''Give the cup to Ajax!''
    Jwoeloe
    Moderator

Hij valt in mijn ogen ook niemand af. Hij neemt het juist voor ze op, het tegenovergestelde.
    ruuddevil
    Legende

Joey valt niemand af, maar hij zou af en toe best zijn waffel mogen houden. Mediatraining gewitwel. Waarom zou je je zo uitlaten over de mogelijke transfer van een team genoot. In geen enkel scenario heeft wie dan ook hier iets aan.
    Ittot
    Internationale topspeler

Ik vind het wel kunnen eerlijk gezegd. En hij heeft nog gelijk ook.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

Veerman zou willen dat 'ie een stap naar Brighton mocht maken, dus alleen al daarom is het een gênant interview. Ik vind het vooral heel schrijnend hoe hij over de winkansen van PSV en over de rest van de Eredivisie praat. Ongekend arrogant en het kan alleen maar als een boemerang terugkomen. Niet alleen omdat je niet eens zo zou mogen denken, zelfs als je feitelijk gelijk zou hebben, maar bovenal omdat je zo niet praat over deze competitie. Elke coach - van Feyenoord tot aan RKC - kan zulke uitspraken nu aan de muren ophangen.
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Ykhim wrote: 18 Aug 2024, 20:07 Veerman zou willen dat 'ie een stap naar Brighton mocht maken, dus alleen al daarom is het een gênant interview. Ik vind het vooral heel schrijnend hoe hij over de winkansen van PSV en over de rest van de Eredivisie praat. Ongekend arrogant en het kan alleen maar als een boemerang terugkomen. Niet alleen omdat je niet eens zo zou mogen denken, zelfs als je feitelijk gelijk zou hebben, maar bovenal omdat je zo niet praat over deze competitie. Elke coach - van Feyenoord tot aan RKC - kan zulke uitspraken nu aan de muren ophangen.
    Hij zei toch niets over andere clubs of over de win kansen van PSV?
    Hij gaf aan dat je bij PSV om de prijzen speelt en bij Brighton niet.

En een stap naar Brighton zou echt wel onder het niveau van Veerman zijn, kom op. Die zou eerder naar categorie Spurs moeten dan.
  • These users thanked the author PSVTOPOss for the post:
    Søren
    Chucky
    Vedette

PSVTOPOss wrote: 18 Aug 2024, 20:10
    Ykhim wrote: 18 Aug 2024, 20:07 Veerman zou willen dat 'ie een stap naar Brighton mocht maken, dus alleen al daarom is het een gênant interview. Ik vind het vooral heel schrijnend hoe hij over de winkansen van PSV en over de rest van de Eredivisie praat. Ongekend arrogant en het kan alleen maar als een boemerang terugkomen. Niet alleen omdat je niet eens zo zou mogen denken, zelfs als je feitelijk gelijk zou hebben, maar bovenal omdat je zo niet praat over deze competitie. Elke coach - van Feyenoord tot aan RKC - kan zulke uitspraken nu aan de muren ophangen.
    En een stap naar Brighton zou echt wel onder het niveau van Veerman zijn, kom op. Die zou eerder naar categorie Spurs moeten dan.
    Als je ergens niet om de prijzen speelt… :mrgreen:
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

PSVTOPOss wrote: 18 Aug 2024, 20:10Hij zei toch niets over andere clubs of over de win kansen van PSV?
    Even het hele interview terugkijken, dan weet je waar ik op doel.
    Den Bondskoots
    Vaste waarde in elftal

Ik weet niet in welk universum jullie leven.

Dit is gewoon een normale mensen interview. Goud eerlijk, zonder jaloezie of wat dan ook naar een ander. Gewoon een nuchtere kijk op de zaken.
  • These users thanked the author Den Bondskoots for the post (total 3):
    SKERLAEindhovenvoetbalJoJo
    TomPSV
    Legende

Er werd een vraag gesteld aan Veerman over die stap van Boscagli en hij geeft daar eerlijk antwoord op. Overal lees ik dat interviews met voetballers altijd zo saai zijn omdat ze niets zeggen, zegt hij een keer wat en dan is het blijkbaar weer niet goed? Vond het juist mooi hoe hij over ons cluppie praatte. Hier speel je CL en om het kampioenschap. Denk er goed over na voordat je dat inruilt.
  • These users thanked the author TomPSV for the post (total 9):
    SKERLADen BondskootsEindhovenvoetbalAraavosHeissenberrugfritskeFritskePhilipsO Goleiro GrandeJoJo
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Ykhim wrote: 18 Aug 2024, 20:11
    PSVTOPOss wrote: 18 Aug 2024, 20:10Hij zei toch niets over andere clubs of over de win kansen van PSV?
    Even het hele interview terugkijken, dan weet je waar ik op doel.
    Bedoel je dat ze soms denken 'die goal valt nog wel', ook tegen Feyenoord? Dat is toch niet zo'n gekke uitspraak & die werd m ook nog eens in de mond gelegd door Koef.
  • These users thanked the author PSVTOPOss for the post:
    SKERLA
    PSVTOPOss
    Vaste waarde in elftal

Chucky wrote: 18 Aug 2024, 20:11
    PSVTOPOss wrote: 18 Aug 2024, 20:10

Als je ergens niet om de prijzen speelt… :mrgreen:
    Haha ja maar is wel boven niveau Brighton.
    Ykhim
    Lid scoutingsteam

PSVTOPOss wrote: 18 Aug 2024, 20:12Bedoel je dat ze soms denken 'die goal valt nog wel', ook tegen Feyenoord? Dat is toch niet zo'n gekke uitspraak & die werd m ook nog eens in de mond gelegd door Koef.
    Niet het ene zinnetje specifiek, maar dat hele gesprek daarover. De arrogantie, hooghartigheid en gemakzucht spat ervanaf. Zoiets denken is eigenlijk al zorgelijk, maar het dan ook nog uitspreken is gewoon dom. Ik vind niet dat je zo over je tegenstanders moet praten. Hooguit als ze in de hoofdstad spelen.
    psvgouda
    Vedette
    Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
    Favoriete speler: Ismael Saibaasie

Ittot wrote: 18 Aug 2024, 17:54 Ik vind het wel kunnen eerlijk gezegd. En hij heeft nog gelijk ook.
    Zo soms is het best prettig ja, zo'n interview van Veerman. Maar ook als je (in zekere zin) gelijk hebt, is het nog niet altijd verstandig om de 'waarheid' te zeggen. Dan zijn er mensen die het laf zouden vinden als je je mond dichthoudt, maar het is in dit geval gewoon niet zo slim. Je moet ook niet teveel gaan geloven in eerlijkheid 'altijd en overal'
    SKERLA
    Legende
    Favoriete speler: Peet Scheefbril

psvgouda wrote: 18 Aug 2024, 20:17
    Ittot wrote: 18 Aug 2024, 17:54 Ik vind het wel kunnen eerlijk gezegd. En hij heeft nog gelijk ook.
    Zo soms is het best prettig ja, zo'n interview van Veerman. Maar ook als je (in zekere zin) gelijk hebt, is het nog niet altijd verstandig om de 'waarheid' te zeggen. Dan zijn er mensen die het laf zouden vinden als je je mond dichthoudt, maar het is in dit geval gewoon niet zo slim. Je moet ook niet teveel gaan geloven in eerlijkheid 'altijd en overal'
    Wat is er "in dit geval niet zo slim" dan?
    Heruone
    Lid scoutingsteam

Armada wrote: 18 Aug 2024, 13:53
    Riffii wrote: 18 Aug 2024, 13:52

Welke transfer, kheb geen berichten gezien van interesse in Veerman die echt concreet of interessant waren.
    Juist exact wat jij hier schrijft. Dat zit in zijn hoofd. Niet dat ik over bijzondere gaven bezit. Maar hij wil weg.
    Verwacht jij dat die transfer er ook nog gaat komen? Gezien je gister volgens mij andermaal liet doorschemeren dat er best een reële kans is dat PSV, op Luuk na, de gehele as moet vervangen.
    Coming together is a beginning; keeping together is progress; working together is success. ~ Henry Ford
    RIO
    Legende
    Clubvoorkeur: Wat denk je zelf

Ik zelf verwacht dat ie zich moet opladen voor nog een seizoen bij PSV. Ik denk niet dat er een club komt die 30 miljoen voor hem wilt betalen. We kunnen zeiken op z’n grote mond maar ben er al gewend aan geraakt en waardeer hem wel. Zijn passing op dit moment is nog steeds het beste in de eredivisie. Ja, hij is vervangbaar maar dit seizoen moeten we de verdediging “fixen”, dan kunnen we volgend seizoen een nieuwe 6 halen en hopelijk blijft Saibari vrij van blessures.
  • These users thanked the author RIO for the post:
    MC Hammer
    BoemBoemTheo
    Talent

Één van zijn minste wedstrijden ooit in PSV shirt en toch nog in het Elftal van de week bij de Telegraaf ;)

billyboy
    Bankzitter

BoemBoemTheo wrote: 19 Aug 2024, 10:14 Één van zijn minste wedstrijden ooit in PSV shirt en toch nog in het Elftal van de week bij de Telegraaf ;)

haha bijzonder, maar bij de T zijn ze wel gecharmeerd van de prins
    DonyellMalen
    Legende

BoemBoemTheo wrote: 19 Aug 2024, 10:14Één van zijn minste wedstrijden ooit in PSV shirt en toch nog in het Elftal van de week bij de Telegraaf ;)
    Die hebben duidelijk niet gezien dat Joey het vertikte om mee terug te sprinten nadat Ledezma die verkeerde breedtepass gaf.
    Fanatic-U-s
    Internationale topspeler
    Favoriete speler: Fredrik Oppegård

Is natuurlijk gebaseerd op die bijna-goal vanaf de middenlijn.
    Ex unitate vires
    BoemBoemTheo
    Talent

Tja dat elftal van de week is elke keer een grap natuurlijk. Één rapporteur die dat hele elftal moet samenstellen, die kijkt dus lekker studio sport op zondagavond, ziet Joey van 60 meter latje trappen en zet hem erin.
    Post Reply