Dat is waar, maar wat ik ook in de Boscagli topic zei: zo denken spelers niet. Die willen naar de PL.Joenepsv wrote: ↑18 Aug 2024, 14:20Heeft hij ook gelijk in vind ik. Bij Brighton speel je voor plek 7-15 in de PL. Het geld zal goed zijn maar hier speel je om de prijzen en Europees voetbal.Hatseflats wrote: ↑18 Aug 2024, 14:17 Grappig dat hij ook zegt dat het 'maar' Brighton is en dat Boscagli er nog eens goed over moet nadenken.
Sangaré, Alvarez, Wieffer, Kudus, Sinisterra, Senesi, allemaal behoorden zij de laatste paar jaar tot de beste spelers van de Eredivisie. Allemaal naar middenmoot PL of lager gegaan. Zelfs Gakpo was bijna naar Leeds. En aangezien Chelsea en Man Utd ook al jaren niet meer meedoen om de grote prijzen zou je nog een reeks spelers eraan toe kunnen voegen die naar die clubs zijn gegaan. Een speler uit de Eredivisie zal nagenoeg altijd naar de PL willen, zeker na 5 jaar en alles bereikt te hebben. Als Brighton er met PSV uitkomt is Boscagli meteen weg. Wat Veerman of wie dan ook zegt.
Overigens denk ik dat Veerman zelf ook wel naar Brighton zou gaan.