Ja ik denk toch echt een gevalletje long covid. Daarvoor was het top en nadat ie t kreeg heeft ie nog 1 keer een bal goed geraakt geloof ik
Philipp Max
- De Realist
- Internationale topspeler
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Juancho
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Mwah hij maakt tactisch ook zulke domme keuzes en verdedigend vind ik hem ook maar beperkt. Dat heeft vrij weinig met covid of eenslecht fysiek te maken. Eigenlijk best bizar dat niemand van het elftal of staf hem daarin meer corrigeert. Bijv wanneer wel te gaan en wanneer vooral niet.
Denk vooral dat Max gewoon minder goed is dan we allemaal hadden gehoopt en verwacht. En uiteraard zal het ook zeker meespelen dat het elftal totaal niet draait en op elkaar ingespeeld is.
Denk vooral dat Max gewoon minder goed is dan we allemaal hadden gehoopt en verwacht. En uiteraard zal het ook zeker meespelen dat het elftal totaal niet draait en op elkaar ingespeeld is.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Max heeft die eerste maanden boven zijn niveau gespeeld. Covid kan er zeker iets mee te maken hebben, maar ook daarvoor was het vooral ren- en vliegwerk en weinig echte kwaliteit. Als dan de energie minder wordt hou je weinig over.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Doet me aan die star wars meme denken:milansandro wrote: ↑27 Feb 2022, 15:55 De nieuwe trainer zal hem toch wel direct op de transferlijst zetten? toch?
“We got a great left back..”
“You mean Mauro, right?”
“…….”
“Mauro, right?”
- Standbeeld
- Mister PSV
Wat mij het meest tegenviel vandaag was zijn onzuiverheden in de passing. Zeer slecht, zakte weer echt door de ondergrens. Blijft heel apart maar hij lijkt het definitief kwijt te zijn.
-
- Legende
Eens; hij was vooral goed door zijn loopvermogen en zijn trap/voorzet in zijn eerste maanden. Echter verdedigend en tactisch was hij nooit sterk. Maar hij ging pas echt slecht spelen nadat hij weg werd gespeeld tegen Spanje; sinds die pot is het heel snel bergafwaarts gegaan en nooit meer goed gekomen.Juancho wrote: ↑27 Feb 2022, 16:08 Mwah hij maakt tactisch ook zulke domme keuzes en verdedigend vind ik hem ook maar beperkt. Dat heeft vrij weinig met covid of eenslecht fysiek te maken. Eigenlijk best bizar dat niemand van het elftal of staf hem daarin meer corrigeert. Bijv wanneer wel te gaan en wanneer vooral niet.
- Juancho
- Mister PSV
Stel je bent een Duitse subtopper en zoekt een linksback... Je stuurt een paar weken een scout naar wedstrijden van PSV. Nationaal en Internationaal. Dan schrik je je toch helemaal de pleuris van het erbarmelijke niveau?
- Maikel
- Site Admin
Zullen we het over Max blijven houden en niet over heel PSV?
- Mr. Spock
- Old name: Skywalker
- Clubvoorkeur: Que miras bobo?
- Favoriete speler: Giorgio Chinaglia
Sensation wrote: ↑27 Feb 2022, 16:28Doet me aan die star wars meme denken:milansandro wrote: ↑27 Feb 2022, 15:55 De nieuwe trainer zal hem toch wel direct op de transferlijst zetten? toch?
“We got a great left back..”
“You mean Mauro, right?”
“…….”
“Mauro, right?”
- DonyellMalen
- Legende
- Tomm
- Vedette
-
- Meervoudig international
- Persepolis
- Vedette
Een van de grootste terugvallen die ik ooit heb gezien bij PSV. Van een sensatie en een van de beste linksbacks van de laatste jaren, tot zijn basisplaats kwijtraken terwijl er geen andere echte linksback in de selectie zit. Erg jammer.
- ComeOnPSV
- Vedette
Het was weer niet best vandaag.
Bij de goal is hij niet te bekennen en eerder stond Cordoba helemaal vrij.. toen was Max ook nergens te bekennen.
Hopelijk zijn Mwene en Obispo snel terug zodat we in ieder geval Mauro altijd als linksback kunnen gebruiken.
Bij de goal is hij niet te bekennen en eerder stond Cordoba helemaal vrij.. toen was Max ook nergens te bekennen.
Hopelijk zijn Mwene en Obispo snel terug zodat we in ieder geval Mauro altijd als linksback kunnen gebruiken.
- Heissenberrug
Was wederom in geen velden of wegen te bekennen. Hoe kan het in Godsnaam zo zijn dat hij wekelijks dezelfde fouten kan blijven maken? Wat doet die technische staf? Geef die jongen eens op z’n flikker en zeg hem dat ie niet voorbij de middellijn moet komen, waar slaat dit op?
- Juancho
- Mister PSV
Zei ik laatst ook al. Waarom is er niet veel meer coaching vanuit de achterhoede en staf om Max leren de juiste momenten te kiezen? En dit kan je ook prima extra aandacht geven op de training. Ik denk eerder dat dit vooral een opdracht is, vooral zoveel mogelijk blijven diepgaan. Anders valt het niet te verklaren en hadden we Schmidt ook echt wel vaker langs de kant zien staan wijzen en schreeuwen naar Max.Heissenberrug wrote: ↑03 Mar 2022, 02:50 Was wederom in geen velden of wegen te bekennen. Hoe kan het in Godsnaam zo zijn dat hij wekelijks dezelfde fouten kan blijven maken? Wat doet die technische staf? Geef die jongen eens op z’n flikker en zeg hem dat ie niet voorbij de middellijn moet komen, waar slaat dit op?
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Philips
Ik neig daar ook naar. Dat hij gewoon de opdracht krijgt om heel vroeg in de opbouw al immens diep te staan. In de tweede helft staat ie ook een aantal keer letterlijk op linksbuiten wanneer de bal nog bij Teze is. Logisch dat je dan nooit meer op tijd terug kan zijn als we de bal kwijtraken bij. Als je Max ziet spelen dan denk je echt dat het een opdracht is. Maar dan zie je Mauro spelen op die plek en die doet dat dan weer veel minder.. vreemd. Max, je moet er kóóóómen, niet al staan.Juancho wrote: ↑03 Mar 2022, 11:51Zei ik laatst ook al. Waarom is er niet veel meer coaching vanuit de achterhoede en staf om Max leren de juiste momenten te kiezen? En dit kan je ook prima extra aandacht geven op de training. Ik denk eerder dat dit vooral een opdracht is, vooral zoveel mogelijk blijven diepgaan. Anders valt het niet te verklaren en hadden we Schmidt ook echt wel vaker langs de kant zien staan wijzen en schreeuwen naar Max.Heissenberrug wrote: ↑03 Mar 2022, 02:50 Was wederom in geen velden of wegen te bekennen. Hoe kan het in Godsnaam zo zijn dat hij wekelijks dezelfde fouten kan blijven maken? Wat doet die technische staf? Geef die jongen eens op z’n flikker en zeg hem dat ie niet voorbij de middellijn moet komen, waar slaat dit op?
- Struviet
- Meervoudig international
Is absoluut een opdracht. En zeker gisteren, omdat je met Veerman geen speler hebt die aan de linkerkant blijf staan. Max moest daar dus voor zorgen.
En dat is met een normale restverdediging ook geen enkel probleem. Als Boscagli en Drommel dat bij de 1-0 normaal oplossen met z'n 2en hebben we het hier niet over. Ik vind dat we Max hier niet op kunnen afrekenen.
En dat is met een normale restverdediging ook geen enkel probleem. Als Boscagli en Drommel dat bij de 1-0 normaal oplossen met z'n 2en hebben we het hier niet over. Ik vind dat we Max hier niet op kunnen afrekenen.