Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Mikelvb
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 11:52 Aster Vranckx blijft eveneens een interessante optie voor het middenveld van komend seizoen in mijn ogen. Speelt niet veel bij Milan en dit zijn nog de spelers in categorie van ca. 10 miljoen die haalbaar zijn voor PSV. Wolfsburg is overigens eigendom van de beste man en hebben hem in 2021 voor acht miljoen overgenomen van KV Mechelen. Goede, fysiek sterke speler die in mijn ogen meer minuten zou moeten krijgen bij AC Milan, maar PSV kan daar wellicht van profiteren.

https://www.transfermarkt.nl/aster-vran ... ler/503881

Blonk in België al uit:
Huidige optie voor Milan is 12mln en hebben 2mln betaald voor de huur zelf. Heef wel een salaris van 1.5mln per jaar. Geen verkeerde suggestie aangezien die jongen moet spelen voor zijn ontwikkeling, maar geen goedkopere suggestie.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Clubvoorkeur: PSV

Mikelvb wrote: 17 May 2023, 12:16
DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 11:52 Aster Vranckx blijft eveneens een interessante optie voor het middenveld van komend seizoen in mijn ogen. Speelt niet veel bij Milan en dit zijn nog de spelers in categorie van ca. 10 miljoen die haalbaar zijn voor PSV. Wolfsburg is overigens eigendom van de beste man en hebben hem in 2021 voor acht miljoen overgenomen van KV Mechelen. Goede, fysiek sterke speler die in mijn ogen meer minuten zou moeten krijgen bij AC Milan, maar PSV kan daar wellicht van profiteren.

Blonk in België al uit:
Huidige optie voor Milan is 12mln en hebben 2mln betaald voor de huur zelf. Heef wel een salaris van 1.5mln per jaar. Geen verkeerde suggestie aangezien die jongen moet spelen voor zijn ontwikkeling, maar geen goedkopere suggestie.
Zijn vriend Bakayoko zal vast een goed woordje kunnen doen 😀
Ardbeg
Mister PSV

Blonk in België al uit:
Interessante speler maar waar is zijn prijskaartje van 10 miljoen bepaald? Ik verwacht eerder het dubbele..
Standbeeld
Mister PSV

Ardbeg wrote: 17 May 2023, 12:28

Blonk in België al uit:
Interessante speler maar waar is zijn prijskaartje van 10 miljoen bepaald? Ik verwacht eerder het dubbele..
Milan heeft een optie van 12mln om hem over te nemen en hij heeft vrij weinig gespeeld dit seizoen. Denk op die fiets.
DonyellMalen
Legende

Ja, juist. Profiteren van het feit dat 'ie weinig heeft gespeeld. Zelfde voor Charles de Ketelaere waar ook vage geruchten over waren. Denk dat PSV de ideale omgeving voor deze jongen is, kan hij mooi weer dichtbij huis helemaal opbloeien.
Hatseflats
Vedette

DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 12:47 Ja, juist. Profiteren van het feit dat 'ie weinig heeft gespeeld. Zelfde voor Charles de Ketelaere waar ook vage geruchten over waren. Denk dat PSV de ideale omgeving voor deze jongen is, kan hij mooi weer dichtbij huis helemaal opbloeien.
Echt nul kans dat de Ketelaere bij PSV een meerjarig contract gaat tekenen. Misschien huur, maar dat moet je niet willen.

Ardbeg
Mister PSV

Hatseflats wrote: 17 May 2023, 13:42
DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 12:47 Ja, juist. Profiteren van het feit dat 'ie weinig heeft gespeeld. Zelfde voor Charles de Ketelaere waar ook vage geruchten over waren. Denk dat PSV de ideale omgeving voor deze jongen is, kan hij mooi weer dichtbij huis helemaal opbloeien.
Echt nul kans dat de Ketelaere bij PSV een meerjarig contract gaat tekenen. Misschien huur, maar dat moet je niet willen.

Ennn door. Jammer want wel een toffe speler.
Last edited by Ardbeg on 16 Jul 2023, 13:22, edited 1 time in total.
CZ_Code
Nationale topspeler

Zijn er hier mensen die Uduokhai ooit hebben spelen bij Augsburg? Beetje gaan speuren op basis van wat er in Flightradar gepost wordt, en kwam zo bij die naam van Augsburg. Lijkt op een sterke grote CV van 25 met een contract van nog 1 jaar.

Edit: Kon dit filmpje van 9 maanden oud vinden, lijkt toch verdedigend wel sterk.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Hele prima verdediger, maar heeft in de afgelopen twee jaar, verspreidt over 5 periodes in totaal maar liefst 33 wedstrijden gemist. Dat is wel zorgelijk.
CZ_Code
Nationale topspeler

Sensation wrote: 17 May 2023, 14:14 Hele prima verdediger, maar heeft in de afgelopen twee jaar, verspreidt over 5 periodes in totaal maar liefst 33 wedstrijden gemist. Dat is wel zorgelijk.
Ai, dat is jammer. Ben bang dat dat alleen maar erger zou worden bij PSV obv ons algemene blessureleed :lol:
Chucky
Vedette

Jefferson Lerma is deze zomer transfervrij, contract loopt af bij Bournemouth.

Defensieve middenvelder, heeft een mooie leeftijd (28) en zou daarmee een goede opvolger zijn van Sangaré.

Qua haalbaarheid zal het lastig worden, maar ik denk zeker niet onmogelijk.
Hatseflats
Vedette

Is d'n Zirkzee niet iets voor PSV?
Standbeeld
Mister PSV

Hatseflats wrote: 18 May 2023, 00:07 Is d'n Zirkzee niet iets voor PSV?
Te duur voor een back-up. Heeft dit seizoen niets laten zien, maar dat hoeft niet per se zwaarwegend te zijn.
ruuddevil
Legende

Zirkzee vind ik zeker een interessante speler. Kan ook achter Luuk spelen.
DeBruyne
Meervoudig international

Standbeeld wrote: 18 May 2023, 06:40
Hatseflats wrote: 18 May 2023, 00:07 Is d'n Zirkzee niet iets voor PSV?
Te duur voor een back-up. Heeft dit seizoen niets laten zien, maar dat hoeft niet per se zwaarwegend te zijn.
Staat de eerste spits voor PSV voor volgend seizoen al vast dan?
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

Zou Zirkzee heel graag zien komen als Silva onhoudbaar blijkt. Was vorig seizoen echt heel goed bij Anderlecht. Domme stap gemaakt, maar ideaal moment om hem op te pikken.
Standbeeld
Mister PSV

DeBruyne wrote: 18 May 2023, 09:57
Standbeeld wrote: 18 May 2023, 06:40
Staat de eerste spits voor PSV voor volgend seizoen al vast dan?
Ik heb vooralsnog geen aanleiding om te denken dat Luuk geen beoogd eerste spits is aankomend seizoen. Luuk is aanvoerder, levert en is tegelijkertijd een dure jongen. PSV zal vast wel een tweede spits halen, maar niet met de intentie dat het de beoogd eerste spits wordt. Ze zullen geen 8-10mln uitgeven aan een Zirkzee aangezien we dat geld simpelweg aan belangrijkere prioriteiten uit willen geven. Dat een (goedkope) tweede spits alsnog Luuk voorbij kan streven staat los van mijn verhaal.
Jwoeloe
Moderator

Zal hij nog wat goaltjes willen prikken tegen Ajax? ;)
Grasmat
Lid van verdienste
Favoriete speler: Dn Flamingo

Zou wel humor zijn hè.
BasicPareto
Jeugdinternational

Ik vraag me af of we meer in de MLS gaan scouten nu Stewart bij ons is. De Amerikaanse markt lijkt toch wel interessant met behoorlijk sterke, jonge spelers als Thiago Almada (Middenvelder, Argentijn), John Tolkin (backup lb, cv en zelfs middenvelder), Aidan Morris (middenvelder), Noel Buck, Patrick Schulte (Keeper), Owen Wolff en nog wel meer interessante namen. Ook wel meer buitenlandse jongens zoals Palacio, maar wou alleen Almada noemen. Ik vind de MLS ook steeds leuker om te kijken.
Ardbeg
Mister PSV

Almada is heel bekend hier. Da's een oogappeltje van heer Ykhim
Massimo
Legende

Ik zou er niet van op kijken als er 1 of 2 spelers vanuit die kant naar PSV zal komen deze zomer. Eventueel een speler voor Jong PSV of O18.
BasicPareto
Jeugdinternational

Ardbeg wrote: 19 May 2023, 09:31 Almada is heel bekend hier. Da's een oogappeltje van heer @Ykhim
Almada is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 van de beste spelers in de MLS. Bij Velez ook een uitblinker geweest op erg jonge leeftijd, dus ik begrijp Ykhim wel. Zou hem ook graag hier willen zien. Is gelijk basisspeler en een van de beste spelers in de eredivisie.

Vind het juist interessant wat met andere talenten gebeurd, met name de Amerikaanse. Vele moeten waarschijnlijk in jong beginnen, maar sommige kunnen gelijk bij 1 aansluiten. En Stewart kent ze natuurlijk allemaal. Ik zou het wel toejuichen, enkele talentvolle Amerikanen hier.
Massimo wrote: 19 May 2023, 09:48 Ik zou er niet van op kijken als er 1 of 2 spelers vanuit die kant naar PSV zal komen deze zomer. Eventueel een speler voor Jong PSV of O18.
Ja, beide zou interessant zijn. O18 is denk ik moeilijker omdat ze dan zo ver van huis zijn. USA heeft wel wat talent in de jeugd rondlopen, dat wel weer.
Ardbeg
Mister PSV

BasicPareto wrote: 19 May 2023, 10:10
Ardbeg wrote: 19 May 2023, 09:31 Almada is heel bekend hier. Da's een oogappeltje van heer @Ykhim
Almada is vanaf het moment dat hij binnenkwam 1 van de beste spelers in de MLS. Bij Velez ook een uitblinker geweest op erg jonge leeftijd, dus ik begrijp Ykhim wel. Zou hem ook graag hier willen zien. Is gelijk basisspeler en een van de beste spelers in de eredivisie.
Al denk ik dat je Almada gerust uit je hoofd kan zetten. Ik lees bedragen van 30 miljoen dollar maar die zullen wel hoger uitvallen.
Massimo
Legende

Het Amerikaanse voetbal is de laatste jaren wel aan een opwaartse lijn bezig en helemaal met het WK 2026 over een aantal jaar zijn ze daar volop bezig met ontwikkelen. In zowel het beter maken van de competitie als het ontwikkelen van talenten. Dat Stewart, behalve zijn nationaliteit, ook hier de laatste jaren gewerkt heeft als overkoepelende TD van het nationale team zorgt ervoor dat dit een mooie extra is die PSV er bij heeft gekregen bij de TD en waar je mijns inziens dan ook volop gebruik van moet maken. Zowel voor het eerste team als voor de teams daaronder. Ik vind het daarom ook wel leuk de suggesties van BasicPareto ook al ken ik de desbetreffende spelers en met name talenten niet of niet goed. Almada lijkt me behalve niet haalbaar ook niet nodig als je Simons kan behouden.
Post Reply