Transferwindow 2021-2022

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

In het ED vandaag.

Schmidt heeft er zin in!
Die luxe kan broos zijn en mede daarom is De Jong deze zomer nog lang niet klaar. Achter de schermen geeft Schmidt gas en wil hij dat de directeur nog minstens drie of vier spelers haalt, om de selectie meer concurrerend en ook kwantitatief weerbaar te maken. Als PSV straks in een Europees hoofdtoernooi actief is, ontstaan er vanzelf blessures, schorsingen, vormproblemen of vermoeidheden. Regeren is vooruitzien en De Jong kijkt wat er de komende weken mogelijk is. 
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Het is ook niet zo dat je een lekker verhaal hebt naar een nieuwe middenvelder toe. Ja je speelt in principe alleen als twee a drie anderen geblesseerd of oververmoeid zijn. En als Sangaré volgende zomer weg gaat dan komt er ook 30 miljoen binnen en ga je waarschijnlijk weer voor een andere categorie speler dan de speler die dit jaar nr 4 in de pikorde is. Dus als je vooruit wil kijken kun je beter iemand huren zodat die niemand in de weg zit of je haalt iemand die bij Jong PSV kan ballen tot ie nodig is.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ykhim wrote: 09 Aug 2021, 12:59 Matusiwa is geen verkeerde speler, maar je moet twee stappen vooruit denken. Je hebt nu een stand-in voor Sangaré nodig, maar die is volgend seizoen wel weg en mist dit seizoen ook twee maanden. Graag een talentvolle speler die volgend jaar de plek van Sangaré kan innemen, maar nu ook geen 10 miljoen hoeft te kosten.

Loopt er in Frankrijk niks leuks rond? Onderkant Ligue 1, bovenkant Ligue 2?
Eens. Als je zo'n type speler haalt dan moet je verder kijken dan dit seizoen als het geen huurspeler wordt. Dan gaat het niet of hij het niveau back-up Sangaré aankan, maar of hij op den duur goed genoeg kan worden als basisspeler. In Matusiwa zie ik geen toekomstig basisspeler voor PSV.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dat Luuk de Jong gaat komen lijkt me aan zekerheid grenzen. Mooi alternatief ook voor Zahavi. Daarnaast als je een corner tegen krijgt en je moet als aanvallend team kopduels aangaan tegen de Jong, Boscagli, Sangare en Ramalho, Van Ginkel tsja dan kan je net zo goed de bal gelijk teruggeven.
Saibari is underrated.
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention] Boubakar Kouyate maakte bij Troyes veel indruk als centrale verdediger en rechtersachter in Ligue 2.
Afgelopen seizoen heeft hij zich uitstekend staanse gehouden jn de Ligue 1 en het zou mij niet verbazen als de PL clubs achter hem aan zitten.


Het iemand die zich qua fysiek kan meten aan Sangaré.
Hij heeft het in zich om ook op verdedigende middenvelder uit te blinken. Hij heeft snelheid, lengte en de techniek.
Na een snelle google search zie ik dat Southampton achter hem aan zit. Misschien kan Sangaré een goed woordje voor ons doen.


Het is niet de verdedigende middenvelder die je wellicht zoekt maar wel de speler die het dichts in de buurt komt bij de kwaliteiten van Ibrahim
Sangaré.

Ps: ook de uitgebreide post/analyse over hem stond helaas op het vorige forum.
Ps2: hij zal wel wat moeten kosten niet zoveel als Sangaré, maar wel flink wat geld. Ik zou het waard vinden om te investeren als je de zekerheid dat je kan doorselecteren op het middenveld met Guti, Thomas etc.
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 09 Aug 2021, 13:47 In het ED vandaag.

Schmidt heeft er zin in!
Die luxe kan broos zijn en mede daarom is De Jong deze zomer nog lang niet klaar. Achter de schermen geeft Schmidt gas en wil hij dat de directeur nog minstens drie of vier spelers haalt, om de selectie meer concurrerend en ook kwantitatief weerbaar te maken. Als PSV straks in een Europees hoofdtoernooi actief is, ontstaan er vanzelf blessures, schorsingen, vormproblemen of vermoeidheden. Regeren is vooruitzien en De Jong kijkt wat er de komende weken mogelijk is. 
Dit horen we graag :D
RSPSV
Lid 2e elftal
Posts: 163
Joined: 04 Nov 2020, 14:42
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:40 Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Als fanatiek supporter van de vvkatwijk wel erg benieuwd voor welke club je hebt gespeeld. :)
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

[mention]Ykhim[/mention]

Eerste optie is Ibrahima Sissoko van RC Strasbourg. Een 23 jarige defensieve middenvelder van 1m93, net als Sangare dus een flinke kerel. Defensief schat ik hem iets minder hoog in dan Sangare maar voetballend vind ik hem wel een stuk beter. Hier wat beeldmateriaal.



Tweede optie, niet uit de Ligue 1 maar wel een Fransman: Lucien Agoume. Een 19 jarige defensieve middenvelder van Inter die vorig seizoen op huurbasis actief was voor het Spezia van Zoet. Echt een heel groot talent met noog maar een contract voor 1 jaar en Inter zal nu wel willen verkopen. Misschien iets te regelen met de Dumfries transfer? De fanatieke volgers van de jeugd van PSV zullen hem misschien wel kennen aangezien hij met Inter actief was op de laatste editie van de Otten Cup.



De derde optie is er eentje van wellicht onze toekomstige tegenstander Benfica namelijk Florentino. De 19 jarige middenvelder was vorig seizoen verhuurd aan AS Monaco maar dat was niet bepaald een succes met slechts 9 wedstrijden in de Ligue 1. Blijft wel echt een groot talent en wellicht dat huur met optie tot koop mogelijk is.



Dan de vierde optie en dat is er een met een heerlijke voetbalnaam: Ronaldo Vieira. Vieira is een 23 jarige Engelse speler die al een aantal jaren actief is in de Serie A bij Sampdoria en vorig seizoen op huurbasis bij Hellas Verona en voor zijn tijd bij Sampdoria met Leed Utd actief was in de Championship. Een middenvelder die defensief zeker zijn mannetje staat maar ook zeker kan voetballen, heeft een prima techniek en zijn lange ballen achter de verdediging is echt een wapen.




Wellicht dat [mention]Sensation[/mention] iets meer diepgang kan toevoegen. :)
RIO
Legende
Posts: 14,073
Joined: 01 Jul 2019, 00:00
Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
FOOTB_REM_S: No

RSPSV wrote: 09 Aug 2021, 14:36
RIO wrote: 09 Aug 2021, 10:40 Komt uit de J-League en is een van de beste 2 spelers daar. Niveau in Japan ligt vele malen hoger dan in de Chinese competitie. Ik vermeld het alleen maar. Oordeel er verder niet over. En ik heb vroeger zaterdag hoofdklasse a (huidige 2e divisie) gespeeld en zou niet mee kunnen in de J-League.
Als fanatiek supporter van de vvkatwijk wel erg benieuwd voor welke club je hebt gespeeld. :)
Ik heb voor 3 clubs gespeeld, allemaal in de Bollenstreek en geweldige derby’s tegen VV Katwijk gespeeld. Fc Lisse, Rijnsburgse Boys en Vv Noordwijk.
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 15:42
RSPSV wrote: 09 Aug 2021, 14:36

Als fanatiek supporter van de vvkatwijk wel erg benieuwd voor welke club je hebt gespeeld. :)
Ik heb voor 3 clubs gespeeld, allemaal in de Bollenstreek en geweldige derby’s tegen VV Katwijk gespeeld. Fc Lisse, Rijnsburgse Boys en Vv Noordwijk.
Haha, kom uit die regio dus heb ook tegen al die clubs gespeeld. Maar dan in de jeugd :mrgreen: Oke in Senioren ook maar dan op minder niveau dan jeugd (iets met een derde helft.. in de jeugd was het vaak 1e/2e klasse)
RSPSV
Lid 2e elftal
Posts: 163
Joined: 04 Nov 2020, 14:42
FOOTB_REM_S: No

RIO wrote: 09 Aug 2021, 15:42
Ik heb voor 3 clubs gespeeld, allemaal in de Bollenstreek en geweldige derby’s tegen VV Katwijk gespeeld. Fc Lisse, Rijnsburgse Boys en Vv Noordwijk.
Ja dat zijn heerlijke potjes! Op amateurniveau is deze regio wel een walhalla om te voetballen (en te kijken).
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ajax en PSV scouten revelatie van Olympische Spelen
maandag 9 augustus 2021 om 10:25

Ajax en PSV lijken aan dezelfde speler te denken. Sebastián Córdova, middenvelder van CF América, maakte op de Olympische Spelen veel indruk en schoot Mexico vorige week naar het brons. Daarmee heeft hij zich in de kijker gespeeld bij Real Betis én de twee Nederlandse topclubs. Onduidelijk is hoe concreet de interesse is.
Mwenusss
Regelmatige invaller
Posts: 310
Joined: 28 Jul 2021, 00:26
Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 09 Aug 2021, 16:07 Ajax en PSV scouten revelatie van Olympische Spelen
maandag 9 augustus 2021 om 10:25

Ajax en PSV lijken aan dezelfde speler te denken. Sebastián Córdova, middenvelder van CF América, maakte op de Olympische Spelen veel indruk en schoot Mexico vorige week naar het brons. Daarmee heeft hij zich in de kijker gespeeld bij Real Betis én de twee Nederlandse topclubs. Onduidelijk is hoe concreet de interesse is.
Hoop dat het zo is en dat we meteen doorpakken, lijkt me een goede toevoeging aan onze selectie
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Voor een speler die een bedrag met 8 getallen moet opleveren heb ik toch wel heel veel vraagtekens. Het heeft voor mij een hoog Doan-gehalte: prima voetballer, soms spectaculair zelfs, maar een uitgesproken kwaliteit of voorkeurspositie heeft 'ie niet echt. Het rendement is bovendien niet denderend, al speelde hij wel echt prima op de OS.

Bij bedragen boven 10 miljoen denk ik toch eerder aan spelers als Hlozek of Tzolis, die op Europees niveau ook indruk maken en waarbij je wel ziet dat ze bepaalde kwaliteiten hebben. Dat mis ik hier toch een beetje.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Puur afgaand op zijn statistieken in de Mexicaanse competitie denk ik dat we hier de Midden-Amerikaanse evenknie van Bruma te pakken hebben.

Ik zeg doen!
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik zou nooit zo kijken naar statistieken in Mexico. Die vallen over het algemeen wat lager uit. Lozano zat bijvoorbeeld ook maar op 31 goals en 24 assists in 116 wedstrijden en Gignac loopt maar net 1 op 2. Over Vincent Janssen hoef ik het niet eens te hebben.

Kijk liever naar wat een speler brengt in de grotere wedstrijden of voor nationale teams.
OnsPSV
Meervoudig international
Posts: 1,099
Joined: 19 Feb 2021, 08:52
FOOTB_REM_S: No

Volgens het ED wil Schmidt dus nog graag 3-4 spelers. 2 plekken zijn bekend, maar waar wil Schmidt nog meer nieuwe spelers op welke positie?
User avatar
Joenepsv
Legende
Posts: 12,359
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Wat mij betreft een rechter verdiger of een rechtsback, een offensieve middenvelder die Gotze kan vervangen, een spits en een vleugelaanvaller. Denk dat Schmidt er ook zo over denkt.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ik denk CV, middenvelder, buitenspeler, spits. En 1 van die laatste twee kan ook op 10.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 09 Aug 2021, 17:36 Ik denk CV, middenvelder, buitenspeler, spits. En 1 van die laatste twee kan ook op 10.
CV? Kan me niet herinneren wanneer we voor het laatst zo’n goede backup CV als Obispo gehad hebben. Ook Viergever en Teze kunnen daar nog spelen, lijkt me dus eigenlijk niet logisch.
Vervanger Rosario denk ik we en dan voorin Berisha en De Jong erbij gok ik. Veel zal ook afhangen van wel of geen CL en vertrek van Bruma en evt. Doan.
DE MADERA 76
Regelmatige invaller
Posts: 349
Joined: 12 Apr 2021, 22:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hoop dat er een jonge talentvolle buitenspeler wordt gehaald. De Canadees Buchanan wordt al enige tijd gelinkt aan PSV. Is gekozen tot beste jonge speler onlangs op de Gold Cup. Hij is wel al 22, dus moet de vereiste qua leeftijd wellicht wat bijstellen
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Berisha kan zowel op de plek van Gotze als Zahavi. Ben zelf niet zo kapot van hem als anderen, maar die multi functionaliteit is wel lekker.

Op de vleugel hebben we op Vertessen na geen speler die we kunnen inbrengen met scorend vermogen. Doan, Bruma, Thomas en Mauro scoren gewoon te weinig. Dus ik zie graag Bruma vervangen worden door een speler die wel makkelijk scoort.

Verder hebben we een overschot aan middenvelders met behalve Mauro, Thomas ook nog Gutierrez en Rigo. Maar geen enkele van die reserves heeft de verdedigende kwaliteiten van Sangare. Dus ook hier graag 2 middenvelders out en 1 verdedigende middenvelder in. Die lijst van [mention]Smeets14[/mention] was wel interessant.

Verder zie ik niet waar we nog spelers nodig hebben tenzij er spelers vertrekken, zoals een Pbispo bijvoorbeeld.
LucNilis87
Regelmatige invaller
Posts: 387
Joined: 24 Jun 2019, 09:13
FOOTB_REM_S: No

Zou v/d Ven als backup voor Max wel een leuke aankoop vinden. Schijnt €4 miljoen te moeten kosten.
User avatar
Trixm
Vedette
Posts: 6,536
Joined: 06 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

LucNilis87 wrote: 09 Aug 2021, 17:45 Zou v/d Ven als backup voor Max wel een leuke aankoop vinden. Schijnt €4 miljoen te moeten kosten.
Je wil een cv als backup voor linksback waar oppegard al beschikbaar is?
Saibari is underrated.
nilssonH
Moderator
Posts: 11,043
Joined: 18 May 2018, 15:15
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

4 miljoen voor een speler uit de KKD lijkt mij sowieso een veel te grote gok voor een club als PSV. Wel een interessante speler overigens, daar niet van.
Locked