Arsenal!
Op de langere termijn is het denk ik waardevoller als hij daar slaagt, dan dat hij anoniem in de zandbak zijn geld opstrijkt. Maar geloof ook niet dat Baka dat zou doen, daar is hij te ambitieus voor (gelukkig!!).
Arsenal!
Shovingho Wijnaldum!
Eerst even drie jaar rijpen in de woestijn voordat ie naar Engeland. Hij is er nu nog niet klaar voor.
Dat geldt dan toch voor alle andere spelers ook? Hoe kun je goed spelen als al je medespelers slecht zijn.
Natuurlijk moet hij vechten voor z'n plek, maar op 'zijn' plek staan telkens linksbuitens die hopeloos uit vorm zijn (dit toernooi) of een speler van Sevilla die maarliefst 5 goals heeft gemaakt dit seizoen.trouwepsvfan wrote: ↑01 Jul 2024, 17:33Dat geldt dan toch voor alle andere spelers ook? Hoe kun je goed spelen als al je medespelers slecht zijn.
Baka zal als jonge jongen (eerste eindtoernooi remember) gewoon moeten vechten voor zijn plek. Belangrijk zijn voor het team met goals en assists in zijn invalbeurten en op die manier een basisplek afdwingen.
Openda speelde echt geweldig in zijn beperkte minuten. Lukaku is een van de leiders en echte target man en Doku speelt een prima EK. Voor de eerste keer dus een logische voorste drie door Tedesco.trouwepsvfan wrote: ↑01 Jul 2024, 17:29 Maar even, in de minuten die hij speelde heeft Baka toch ook geen geweldige indruk gemaakt, laat staan het verschil kunnen maken? Op basis waarvan dient hij dan precies in de basis te staan tegen grootmacht Frankrijk?
Beetje roze bril vibes hier.
Heel veel dreiging. Verder niet geweldig, maar beter dan wat Baka, Lukebakio en Trossard hebben laten zien. En voor die leeftijd echt wel prima in een slechtlopend elftal.milansandro wrote: ↑01 Jul 2024, 18:39 Doku een prima EK?
Loopt zich voortdurend dood en is een blind paard..
Belgie speelt moeilijk en het moet ook wel allemaal van dat menneke komen. Lukaku verprutst elke kans en zijn collega aan de andere kant speelde de afgelopen 3 wedstrijden verstoppertje.milansandro wrote: ↑01 Jul 2024, 18:39 Doku een prima EK?
Heel veel dreiging vind ik totaal niet..Thijs wrote: ↑01 Jul 2024, 18:42Heel veel dreiging. Verder niet geweldig, maar beter dan wat Baka, Lukebakio en Trossard hebben laten zien. En voor die leeftijd echt wel prima in een slechtlopend elftal.milansandro wrote: ↑01 Jul 2024, 18:39 Doku een prima EK?
Kan ik iets zeggen om je te overtuigen?milansandro wrote: ↑01 Jul 2024, 18:46Heel veel dreiging vind ik totaal niet..
Zijn acties mislukken vaak en het in/overzicht is zeer matig in mijn ogen..
De potentie is er?Thijs wrote: ↑01 Jul 2024, 18:47Kan ik iets zeggen om je te overtuigen?milansandro wrote: ↑01 Jul 2024, 18:46
Heel veel dreiging vind ik totaal niet..
Zijn acties mislukken vaak en het in/overzicht is zeer matig in mijn ogen..