Transferwindow 2022-2023

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Locked
Joenepsv
Legende

Ren Höek wrote: 17 Feb 2022, 16:31
Joenepsv wrote: 17 Feb 2022, 16:22 maar ik vind Vinicius echt een miskoop.
Hij is niet gekocht, maar wordt gehuurd.
Een mishuur dan.
Menno1
Legende
Clubvoorkeur: PSV

Eens met Massimo, kijken naar Vinicius springen de tranen in mijn ogen, zo weinig techniek heeft die jongen. Dan had je meer aan een Veerman gehad, dat meen ik oprecht. De lat moet echt flink omhoog vwb de nieuwe spits. Gelukkig schijnt er flink wat ruimte komen in ieder geval kwa salaris als Zahavi en Romero vertrekken; helaas levert het verder weinig geld op.
Madueke
Legende

Dat geld heeft Malen al opgeleverd. Als er dan ook nog (extra) ruimte komt qua salaris zijn alle ingrediënten aanwezig om komende zomer eindelijk een waardig vervanger voor Malen te halen.
OnsPSV
Meervoudig international

De eerste Braziliaanse Journalist meld zich omtrent een zogenaamde ‘Done Deal’ voor Savinho. City zou eruit zijn. Voor 2 jaar op huurbasis naar ons volgens deze bron!
Madueke
Legende

Ook confirmed door Fabrizio
Lorenzo von Matterhorn
Internationale topspeler

Mauro
Ramalho
Vinicius
Savinho

Brazilianen horen bij PSV. Mooi man.
DonyellMalen
Legende

Mooi. Ben enorm benieuwd naar deze speler.
hondjevandebakker
Internationale topspeler

Ik snap nogsteeds niet helemaal het idee achter deze transfer maar ik laat me verrassen. Lijkt me een geweldige speler maar zijn positie is al flink bezet en ik weet niet hoe PSV hier financieel gezien wat aan heeft.
Menno1
Legende

Ik snap het idee ook niet helemaal. Voorlopig zie ik hem meer als een back-up voor Madueke. Ik zie dat die jongen een bal aan een touwtje heeft; ik zie ook dat het vaak gebeurd op een plek op een veld waarin er weinig gevaar is en dat zijn rendement nou niet echt geweldig lijkt. Geeft ook niks, wnat het mannetje is 17, ,maar vraag mij wel af wat het plan hiermee is als je Madueke, Bakayoko en Vertessen allemaal als opties hebt voor de rechtsbuiten. Oh en Doan natuurlijk.
ruuddevil
Legende

Zijn toch serieuze berichten.
ComeOnPSV
Vedette

Ben benieuwd.

Zag ook een bericht voorbij komen met de transferrechten enzovoorts wat mij dan weer bullshit lijkt, maar oke we zullen zien.
11 Tinus
Legende
Clubvoorkeur: Philips

Als we hem in de basis voor 2 jaar huren dan is dat wel prima toch? Als hij binnen 2 jaar klaar is voor City dan hebben we er heel veel aan gehad, is hij niet klaar voor City dan mogen we hem wellicht nog een jaar hebben. Kost ons niets en het niveau zou omhoog kunnen gaan. Leuke deal wat mij betreft.
ruuddevil
Legende

Zo zie ik het ook Tinus. Die jongen zal best talent hebben als City hem haalt. Hoeft dan niet direct basis te staan bij ons, maar kan groeien en geeft ons meer opties. Als die jongen zich bij ons doorontwikkelt kan het ook helpen om andere talentvolle jongens zelf te halen.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ik denk dat de scouting hem dan simpelweg als compleet onhaalbaar voor ons heeft ingeschaald en dat het dus een win is als je hem twee jaar kan huren. Kan daarnaast ook linksbuiten [mention]Menno1[/mention] dus allicht voorsorteren op vertrek Gakpo. Dit is wel een ventje waarvoor je naar het stadion komt, maar lastig in te schatten hoe goed hij bij ons zal zijn. Ik denk alleen dat als PSV het plan heeft hem twee jaar lang op de bank te zetten dat City hem dan wel aan een andere club verhuurd waar hij wel zijn minuten maakt.

Rechts moet je nu gaan werken met Madueke - Bakayoko en eventueel Vertessen. Maar heel eerlijk zie ik voor Vertessen weinig plek, ik vind die jongen gewoon niet goed genoeg voor de basis, zowel vanaf rechts als vanaf spits, dus wellicht voor zijn carrière beter om een stap te maken naar een club waar hij wel basisspeler kan worden.
ComeOnPSV
Vedette

Sensation wrote: 18 Feb 2022, 08:17 Ik denk alleen dat als PSV het plan heeft hem twee jaar lang op de bank te zetten dat City hem dan wel aan een andere club verhuurd waar hij wel zijn minuten maakt.
Zinchenko is denk ik enorm goed geweest voor de band tussen PSV en City. Zinchenko speelde hier niet vaak in het eerste, maar als je hem vraagt wat zijn ervaring is bij ons is hij louter positief. Hij heeft enorm veel geleerd hoe het is om in de top te spelen. City ziet dat ook en weet dat als Savinho niet altijd speelt hij toch enorm veel gaat leren in Europa.
Massimo
Legende

Zinchenko was een beetje onzinnig voor PSV, maar heeft ook weinig tot niets gekost en heeft geen andere spelers in de weg gezeten. Een speler van die leeftijd moet dermate goed al zijn wil hij snel van waarde zijn voor PSV. En zo'n speler moet niet alleen beter zijn dat wat PSV heeft, maar het kost je ook speeltijd en dus ontwikkeling plus waarde van de speler die niet speelt als hij speelt. Helemaal als het ook nog eens op een positie is waar je de kans hebt dat er iemand met Bakayoko kan gaan doorbreken en ook Vertessen op die positie nog stappen heeft te maken. Was het een linksbuiten dan had ik daar meer begrip voor gehad. (Misschien ziet PSV hem daar wel meer geschikt voor)

Linksvoor vind ik het een ander verhaal. Daar vertrekken wellicht Gakpo (helaas) en Bruma (hopelijk, al dan niet op huurbasis) en dan heb je daar twee nieuwe spelers nodig terwijl er niemand is van onderaf die op de deur klopt. Je hebt meer spelers nodig dan het geld dat je er voor hebt komende zomer, dus dan zal je een aantal posities creatief moeten gaan invullen met huurspelers en/of transfervrije spelers. Als je op links 1 grote aankoop doet als vervanging van Gakpo en een talentvolle linksbuiten huurt (voor misschien 2 jaar) dan zou dat sportief beste te rechtvaardigen zijn.

Het is vooral nu afwachten wat de condities zijn als deze huur rondkomt en hoe PSV er naar kijkt inclusief positie. Want alleen al het verschil eventueel voor links- of rechts vind ik al uitmaken.
Joenepsv
Legende

Zit niet op deze transfer te wachten. Ten eerste omdat hij voor een positie komt waar we zelf voldoende opties voor hebben. Je gaat toch geen snotneus van City kostbare speeltijd geven boven ons eigen toptalent Bakayoko. Iets van kapitaal op het veld. En Ten tweede zijn we toch geen Pec Zwolle ofzo. Een leerschool voor het poenerige City en zijn graperige talentjes. Wij moeten eigen kapitaal op het veld hebben staan en als je al een speler huurt niet iemand van 18. Zinchenko en Lato hebben bewezen dat we er geen fuck mee opschieten. Ik heb geen zin om City een vriendendienstje te bewijzen of om ze in de reet te kruipen met deze transfer. Ik vind dat we die gemaakte nepclub helemaal niet moeten faciliteren in het onderbrengen van hun 278ste speler.
Ykhim
Lid scoutingsteam

Het is alleen geen linksbuiten. Hij kan het wel, maar is echt veel beter op rechts. Daar moet je hem dan ook laten spelen. Het kind is 17 en heeft nauwelijks ervaring op professioneel niveau. Hij is een toptalent, maar nu nog niet van het niveau dat hij op een andere positie ook wel even de grote man gaat zijn, zoals bijvoorbeeld bij Lozano wel het geval was.

Die twee jaar is verder geen vaststaand gegeven, dat kan ik wel verklappen. Het plan zoals ik het ken houdt de mogelijkheid open tot een langere periode en ik denk dat alle partijen dat nodig gaan hebben. City gaat na twee jaar namelijk geen speler terugkrijgen die op hun niveau belangrijk gaat zijn. Daarvoor moet je bij PSV toch minstens twee jaar de grote man geweest zijn, idealiter ook op CL-niveau. Dat zie ik niet gebeuren. Ik vind het waarschijnlijker dat hij volgend seizoen nodig gaat hebben om te aarden, eventueel als back-up van Madueke. Bakayoko zit daar echter ook weer achter, dus dat wordt een interessante casus. De ene vertegenwoordigt namelijk toekomstig kapitaal en de ander zou dan een huurling van City zijn.
Ardbeg
Mister PSV

Joenepsv wrote: 18 Feb 2022, 12:02 Zit niet op deze transfer te wachten. Ten eerste omdat hij voor een positie komt waar we zelf voldoende opties voor hebben. Je gaat toch geen snotneus van City kostbare speeltijd geven boven ons eigen toptalent Bakayoko. Iets van kapitaal op het veld. En Ten tweede zijn we toch geen Pec Zwolle ofzo. Een leerschool voor het poenerige City en zijn graperige talentjes. Wij moeten eigen kapitaal op het veld hebben staan en als je al een speler huurt niet iemand van 18. Zinchenko en Lato hebben bewezen dat we er geen fuck mee opschieten. Ik heb geen zin om City een vriendendienstje te bewijzen of om ze in de reet te kruipen met deze transfer. Ik vind dat we die gemaakte nepclub helemaal niet moeten faciliteren in het onderbrengen van hun 278ste speler.
Je kent heel de ins en outs van deze transfer niet. Ken je de speler? Weet je wat het plan is? De vergelijking met Zinchenko en Lato (die twee kun je al niet met elkaar vergelijken) gaat ook helemaal niet op. Als we nu even afwachten wat er te gebeuren staan. Goed plan.
Op weg naar nr 26
Vedette

Het gezamenlijk kopen van een dergelijke speler lijkt me logischer, City moet het aantal huurspelers terugbrengen. We gaan het meemaken.
Robson de Souza
Vedette

Joenepsv wrote: 18 Feb 2022, 12:02 Zit niet op deze transfer te wachten. Ten eerste omdat hij voor een positie komt waar we zelf voldoende opties voor hebben. Je gaat toch geen snotneus van City kostbare speeltijd geven boven ons eigen toptalent Bakayoko. Iets van kapitaal op het veld. En Ten tweede zijn we toch geen Pec Zwolle ofzo. Een leerschool voor het poenerige City en zijn graperige talentjes. Wij moeten eigen kapitaal op het veld hebben staan en als je al een speler huurt niet iemand van 18. Zinchenko en Lato hebben bewezen dat we er geen fuck mee opschieten. Ik heb geen zin om City een vriendendienstje te bewijzen of om ze in de reet te kruipen met deze transfer. Ik vind dat we die gemaakte nepclub helemaal niet moeten faciliteren in het onderbrengen van hun 278ste speler.
1. City heeft hem nog niet definitief binnen.
2. PSV heeft nog niet bekend gemaakt dat men hem gaat huren.
3. Mocht hij gehuurd worden is nog niet duidelijk tegen welke voorwaarde en wat het plan is.
Wacht even af voordat je gaat oordelen.

Anderhalf jaar terug hadden we bijna Pedri van 17 gehuurd...
Joenepsv
Legende

Ardbeg wrote: 18 Feb 2022, 12:06
Je kent heel de ins en outs van deze transfer niet. Ken je de speler? Weet je wat het plan is? De vergelijking met Zinchenko en Lato (die twee kun je al niet met elkaar vergelijken) gaat ook helemaal niet op. Als we nu even afwachten wat er te gebeuren staan. Goed plan.
De vergelijking gaat prima op maar jij snapt de vergelijking niet. Dat is iets anders.

Ik hoef het plan niet te weten. Als ik lees dat iemand van 18 voor de rechtsbuiten positie wordt gehuurd waar wij al 3 opties hebben lopen weet ik al genoeg.

Het enige wat mijn idee over deze transfer nog kan veranderen is of je hem samen koopt (wat ik ook niks vind) of er in elk geval iets aan over houdt dat die gast hier speelt. Maar een kale huur is idioot.
DonyellMalen
Legende

Robson de Souza wrote: 18 Feb 2022, 12:12 Anderhalf jaar terug hadden we bijna Pedri van 17 gehuurd...
Da's waar ook. Weer even naar boven gehaald: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/94 ... pedri.html

Dingen kunnen zo snel veranderen he in het voetbal. Laten we gewoon met z'n allen afwachten wat Savinho gaat brengen ipv veel te snel conclusies eraan te verbinden dat hij Bakayoko in de weg zou staan.
Ardbeg
Mister PSV

Joenepsv wrote: 18 Feb 2022, 12:14
Ardbeg wrote: 18 Feb 2022, 12:06

De vergelijking gaat prima op maar jij snapt de vergelijking niet. Dat is iets anders.

Ik hoef het plan niet te weten. Als ik lees dat iemand van 18 voor de rechtsbuiten positie wordt gehuurd waar wij al 3 opties hebben lopen weet ik al genoeg.

Het enige wat mijn idee over deze transfer nog kan veranderen is of je hem samen koopt (wat ik ook niks vind) of er in elk geval iets aan over houdt dat die gast hier speelt. Maar een kale huur is idioot.
Met alle respect, wat je probeert te zeggen is niet zo complex hoor. Zinchenko had geen toegevoegde waarde. Was een heel jong ventje wat hier niet aan spelen toe kwam en op dat moment niet sterk genoeg was om een bijdrage te leveren. Daar hadden ze beter een jeugdspeler neer kunnen zetten. Lato was logisch. Had meer ervaring, kwam als beoogd basisspeler op linksback en was doen 21/22. Die twee zijn dus al totaal onvergelijkbaar. Ik snap het wel maar het klopt gewoon niet wat je zegt. Je zegt zelf al dat je het plan niet hoeft te weten. Dan zijn we gauw uitgepraat want het oordeel is er al zonder dat je weet, of wil weten wat er precies speelt :tear:
Joenepsv
Legende

Ardbeg wrote: 18 Feb 2022, 12:21
Joenepsv wrote: 18 Feb 2022, 12:14

Met alle respect, wat je probeert te zeggen is niet zo complex hoor. Zinchenko had geen toegevoegde waarde. Was een heel jong ventje wat hier niet aan spelen toe kwam en op dat moment niet sterk genoeg was om een bijdrage te leveren. Daar hadden ze beter een jeugdspeler neer kunnen zetten. Lato was logisch. Had meer ervaring, kwam als beoogd basisspeler op linksback en was doen 21/22. Die twee zijn dus al totaal onvergelijkbaar. Ik snap het wel maar het klopt gewoon niet wat je zegt. Je zegt zelf al dat je het plan niet hoeft te weten. Dan zijn we gauw uitgepraat want het oordeel is er al zonder dat je weet, of wil weten wat er precies speelt :tear:
Ik reageer op de berichtgeving. Dus City koopt en wij huren. Alle andere opties die hier besproken worden, zijn ook aangedragen op dit forum.

De vergelijking met Lato en Zinchenko gaat mij om het feit dat je onervaren spelers huurt die alles nog te bewijzen hebben en nog veel moeten leren. Door te investeren in talent geef je ze die leermomenten met als doel er betere spelers van te maken zodat je op termijn er zelf beter van wordt. Sportief maar niet onbelangrijk in het geval van PSV ook financieel. Ik vind dat als je iemand huurt dat iemand moet zijn die je meteen beter maakt en ik kan me niet voorstellen dat iemand van 18 uit een ander continent dat gaat doen. En als je je dan bedenkt dat onze grootste talenten, Madueke en Bakayoko op diezelfde positie staan moet je dat toch aan het twijfelen brengen over het nut van deze vermeende transfer aangezien er doorgaans maar één kan spelen. Eigen kapitaal op het veld. We hebben al niet bar veel rondlopen, laten we dan geen spelers van een andere club onze kostbare speeltijd opslokken.
Locked