Shurandy Sambo
-
- Nationale topspeler
Ik denk dat dat voor de meesten geldt, maar eerlijk gezegd geeft dit meer vertrouwen aangezien het aanvallende aspect er dus waarschijnlijk ook in zit.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we komend seizoen ingaan met Mauro Jr., vAanholt, Sambo en Mwene als backs. Ik kan daar wel mee leven. Als je je kunt versterken moet je dat niet nalaten, maar hier ligt niet de grootste prioriteit wat mij betreft.
Ik verwacht eerlijk gezegd dat we komend seizoen ingaan met Mauro Jr., vAanholt, Sambo en Mwene als backs. Ik kan daar wel mee leven. Als je je kunt versterken moet je dat niet nalaten, maar hier ligt niet de grootste prioriteit wat mij betreft.
-
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Moderator
-
- Legende
-
- Nationale topspeler
Wat een topper. Moet Dirk Abels op rechts. Die kan er niks van.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Hij komt in ieder geval terug van de zomer. Wel leuk om na Lammers/Mauro/Obispo weer een jonge speler terug te zien komen met meer perspectief bij het eerste.
Maar wat doet dat met de zoektocht naar een nieuwe rechtsback? Gaan ze nu achterover zitten en denken dat het probleem daar opgelost is? Het kan natuurlijk wel maar ik vind het heel risicovol.
Maar wat doet dat met de zoektocht naar een nieuwe rechtsback? Gaan ze nu achterover zitten en denken dat het probleem daar opgelost is? Het kan natuurlijk wel maar ik vind het heel risicovol.
- ShovingNE2
- Site Admin
Zolang Teze en/of Mwene niet weg zijn gaan ze niets doen. Lijkt mij logisch.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- International
Ik zou Sambo sowieso terughalen als Mwene en Teze niet vertrekken. Brantwaithe is voorlopig onhaalbaar en gaat weg. Mauro,Mwene, Boscagli en Obispo zijn blessuregevoelig. In deze context gaat Sambo genoeg minuten maken als hij zijn niveau van Sparta behoudt.
Een zeer groot compliment voor de jeugdopleiding voor PSV dat spelers als Bakayoko, Sambo en in mindere mate Saibari kunnen aanhaken. Vroeger kochten we dit soort spelers bij Heerenveen of Utrecht (Ramselaar). Nu leiden we ze zelf op. De jeugdopleiding is één van de weinig aspecten van PSV waar ik de laatste jaren trots op ben.
Een zeer groot compliment voor de jeugdopleiding voor PSV dat spelers als Bakayoko, Sambo en in mindere mate Saibari kunnen aanhaken. Vroeger kochten we dit soort spelers bij Heerenveen of Utrecht (Ramselaar). Nu leiden we ze zelf op. De jeugdopleiding is één van de weinig aspecten van PSV waar ik de laatste jaren trots op ben.
‘Zijn we er toch weer ingetuind’.
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Misschien doen we dit verhuren gewoon te weinig. Het is goed om veel keuze te hebben in je A selectie maar jongens op die leeftijd kunnen zich nog ontwikkelen als ze altijd spelen. Zeker als ze in een fatsoenlijk team komen zoals Mauro bij Heracles en nu Sambo bij Sparta.Ricardo Zamora wrote: ↑05 May 2023, 12:35 Ik zou Sambo sowieso terughalen als Mwene en Teze niet vertrekken. Brantwaithe is voorlopig onhaalbaar en gaat weg. Mauro,Mwene, Boscagli en Obispo zijn blessuregevoelig. In deze context gaat Sambo genoeg minuten maken als hij zijn niveau van Sparta behoudt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Nu is het natuurlijk niet zo dat PSV het seizoen gaat beginnen met drie rechtsbacks. Dat is teveel. Dus daar zullen keuzes gemaakt moeten worden. Sluit niet uit dat zowel Mwene als Teze vertrekken. Dan zou Sambo de concurrentie aan kunnen gaan met een aankoop.Ricardo Zamora wrote: ↑05 May 2023, 12:35Ik zou Sambo sowieso terughalen als Mwene en Teze niet vertrekken.
-
- Legende
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Zou Mwene laten gaan, vind dat eigenlijk een beetje een slapzak. Haalt PSV Van Ewijk, dan zouden we met hem en Sambo twee prima backs hebben om 50-60 wedstrijden in het seizoen aan toe te vertrouwen en op links geldt idd hetzelfde met Van Aanholt en Mauro.PSV90 wrote: ↑23 Apr 2023, 13:08 Ik denk dat dat voor de meesten geldt, maar eerlijk gezegd geeft dit meer vertrouwen aangezien het aanvallende aspect er dus waarschijnlijk ook in zit.
Urgenter wordt de situatie in het centrum, waar alleen Boscagli lijkt achter te blijven. Voor deze vacatures zou ik met Vitik (20) en Krejci (23) het centrale duo van Sparta Praag overnemen. Eerstgenoemde lijkt de Tsjechische variant van Branthwaite te zijn, tweede is aanvoerder bij zijn club, kan moeiteloos ook als DM spelen en heeft met 11 goals in 14 wedstrijden een ziek gemiddelde voor een speler op zijn posities. Met €4m marktwaarde lijkt hij me niet alleen haalbaar, maar ook een nobrainer.
-
- Nationale topspeler
Sambo is (voor zover ik heb gezien) toch vooral een defensief stabiele back, maar aanvallend niet veel bijzonders? Voorzetten zie ik hem amper geven. Terwijl een rechtsback bij PSV toch echt een belangrijke rol krijgt in de opbouw en overlap i.c.m. Bakayoko. Mauro is daarom ook zo'n gemis: die kan én verdedigen én opbouwen én aanvallend van meerwaarde zijn met vroege voorzetten op Luuk.
-
- Legende
Ik verwacht ook gewoon niet veel meer na al die transferperiodes waarin ze verzaakt hebben om een fatsoenlijke opvolger voor Dumfries te halen. Vul voor Sambo van Ewijk in en je schiet er niks mee op en bent een hoop miljoenen kwijt. Misschien dat Stewart ineens een top rechtsback uit de hoed gaat toveren..
- Grasmat
- Lid van verdienste
- Favoriete speler: Dn Flamingo
Onzichtbaar vandaag.
Zie je toch vaak als spelers tegen hun eigen club spelen.
Zie je toch vaak als spelers tegen hun eigen club spelen.
- hondjevandebakker
- Internationale topspeler
Hij heeft gewoon expres een schorsing gepakt met dat juichen omdat hij vandaag stiekem op een overwinning voor PSV hoopte en dus niet wilde spelen, denk ik dan hè.
-
- Nationale topspeler
We kunnen er alleen maar op vooruit gaan met deze jongen tov onze huidige rechtsback opties. Zeker nu mauro langer weg blijft.
Speelt momenteel in een verdediging die beter is dan die van PSV, afgaande op het aantal tegendoelpunten.. dus misschien neemt hij wat goede tips mee vanuit sparta ;-)
Speelt momenteel in een verdediging die beter is dan die van PSV, afgaande op het aantal tegendoelpunten.. dus misschien neemt hij wat goede tips mee vanuit sparta ;-)