Fábio Silva
-
- Vedette
- DonyellMalen
- Legende
- Clubvoorkeur: PSV
- Hatseflats
- Vedette
-
- Nationale topspeler
- Joenepsv
- Legende
Prima speler die gif in de aanval brengt. Is nog wel wat ongepolijst maar wel iemand waar we op zaten te wachten. Ik hoop dat er stiekem een kans is dat we hem kunnen vastleggen. Komt tekort voor de PL en Wolves zal ook verder willen.. En die mogen ons wel matsen na die Hoever.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
Als je hem kunt overnemen zou ik dat zeker doen, al lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk na die 40 miljoen die ze voor hem hadden neergeklapt.
- Standbeeld
- Mister PSV
Niet normaal, 40mln. Voor een paar miljoen meer heb je Gakpo. Beetje uit verhouding.Heissenberrug wrote: ↑26 Feb 2023, 19:42 Als je hem kunt overnemen zou ik dat zeker doen, al lijkt me dat zeer onwaarschijnlijk na die 40 miljoen die ze voor hem hadden neergeklapt.
- DonyellMalen
- Legende
Echt een leuke speler, maar hier moet PSV alleen 10 miljoen voor betalen als hij de eerste spits wordt volgend jaar. In elk ander geval zie ik liever een pure linksbuiten komen.
En dan nog maar de vraag of we hem voor 10 miljoen kunnen krijgen, want denk het niet namelijk. Wolves heeft er 40 miljoen voor betaald destijds.
En dan nog maar de vraag of we hem voor 10 miljoen kunnen krijgen, want denk het niet namelijk. Wolves heeft er 40 miljoen voor betaald destijds.
-
- Nationale topspeler
Erg voorbarig dat we hem langer zouden moeten vastleggen.
Eigenlijk kun je alleen concluderen dat hij de juiste energie erin legt en best wel kopsterk is.
Qua assists of acties hem verder nog weinig opmerkelijks zien doen.
Dat hij stijf rechts is zie je o.a. aan die bal die hij weer teruglegt op xavi. Bijzonder dat notabene een spits die niet zonder twijfel op goal vlamt.
Los van dat moment had hij een tweede moeten maken vandaag. Zeer grote kans met rechts.
Maar er staat zo te zien een goeie kop op.. en dat was vooraf een flinke twijfel bij hoe hij vanaf anderlecht overkwam. Lijkt mee te vallen. (Alhoewel dat ook voorbarig is haha)
Eigenlijk kun je alleen concluderen dat hij de juiste energie erin legt en best wel kopsterk is.
Qua assists of acties hem verder nog weinig opmerkelijks zien doen.
Dat hij stijf rechts is zie je o.a. aan die bal die hij weer teruglegt op xavi. Bijzonder dat notabene een spits die niet zonder twijfel op goal vlamt.
Los van dat moment had hij een tweede moeten maken vandaag. Zeer grote kans met rechts.
Maar er staat zo te zien een goeie kop op.. en dat was vooraf een flinke twijfel bij hoe hij vanaf anderlecht overkwam. Lijkt mee te vallen. (Alhoewel dat ook voorbarig is haha)
-
- Moderator
Het is geen lange termijn oplossing zo hangend op links, maar het helpt Luuk wel enorm dat hij nu een echte bliksemafleider heeft in de 16. Maar brengt precies wat je zoekt in een tweede spits, eigenlijk zonde dat we hem niet vanaf het begin van het seizoen hebben gehad.