Johan Bakayoko
-
- Basisspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Joey Veerman
Bayern aast dus op andere jonge buitenspeler lijkt het. Krijg het gevoel dat de interesse in Bakayoko niet zo heet is en hij wel eens hier kon blijven. Wat imo jammer is, had een mooie som geld op kunnen leveren zodat we ons middenveld makkelijk in tact hadden kunnen houden.
-
- Vaste waarde in elftal
Ons middenveld is toch nog in tact? Of bedoel je dat we dan elk bod op Schouten en Veerman kunnen weigeren?BarryBanaan wrote: ↑24 Jul 2024, 10:00 Bayern aast dus op andere jonge buitenspeler lijkt het. Krijg het gevoel dat de interesse in Bakayoko niet zo heet is en hij wel eens hier kon blijven. Wat imo jammer is, had een mooie som geld op kunnen leveren zodat we ons middenveld makkelijk in tact hadden kunnen houden.
- DonyellMalen
- Legende
Bayern heeft onlangs Olise gehaald, precies voor de positie van Baka, dus ik verwacht op korte termijn niet dat zij terug gaan komen.
Ik zie Baka echt liever blijven en zijn contract met een jaar verlengen, vind maar eens een rechtsbuiten met zijn stats. Hoe gek het ook klinkt voor sommigen hier; een vertrek van Veerman is voor ons gemakkelijker op te vangen.
Ik zie Baka echt liever blijven en zijn contract met een jaar verlengen, vind maar eens een rechtsbuiten met zijn stats. Hoe gek het ook klinkt voor sommigen hier; een vertrek van Veerman is voor ons gemakkelijker op te vangen.
-
- Internationale topspeler
Ja verdedigende middenvelders met 15 assists liggen voor het oprapen.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 10:04 Bayern heeft onlangs Olise gehaald, precies voor de positie van Baka, dus ik verwacht op korte termijn niet dat zij terug gaan komen.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Veerman is geen verdedigende middenvelder en daarnaast ben ik het er in zoverre mee eens dat je met Saïbari al een hele goede opvolger voor Veerman in huis hebt, wel een ander type speler. Maar precies zoals Bosz zei: dan pas je de manier van spelen daar ook op aan.Eindhovenvoetbal wrote: ↑24 Jul 2024, 10:14Ja verdedigende middenvelders met 15 assists liggen voor het oprapen.DonyellMalen wrote: ↑24 Jul 2024, 10:04 Bayern heeft onlangs Olise gehaald, precies voor de positie van Baka, dus ik verwacht op korte termijn niet dat zij terug gaan komen.
Daarbij had Saibari in 1000 speelminuten ED vorig seizoen 4 assists, Veerman had meer dan het dubbele aantal speelminuten en weliswaar 16 assists maar daarvan wel een flink aantal uit corners lijkt mij.
Begrijp mij overigens niet verkeerd, het type Joey Veerman met zijn specifieke kwaliteiten is lastig, heel lastig te vervangen, maar qua positie vind ik de positie van Veerman makkelijker te vervangen dan Bakayoko of Schouten, maar dat komt vooral omdat je Saibari dus al in huis hebt.
-
- Basisspeler
- Favoriete speler: Joey Veerman
Ja dat we die biedingen uiteraard nog makkelijker af kunnen wimpelen.Jeronimo wrote: ↑24 Jul 2024, 10:04Ons middenveld is toch nog in tact? Of bedoel je dat we dan elk bod op Schouten en Veerman kunnen weigeren?BarryBanaan wrote: ↑24 Jul 2024, 10:00 Bayern aast dus op andere jonge buitenspeler lijkt het. Krijg het gevoel dat de interesse in Bakayoko niet zo heet is en hij wel eens hier kon blijven. Wat imo jammer is, had een mooie som geld op kunnen leveren zodat we ons middenveld makkelijk in tact hadden kunnen houden.
- These users thanked the author BarryBanaan for the post:
- Jeronimo
- Juancho
- Mister PSV
Maak ik me 0 zorgen over. Die jongen is zo blij met PSV, daar ga je echt wel samen uitkomen. 1 of 2 jaar bijtekenen, wat meer verdienen, evt een x procent van de transfersom mee pakken.
Dat komt wel goed met onze Baka. Die houdt van PSV.
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
-
- Meervoudig international
Grotendeels eens, Saibari is de natuurlijke opvolger van Joey, en ook een fantastische speler.Sensation wrote: ↑24 Jul 2024, 10:20Veerman is geen verdedigende middenvelder en daarnaast ben ik het er in zoverre mee eens dat je met Saïbari al een hele goede opvolger voor Veerman in huis hebt, wel een ander type speler. Maar precies zoals Bosz zei: dan pas je de manier van spelen daar ook op aan.
Daarbij had Saibari in 1000 speelminuten ED vorig seizoen 4 assists, Veerman had meer dan het dubbele aantal speelminuten en weliswaar 16 assists maar daarvan wel een flink aantal uit corners lijkt mij.
Begrijp mij overigens niet verkeerd, het type Joey Veerman met zijn specifieke kwaliteiten is lastig, heel lastig te vervangen, maar qua positie vind ik de positie van Veerman makkelijker te vervangen dan Bakayoko of Schouten, maar dat komt vooral omdat je Saibari dus al in huis hebt.
Maar Saibari is wel een speler die vaak geblesseerd is, en veel wedstrijden mist, dat vind ik wel een risico.
Tegen RKC kunnen we dat wel oplossen maar tegen Real Madrid niet, en blessures zijn helaas niet te timen.
Voor je middenveld heb je voor 3 plekken, 4 volwaardige basisspelers nodig, dus als Veerman gaat zul je hem nog steeds moeten vervangen.
En zoals hierboven geschetst, Veerman is helaas niet makkelijk te vervangen.
Een buitenspeler daarentegen is eigenlijk altijd makkelijker te vervangen, omdat die minder invloed heeft op het teamspel en speelwijze.
-
- Nationale topspeler
Zou prima zijn als Baka blijft. Pieter Zwart haalde het deze week ook weer aan, de rechtsbuitenpositie is voor veel clubs problematisch omdat ze niet voor het oprapen liggen. Oranje heeft ook al een jaar of acht een rechtsbuitenprobleem.
-
- Jeugdinternational
Gelukkig zitten we in de positie dat we relatief rustig kunnen afwachten. De lijstjes zullen klaarliggen om snel te kunnen schakelen als er een club heel concreet voor Baka wordt. Alleen verkopen bij 45+ anders nog lekker een jaar in Eindhoven blijven.
- deninho32
- Site Admin
- Favoriete speler: Vinnie Jones
Hij zou wel gek zijn om te verlengen, zijn management is ook niet helemaal koekoek natuurlijk. Hij komt veel gemakkelijker hogerop als zijn transfersom daalt.
Wie zichzelf spaart krijgt nooit rente. ~ Cor van Hout
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
Fedeli sono i cani. ~ Salvatore Riina
-
- Meervoudig international
Dat lijkt me ook ja.deninho32 wrote: ↑24 Jul 2024, 10:55Hij zou wel gek zijn om te verlengen, zijn management is ook niet helemaal koekoek natuurlijk. Hij komt veel gemakkelijker hogerop als zijn transfersom daalt.CZ_Code wrote: Als die verlengt is het geen probleem natuurlijk, zo niet heb je een gigantisch probleem want dan gaat die in een jaar tijd van 50-60 miljoen naar 20-25 miljoen.
En dat er nu nog niemand voor ‘m is gekomen, zal die gedachte waarschijnlijk versterken.
Er is nog tijd genoeg deze window, maar van FOMO is vooralsnog geen sprake, zo lijkt het.
-
Aan de andere kant, moet je als speler niet willen dat je alleen maar als goedkoop kansje wordt gehaald. Je wilt dat het de club die je wilt hebben ook een beetje pijn doet zodat je weet dat ze ook echt voor je gaan. Baka kan voor hem zelf beter voor 50 of liever nog veel meer vertrekken omdat hij dan ook weet dat de club hem echt wilt hebben en ook echt een plan moet hebben. Als een club hem alleen maar wilt kopen omdat hij voor 20/25m beschikbaar komt weet je als speler ook genoeg. Dan kom je voor erbij of voor de handel.
Dit geldt overigens niet voor elke speler, maar wel voor de spelers met de potentie van Baka.
Dit geldt overigens niet voor elke speler, maar wel voor de spelers met de potentie van Baka.
-
Hij wil alleen naar een club die om de prijzen speelt. Transfersom zal voor die clubs niet direct het probleem zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Of hij speelt nog een keer dan pannen van het dak en het blijft bij een bedrag van 50+. Hij is dan nog steeds jonger dan Gakpo ten tijden van zijn transfer naar Liverpool
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Diaby vetrokken van Aston Villa naar Saudi-Arabië (onbegrijpelijk voor een 25-jarige maar goed). Dat zou ik nou een mooie club voor Baka vinden, laatste twee jaar een prima subtopper, prima trainer die het vertrouwen geniet (Unai Emery) en alle kans om je vol in de kijker te spelen in de PL. Strookt alleen niet met zijn wens om naar een kampioenskandidaat te gaan, spelen wel CL dit jaar.
- DonyellMalen
- Legende
Op de livestream van afgelopen maandag heb ik Pieter Zwart horen zeggen dat het voetbal dat Baka het best past vaak onder Spaanse coaches wordt gespeeld. Guardiola of Luis Enrique bijvoorbeeld. Dit zijn coaches die bij hun clubs Man City en PSG dominant voetbal willen spelen met buitenspelers aan het krijt die veel in de een-tegen-een komen. Dat is precies wat Johan ligt.
Nu zal Man City gaan interesse gaan tonen, maar PSG zou wel een optie zijn. Hij heeft namelijk, op basis van de interviews, wel een flink wensenlijstje waar zijn nieuwe club aan moet voldoen; spelen om de titel (dat zie ik hem bij Aston Villa bijv niet doen), CL spelen en kans op veel minuten. Bij PSG zal hij in eerste instantie waarschijnlijk ook tweede viool achter Ousmane Dembélé worden, maar is wel een veel 'grotere club' dan Villa en dat is wel belangrijk voor hem, als ik het zo hoor.
Nu zal Man City gaan interesse gaan tonen, maar PSG zou wel een optie zijn. Hij heeft namelijk, op basis van de interviews, wel een flink wensenlijstje waar zijn nieuwe club aan moet voldoen; spelen om de titel (dat zie ik hem bij Aston Villa bijv niet doen), CL spelen en kans op veel minuten. Bij PSG zal hij in eerste instantie waarschijnlijk ook tweede viool achter Ousmane Dembélé worden, maar is wel een veel 'grotere club' dan Villa en dat is wel belangrijk voor hem, als ik het zo hoor.
- Fanatic-U-s
- Favoriete speler: Fredrik Oppegård
- Hatseflats
- Vedette
Dan moet ie gewoon blijven.
- Riffii
- Geselecteerd voor Oranje
Ik denk als Ousama dembele niet hij PSG zat dan was hij opgehaald. Eerder hadden ze al een low ball offer gedaan. Na nog een jaar knallen zie ik ze wel terugkomen voor hem voor een dik bedrag.
Hij kan voor de prijzen spelen en de taal is hij al machtig wat voor zn familie wel een plus punt is.
Hij kan voor de prijzen spelen en de taal is hij al machtig wat voor zn familie wel een plus punt is.
Sanga are u dead ???? NO MAN!