de amerikaanse van Ewijk is transfervrij
Interessante spelers
- DadOfFour
- Internationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
-
- Nationale topspeler
Earnie zal hem goed genoeg kennen, ik weet vooral dat hij retesnel is.
-
- Jeugdspeler
-
- Internationale topspeler
Wat is daar bijzonder aan? Iemand die snel is hoeft niet vaak in scoringskans te komen of een goed schot of een goede pass te hebben.KoekwausPSV wrote: ↑22 Jun 2023, 16:14 Wel bijzonder dat hij ondanks zijn snelheid, vrijwel niet scoort en bijna geen assists geeft.
We hadden tot voor kort een snel iemand uit Portugal onder contact. Die stond notabene in de voorste linie. Die was ook zelden op een doelpunt of een assist te betrappen. Hoe heette hij ook al weer?
-
- Nationale topspeler
Armindo Tué Na Bangagrasveld wrote: ↑22 Jun 2023, 16:55Wat is daar bijzonder aan? Iemand die snel is hoeft niet vaak in scoringskans te komen of een goed schot of een goede pass te hebben.KoekwausPSV wrote: ↑22 Jun 2023, 16:14 Wel bijzonder dat hij ondanks zijn snelheid, vrijwel niet scoort en bijna geen assists geeft.
We hadden tot voor kort een snel iemand uit Portugal onder contact. Die stond notabene in de voorste linie. Die was ook zelden op een doelpunt of een assist te betrappen. Hoe heette hij ook al weer?
-
- Jeugdspeler
Vaak hebben backs wel wat assists, vooral als ook nog eens snelheid hebben om mee op te komen.grasveld wrote: ↑22 Jun 2023, 16:55Wat is daar bijzonder aan? Iemand die snel is hoeft niet vaak in scoringskans te komen of een goed schot of een goede pass te hebben.KoekwausPSV wrote: ↑22 Jun 2023, 16:14 Wel bijzonder dat hij ondanks zijn snelheid, vrijwel niet scoort en bijna geen assists geeft.
- Hatseflats
- Vedette
Ook een Amerikaan. Weet niet hoe hij speelt, maar zal vast wat kunnen als Juventus hem wil hebben. Rechtsbuiten geloof ik.
- BlackMambaSanga
- Veelbelovend talent
- Clubvoorkeur: PSV Eindhoven
- Favoriete speler: Ibrahim Sangare
- Ardbeg
- Mister PSV
Kun je iets over hem vertellen? Waarom je hem interessant vindt bijvoorbeeld?
-
- Nationale topspeler
Zoon van George Weah. (de legende)Hatseflats wrote: ↑22 Jun 2023, 23:11
Ook een Amerikaan. Weet niet hoe hij speelt, maar zal vast wat kunnen als Juventus hem wil hebben. Rechtsbuiten geloof ik.
- DSQ2
- Lid 2e elftal
https://www.transfermarkt.nl/taylor-har ... ler/503977
Heeft nog een 1-jarig contract, daardoor misschien haalbaar. Heeft het erg goed gedaan bij Burnley afgelopen seizoen.
Heeft nog een 1-jarig contract, daardoor misschien haalbaar. Heeft het erg goed gedaan bij Burnley afgelopen seizoen.
- Hatseflats
- Vedette
Transferwaarde van 20mil. Zal gewoon in de PL blijven lijkt mij.DSQ2 wrote: ↑23 Jun 2023, 14:22 https://www.transfermarkt.nl/taylor-har ... ler/503977
- DSQ2
- Lid 2e elftal
Dat lijkt mij ook, maar ook Sanchez heeft een transferwaarde van 20 miljoen. Die lijkt ook niet in de premier league te blijven.Hatseflats wrote: ↑23 Jun 2023, 14:36Transferwaarde van 20mil. Zal gewoon in de PL blijven lijkt mij.DSQ2 wrote: ↑23 Jun 2023, 14:22 https://www.transfermarkt.nl/taylor-har ... ler/503977
Deze speler zou voor PSV echt fantastisch zijn.
- Hatseflats
- Vedette
Sanchez heeft niks gespeeld en is een stuk 'ouder', dus ook minder interessant lijkt mij.DSQ2 wrote: ↑23 Jun 2023, 15:28Dat lijkt mij ook, maar ook Sanchez heeft een transferwaarde van 20 miljoen. Die lijkt ook niet in de premier league te blijven.Hatseflats wrote: ↑23 Jun 2023, 14:36
Transferwaarde van 20mil. Zal gewoon in de PL blijven lijkt mij.
Deze speler zou voor PSV echt fantastisch zijn.
-
- Lid scoutingsteam
Als er iets mogelijk is om spelers uit de Russische competitie te halen, dan zie ik als CB heel graag de Russische Georgiër Saba Sazonov naar Eindhoven komen.
Een grote jongen met snelheid, sterk in de lucht en 1v1. Hij doorziet het verdedigende spelletje al goed als 21/22 jarige. Hij is dus niet de ervaren man, die natuurlijk ook nog moet komen maar zou wel de kwaliteit achterin vergroten.
Of de zeventien jarige Gabriel Sigua voor centraal op het middenveld met 1.90cm ook een grote jongen van Dinamo Tblisi. Veel inzicht, overzicht een actie en rust in zijn spel. Hij speelt tegen volwassenen en is ze allemaal te baas in de competitie.
Een grote jongen met snelheid, sterk in de lucht en 1v1. Hij doorziet het verdedigende spelletje al goed als 21/22 jarige. Hij is dus niet de ervaren man, die natuurlijk ook nog moet komen maar zou wel de kwaliteit achterin vergroten.
Of de zeventien jarige Gabriel Sigua voor centraal op het middenveld met 1.90cm ook een grote jongen van Dinamo Tblisi. Veel inzicht, overzicht een actie en rust in zijn spel. Hij speelt tegen volwassenen en is ze allemaal te baas in de competitie.
-
- Lid scoutingsteam
Een speler die ik ook graag nog noem is pas twee jaar in Europa, komt uit Honduras en afgelopen seizoen ontploft in Griekenland.
Luis Palma van Aris was in de Griekse competitie de uitblinker afgelopen seizoen met zijn spel als linksbuiten en veelzijdige aanvaller.
Met 13 goals en 8 assists rendement bij gemiddelde club in Griekenland. Een geweldig wapen met zijn vrije trap ook.
Hiermee heeft hij de interesse gewekt van verschillende clubs waaronder Man U en Rangers door zijn spel, alleen kan moeilijk een werkvergunning krijgen op dit moment voor de PL.
Hij zal tegen de 4.5/5 miljoen moeten kosten.
Ik heb het een beetje gevolgd sinds ik een video van hem en zijn spel in Honduras heb gezien. Zijn spel geeft mij Lozano-vibes.
Het is qua salaris van buiten de eu geen goedkope speler, maar wel een buitenkans die met zijn snelheid, spel, dribbel en trap gecombineerd met inzicht een mooie optie zou zijn.
Waar je qua transfersom icm salaris als topclub PSV een gering risico neemt.
Luis Palma van Aris was in de Griekse competitie de uitblinker afgelopen seizoen met zijn spel als linksbuiten en veelzijdige aanvaller.
Met 13 goals en 8 assists rendement bij gemiddelde club in Griekenland. Een geweldig wapen met zijn vrije trap ook.
Hiermee heeft hij de interesse gewekt van verschillende clubs waaronder Man U en Rangers door zijn spel, alleen kan moeilijk een werkvergunning krijgen op dit moment voor de PL.
Ik heb het een beetje gevolgd sinds ik een video van hem en zijn spel in Honduras heb gezien. Zijn spel geeft mij Lozano-vibes.
Het is qua salaris van buiten de eu geen goedkope speler, maar wel een buitenkans die met zijn snelheid, spel, dribbel en trap gecombineerd met inzicht een mooie optie zou zijn.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Een typische AZ aankoop. Goede vondst, vind alleen dat we een categorie hoger moeten mikken.Voormalig KG wrote: ↑24 Jun 2023, 12:49 Een speler die ik ook graag nog noem is pas twee jaar in Europa, komt uit Honduras en afgelopen seizoen ontploft in Griekenland.
-
- Meervoudig international
Vazquez weer een goaltje erin gelegd bij USA, inmiddels ook captain. Kerel maakt een gigantische ontwikkeling door, enorme fan van hem en zie in hem de gedroomde opvolger van Luuk. Heeft alles wat een grote spits nodig heeft. Kopkracht, wilskracht/verbetenheid, snelheid, techniek, complete speler. Had beter gepast dan Pepi denk ik nog, maar beide zou ook mooi zijn mocht Luuk toevallig vertrekken..