Zoals?
Transferwindow 2021-2022
- Ardbeg
- Mister PSV
-
- Internationale topspeler
Dus je wilt MINDERE spelers als vervangers van Gakpo en Götze, zodat we weer zoals januari en februari met de Mauro’s en Thomassen van deze wereld de winterstop uit komen? Wat dacht je van faire concurrentie, degene die beter is die speelt? En als die even niet levert, zit er een andere topper op de bank. Lijkt mij toch dat jongens bij een grote club de concurrentie aan moeten durven met andere goede spelers?
[mention]Ardbeg[/mention]
Berghuis rechts. Malen weg. Gakpo kan zelfs op de plek van Malen, al ben ik daar geen voorstander van. Wil daar iemand die meer scoort dan dat ie mist. Ja heel gek, ik weet het.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Helemaal eens, alleen dan is Berghuis niet het juiste type, want dat is niet iemand die op de bank gaat zitten en weer vechten voor zijn plek, wat ik van een Gakpo en Madueke bijvoorbeeld wel vind. Berghuis gaat lopen klagen en muiten, een soort Ihattaren En Berghuis is het type die bij een overgang gaat eisen dat hij een basisplaats heeft, waarom zou hij anders zijn basisplaats bij Feyenoord opgeven?Revolinho wrote: ↑15 Apr 2021, 12:59Dus je wilt MINDERE spelers als vervangers van Gakpo en Götze, zodat we weer zoals januari en februari met de Mauro’s en Thomassen van deze wereld de winterstop uit komen? Wat dacht je van faire concurrentie, degene die beter is die speelt? En als die even niet levert, zit er een andere topper op de bank. Lijkt mij toch dat jongens bij een grote club de concurrentie aan moeten durven met andere goede spelers?
@Ardbeg
Berghuis rechts. Malen weg. Gakpo kan zelfs op de plek van Malen, al ben ik daar geen voorstander van. Wil daar iemand die meer scoort dan dat ie mist. Ja heel gek, ik weet het.
Ja, in de breedte moet er iemand bij die de concurrentie aan kan gaan met Götze en Gakpo, maar ik vind Berghuis niet het geschikte type daarvoor. Is hij vaste basisspeler die in vorm altijd beter is dan zijn concurrenten, dan is het een speler met rendement en waardevol om in je elftal te hebben. Alleen ik vind hem niet per sé beter dan Gakpo en Götze dus kans dat hij die basisplek niet krijgt, en dan heb je geen kut aan hem.
vandaar
Last edited by Sensation on 15 Apr 2021, 13:09, edited 1 time in total.
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik dacht al dat je het op die manier voor ogen zou hebben maar ik hoop wel dat je snapt dat dit niet haalbaar is. Een van die drie op de bank plaatsen. Beetje hetzelfde als je schaduwelftal met Viergever, Muller, Kampl en Tzolis :pRevolinho wrote: ↑15 Apr 2021, 12:59Dus je wilt MINDERE spelers als vervangers van Gakpo en Götze, zodat we weer zoals januari en februari met de Mauro’s en Thomassen van deze wereld de winterstop uit komen? Wat dacht je van faire concurrentie, degene die beter is die speelt? En als die even niet levert, zit er een andere topper op de bank. Lijkt mij toch dat jongens bij een grote club de concurrentie aan moeten durven met andere goede spelers?
@Ardbeg
- Magnus
- Meervoudig international
Ik krijg bij Berghuis altijd het gevoel dat hij de media opzoekt omdat hij het gevoel heeft dat Advocaat hem niet serieus neemt, wat misschien ook wel zo is. Ik kan me niet voorstellen dat Berghuis ook zo'n houding aanneemt bij een trainer die alle tijd voor hem en zijn zorgen heeft, zoals Schmidt dus bijv.ShovingNE2 wrote: ↑15 Apr 2021, 12:38 Als het hem niet zint dan zeikt hij zonder problemen spelers en staf af voor de camera.
Ik heb liever een teamspeler die dat intern houdt.
Daarnaast is er een verschil tussen 'irritant zijn en alles doen om te winnen' en 'kortsluiting maken'. Want dat doet hij een paar keer per seizoen. Bij ons krijg je daar rood voor. Direct.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Het boeit Dick ook geen flikker meer.
Ik heb heel graag een keiharde mandekker naast Teze of Boscagli, type Stam of Alex die bij de 1 tegen 1 altijd zijn man pakt en het slot op de deur is (alhoewel de keeper eigenlijk de laatste horde moet zijn). Als we dan Teze naar RB of Boscagli naar het middenveld als compromis moeten aanbieden, dan so be it.
Ik heb heel graag een keiharde mandekker naast Teze of Boscagli, type Stam of Alex die bij de 1 tegen 1 altijd zijn man pakt en het slot op de deur is (alhoewel de keeper eigenlijk de laatste horde moet zijn). Als we dan Teze naar RB of Boscagli naar het middenveld als compromis moeten aanbieden, dan so be it.
- Ren Höek
- Vedette
- Clubvoorkeur: PSV
Dat is niet zozeer gek, maar vooral onmogelijk.
Niemand benut (structureel) meer dan 50% van zijn kansen. Zelfs Messi en Ronaldo niet.
Dus alvast succes met klagen volgend seizoen.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
-
Madueke op de bank?? Nee Noni moet sowieso in de spits. Naast Zahavi, Romero (gaat dat nog wat worden?) of een pinchitter.
Als er geen plek voor Berghuis is, waar hadden jullie Ihattaren dan neergezet als hij zich wel had gedragen? Want die had ook gewoon moeten spelen in dat geval.
Achterin vind ik ook dat het wat stabieler mag. Teze haal ik liever niet uit het centrum, want hij is daar dit seizoen gewoon echt geweldig. Maar aangezien hij van nature RB is, zou je kunnen kiezen voor een nieuw centrum. Alderweireld/Kim/Lyanco met Boscagli, Viergever en Teze nog achter de hand. Boscagli gewoon op het middenveld en daarnaast nog een aanwinst. Daarachter Sangare, van Ginkel en Thomas.
Als er geen plek voor Berghuis is, waar hadden jullie Ihattaren dan neergezet als hij zich wel had gedragen? Want die had ook gewoon moeten spelen in dat geval.
Achterin vind ik ook dat het wat stabieler mag. Teze haal ik liever niet uit het centrum, want hij is daar dit seizoen gewoon echt geweldig. Maar aangezien hij van nature RB is, zou je kunnen kiezen voor een nieuw centrum. Alderweireld/Kim/Lyanco met Boscagli, Viergever en Teze nog achter de hand. Boscagli gewoon op het middenveld en daarnaast nog een aanwinst. Daarachter Sangare, van Ginkel en Thomas.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Als Ihattaren aantoonbaar beter was geweest dan Gakpo en Götze dan had hij voor één van hun moeten spelen, klopt. Net als dat voor Berghuis geldt. Alleen aan Ihattaren zie je de gevolgen als je mentaliteit niet klopt en je niet voor je plek kan vechten maar gaat lopen etteren. Voor datzelfde ben ik bang bij Berghuis. Berghuis is absoluut van harte welkom als hij de concurrentie aan wil gaan en, als hij die verliest, voor zijn plek gaat vechten. Maar ik ben bang dat hij daar niet mee akkoord gaat en als Gakpo en Götze je concurrenten zijn dan kan je gewoonweg geen basisplaats beloofd worden. Gaat hij daar wel mee akkoord, dan is hij van harte welkom, want het is een speler die je over een dood punt heen kan helpen en dat missen we nu teveel.
- Trixm
- Vedette
Mocht Götze vertrekken en je krijgt daar Berghuis voor terug zonder dat je de buidel hoeft te trekken doe je het toch fantastisch?Sensation wrote: ↑15 Apr 2021, 12:43Ik probeer het nog een keertje Wie moet er plek maken voor Berghuis? Want hij gaat niet op de bank zitten. Gakpo of Götze wel?Revolinho wrote: ↑15 Apr 2021, 12:24 Blijf erbij, Berghuis is de slimste optie. Komt als een irritant ventje over, ook bij mij, maar hij doet alles om te winnen en daar mogen we er wel meer van hebben bij PSV hoor. We hebben echt teveel lieverdjes, terwijl we ook in de meest sympathieke ploegen altijd wel een teringlijer hadden zitten. Daarnaast bezit hij een kwaliteit die ook nu nog zeldzaam is bij PSV: hij kan wedstrijden zomaar uit het niets beslissen. En slim is het, omdat hij relatief goedkoop aan te trekken is en gewoon een topspeler in de Eredivisie is.
Dit PSV neemt vol risico en wat is dan belangrijk? Passing. Onzuivere ballen is een van de bottlenecks en dat ga je krijgen met Dumfries, Mauro, Rosario en Sangare bij vlagen. Berghuis eist het uiterste van zichzelf EN van de ploeg. We hebben dat echt nodig.
Saibari is underrated.
-
Wacht even. Berghuis is een arrogant ventje, maar ik geloof never nooit dat Berghuis de kont tegen de krib gooit zoals Mo dat blijkbaar heeft gedaan. Het is eerder het type ‘enorm slecht verliezer’, beetje als Suarez, maar zeker geen Mo/Bazoer/Bakkali. Hij moet bij PSV ook geen aanvoerder worden, zodat hij ook niet voor de camera hoeft na elke wedstrijd. Maar die kwaliteiten, hij hoeft niet veel te kosten, dat moet je nooit laten gaan. Kom zeg.
Götze, mocht hij blijven, gaat echt geen 40+ wedstrijden spelen. En ook al is Gakpo fysiek enorm sterk, het is wel het type speler dat vaak onderuit getrapt word en zo alsnog wedstrijden mist. Ik wil geen achteruitgang in kwaliteit, er moet gewoon een speler in kunnen komen waarvan tegenstanders zeggen: ‘kut, moet je kijken wie er in komt’. En dat in elke linie graag. Als Sangare op de bank begint en er vanaf komt, ben jij echt niet blij als middenvelder van de tegenstander.
Meer kwaliteit ja. Dat is wat ik graag zie. Berghuis is de ervaren versie van de Mo van nu. Ik ben geen John de Jong, maar ik had het wel geweten.
Götze, mocht hij blijven, gaat echt geen 40+ wedstrijden spelen. En ook al is Gakpo fysiek enorm sterk, het is wel het type speler dat vaak onderuit getrapt word en zo alsnog wedstrijden mist. Ik wil geen achteruitgang in kwaliteit, er moet gewoon een speler in kunnen komen waarvan tegenstanders zeggen: ‘kut, moet je kijken wie er in komt’. En dat in elke linie graag. Als Sangare op de bank begint en er vanaf komt, ben jij echt niet blij als middenvelder van de tegenstander.
Meer kwaliteit ja. Dat is wat ik graag zie. Berghuis is de ervaren versie van de Mo van nu. Ik ben geen John de Jong, maar ik had het wel geweten.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Kijk nu komen we ergens, hier kan ik me best in vinden Maar dan dus wel echt zonder belofte van een basisplaats en ik blijf het gevoel hebben dat Berghuis wel zo'n type is die dat zonder knipperen kan eisen bij contractonderhandelingen. Zo niet, en hij wil de gezonde, eerlijke concurrentie aangaan, heel graag welkom!Revolinho wrote: ↑15 Apr 2021, 14:39 Wacht even. Berghuis is een arrogant ventje, maar ik geloof never nooit dat Berghuis de kont tegen de krib gooit zoals Mo dat blijkbaar heeft gedaan. Het is eerder het type ‘enorm slecht verliezer’, beetje als Suarez, maar zeker geen Mo/Bazoer/Bakkali. Hij moet bij PSV ook geen aanvoerder worden, zodat hij ook niet voor de camera hoeft na elke wedstrijd. Maar die kwaliteiten, hij hoeft niet veel te kosten, dat moet je nooit laten gaan. Kom zeg.
- Trixm
- Vedette
Is de huidige Götze 5 klassen beter dan Berghuis? Daarvoor is zijn impact tot nu toe te laag. In combinatie met zijn beperkte fitheid staat deze stelling mijn inziens totaal niet vast.
Saibari is underrated.
-
- Nationale topspeler
Sluit ik me bij aan. Ik vind dat Berghuis enorm onderschat wordt, vanwege zijn kut gedrag (wat ik niet ontken), terwijl Götze de laatste weken duidelijk matig in vorm is.
-
Maar niet zo fit als Berghuis. Ook best belangrijk. Berghuis staat erom bekend als een echte prof te leven en te denken, is ook super fit.
Ik wil ook graag de Götze van 2013, maar dat gaat niet meer gebeuren. Afgelopen zondag was hij ook niet heel best, hij heeft ook zijn off-days en dat mag.
Stel je voor een sterke Götze naast Berghuis, met Cody en Madueke voorin. Kan je Zahavi nog brengen en Tzolis. En als het echt niet loopt, ballen pompen op een pinchitter. Sorry hoor, het is misschien erg ambitieus maar we zijn geen Heracles.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Is de vraag al voorbijgekomen in hoeverre het kut gedrag gerelateerd zou kunnen zijn aan het gebrek aan kwaliteit van wat er om hem heen speelt? Is nog geen excuus voor kut gedrag, maar maakt de kans op herhaling hier wellicht iets minder Gast is buitengewoon efficiënt. Of wij hem werkelijk nodig hebben, of hij in het systeem past, wie evt. voor hem zou moeten wijken: dat is weer een andere vraag. Dat Götze in beginsel 4-5 klassen (? hmm, is wel veel) beter is dan wel zou kunnen zijn, een veel prettiger mens lijkt te zijn, staat buiten kijf.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
Weer een mysterie ontrafeld, [mention]Ardbeg[/mention] werkt bij Soccernews
https://www.soccernews.nl/news/796156/v ... k-voor-PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Hahaha, nee. Wat een clickbait titel overigens. Er is nog helemaal geen transfer in de maak. Ze maken dezelfde suggestie als die ik deed maar dan in 30 regels.Sensation wrote: ↑15 Apr 2021, 15:40 Weer een mysterie ontrafeld, @Ardbeg werkt bij Soccernews
- ziege maar ook zagge
- Lid van verdienste
- Clubvoorkeur: Jawadenktezelf