Het Philips Stadion

Dit is het forum voor stadionzaken.
Post Reply
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 14:32
DeEintovenaar wrote: 30 Aug 2023, 13:52

Als je het er niet mee eens bent kun je ook altijd je seizoenskaart opzeggen, dat is pas protesteren en daarmee geef je andere mensen de kans om te gaan die wel wekelijks willen gaan. Vind dit een hele rare manier van protesteren. PSV heeft het geld toch gehad...
Nee hoor, want als ik mijn seizoenskaart opzeg en de stoel is bezet dan is hij niet leeg.
Nu valt het ze wel op dat de stoeltjes leeg blijven.
Alleen zullen ze denken dat je verhinderd was en zullen ze het niet koppelen aan de protestreden die jij er voor hebt.
These users thanked the author Grasmat for the post:
Hammer
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 14:32
DeEintovenaar wrote: 30 Aug 2023, 13:52

Als je het er niet mee eens bent kun je ook altijd je seizoenskaart opzeggen, dat is pas protesteren en daarmee geef je andere mensen de kans om te gaan die wel wekelijks willen gaan. Vind dit een hele rare manier van protesteren. PSV heeft het geld toch gehad...
Nee hoor, want als ik mijn seizoenskaart opzeg en de stoel is bezet dan is hij niet leeg.
Nu valt het ze wel op dat de stoeltjes leeg blijven.
We hebben weer een trol te pakken Maikel
Last edited by Ardbeg on 30 Aug 2023, 14:45, edited 1 time in total.
These users thanked the author Ardbeg for the post:
Breur
User avatar
Grasmat
Lid van verdienste
Posts: 25,115
Joined: 25 Aug 2017, 12:21
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Dn Flamingo
FOOTB_REM_S: No

Nee geen troll. Harminator is toch oudgediende van nog op het oude netwerk?
These users thanked the author Grasmat for the post:
Juancho
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Aug 2023, 14:37 Nee geen troll. Harminator is toch oudgediende van nog op het oude netwerk?
Serieus ja? Ik kan me de naam niet meer heugen. Desalniettemin, what the actuele fuck roept hij allemaal :lol:
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 30 Aug 2023, 14:37 Nee geen troll. Harminator is toch oudgediende van nog op het oude netwerk?
Yup. Confirmed. De Harminator is on board.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Ardbeg wrote: 30 Aug 2023, 14:46 Desalniettemin, what the actuele fuck roept hij allemaal :lol:
Ik vind het helemaal niet zo gek trouwens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2023, 15:12 Yup. Confirmed. De Harminator is on board.
Dat is lang geleden!
Maar dan is hij de uitzondering op het gezegde 'verstand komt met de jaren' ;)

Met uit protest je stoeltje leeg laten heb je PSV namelijk niet echt, die lopen dan alleen wat horeca inkomsten mis. Maar de seizoenskaart is betaald.
These users thanked the author Ren Höek for the post:
Ardbeg
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Menno1
Legende
Posts: 16,064
Joined: 25 Aug 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Welkom terug de the Harminator!
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 30 Aug 2023, 15:21
ShovingNE2 wrote: 30 Aug 2023, 15:12 Yup. Confirmed. De Harminator is on board.
Dat is lang geleden!
Maar dan is hij de uitzondering op het gezegde 'verstand komt met de jaren' ;)

Met uit protest je stoeltje leeg laten heb je PSV namelijk niet echt, die lopen dan alleen wat horeca inkomsten mis. Maar de seizoenskaart is betaald.
Blijkbaar irriteert het ze wel, anders zou het niet zo in het nieuws komen en krijg je geen enquetes toegestuurd.
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Plus je hebt er ook je medesupporter mee die eventueel graag dat stoeltje had willen hebben.
These users thanked the author Breur for the post (total 2):
Ren HöekDai Ragazzi
User avatar
Ren Höek
Vedette
Posts: 9,422
Joined: 17 Jul 2018, 07:46
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:23 Blijkbaar irriteert het ze wel, anders zou het niet zo in het nieuws komen en krijg je geen enquetes toegestuurd.
Maar hoe moet PSV weten dat je uit protest afwezig bent en niet 'gewoon' verhinderd bent?
Er zijn volgens mij genoeg supporters die een kaart hebben, maar slechts af en toe komen (bij de toppers bijv.).

PS: Welkom op dit forum trouwens, altijd leuk om oudgedienden van PN hier tegen te komen (Y)
Last edited by Ren Höek on 30 Aug 2023, 15:28, edited 1 time in total.
“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Ik weet niet precies wat een Harminator is, maar ik vind de manier waarop je protesteert ook wel een beetje vreemd.

Is een beetje als een ticket kopen voor een vlucht naar Timboektoe en dan niet gaan, omdat je vindt dat vliegtuigmaatschappijen vervuilend zijn en hun personeel uitbuiten.
Of dat je een auto koopt en wegenbelasting/verzekering betaald, maar er niet mee gaat rijden omdat de overheid corrupt is en de autogebruiken al melkkoe ziet.

Zoiets...
La vida és massa curta per no fer broma
User avatar
Franciscus
Nationale topspeler
Posts: 2,402
Joined: 27 Jul 2022, 09:19
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Mauro Jr
FOOTB_REM_S: No

Ik vind het ook helemaal niet gek. Uit protest tegen de MacDonalds koop ik daar regelmatig een Hamburger die ik dan NIET opeet. Zijn ze echt niet blij mee hoor.
These users thanked the author Franciscus for the post:
Mithras
User avatar
Ardbeg
Mister PSV
Posts: 25,533
Joined: 08 Feb 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Breur wrote: 30 Aug 2023, 15:23 Plus je hebt er ook je medesupporter mee die eventueel graag dat stoeltje had willen hebben.
Echt hoor. Als je uit principe niet gaat komen, zeg het dan op en laat mensen die de club wel willen supporten de stoelen hebben.
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Franciscus wrote: 30 Aug 2023, 15:28 Ik vind het ook helemaal niet gek. Uit protest tegen de MacDonalds koop ik daar regelmatig een Hamburger die ik dan NIET opeet. Zijn ze echt niet blij mee hoor.
Ik kan je uit jarenlange ervaring vertellen dat het ze bij de McDonald's (ja, zo schrijf je dat) echt geen ene reet kan schelen wat jij met je hamburger doet.
Mensen die er geen saus op hun Quarter Pounder willen daarentegen (Armada ), daar hebben ze echt een hekel aan...
Geldt ook voor andere burgers zonder saus (of sla, of zout, of tomaat of elk ander willekeurig ingredient) trouwens
La vida és massa curta per no fer broma
DeEintovenaar
Nationale topspeler
Posts: 2,275
Joined: 24 Mar 2022, 09:22
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 14:32
DeEintovenaar wrote: 30 Aug 2023, 13:52

Als je het er niet mee eens bent kun je ook altijd je seizoenskaart opzeggen, dat is pas protesteren en daarmee geef je andere mensen de kans om te gaan die wel wekelijks willen gaan. Vind dit een hele rare manier van protesteren. PSV heeft het geld toch gehad...
Nee hoor, want als ik mijn seizoenskaart opzeg en de stoel is bezet dan is hij niet leeg.
Nu valt het ze wel op dat de stoeltjes leeg blijven.
En daarmee benadeel je min of meer de club, maar nog erger, supporters die wel graag willen komen. Dat vind ik schandalig, sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Prima als je het niet eens bent met beleid, maar dit is niet de manier om het te uiten.
These users thanked the author DeEintovenaar for the post (total 2):
SensationHammer
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

DeEintovenaar wrote: 30 Aug 2023, 15:31
Harminator wrote: 30 Aug 2023, 14:32

Nee hoor, want als ik mijn seizoenskaart opzeg en de stoel is bezet dan is hij niet leeg.
Nu valt het ze wel op dat de stoeltjes leeg blijven.
En daarmee benadeel je min of meer de club, maar nog erger, supporters die wel graag willen komen. Dat vind ik schandalig, sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Prima als je het niet eens bent met beleid, maar dit is niet de manier om het te uiten.
Maar wie ben jij dan om voor mij te bepalen hoe ik dat moet uiten?
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 30 Aug 2023, 15:26
Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:23 Blijkbaar irriteert het ze wel, anders zou het niet zo in het nieuws komen en krijg je geen enquetes toegestuurd.
Maar hoe moet PSV weten dat je uit protest afwezig bent en niet 'gewoon' verhinderd bent?
Er zijn volgens mij genoeg supporters die een kaart hebben, maar slechts af en toe komen (bij de toppers bijv.).

PS: Welkom op dit forum trouwens, altijd leuk om oudgedienden van PN hier tegen te komen (Y)
Het voelt wel als een warm bad hier als je meteen als een Troll wordt gerapporteerd bij de Admins. Wat een niveau hier zeg...
Johnnie Walker
Lid van verdienste
Posts: 1,966
Joined: 26 Jun 2019, 08:24
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Ren Höek wrote: 30 Aug 2023, 15:26
Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:23 Blijkbaar irriteert het ze wel, anders zou het niet zo in het nieuws komen en krijg je geen enquetes toegestuurd.
Er zijn volgens mij genoeg supporters die een kaart hebben, maar slechts af en toe komen (bij de toppers bijv.).
Waarom denk je dat?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:33
DeEintovenaar wrote: 30 Aug 2023, 15:31

En daarmee benadeel je min of meer de club, maar nog erger, supporters die wel graag willen komen. Dat vind ik schandalig, sorry maar daar kan ik met mijn hoofd niet bij. Prima als je het niet eens bent met beleid, maar dit is niet de manier om het te uiten.
Maar wie ben jij dan om voor mij te bepalen hoe ik dat moet uiten?
Hij bepaalt helemaal niets voor jou. Hij vindt alleen iets, zoals je kan lezen.
These users thanked the author Standbeeld for the post (total 2):
DeEintovenaarFTS
Ykhim
Lid scoutingsteam
Posts: 19,255
Joined: 25 Aug 2017, 19:14
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Je bent ook wat mij betreft gewoon een ontzettende zak hooi als je goedwillende medesupporters moedwillig een kans op een SCC ontzegt. En PSV heb je er bovendien niet mee. Je eigen portemonnee wel, overigens.
These users thanked the author Ykhim for the post (total 4):
DonyellMalenRikkert1234TigTogFlipHammer
User avatar
Persepolis
Vedette
Posts: 8,265
Joined: 30 Jan 2018, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 30 Aug 2023, 15:30
Franciscus wrote: 30 Aug 2023, 15:28 Ik vind het ook helemaal niet gek. Uit protest tegen de MacDonalds koop ik daar regelmatig een Hamburger die ik dan NIET opeet. Zijn ze echt niet blij mee hoor.
Ik kan je uit jarenlange ervaring vertellen dat het ze bij de McDonald's (ja, zo schrijf je dat) echt geen ene reet kan schelen wat jij met je hamburger doet.
Mensen die er geen saus op hun Quarter Pounder willen daarentegen (@Armada ), daar hebben ze echt een hekel aan...
Geldt ook voor andere burgers zonder saus (of sla, of zout, of tomaat of elk ander willekeurig ingredient) trouwens
Daarom haal ik ze altijd zonder uien, uit protest. Zal ze leren!
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Geef je kaart dan maar aan mij en een paar vrienden. Nemen hem maar al te graag van je over.
Harminator
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 764
Joined: 30 Aug 2023, 12:13
FOOTB_REM_S: No

Standbeeld wrote: 30 Aug 2023, 15:36
Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:33

Maar wie ben jij dan om voor mij te bepalen hoe ik dat moet uiten?
Hij bepaalt helemaal niets voor jou. Hij vindt alleen iets, zoals je kan lezen.
Jawel. Er wordt gesteld dat dit niet de manier is om het te uiten. Hij zegt niet "Ik vind niet dat je het zo moet uiten".
Breur
Internationale topspeler
Posts: 3,986
Joined: 01 Mar 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Harminator wrote: 30 Aug 2023, 15:35
Ren Höek wrote: 30 Aug 2023, 15:26

Maar hoe moet PSV weten dat je uit protest afwezig bent en niet 'gewoon' verhinderd bent?
Er zijn volgens mij genoeg supporters die een kaart hebben, maar slechts af en toe komen (bij de toppers bijv.).

PS: Welkom op dit forum trouwens, altijd leuk om oudgedienden van PN hier tegen te komen (Y)
Het voelt wel als een warm bad hier als je meteen als een Troll wordt gerapporteerd bij de Admins. Wat een niveau hier zeg...
We hebben de laatste tijd genoeg ballenjongens-trollen langs zien komen en als dit je openingspost is, kun je het ons niet echt kwalijk nemen toch?
Post Reply