Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
koetje
Legende
Posts: 11,072
Joined: 25 Aug 2017, 07:40
FOOTB_REM_S: No

Smeets14 wrote: 01 Jul 2024, 20:32
koetje wrote: 01 Jul 2024, 20:31 80% van de Brands aankopen is Nederlands of ervaring in Eredivisie. "Exoten" als Tlllman zijn de uitzondering. Dan kom je vanzelf uit bij St Juste en V.d. Berg.
Je weet dat Brands de aankopen al enige tijd niet meer doet hè?
Hij zet de strategie uit. Hij zit daar echt niet vanwege zijn commerciële of financiële kennis.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 01 Jul 2024, 20:48Hij zet de strategie uit. Hij zit daar echt niet vanwege zijn commerciële of financiële kennis.
Brands zet op technisch vlak helemaal de strategie niet uit. Hoe kom je daarbij?
These users thanked the author ShovingNE2 for the post (total 4):
Smeets14YkhimForestForestArdbeg
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Thijs
Lid van verdienste
Posts: 17,021
Joined: 01 Sep 2017, 06:29
Rol: Organisator Prediction League
Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 01 Jul 2024, 20:44 Denk trouwns wel dat Slot hem minimaal de voorbereiding zelf wil zien. Lijkt me een speler die heel goed past in zijn visie. En de linkjes mrt de familie vd Berg en Slot als Zwollenaren zijn natuurlijk ook snel gelegd.
Dat biedt mogelijkheden voor Bram van Polen…
These users thanked the author Thijs for the post (total 2):
TylerDurdnHarminator
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Een ambitieuze transfer. Lijkt me lastig haalbaar, maar je weet het maar nooit.
Smeets14
Nationale topspeler
Posts: 1,732
Joined: 25 Aug 2017, 23:00
FOOTB_REM_S: No

koetje wrote: 01 Jul 2024, 20:48
Smeets14 wrote: 01 Jul 2024, 20:32

Je weet dat Brands de aankopen al enige tijd niet meer doet hè?
Hij zet de strategie uit. Hij zit daar echt niet vanwege zijn commerciële of financiële kennis.
Hij zet de strategie uit algemene zin voor de organisatie maar niet op transferbeleid dat ligt bij Earnie.
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

ShovingNE2 wrote: 01 Jul 2024, 20:50
koetje wrote: 01 Jul 2024, 20:48Hij zet de strategie uit. Hij zit daar echt niet vanwege zijn commerciële of financiële kennis.
Brands zet op technisch vlak helemaal de strategie niet uit. Hoe kom je daarbij?
Denk eerder het 'kader'.
These users thanked the author Armada for the post:
koetje
Madueke
Legende
Posts: 10,870
Joined: 26 Jun 2019, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Juancho wrote: 01 Jul 2024, 20:44 Denk trouwns wel dat Slot hem minimaal de voorbereiding zelf wil zien. Lijkt me een speler die heel goed past in zijn visie. En de linkjes mrt de familie vd Berg en Slot als Zwollenaren zijn natuurlijk ook snel gelegd.
Hij staat achter Konaté, Gomez en Quansah in de pikorde, heeft geen schijn van kans op speeltijd. Kunnen ze nog zo goed Zwolse matties zijn, maar die jongen wil spelen. :D
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler
Posts: 3,440
Joined: 25 Aug 2020, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Zou geweldige aanwinst zijn. Logische keuze ook, had het al voorspeld en was niet bepaald de enige. Benieuwd of we dit voor elkaar krijgen.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Armada wrote: 01 Jul 2024, 20:52Denk eerder het 'kader'.
Dat wellicht. Maar ook dat doet hij niet alleen maar in samenspraak met de hele directie en de RvC. Dat een aanmerkelijk deel van de selectie Nederlands(talig) moet zijn dateert al uit de tijd van voor Brands overigens.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 20:11
Hatseflats wrote: 01 Jul 2024, 20:05
Ik heb hem niet zien voetballen, maar waarom vind je hem niet goed genoeg? Half Europa schijnt achter hem aan te zitten, dus dan lijkt mij dat hij zeker goed genoeg is voor PSV. Baseer ik dus alleen maar op de interesse in deze speler.
Ik ook niet hoor, baseer me vooral op dat hij "al" 22 is maar alleen bij een degradatiekandidaad als Mainz één seizoen leuk meegedraaid heeft. Bij Liverpool er niet tussen gekomen. Natuurlijk kan het er uiteindelijk in zitten, maar dit is toch niet de sterkhouder en verdedigingsleider die er direct zal staan? Daar doel ik meer op.
Zeker in combinatie met het af te tikken bedrag is het tricky.

Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Leuk meegedraaid heeft?Hij heeft daar praktisch alles gespeeld, en bijna alles 90min. Zijn trainer: ‘Hij is een leider en hij is de baas in de as. Hij wordt alleen maar beter en beter’, zegt Bo Henriksen over zijn centrale verdediger.

Dus juist wél een leider!

Zie VI pro artikel: https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... f-door#_=_

In alles ook een Bosz voetballer, razendsnel, goed in 1-op-1 situaties (wanneer tegenstander omschakeld), één van de beste koppers in Bundesliga afgelopen seizoen (tegenstanders hanteerden vaak de lange bal omdat Mainz hoog druk zet), verbeterpunt is wel het voetballende gedeelte, maar als Bosz aanknopingspunten ziet om hem dit te leren dan heb ik daar vertrouwen in!

Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.

Bijzonder grote vis dit!

Image
These users thanked the author Sensation for the post (total 14):
Robson de SouzaGrasmatHatseflatsStandbeeldVoormalig KGYkhimmatejaForestForestFritskePhilipsTijnNotoriousBIG046ArdbegTyyneRen Höek
User avatar
ComeOnPSV
Vedette
Posts: 8,141
Joined: 27 Jan 2019, 18:20
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

We weten 1 ding wel na dit bericht.

Vd Berg staat open voor PSV.

Anders gaat Earnie er nooit tijd in steken. Want dan is het zowel speler die je moet overtuigen als de club.
Robson de Souza
Vedette
Posts: 6,654
Joined: 27 Aug 2017, 18:28
FOOTB_REM_S: No

Zou Summerville ook al achterop de fiets van Van de Berg gesprongen zijn?
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 01 Jul 2024, 20:01 Niet verkeerd.

DonyellMalen wrote: 01 Jun 2024, 12:48 Laat Sep maar lekker daar.
Zeer flauw dit, ja ik weet het. :mrgreen:
These users thanked the author Standbeeld for the post:
Fritske12
User avatar
Sensation
Lid scoutingsteam
Posts: 14,019
Joined: 26 Aug 2017, 13:16
Clubvoorkeur: Ja
FOOTB_REM_S: No

ComeOnPSV wrote: 01 Jul 2024, 21:03 We weten 1 ding wel na dit bericht.

Vd Berg staat open voor PSV.

Anders gaat Earnie er nooit tijd in steken. Want dan is het zowel speler die je moet overtuigen als de club.
Groot voordeel is dat je nu Schouten als voorbeeld kan gebruiken, die jaren bij Bologna in de Serie A speelde en na 1 jaar PSV opeens basisspeler is bij NL op het EK. Kan toch bepaalde jongens over de streep trekken die normaliter mss voor een buitenlands avontuur bij pakweg Bologna of Wolfsburg zouden kiezen maar nu met dit voorbeeld allicht meer/eerder openstaan voor PSV gezien de kansen die dit biedt voor NL elftal én natuurlijk de zekerheid van CL voetbal komend seizoen.
These users thanked the author Sensation for the post (total 2):
YPLeeComeOnPSV
Stratumseind12
Bankzitter
Posts: 206
Joined: 21 Jun 2023, 15:31
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Simons
FOOTB_REM_S: No

Zou het een sterke aankoop vinden. Jongen is goed gegroeid door zijn uitleen beurten. Zou hier perfect passen.
YPLee
Jeugdinternational
Posts: 148
Joined: 20 May 2022, 19:17
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Jul 2024, 21:09
ComeOnPSV wrote: 01 Jul 2024, 21:03 We weten 1 ding wel na dit bericht.

Vd Berg staat open voor PSV.

Anders gaat Earnie er nooit tijd in steken. Want dan is het zowel speler die je moet overtuigen als de club.
Groot voordeel is dat je nu Schouten als voorbeeld kan gebruiken, die jaren bij Bologna in de Serie A speelde en na 1 jaar PSV opeens basisspeler is bij NL op het EK. Kan toch bepaalde jongens over de streep trekken die normaliter mss voor een buitenlands avontuur bij pakweg Bologna of Wolfsburg zouden kiezen maar nu met dit voorbeeld allicht meer/eerder openstaan voor PSV gezien de kansen die dit biedt voor NL elftal én natuurlijk de zekerheid van CL voetbal komend seizoen.
Dat is inderdaad wel een perfect voorbeeld. Ben benieuwd of dit lukt. Heb hem eerlijk gezegd niet zien spelen de afgelopen seizoenen, dus kan er geen zinnig woord over zeggen.
User avatar
Balinho
Internationale topspeler
Posts: 3,875
Joined: 08 Apr 2018, 11:33
FOOTB_REM_S: No

Daar komt Sepp van den Berg.

Image
These users thanked the author Balinho for the post (total 12):
Tim1999Bossche bolRicopsvFieseFriedrichHeissenberrugMaria-FranciscusMaaxBramLorenzo von MatterhornMithrasgrasveldWolf
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Balinho wrote: 01 Jul 2024, 21:15 Daar komt Sepp van den Berg.

Image
Hahahahahahahahahahhaahaha
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Halen we met Van den Berg dan eindelijk de gewenste slager in huis? We gaan het zien! ;)
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

Zou toptoptopaankoop zijn. Huuraankoop. Uitgestelde aankoop. Whatever.
These users thanked the author Armada for the post (total 4):
SensationDeBruyneTijnArdbeg
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Sensation wrote: 01 Jul 2024, 21:02
Grasmat wrote: 01 Jul 2024, 20:11

Ik ook niet hoor, baseer me vooral op dat hij "al" 22 is maar alleen bij een degradatiekandidaad als Mainz één seizoen leuk meegedraaid heeft. Bij Liverpool er niet tussen gekomen. Natuurlijk kan het er uiteindelijk in zitten, maar dit is toch niet de sterkhouder en verdedigingsleider die er direct zal staan? Daar doel ik meer op.
Zeker in combinatie met het af te tikken bedrag is het tricky.

Maar goed, ik laat me graag verrassen.
Leuk meegedraaid heeft?Hij heeft daar praktisch alles gespeeld, en bijna alles 90min. Zijn trainer: ‘Hij is een leider en hij is de baas in de as. Hij wordt alleen maar beter en beter’, zegt Bo Henriksen over zijn centrale verdediger.

Dus juist wél een leider!

Zie VI pro artikel: https://www.vi.nl/pro/analyse/sepp-van- ... f-door#_=_

In alles ook een Bosz voetballer, razendsnel, goed in 1-op-1 situaties (wanneer tegenstander omschakeld), één van de beste koppers in Bundesliga afgelopen seizoen (tegenstanders hanteerden vaak de lange bal omdat Mainz hoog druk zet), verbeterpunt is wel het voetballende gedeelte, maar als Bosz aanknopingspunten ziet om hem dit te leren dan heb ik daar vertrouwen in!

Kijk ff deze verdedigende stats, besef dat dit is afgezet tegen verdedigers uit de top 5 competities van Europa.

Bijzonder grote vis dit!

Image
Als je dan wil verbeteren in het opbouwen vanuit achteruit heb je in Boscagli ook wel een van de beste leermeesters, misschien wel van Europa😅
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Lijkt me wel een glasbak.

Voor zo’n jongen is een stap naar PSV interessant. Het is normaliter een tussenstap voor de echte top (waar hij nu nog niet aan toe is). En hij gaat nergens anders zoveel kansen en vertrouwen krijgen als bij PSV, dat ook nog eens CL speelt.

20mln is wel te gortig voor deze positie; want er zijn nog meer spelers nodig. Als ze maar goed nadenken over de voordelen en nadelen van clausules.
User avatar
Standbeeld
Mister PSV
Posts: 30,459
Joined: 03 Sep 2021, 20:50
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Hot take: Van den Berg kiest voor PSV en zit binnen 3 maanden bij het Nederlands Elftal.
These users thanked the author Standbeeld for the post:
DonyellMalen
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

Koeman vertrekt dus?
User avatar
Armada
Internationale topspeler
Posts: 4,804
Joined: 20 Mar 2018, 08:46
FOOTB_REM_S: No

14 miljoen euro in enen!?!

Doen?
These users thanked the author Armada for the post:
Flabbergast
Post Reply