Interessante spelers

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
Kezmania9
Talent
Clubvoorkeur: PSV

Djamba97 wrote: 09 Jul 2023, 12:37 Ik weet niet of de naam al eens is genoemd hier, maar zou Bazoer geen vervanger van Guti kunnen zijn? Lees nu steeds meer dat hij een transferverzoek heeft ingedient bij AZ. Nou weet ik niet meer zeker of Bosz de reden was dat hij wegging bij Ajax, maar als dit zo is dan is het natuurlijk geen optie.
Nee, is al eerder onder Bosz geen succesvolle samenwerking gebleken.
Kezmania9
Talent

DonyellMalen wrote: 08 Jul 2023, 17:27 Batista Mendy is een zeer interessante optie. Zie hem graag komen, betere optie wellicht nog dan Beelen.
Maar dan wel als backup voor de '6'. Vind hem een beetje houterig ogen en lang niet zo verfijnd als bijvoorbeeld een Joris Chotard. Maar voor drie miljoen een uitstekende backup voor die positie.
Rikkert1234
Vedette

https://www.transfermarkt.com/spieler/v ... e&yt0=Show

Ben benieuwd of wij ook nog een paar spelers op het lijstje hebben staan waarvan contract niet verlengd is vorige maand
Hatseflats
Vedette

Rikkert1234 wrote: 11 Jul 2023, 11:54 https://www.transfermarkt.com/spieler/v ... e&yt0=Show

Ben benieuwd of wij ook nog een paar spelers op het lijstje hebben staan waarvan contract niet verlengd is vorige maand
Weinig noemenswaardig, toch?
DonyellMalen
Legende

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:19

De hoogtepunten dit jaar van Nuamah. Zal qua budget voor ons toch echt haalbaar moeten zijn. Heerlijke speler
Earnest Stewart en Ernest Faber mogen nog best een naamcompagnon krijgen. Deze Ernest Nuamah, toffe speler wel. Wanneer zo'n Savio-deal klapt kan men ook naar dit soort spelers gaan kijken, sterker nog, zou mijn voorkeur hebben zelfs.
Eindhovenvoetbal
Internationale topspeler

danko-lazovic wrote: 09 Jun 2023, 13:19

De hoogtepunten dit jaar van Nuamah. Zal qua budget voor ons toch echt haalbaar moeten zijn. Heerlijke speler
Hele fijne voetballer, maar moet 10mln kosten. Dat gaat PSV niet doen voor een aanvaller na de komst van Pepi en Lang.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 17 Mar 2023, 16:34 Mocht het binnen de mogelijkheden liggen dan zou Aster Vranckx nu op huurbasis bij Milan een goede investering zijn. Bij Wolfsburg en Milan is hij niet helemaal uit de verf gekomen.
Hij is nog steeds pas 20 jaar en dit kan.
Toen heeft hij ook daar met momenten een geweldig potentieel laten zien.
Dit met in het achterhoofd genomen het geweldig talent dat hij bij KV Mechelen liet zien, waarvoor Wolfsburg toen 8 miljoen voor over had.
Zou een goede toevoeging zijn aan het middenveld met het eventuele vertrek van Gutierrez, Sangaré en wellicht meer in het vooruitzicht.

Qua lichaam, techniek en talent zou hij meteen tot de top van de eredivisie behoren. Zoals dit ook bij Sangaré het geval was.

Technisch vind ik het weinig bijzonder ogen, maar als je al vind dat Sangaré technisch tot de top van de Eredivisie hoort, kan ik me voorstellen dat je er van onder de indruk bent 😅
Persepolis
Vedette

En toch is het zo, zeker op zijn positie.
voskat
Nationale topspeler

DonyellMalen wrote: 17 May 2023, 11:52 Wolfsburg is overigens eigendom van de beste man
Voor het geld hoeft hij het niet te laten dus. Bezit op die leeftijd al een voetbalclub. :O
Voormalig KG
Lid scoutingsteam

O Goleiro Grande wrote: 12 Jul 2023, 00:05
Voormalig KG wrote: 17 Mar 2023, 16:34 Mocht het binnen de mogelijkheden liggen dan zou Aster Vranckx nu op huurbasis bij Milan een goede investering zijn. Bij Wolfsburg en Milan is hij niet helemaal uit de verf gekomen.
Hij is nog steeds pas 20 jaar en dit kan.
Toen heeft hij ook daar met momenten een geweldig potentieel laten zien.
Dit met in het achterhoofd genomen het geweldig talent dat hij bij KV Mechelen liet zien, waarvoor Wolfsburg toen 8 miljoen voor over had.
Zou een goede toevoeging zijn aan het middenveld met het eventuele vertrek van Gutierrez, Sangaré en wellicht meer in het vooruitzicht.

Qua lichaam, techniek en talent zou hij meteen tot de top van de eredivisie behoren. Zoals dit ook bij Sangaré het geval was.

Technisch vind ik het weinig bijzonder ogen, maar als je al vind dat Sangaré technisch tot de top van de Eredivisie hoort, kan ik me voorstellen dat je er van onder de indruk bent 😅
Deze vent is een tank en ik zal ergens deze tijd gaan maken voor een stukje over hem. Sangaré's techniek wordt onderschat door u... dat kan en mag.

Het was een van de grotere talenten in de afgelopen jaren in België. Toch heb ik al bedragen van 10/13 miljoen en hoger zien langskomen. Flinke bedragen natuurlijk voor PSV
Persepolis
Vedette

Sangaré heeft een uitstekend functionele techniek. Techniek is natuurlijk niet alleen 3 spelers voorbij kunnen dribbelen, en die paar slechte passes (wat iedereen heeft) willen weleens wat sterker in de geheugen blijven dan de 100 dingen die hij wel goed doet. Hij heeft een prima aanname, passing (steevast bij de hoogste passing percentages, zowel als geheel als op de helft van de tegenstander), kan het spel heel goed richting de helft van de tegenstander verleggen dmv een pass of dribbel. Dat lukte allemaal niet als zijn techniek niet heel goed zou zijn.
Vranckx lijkt wel een hele goede versterking te zijn, maar ik denk dat je voor hem echt wel in de buurt van 15 miljoen moet gaan denken.
O Goleiro Grande
Nationale topspeler

Voormalig KG wrote: 12 Jul 2023, 08:46
O Goleiro Grande wrote: 12 Jul 2023, 00:05

Deze vent is een tank en ik zal ergens deze tijd gaan maken voor een stukje over hem. Sangaré's techniek wordt onderschat door u... dat kan en mag.

Het was een van de grotere talenten in de afgelopen jaren in België. Toch heb ik al bedragen van 10/13 miljoen en hoger zien langskomen. Flinke bedragen natuurlijk voor PSV
Ik zeg ook niet dat Sangaré totaal geen techniek heeft. Maar laten we eerlijk zijn: er zijn wel één a twee handen vol speler die zonder meer een betere techniek hebben. Iemand met een absolute toptechniek heeft de bal wel wat korter bij de voet na een aanname en leidt in zijn passing ook niet zo vaak balverlies.
James Rodriguez
Regelmatige invaller

Strahinja Erakovic kan zowel links and rechts centraal achterin zijn mannetje staan en geen grote geruchten rondom zijn naam op dit moment. 22 jaar oud en volgens Transfermarkt een 9 miljoen euro waard, wellicht een betere investering in vergelijking met Sanchez die al een stuk ouder is. Alle jeugdteams van Servië doorlopen en nu ook een aantal wedstrijden in het hoofdteam gespeeld. https://www.transfermarkt.com/strahinja ... ler/574660
Tovast
Nationale topspeler

Volgens een Zwitserse kennis van me heeft PSV dit seizoen zeer regelmatig op de tribune gezeten voor Ardon Jashari, aanvoerder van Luzern op 20-jarige leeftijd. Is een uitstekende 6 met zowel uitstekende aanvallende als verdedigende kwaliteiten. Daarnaast een leidersfiguur en Zwitsers international. Goede pass, veel inzicht, beweeglijk. Erg goede speler.
DonyellMalen
Legende

Heel tof. Absoluut een goede speler. Heb hem hier onlangs nog genoemd:
DonyellMalen wrote: 21 Jun 2023, 14:28 Ardon Jashari, 20-jarige Zwitserse (met Noord-Macedonische roots) defensieve middenvelder van FC Luzern. Wellicht een optie nu Stijn Spierings niet meer komt.

https://www.transfermarkt.com/ardon-jas ... ler/608172

DadOfFour
Internationale topspeler

Een Slovaakse (Slowakijse?) zou Sebastian Kosa van Spartak Tvarna in de gaten gehouden moeten worden.
Een 19-jarige, 1,91m lange centrumverdediger die volgens Scoutizm (24,9K volgers op Twitter) opvalt door: " (...) his positional knowledge, attacking skills and dominant defender identity" en zou er De Ligt vibes van krijgen.

Volgens eerder footballtalantscout.net https://footballtalentscout.net/2021/08 ... tian-kosa/ sterk in:
- Athletisch Vermogen ++
- Positionering ++
- Anticipatie ++
- Passing ++
- Visie +
- Techniek +
- Lezen van het spel +

Zwakker punt is dat hij niet de allersnelste is. Voor meer info, klik vooral op de link hierboven, zitten ook filmpjes bij!
Ook U19/U20 international.

Waarschijnlijk niet iemand die er direct zal staan, maar voor de komende jaren wellicht een aanwinst.
La vida és massa curta per no fer broma
DonyellMalen
Legende

Slowaakse*, jij denkt nu alleen maar in het Spaans natuurlijk, DadOfFour. :mrgreen:
Rigo
Bankzitter

Voor de kenners van de Bundesliga. Zou Anton Stach van Mainz een optie kunnen zijn? Grote sterke defensieve middenvelder die zelfs die manschaft al heeft gehaald. Zijn marktwaarde wordt geschat op 15 miljoen maar heeft een contract tot 2024. Misschien zit daar een opening? Meen dat er hier ooit een analyse heeft gestaan over hem
Ardbeg
Mister PSV

Rigo wrote: 12 Jul 2023, 21:29 Voor de kenners van de Bundesliga. Zou Anton Stach van Mainz een optie kunnen zijn? Grote sterke defensieve middenvelder die zelfs die manschaft al heeft gehaald. Zijn marktwaarde wordt geschat op 15 miljoen maar heeft een contract tot 2024. Misschien zit daar een opening? Meen dat er hier ooit een analyse heeft gestaan over hem
Ja
DadOfFour
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 12 Jul 2023, 21:36
Rigo wrote: 12 Jul 2023, 21:29 Voor de kenners van de Bundesliga. Zou Anton Stach van Mainz een optie kunnen zijn? Grote sterke defensieve middenvelder die zelfs die manschaft al heeft gehaald. Zijn marktwaarde wordt geschat op 15 miljoen maar heeft een contract tot 2024. Misschien zit daar een opening? Meen dat er hier ooit een analyse heeft gestaan over hem
Ja
Wat ja? Ja, er heeft een analyse over hem gestaan? Ja, hij zou een optie kunnen zijn? Ja, ik geef eindelijk toe dat een pizza Hawaii prima te eten is?
Ardbeg
Mister PSV

DadOfFour wrote: 12 Jul 2023, 21:59
Ardbeg wrote: 12 Jul 2023, 21:36

Ja
Wat ja? Ja, er heeft een analyse over hem gestaan? Ja, hij zou een optie kunnen zijn? Ja, ik geef eindelijk toe dat een pizza Hawaii prima te eten is?
Ik hou van pizza Hawaii, vooral met Sriracha swirl. Vooral met de Blackout Sriracha. Waarde Sensation heeft eerder over hem geschreven, meermaals. Look it up! De aandrager verdient de credits!

Buffalo chicken pizza is ook top.
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Ardbeg wrote: 12 Jul 2023, 22:04

Ik hou van pizza Hawaii, vooral met Sriracha swirl. Vooral met de Blackout Sriracha. Waarde @Sensation heeft eerder over hem geschreven, meermaals. Look it up! De aandrager verdient de credits!

Geen ananas op mijn pizza, wel Stach in een rood-wit tenue. Of nog beter: Vranckx
DadOfFour
Internationale topspeler

Ardbeg wrote: 12 Jul 2023, 22:04

Ik hou van pizza Hawaii, vooral met Sriracha swirl. Vooral met de Blackout Sriracha. Waarde @Sensation heeft eerder over hem geschreven, meermaals. Look it up! De aandrager verdient de credits!

Mijn welgemeende excuses, ik dacht dat jij ik het andere pizzakamp zat...
Heeft Sensation een stuk geschreven over Black-out Sriracha? Daar ben ik wel benieuwd naar!

Antoni Stach lijkt me overigens een prima optie. Zou Sensation ook eens een stuk over moeten schrijven...
Maar ja, hij zit dus wel in verkeerde pizza kamp..

En buffalo chicken pizza is Hier neit te krijgen....
Ren Höek
Vedette

“Never argue with an idiot.
They will drag you down to their level and beat you with experience.”
Sensation
Lid scoutingsteam
Clubvoorkeur: Ja

Het verbaasd mij lichtelijk maar als ik Stach zijn afgelopen seizoen vergelijk met Vranckx seizoen 21/22 bij Wolfsburg, dan valt mij op dat Vranckx betere passing en zelfs betere defending stats heeft.

Vranckx is echt een no-brainer en de ideale 6 in het systeem van Bosz.
Post Reply