Transferwindow 2024/25
- ShovingNE2
- Site Admin
Hier kon wel eens mooi naar voren komen dat we wat kapitaalkrachtiger zijn. Ik meen dat Armada liet vallen '14 miljoen ineens'. Kan mij voorstellen dat Liverpool liever 14 mio nu heeft dan 20 mio verspreid over een jaar of 5.
- These users thanked the author ShovingNE2 for the post:
- Armada
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
-
- Veelbelovend talent
Dat is toch een flinke rente…ShovingNE2 wrote: ↑02 Jul 2024, 06:47 Hier kon wel eens mooi naar voren komen dat we wat kapitaalkrachtiger zijn. Ik meen dat @Armada liet vallen '14 miljoen ineens'. Kan mij voorstellen dat Liverpool liever 14 mio nu heeft dan 20 mio verspreid over een jaar of 5.
- ShovingNE2
- Site Admin
Als je de vordering verkoopt aan een bedrijf dan is die rente fors ja. Geen 6 miljoen, maar aan de andere kant hebben zij ook meer liquide en kunnen ze ook besparen. Gooi daar een doorverkoop op of zelfs een terugkoopclausule van een miljoen of 50 met een Sepp die graag naar PSV wil en je kan prima een deal hebben.
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
Hopelijk is Liverpool geen grote club.
- These users thanked the author Standbeeld for the post:
- Lorenzo von Matterhorn
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Hoe verschilt dit van elkaar dan?Hartig Woordje wrote: ↑02 Jul 2024, 01:01
Transferrecord moet niet verbroken, maar aan diggels om de vraagprijs te voldoen…
Rik Elfrink is inderdaad de Chuck Norris van het factchecken en onthuld bij voorkeur de geheimen die al publiek zijn, maar echt niet alles is een graadmeter voor de waarschijnlijkheid van een gerucht. Vorig jaar meende ik dat de komst van Karol Borys een zekerheidje zou zijn, zo stellig oogde het bericht van Rik over de interesse in hem en deze zomer zal ook zijn opmerkelijke aandacht voor de belangstelling in Prestianni veel te voorbarig blijken denk ik; hoor of lees je niets meer over.Je zou zeggen, loop door. Maar in dat geval zou het gewoon door Rik worden ontkracht:onhaalbaar; en dat gebeurt dus niet, Ergens is er een opening. gevonden.
Ik krijg graag ongelijk in deze en hoop dat Van den Bergh komt, maar vind dit wel erg duur om hoop voor te hebben.
- Standbeeld
- Mister PSV
O Goleiro Grande wrote: ↑02 Jul 2024, 07:13Ik krijg graag ongelijk in deze en hoop dat Van den Bergh komt, maar vind dit wel erg duur om hoop voor te hebben.
- These users thanked the author Standbeeld for the post (total 4):
- Grasmat • Doldenaar • Ontbijtkoek • TylerDurdn
-
- Geselecteerd voor Oranje
-
- Talent
- Favoriete speler: Pepi
- Standbeeld
- Mister PSV
https://www.ed.nl/PSV/de-tijd-van-voetj ... ~abd86a1d/Er is een aardige pot met geld beschikbaar, maar PSV steekt veel energie in het naar beneden onderhandelen van de vraagprijzen van de ‘targets’. Het gaat al heel lang over de komst van Couhaib Driouech en Ryan Flamingo en sinds maandag ook over Van den Berg, die naar verluidt tussen de 15 en 20 miljoen euro moet kosten. Dat wil PSV niet betalen, maar voor het verdedigende talent is een prijs richting de 15 miljoen euro geen onmogelijke opgave. Flamingo kost naar verwachting een miljoen of 8 of 9 en Driouech zo’n 3 miljoen.
- trouwepsvfan
- Vedette
3 miljoen voor Driouch? Dat is toch wat we deze winter geboden hebben? Dan laten we ons wel een beetje piepelen door Excelsior maargoed
Strong and independent woman, parttime airfryer ambassadeur
-
- Vedette
Volgens mij was dat 4 miljoen.trouwepsvfan wrote: ↑02 Jul 2024, 08:11 3 miljoen voor Driouch? Dat is toch wat we deze winter geboden hebben? Dan laten we ons wel een beetje piepelen door Excelsior maargoed
- Standbeeld
- Mister PSV
Dat hangt vooral af van de (hoeveelheid) clubs die interesse hebben. Zo'n Championship club als Leeds tikt lachend 4mln af. Het is wel duidelijk dat Driouech geen amok maakt. Die wacht rustig af. Wel netjes.trouwepsvfan wrote: ↑02 Jul 2024, 08:11 3 miljoen voor Driouch? Dat is toch wat we deze winter geboden hebben? Dan laten we ons wel een beetje piepelen door Excelsior maargoed
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Dan hoop ik wel dat ze hem voor 5 jaar weten vast te leggen. Anders blinkt ie twee seizoenen uit en is er met slechts twee contractjaren te gaan een beperkte winst, zeker gezien die €15m investering. Bij Veerman baal ik daar ook wel van; los van zijn EK-dip is dit een speler die echt wel de potentie heeft om de Europese top aan te kunnen en voor minstens €55m weg zou moeten vertrekken. Ben echter bang dat het - ook voor het EK - niet verder komt dan €40m.Standbeeld wrote: ↑02 Jul 2024, 08:10https://www.ed.nl/PSV/de-tijd-van-voetj ... ~abd86a1d/Er is een aardige pot met geld beschikbaar, maar PSV steekt veel energie in het naar beneden onderhandelen van de vraagprijzen van de ‘targets’. Het gaat al heel lang over de komst van Couhaib Driouech en Ryan Flamingo en sinds maandag ook over Van den Berg, die naar verluidt tussen de 15 en 20 miljoen euro moet kosten. Dat wil PSV niet betalen, maar voor het verdedigende talent is een prijs richting de 15 miljoen euro geen onmogelijke opgave. Flamingo kost naar verwachting een miljoen of 8 of 9 en Driouech zo’n 3 miljoen.
-
- Legende
Ik vind dat PSV op dit moment ook niet verder moet gaan dan 15 miljoen voor een transfer. Anders schuif je beetje bij beetje de grens steeds een beetje meer op. Mocht PSV het lukken om Van den Berg in te lijven dan heeft PSV zeer waarschijnlijk eindelijk de gewenste verdediger binnen waar het al zo lang naar op zoek is. Samen met Flamingo zou PSV weer twee Nederlandse talenten hebben toegevoegd waar ze even mee vooruit zouden kunnen.
-
- Bankzitter
Opschuiven met transferprijzen moet je toch als je kwaliteit wil hebben, de inflatie in het voetbal is erger dan die van Zimbabwe.
O Goleiro Grande Verbreken van een record kan met een cent, aan diggels (van "diggelen') is er heel fors overheen
O Goleiro Grande Verbreken van een record kan met een cent, aan diggels (van "diggelen') is er heel fors overheen
- Maax
- Meervoudig international
''Zimbabwe kampt al langere tijd met enorme inflatie. De inflatie staat inmiddels op 191,6% en daarnaast de rente op wel 200%. Geen enkele maatregel lijkt te werken om de inflatie tegen te gaan''.Hartig Woordje wrote: ↑02 Jul 2024, 09:16 Opschuiven met transferprijzen moet je toch als je kwaliteit wil hebben, de inflatie in het voetbal is erger dan die van Zimbabwe.
@O Goleiro Grande Verbreken van een record kan met een cent, aan diggels (van "diggelen') is er heel fors overheen
Lijkt me dus onzin wat je stelt. Graag het bij de feiten houden!
-
- Legende
Dat is iets wat PSV vorig jaar al gedaan heeft. De structurele omzet van PSV is ondanks dat deze ook is meegestegen en er een grote kans is dat PSV meerdere jaren CL heeft wel nog steeds beperkt en dan zal je met afschrijvingslasten en salarislasten toch binnen een bepaalde bandbreedte willen blijven. In de categorie 10 tot 15 miljoen kan je voor PSV begrippen echt wel grote talenten en directe kwaliteit krijgen.Hartig Woordje wrote: ↑02 Jul 2024, 09:16 Opschuiven met transferprijzen moet je toch als je kwaliteit wil hebben, de inflatie in het voetbal is erger dan die van Zimbabwe.
@O Goleiro Grande Verbreken van een record kan met een cent, aan diggels (van "diggelen') is er heel fors overheen
-
- Internationale topspeler
Laten we aub wat meer ambitie tonen in de aanval. En dat zullen we ook doen. Driouech als hele goedkope 4e optie dreigt te gebeuren, maar Lozano vervangen door pure middelmaat als Sahraoui gaat onze Earnest natuurlijk echt niet doen. Die komt met een topper op de proppen.Lorenzo von Matterhorn wrote: ↑02 Jul 2024, 02:15 Ramalho -> Sepp
Vertessen -> Driouech
Lozano -> Sahraoui
Dest -> Dest
De rest houden we.
Flamingo erbij voor extra vlees op de schenken.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Volgens mij gaf Brands in de kampioensspecial aan dat PSV financieel gezien wel toe kan naar transferbedragen richting de 20mil, alleen dat bij dat soort spelers vaak ook een hoger salaris hoort waardoor het alsnog financieel onverantwoord is.Massimo wrote: ↑02 Jul 2024, 09:07 Ik vind dat PSV op dit moment ook niet verder moet gaan dan 15 miljoen voor een transfer. Anders schuif je beetje bij beetje de grens steeds een beetje meer op. Mocht PSV het lukken om Van den Berg in te lijven dan heeft PSV zeer waarschijnlijk eindelijk de gewenste verdediger binnen waar het al zo lang naar op zoek is. Samen met Flamingo zou PSV weer twee Nederlandse talenten hebben toegevoegd waar ze even mee vooruit zouden kunnen.
Overigens zit vd Berg op een salaris van ruim 500k als ik meerdere sites mag geloven, is dus wel een overweging als je zo'n speler bijv. een salaris van +/- 1mil geeft maar dan wel wat meer geld uitgeeft (bijv. 17mil) tov een speler van 15mil die mss richting 2 / 2.5 mil salaris gaat?
- Armada
- Internationale topspeler
Na Dest en Tillman binnenhalen, is Sepp van den Berg hèt project zover ik kan beoordelen. Die “vervanger van Ramalho” claim, klopt in die zin dat hij die positie in gaat vullen. Echter is het een mogelijke transfer die al lang “nodig” is en van een veel grotere orde dan enkel Ramalho vervangen.
Buiten reageren op andere uitgaande transfers natuurlijk. Die jongen van Excelsior komt niet anticiperende op een transfer van Bakayoko. Daar zou dan een andere topper voor moeten komen natuurlijk.
Buiten reageren op andere uitgaande transfers natuurlijk. Die jongen van Excelsior komt niet anticiperende op een transfer van Bakayoko. Daar zou dan een andere topper voor moeten komen natuurlijk.
- These users thanked the author Armada for the post (total 8):
- Sensation • DonyellMalen • Eindhovenvoetbal • Tjompie • De Realist • Lorenzo von Matterhorn • BarryBanaan • DaveB
- ShovingNE2
- Site Admin
Precies. En dat is ook diverse malen wel naar buiten gekomen.