Interessante spelers
-
- Ballenjongen
- Hatseflats
- Vedette
- PapaHiljemark
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV
- Ardbeg
- Mister PSV
Wat vindt je interessant aan hem? Ik vind hem niets bijzonders, eerlijk gezegd..PapaHiljemark wrote: ↑13 Jul 2023, 13:26 https://www.transfermarkt.nl/han-noah-m ... ler/536508
22 jaar oud, transfervrij en nummer 6
-
- Ballenjongen
- Favoriete speler: Dries Mertens
Een type Guardado speelt bij Panama nu. Denk wel goedkoop op te halen uit de MLS. Volgens transfermarkt 2,5 miljoen.
https://www.youtube.com/watch?v=9HXi_UqgqDs
https://www.youtube.com/watch?v=9HXi_UqgqDs
- PapaHiljemark
- Talent
Aardig jonge transfervrije backup voor op 6, met toch al wat wedstrijden op redelijk niveau in de benen. En jeugdinternational van Frankrijk (maar 2 interlands, maar alsnog). Ik zeg niet dat het een droomkandidaat is, maar zeker een interessant profiel die mij relatief veilig lijkt ten opzichte van het kopen van een backup.Ardbeg wrote: ↑13 Jul 2023, 13:51Wat vindt je interessant aan hem? Ik vind hem niets bijzonders, eerlijk gezegd..PapaHiljemark wrote: ↑13 Jul 2023, 13:26 https://www.transfermarkt.nl/han-noah-m ... ler/536508
22 jaar oud, transfervrij en nummer 6
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik ben van mening dat een backup naar het beoogde niveau waar PSV naar op zoek is moet kunnen groeien. Wat dat betreft past Ambriz heel goed in het plaatje. Ik zie deze jongen niet het PSV niveau halen..PapaHiljemark wrote: ↑13 Jul 2023, 14:05Aardig jonge transfervrije backup voor op 6, met toch al wat wedstrijden op redelijk niveau in de benen. En jeugdinternational van Frankrijk (maar 2 interlands, maar alsnog). Ik zeg niet dat het een droomkandidaat is, maar zeker een interessant profiel die mij relatief veilig lijkt ten opzichte van het kopen van een backup.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hmm kan interessant zijn. Was vroeger een heel groot talent stond toen echt in de picture bij de Engelse top (toen hij 17-18 was), staat nu in de belangstelling van oa Burnley, Leeds en Lyon. Als ik zo zijn stats bij Auxerre zie wel een Bosz-middenvelder; sterk in de passing, progressive carries en verdedigend okay in de tackles en intercepties. Zou wel graag een niveautje hoger zien overigens want iemand op de bank moet er ook wel goed kunnen staan bij blessures.PapaHiljemark wrote: ↑13 Jul 2023, 14:05Aardig jonge transfervrije backup voor op 6, met toch al wat wedstrijden op redelijk niveau in de benen. En jeugdinternational van Frankrijk (maar 2 interlands, maar alsnog). Ik zeg niet dat het een droomkandidaat is, maar zeker een interessant profiel die mij relatief veilig lijkt ten opzichte van het kopen van een backup.
Hadden vorige zomer nog een bod van 10mil van Watford afgeslagen in de verwachting dat hij zijn contract zou verlengen
- Juancho
- Mister PSV
Ardbeg wrote: ↑13 Jul 2023, 14:23Ik ben van mening dat een backup naar het beoogde niveau waar PSV naar op zoek is moet kunnen groeien. Wat dat betreft past Ambriz heel goed in het plaatje. Ik zie deze jongen niet het PSV niveau halen..PapaHiljemark wrote: ↑13 Jul 2023, 14:05
Aardig jonge transfervrije backup voor op 6, met toch al wat wedstrijden op redelijk niveau in de benen. En jeugdinternational van Frankrijk (maar 2 interlands, maar alsnog). Ik zeg niet dat het een droomkandidaat is, maar zeker een interessant profiel die mij relatief veilig lijkt ten opzichte van het kopen van een backup.
Waarom niet dan? 22 jaar, al aardig wat ervaring, jeugdinternational van een topland als Frankrijk dat enorm veel talent aflevert. Hoezo zou deze jongen niet kunnen groeien naar het niveau van PSV 1?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Omdat ik hem tekort vind komen, daar baseer ik dat gevoel op. Vooral voor "al" 22. Ik ben niet onder de indruk. Zo'n Ambriz drukt nmi al veel meer zijn stempel op het spel en die is er op dit moment ook nog niet. Of een Lucien Agoumé.
Ardbeg wrote: ↑02 Feb 2022, 15:23 Even een crosspost omdat het uiteraard een interessante speler is:
Voor "mijn" beoogde middenveld, baal ik nog steeds als een stekker dat PSV Amadou Onana niet heeft kunnen aantrekken. Dat was de beoogde opvolger van Sangare. Die had dan nog dit seizoen even in de luwte van Sangare klaargestoomd kunnen worden. Een heel vergelijkbare speler, alleen nog iets langer en jonger.
Ik hoop echt weer op een powerhouse. Een type Gourna-Duath, Lucien Agoume, Khéphren Thuram.
Hier even een one-liner van mij over Lucien Agoume:
Ik had nog een ander filmpje maar die kan ik hier niet linken, want geblokkeerd door Ligue 1. Je kunt samenvattingen van zijn Ligue 1 wedstrijden op Youtube vinden.
Agoume is een defensieve/controlerende middenvelder die ik al een tijdje in de gaten hou sinds Sangare zo goed bezig is, en wat mij betreft voor jullie eentje om in de gaten te houden. Ondanks zijn jonge leeftijd, is hij een natuurlijke leider.
Hij heeft een goede techniek en maakt goede beslissingen aan de bal en laat zich niet snel kisten onder druk. Vanuit nature handelt hij dan ook al vrij snel. Dit komt ook door zijn sterke visie op het veld en van het spel. Met zijn splijtende pass weet hij het spel open te breken of iemand 1-op-1 voor de keeper te zetten.
Dankzij zijn visie en anticipatie is hij in staat om in verschillende middenveldrollen te spelen, in een geavanceerde positie of in een verdedigende rol indien nodig. Hij is iemand die je met een taak het veld in kan sturen en dat plan zal hij met een mes tussen de tanden verdedigen. Je maakt hem echt de pis niet lauw. Dat komt ook door zijn sterke fysiek. Hij is goed in het afschermen van de bal dankzij zijn techniek gepaard met kracht. Tevens heeft ie een sterke tackle! Dus als Tadic wil, kan ie ze krijgen. Kijk het filmpje. Natuurlijk moet het een en ander nog gepolijst worden maar hij is dan ook 19 jaar. Je ziet in ieder geval het idee en de intentie er achter. Wat vinden jullie er van? (Waarom hij met rugnummer 10 speelt weet ik ook niet).
Last edited by Ardbeg on 13 Jul 2023, 15:23, edited 2 times in total.
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
Hmm, voordeel van Ambriz is dat hij gewoonweg jonger en een groter talent is, of op dit moment het algehele niveau van Ambriz tov Massengo echt hoger is betwijfel ik, wel allebei ander type spelers, Ambriz veel verdedigender. Massengo is box-to-box.
- Ardbeg
- Mister PSV
De oplossing is duidelijk. Lucien Agoume
- Juancho
- Mister PSV
Maar waarom vind je hem te kort komen? Op welke onderdelen? Of het puur gevoel gebassererd op....Youtube filmpjes? Onderbuik gevoel? Wat anders?
“Trance is my Sanctuary where Emotions, Freedom and Spirituality meet”
- Ardbeg
- Mister PSV
Ik heb het idee dat hij in zijn algemeen te kort komt. Niet het talent om bij PSV een sterkhouder te kunnen worden. Ik ben alweer een tijd geleden gaan kijken wie interessante vervangers konden zijn voor Sangare. Op basis daarvan hem ik toen lijstje hier geplaatst met wie en waarom, op basis van met veel aandacht naar de Ligue 1 kijken.
- Lorenzo von Matterhorn
- Internationale topspeler
- IbiAppelvlaai
- Jeugdspeler
- Favoriete speler: Ibrahim Afellay
Ik weet niet of dit nu zelfpromotie is maar anders had ik het gewoon geknipt en geplakt op dit blog.
Heb net op twitter mijn twee favorieten gepost voor de RCV positie: Ben Cabango van Swansea & Warmed Omari van Rennes
Heb net op twitter mijn twee favorieten gepost voor de RCV positie: Ben Cabango van Swansea & Warmed Omari van Rennes
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Beraldo en Sanchez. Stel je toch eens voor.DE MADERA 76 wrote: ↑13 Jul 2023, 17:06 Mooi overzicht met namen die hier al eerder voorbij kwamen, o.a. Beraldo op CV.
-
- Internationale topspeler
Lozano naar Los Angeles FC lees ik bij onder andere VI. Ontzettend zonde zeg. Stel je voor je hebt Lozano-De Jong/Pepi-Lang. En dan Xavi erachter.
-
- Lid scoutingsteam
dan ga ik er maar in mee.. hahaSensation wrote: ↑13 Jul 2023, 08:51Het verbaasd mij lichtelijk maar als ik Stach zijn afgelopen seizoen vergelijk met Vranckx seizoen 21/22 bij Wolfsburg, dan valt mij op dat Vranckx betere passing en zelfs betere defending stats heeft.Ren Höek wrote: ↑13 Jul 2023, 08:47 @DadOfFour Speciaal voor jou:
viewtopic.php?p=399108&hilit=Anton+Stach#p399101
viewtopic.php?p=399108&hilit=Anton+Stach#p399108
viewtopic.php?p=413632&hilit=Anton+Stach#p413602
viewtopic.php?p=413702&hilit=Anton+Stach#p413702
Vranckx is echt een no-brainer en de ideale 6 in het systeem van Bosz.
Kun jij die delen? Interessant!