https://fbref.com/en/stathead/player_co ... =2022-2023Voormalig KG wrote: ↑15 Jul 2023, 14:12dan ga ik er maar in mee.. hahaSensation wrote: ↑13 Jul 2023, 08:51
Het verbaasd mij lichtelijk maar als ik Stach zijn afgelopen seizoen vergelijk met Vranckx seizoen 21/22 bij Wolfsburg, dan valt mij op dat Vranckx betere passing en zelfs betere defending stats heeft.
Vranckx is echt een no-brainer en de ideale 6 in het systeem van Bosz.
Kun jij die delen? Interessant!
Interessante spelers
- Sensation
- Lid scoutingsteam
- Clubvoorkeur: Ja
- Klapstoel
- Basisspeler
Ik zou Calvin Stengs graag zien komen als El Ghazi gaat. Zou prima in het systeem passen en heeft het bij Antwerp ook goed gedaan als rechtsbuiten, middenvelder en op tien
https://www.transfermarkt.nl/calvin-ste ... ler/409344
- Standbeeld
- Mister PSV
- Clubvoorkeur: PSV
PSV koopt dit jaar een niveau of 5 hoger in.Klapstoel wrote: ↑15 Jul 2023, 20:26 Ik zou Calvin Stengs graag zien komen als El Ghazi gaat. Zou prima in het systeem passen en heeft het bij Antwerp ook goed gedaan als rechtsbuiten, middenvelder en op tien
-
- Internationale topspeler
Pure middelmaat, komt tekortKlapstoel wrote: ↑15 Jul 2023, 20:26 Ik zou Calvin Stengs graag zien komen als El Ghazi gaat. Zou prima in het systeem passen en heeft het bij Antwerp ook goed gedaan als rechtsbuiten, middenvelder en op tien
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Ik val van m’n klapstoelKlapstoel wrote: ↑15 Jul 2023, 20:26 Ik zou Calvin Stengs graag zien komen als El Ghazi gaat. Zou prima in het systeem passen en heeft het bij Antwerp ook goed gedaan als rechtsbuiten, middenvelder en op tien
- Hatseflats
- Vedette
-
- Ballenjongen
Schjelderup van Benfica halen!!
Megatalent van 19 jaar kan op linksbuiten en op zeker ook op 10. Speelt daar niet. Di Maria is ook weer gehaald
Kost je wel tussen 10 en 12 miljoen
Megatalent van 19 jaar kan op linksbuiten en op zeker ook op 10. Speelt daar niet. Di Maria is ook weer gehaald
-
- Vaste waarde in elftal
Denk dat we door het vertrek van Xavi voor die paar centen nu elke cent nodig hebben, we hebben nog 2 verdedigers, 2 middenvelders en een vervanger voor Simons nodig. Denk dat spelers met een prijskaartje als Sanchez, Vranckx, Spertsyan er niet meer in gaan zitten.Duiven1973 wrote: ↑16 Jul 2023, 10:25 Schjelderup van Benfica halen!!
We hebben met Pepi en Lang al enorm veel geld uitgegeven namelijk
- O Goleiro Grande
- Nationale topspeler
Na verkoop van Sangaré toch wel?PsvBmg wrote: ↑16 Jul 2023, 10:28Denk dat we door het vertrek van Xavi voor die paar centen nu elke cent nodig hebben, we hebben nog 2 verdedigers, 2 middenvelders en een vervanger voor Simons nodig. Denk dat spelers met een prijskaartje als Sanchez, Vranckx, Spertsyan er niet meer in gaan zitten.Duiven1973 wrote: ↑16 Jul 2023, 10:25 Schjelderup van Benfica halen!!
We hebben met Pepi en Lang al enorm veel geld uitgegeven namelijk
- hondjevandebakker
Almada of Zakharyan zouden mooie aanwinsten zijn maar ik ben bang dat we daar niet het geld voor hebben. Ook Ivanusec en Spertsyan zouden mooie aanwinsten zijn. Allemaal spelers die ook al aan Feyenoord of Ajax zijn gelinkt.
Een speler die Ernie sowieso kent is Malik Tillman, die ons vorig jaar met Rangers...je snapt het wel. Aanvallende middenvelder die zowel op 10 als als box-to-box middenvelder kan spelen. Haalde erg goede statistieken vorig seizoen en is dus multi-inzetbaar. Bayern vraagt vanwege zijn aflopende contract niet meer dan €10 miljoen en dit lijkt mij een erg passende speler voor Bosz zijn systeem. Hij is alleen nog geen vaste international bij de VS maar daar is PSV een mooie club voor om daar naartoe te groeien. Hij lijkt in ieder geval een sterke mentaliteit te hebben. Ik zie hem graag komen.
Wellicht is Noa Lang op 10 ook een optie en dan blijft Gustav Isaksen erg interessant om te halen.
Een speler die Ernie sowieso kent is Malik Tillman, die ons vorig jaar met Rangers...je snapt het wel. Aanvallende middenvelder die zowel op 10 als als box-to-box middenvelder kan spelen. Haalde erg goede statistieken vorig seizoen en is dus multi-inzetbaar. Bayern vraagt vanwege zijn aflopende contract niet meer dan €10 miljoen en dit lijkt mij een erg passende speler voor Bosz zijn systeem. Hij is alleen nog geen vaste international bij de VS maar daar is PSV een mooie club voor om daar naartoe te groeien. Hij lijkt in ieder geval een sterke mentaliteit te hebben. Ik zie hem graag komen.
Wellicht is Noa Lang op 10 ook een optie en dan blijft Gustav Isaksen erg interessant om te halen.
- hondjevandebakker
- Joenepsv
- Legende
Hoop dat Stewart snel schakelt en voor Spertsyan gaat. Lijkt mij een haalbare optie en iemand die er meteen staat. Hele fijne voetballer.
Andere interessante spelers zijn imo Amdouni, Martin Baturina (wel een dure rakker), Haraldsson en Dani Olmo nu die op de bankt komt ten faveure van Xavi.
Andere interessante spelers zijn imo Amdouni, Martin Baturina (wel een dure rakker), Haraldsson en Dani Olmo nu die op de bankt komt ten faveure van Xavi.
- DeBruyne
- Meervoudig international
Mocht Lang idd naar de 10 verhuizen, dan zie ik PSV nog wel voor Kamaldeen Sulemana gaan. Gisteren was er ook vlucht vanuit Southampton naar Eindhoven zag ik in het flightradartopic voorbij komen. Dus wie weet.
Zo wie zo een paar interessante namen in de selectie van FC Southampton
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Facking kut clubs.hondjevandebakker wrote: ↑16 Jul 2023, 14:08 Barcola gaat waarschijnlijk naar, je ziet het goed, PSG of RB Leipzig
-
- Nationale topspeler
https://m.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoo ... op-/421436
Staat hier nog interessante opties tussen voor ons? Tillman misschien een bekende van Stewart? Males klinkt ook als een goede optie.
Staat hier nog interessante opties tussen voor ons? Tillman misschien een bekende van Stewart? Males klinkt ook als een goede optie.
-
- Legende
- Clubvoorkeur: Wat denk je zelf
Daar had PSV vorig jaar interesse in, maar blijkbaar niet goed genoeg bevonden.DeBruyne wrote: ↑16 Jul 2023, 14:21Mocht Lang idd naar de 10 verhuizen, dan zie ik PSV nog wel voor Kamaldeen Sulemana gaan. Gisteren was er ook vlucht vanuit Southampton naar Eindhoven zag ik in het flightradartopic voorbij komen. Dus wie weet.
Zo wie zo een paar interessante namen in de selectie van FC Southampton
-
- De Realist
Tijdje geleden kwam hier een jongen voorbij die in de Franse Ligue 2 (meen ik) speelde als aanvaller. Super veel intensiteit in zijn spel, beetje vergelijkbaar met onze voormalige nummer 7. Ik kan me zijn naam niet meer herinneren, maar wellicht iemand anders wel; is dat niet iets waar we nu mee aan de haal kunnen gaan?
(Lekker goed verhaal wel dit, sorry)
(Lekker goed verhaal wel dit, sorry)
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt
- Joenepsv
- Legende
Haraldsson. Goede speler en pas 20 jaar oud. Vraagprijs schijnt tussen de 7 en de 10 miljoen te liggen. Vind hem een hele complete aanvallende middenvelder. Heeft scorend vermogen maar ook oog voor lopende spelers. Heeft een goed loopvermogen en een functionele techniek. Kan me niet voorstellen dat hij niet op de lijstjes van PSV staat.PSV90 wrote: ↑16 Jul 2023, 16:21 https://m.voetbalzone.nl/nieuws/feyenoo ... op-/421436
- De Realist
-
Dat is toch een spits? Laatste wat we nodig hebben. Eerst even 3 middenvelders en een centrale verdediger aub.
- De Realist
Ah ok, ik had meer het idee dat die jongen meer van links af kwam. In dat geval, disregard voor nu
"Give the cup to them today" - Roger Schmidt