Loopt ondertussen weer gewoon keurig 1 op 1.
#rendement #laatzemaarSøren
Johan Bakayoko
- SKERLA
- Legende
- Favoriete speler: Peet Scheefbril
- billyboy
- Bankzitter
- Clubvoorkeur: PSV
Aah thanks! Ik dacht dat ie iets met zijn lies had...
- 11 Tinus
- Legende
- Clubvoorkeur: Philips
Totale rust qua Bakayoko berichten in de media. Waar we voor het EK nog dachten aan een bidding war is er nu vrijwel 0 te zien en lezen in de media. Als hij er dit weekend 2 maakt dan zal het sowieso wel weer madness worden tegen de deadline maar ik ben echt verbaast dat het zo rustig is. Alsof ik er al op reken dat hij sowieso blijft.
- Asterix
- Meervoudig international
Bayern Munchen icm Kompany had gekund, maar die kozen een andere optie. Verder zie ik niet zo snel een andere Europese topclub zich nu melden voor Baka met een monster bod. Al sluit ik Chelsea uiteraard niet uit.
- These users thanked the author Asterix for the post:
- Persepolis
Ich liebe gegenpressung
-
- Regelmatige invaller
- Favoriete speler: Luc Nilis
Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.Eindjehoger wrote: ↑25 Jul 2024, 15:25 PSV wil er alles aan doen om Bakayoko zo snel mogelijk te verkopen. Is momenteel op een negatieve manier aanwezig binnen de groep (voelt zich blijkbaar nogal wat en vertoond raar gedrag op trainingen). Bosz is er in ieder geval helemaal klaar mee.
- Vanthaman18
- Internationale topspeler
- Favoriete speler: Luuk de Jong
-
- Regelmatige invaller
-
- Legende
Heb je ook nog positief nieuws?
- Vanthaman18
- Favoriete speler: Luuk de Jong
Dus dit weekend keept Drommel?
- These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
- Ardbeg
-
Waar zie je dit? Ik zeg niet dat ik het niet per definitie geloof, maar ik heb hier wel wat meer bewijs voor nodig want dit zou wel echt een complete draai van persoonlijkheid zijnEindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 13:10Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.Eindjehoger wrote: ↑25 Jul 2024, 15:25 PSV wil er alles aan doen om Bakayoko zo snel mogelijk te verkopen. Is momenteel op een negatieve manier aanwezig binnen de groep (voelt zich blijkbaar nogal wat en vertoond raar gedrag op trainingen). Bosz is er in ieder geval helemaal klaar mee.
-
Heeft dat niet te maken met fitheid? Was gisteren ook bij TopsupportEindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 13:10Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.Eindjehoger wrote: ↑25 Jul 2024, 15:25 PSV wil er alles aan doen om Bakayoko zo snel mogelijk te verkopen. Is momenteel op een negatieve manier aanwezig binnen de groep (voelt zich blijkbaar nogal wat en vertoond raar gedrag op trainingen). Bosz is er in ieder geval helemaal klaar mee.
- These users thanked the author Jur1913 for the post (total 2):
- Ontbijtkoek • Rob
- GiveCup2day
- International
- Clubvoorkeur: PSV en Chelsea
-
- Regelmatige invaller
Hoe hij zichzelf presenteert is totaal niet de persoon die hij binnen de selectie is, geloof mij maar haha. Ik zie dit nergens, ik hoor dit gewoon.Cas wrote: ↑23 Aug 2024, 13:13Waar zie je dit? Ik zeg niet dat ik het niet per definitie geloof, maar ik heb hier wel wat meer bewijs voor nodig want dit zou wel echt een complete draai van persoonlijkheid zijnEindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 13:10
Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.
- DonyellMalen
- Legende
Heeft wel meegetraind, zag je op de foto’s.
Maar laten we even kalm aan doen, niet te snel aan alles direct conclusies verbinden. Dat de chaos van de transfermarkt die jongens gek maakt lijkt mij vrijwel zeker. Het maakt ons als supporters al onrustig, laat staan wat het met spelers doet.
Met Peter hebben we een trainer die dit in goede banen gaat leiden.
-
-
- Talent
-
-
- Jeugdinternational
Als Bosz er klaar mee is, heeft hij toch voldoende alternatieven om Baka even op de bank te zetten? Chucky is goed, Driouech kan daar spelen, zelfs Saibari of Tillman kunnen daar op hun manier prima spelen. Toch speelde Baka afgelopen weken en heeft hij ook aardig gespeeld. Dat zegt wat mij betreft ook wel iets.
-
RikElfrink heb jij hier ook signalen van opgepikt?Eindjehoger wrote: ↑23 Aug 2024, 13:10Wil er iemand nog terug komen op de stormvloed van kritiek op deze? Baka is gisteren weggestuurd door Peter.Eindjehoger wrote: ↑25 Jul 2024, 15:25 PSV wil er alles aan doen om Bakayoko zo snel mogelijk te verkopen. Is momenteel op een negatieve manier aanwezig binnen de groep (voelt zich blijkbaar nogal wat en vertoond raar gedrag op trainingen). Bosz is er in ieder geval helemaal klaar mee.
-
- Ballenjongen
Maar ik vraag me af waarop het gebaseerd is, 1 iemand op het forum heeft het van horen zeggen?
Dat is toch niet bepaald gelijk een waarheid dan? Zover zie je hier nergens anders iets over geschreven worden, dus rest mij de vraag klopt dit wel?
Dat is toch niet bepaald gelijk een waarheid dan? Zover zie je hier nergens anders iets over geschreven worden, dus rest mij de vraag klopt dit wel?