Transferwindow 2024/25

Bespreek hier alle inkomende PSV-transfers, gewenste transfers en transfergeruchten.
Post Reply
User avatar
DadOfFour
Internationale topspeler
Posts: 3,536
Joined: 28 Feb 2021, 10:48
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

D_98 wrote: 03 Jul 2024, 13:15
ShovingNE2 wrote: 03 Jul 2024, 12:46 Video van 11 minuten met Timmer.

https://www.vi.nl/video/veel-beweging-i ... nsfermarkt
" Bekende transfertargets Flamingo, Driouech en Van de Berg worden besproken" waarin Timmer verteld dat Utrecht rond de 8 miljoen (10 incl bonussen) wilt en dat PSV hier natuurlijk zoveel mogelijk vanaf wilt krijgen. Zal ergens in het midden rondkomen is de verwachting.
Ik kan het niet helpen om me hierbij af te vragen in het midden van wat men verwacht uit te komen?
In het midden van rond de acht miljoen (10 incl. bonussen) en het bedrag dat PSV wil betalen nadat ze bepaald hebben hoeveel "zoveel mogelijk" precies is? :mrgreen:
La vida és massa curta per no fer broma
Søren
Meervoudig international
Posts: 1,072
Joined: 06 Jun 2023, 18:33
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

psvgouda wrote: 03 Jul 2024, 12:47Mauro heb ik op zich dan wel weer behoorlijk wat vertrouwen in, zeker gezien zijn multi inzetbaarheid en zijn bovengemiddelde inzet. De blessureperiodes zie ik vooralsnog als (langdurige) incidenten. Overigens: prio nog altijd op rcv, laat dat duidelijk zijn
De kans dat Mauro niet langdurig geblesseerd raakt voor de kerst is te verwaarlozen, daar kun je helaas niets mee.
Leuk als ie erbij is, goede speler, maar je kan er niet op bouwen.
Jij noemt zijn blessuregeschiedenis incidenten?
Mag ik vragen hoe je daar dan bij komt, want in mijn ogen is zijn fitheid eerder incidenteel dan zijn blessures.
D_98
Jeugdspeler
Posts: 32
Joined: 06 Jun 2023, 10:29
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DadOfFour wrote: 03 Jul 2024, 13:23
D_98 wrote: 03 Jul 2024, 13:15

" Bekende transfertargets Flamingo, Driouech en Van de Berg worden besproken" waarin Timmer verteld dat Utrecht rond de 8 miljoen (10 incl bonussen) wilt en dat PSV hier natuurlijk zoveel mogelijk vanaf wilt krijgen. Zal ergens in het midden rondkomen is de verwachting.
Ik kan het niet helpen om me hierbij af te vragen in het midden van wat men verwacht uit te komen?
In het midden van rond de acht miljoen (10 incl. bonussen) en het bedrag dat PSV wil betalen nadat ze bepaald hebben hoeveel "zoveel mogelijk" precies is? :mrgreen:
Als ik het niet gemist heb in het fragment heeft Timmer niet het bedrag genoemd waar PSV aan dacht (is in een artikel van Rik wel eens benoemd, volgens mij 6 a 7mil + bonussen).
User avatar
SKERLA
Legende
Posts: 10,697
Joined: 26 Aug 2017, 14:22
Favoriete speler: Peet Scheefbril
FOOTB_REM_S: No

D_98 wrote: 03 Jul 2024, 13:15
ShovingNE2 wrote: 03 Jul 2024, 12:46 Video van 11 minuten met Timmer.

https://www.vi.nl/video/veel-beweging-i ... nsfermarkt
" Bekende transfertargets Flamingo, Driouech en Van de Berg worden besproken" waarin Timmer verteld dat Utrecht rond de 8 miljoen (10 incl bonussen) wilt en dat PSV hier natuurlijk zoveel mogelijk vanaf wilt krijgen. Zal ergens in het midden rondkomen is de verwachting.

Verder vooral het stuk over Van de Berg interessant waar het Schouten verhaal aangehaald word. PSV gaat geen 20mil betalen, speler heeft al in de media uitgesproken om weg te willen. Uiteindelijk zal ook Liverpool dan willen verkopen waarna PSV hoopt toe te slaan voor een lager bedrag. Zaakwaarnemer van Vd Berg is dezelfde als die van Schouten dus kan zomaar dezelfde strategie worden.

Verder nog een leuk detail: Timmer heeft vernomen dat er een bescheiden winst op Lozano geboekt gaat worden door de transfer. In tegenstelling tot het kleine verlies dat door vele (hier) verwacht is.
Ter aanvulling:

- Timmer denkt dat 🦩ook op rechtsback kan.
- Dest die gebaat is bij speeltijd richting WK in 'eigen' land; Wat zou betekenen dat hij nog in ieder geval twee jaar hier zou kunnen blijven.
Mr.Unibet
Meervoudig international
Posts: 1,006
Joined: 05 Jun 2021, 15:48
FOOTB_REM_S: No

SKERLA wrote: 03 Jul 2024, 13:59
D_98 wrote: 03 Jul 2024, 13:15

" Bekende transfertargets Flamingo, Driouech en Van de Berg worden besproken" waarin Timmer verteld dat Utrecht rond de 8 miljoen (10 incl bonussen) wilt en dat PSV hier natuurlijk zoveel mogelijk vanaf wilt krijgen. Zal ergens in het midden rondkomen is de verwachting.

Verder vooral het stuk over Van de Berg interessant waar het Schouten verhaal aangehaald word. PSV gaat geen 20mil betalen, speler heeft al in de media uitgesproken om weg te willen. Uiteindelijk zal ook Liverpool dan willen verkopen waarna PSV hoopt toe te slaan voor een lager bedrag. Zaakwaarnemer van Vd Berg is dezelfde als die van Schouten dus kan zomaar dezelfde strategie worden.

Verder nog een leuk detail: Timmer heeft vernomen dat er een bescheiden winst op Lozano geboekt gaat worden door de transfer. In tegenstelling tot het kleine verlies dat door vele (hier) verwacht is.
Ter aanvulling:

- Timmer denkt dat 🦩ook op rechtsback kan.
- Dest die gebaat is bij speeltijd richting WK in 'eigen' land; Wat zou betekenen dat hij nog in ieder geval twee jaar hier zou kunnen blijven.
Dest lijkt me ook vrij logisch. In de regel is duur van de blessure af ook de tijd die je nodig hebt voor het niveau op. Dus als hij eind volgend seizoen pas weer op niveau is dan zie ik een club niet zo snel een gok nemen met de transfersom die PSV voor ogen heeft.

Flamingo heeft in het verleden bij Vitesse ook op rechtsback gespeeld, dus die kan daar inderdaad spelen. Zie in hem wel een soort Geertruida-rol.
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Dest krijgt zijn wedstrijden weer als hij fit is, maar de vraag is hoelang het duurt voordat hij weer in de buurt komt van niveau van afgelopen seizoen. En daarna wil je hem inderdaad nog 1 seizoen behouden, maar dat is een situatie wat nu nog niet te voorzien is.

Mauro en Oppegard vind ik echt te weinig op linksback, maar vanuit PSV begrijp ik wel wat er gezegd wordt op dit moment. Ik denk dat er best nog wel een linksback gehaald gaat worden maar dat het ook een beetje afhankelijk is hoe de transfermarkt gaat verlopen en wanneer PSV zelf ook wat verkopen heeft gedaan gaat dat ook invloed hebben op het transferbudget.
Maria-Franciscus
Jeugdspeler
Posts: 55
Joined: 07 Jun 2023, 10:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 03 Jul 2024, 15:02 Dest krijgt zijn wedstrijden weer als hij fit is, maar de vraag is hoelang het duurt voordat hij weer in de buurt komt van niveau van afgelopen seizoen. En daarna wil je hem inderdaad nog 1 seizoen behouden, maar dat is een situatie wat nu nog niet te voorzien is.

Mauro en Oppegard vind ik echt te weinig op linksback, maar vanuit PSV begrijp ik wel wat er gezegd wordt op dit moment. Ik denk dat er best nog wel een linksback gehaald gaat worden maar dat het ook een beetje afhankelijk is hoe de transfermarkt gaat verlopen en wanneer PSV zelf ook wat verkopen heeft gedaan gaat dat ook invloed hebben op het transferbudget.
Ik zou er niet op rekenen. Bosz zelf vertelde dat linksback met Dest v.a. tweede seizoenshelft en daarvoor Mauro en Oppegård (heeft een heel goed seizoen bij Heracles gehad, aldus Bosz) volledig bezet is. Gezien de andere opgaven die er liggen, zou ik het ook raar vinden als er nog een linksback wordt toegevoegd aan de selectie.
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Josef Dettelbacher wrote: 03 Jul 2024, 12:54Teleurstellend, ik had minimaal 13 minuten verwacht
Dan moet je een pro abo nemen JD. De stand van zaken en de biedingen rond Sepp zitten in dat extra deel.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
Mvogoat
Basisspeler
Posts: 404
Joined: 25 Jan 2022, 11:30
FOOTB_REM_S: No

Maria-Franciscus wrote: 03 Jul 2024, 15:29
Massimo wrote: 03 Jul 2024, 15:02 Dest krijgt zijn wedstrijden weer als hij fit is, maar de vraag is hoelang het duurt voordat hij weer in de buurt komt van niveau van afgelopen seizoen. En daarna wil je hem inderdaad nog 1 seizoen behouden, maar dat is een situatie wat nu nog niet te voorzien is.

Mauro en Oppegard vind ik echt te weinig op linksback, maar vanuit PSV begrijp ik wel wat er gezegd wordt op dit moment. Ik denk dat er best nog wel een linksback gehaald gaat worden maar dat het ook een beetje afhankelijk is hoe de transfermarkt gaat verlopen en wanneer PSV zelf ook wat verkopen heeft gedaan gaat dat ook invloed hebben op het transferbudget.
Ik zou er niet op rekenen. Bosz zelf vertelde dat linksback met Dest v.a. tweede seizoenshelft en daarvoor Mauro en Oppegård (heeft een heel goed seizoen bij Heracles gehad, aldus Bosz) volledig bezet is. Gezien de andere opgaven die er liggen, zou ik het ook raar vinden als er nog een linksback wordt toegevoegd aan de selectie.
Kunt eigenlijk daar nog weinig over zeggen. Ook wetende dat beide vaak geblesseerd zijn geweest afgelopen jaren.
These users thanked the author Mvogoat for the post:
Bartjuh
Anel Ahmedhodzic komt eraan!🏴‍☠️
Voormalig KG
Lid scoutingsteam
Posts: 4,597
Joined: 07 Aug 2018, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Massimo wrote: 03 Jul 2024, 15:02 Dest krijgt zijn wedstrijden weer als hij fit is, maar de vraag is hoelang het duurt voordat hij weer in de buurt komt van niveau van afgelopen seizoen. En daarna wil je hem inderdaad nog 1 seizoen behouden, maar dat is een situatie wat nu nog niet te voorzien is.

Mauro en Oppegard vind ik echt te weinig op linksback, maar vanuit PSV begrijp ik wel wat er gezegd wordt op dit moment. Ik denk dat er best nog wel een linksback gehaald gaat worden maar dat het ook een beetje afhankelijk is hoe de transfermarkt gaat verlopen en wanneer PSV zelf ook wat verkopen heeft gedaan gaat dat ook invloed hebben op het transferbudget.
Het roepen een speler voor die positie te willen zal de positie van PSV verzwakken en niet positief werken ten opzichte van de eigen spelers Mauro en Oppergard.

Blijkbaar aar heeft Twente ook al interesse getoond toen hij voor Heracles speelde als eventuele vervanger voor Gijs Smal.

https://www.twenteinsite.nl/eerste-elft ... -echt-goed

Ik weet het gewoonweg niet vond het wel een uitstekende speler bij de jeugd in in Jong. Helaas heb ik hem niet bij Heracles kunnen volgen, al speelde hij alles in de tweede seizoenshelft.
Zoals al eerder betoogd ik geloof sinds vorig seizoen in Bosz, als hij en Steward overtuigd zijn dan ga ik er maar vanuit dat hij goed genoeg is.
User avatar
Vanthaman18
Internationale topspeler
Posts: 4,851
Joined: 31 Jan 2022, 13:19
Favoriete speler: Luuk de Jong
FOOTB_REM_S: No

Ik heb hem meerdere malen zien spelen bij Heracles, en daar heeft hij het echt meer dan prima gedaan. Lekker aanvallende back, vrij snel ook. Maargoed, dit zal geen basismateriaal worden voor PSV
These users thanked the author Vanthaman18 for the post:
TylerDurdn
Ittot
Internationale topspeler
Posts: 4,270
Joined: 26 Sep 2020, 21:24
FOOTB_REM_S: No

Verdedigend is hij te kwetsbaar. Wel snel en aan de bal sterk.
Sparts
Geselecteerd voor Oranje
Posts: 784
Joined: 07 Jan 2021, 13:34
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Bij die transfer van Schouten en nu wat ze willen met van den Berg, gaat de speler over voor een bedrag fors lager dan wat andere teams willen betalen. Is het dan niet waarschijnlijk dat daareven relatief groot percentage doorverkooppercentage aan gekoppeld is?
User avatar
ShovingNE2
Site Admin
Posts: 29,749
Joined: 25 Aug 2017, 11:11
FOOTB_REM_S: No

Of terugkoop clausule. Ja. Prima.
"When it comes to luck, you create your own" - Bruce Springsteen
User avatar
Fanatic-U-s
Internationale topspeler
Posts: 4,308
Joined: 17 Oct 2017, 00:00
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Fredrik Oppegård
FOOTB_REM_S: No

Sparts wrote: 03 Jul 2024, 19:43 Bij die transfer van Schouten en nu wat ze willen met van den Berg, gaat de speler over voor een bedrag fors lager dan wat andere teams willen betalen. Is het dan niet waarschijnlijk dat daareven relatief groot percentage doorverkooppercentage aan gekoppeld is?
Wat willen ze met Van den Berg?
Ex unitate vires
User avatar
TomPSV023
Meervoudig international
Posts: 1,052
Joined: 18 Jun 2023, 09:46
Clubvoorkeur: PSV
Favoriete speler: Messi
FOOTB_REM_S: No

Zijn er trouwens nog buitenkansjes op de transfervrije markt dit jaar waar we ook al aan gelinkt zijn eerder?
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV023 wrote: 04 Jul 2024, 10:28 Zijn er trouwens nog buitenkansjes op de transfervrije markt dit jaar waar we ook al aan gelinkt zijn eerder?
https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler

Enige die ik voorbij heb zie komen tot nu toe was Memphis
User avatar
Maikel
Site Admin
Posts: 18,382
Joined: 10 May 2018, 10:21
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Cas wrote: 04 Jul 2024, 10:38
TomPSV023 wrote: 04 Jul 2024, 10:28 Zijn er trouwens nog buitenkansjes op de transfervrije markt dit jaar waar we ook al aan gelinkt zijn eerder?
https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler

Enige die ik voorbij heb zie komen tot nu toe was Memphis
Ben Ketser ook transfervrij zie ik
These users thanked the author Maikel for the post (total 2):
RIOTylerDurdn
Cas
Meervoudig international
Posts: 1,426
Joined: 29 Jun 2022, 12:27
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Maikel wrote: 04 Jul 2024, 10:39
Cas wrote: 04 Jul 2024, 10:38

https://www.transfermarkt.com/statistik ... osespieler

Enige die ik voorbij heb zie komen tot nu toe was Memphis
Ben Ketser ook transfervrij zie ik
En atal ook, tijd om een fifa dream team samen te stellen
User avatar
Maax
Meervoudig international
Posts: 1,302
Joined: 21 Jun 2022, 09:52
FOOTB_REM_S: No

Cas wrote: 04 Jul 2024, 10:40
Maikel wrote: 04 Jul 2024, 10:39

Ben Ketser ook transfervrij zie ik
En atal ook, tijd om een fifa dream team samen te stellen
Varane :zip:
Rikkert1234
Vedette
Posts: 5,704
Joined: 12 May 2021, 16:09
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

TomPSV023 wrote: 04 Jul 2024, 10:28 Zijn er trouwens nog buitenkansjes op de transfervrije markt dit jaar waar we ook al aan gelinkt zijn eerder?
https://www.voetbalzone.nl/nieuws/ajax- ... di-/393535
User avatar
DonyellMalen
Legende
Posts: 13,901
Joined: 04 Nov 2020, 14:37
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

Olai wrote: 30 Jun 2024, 18:26 Vreemd dat jullie Ricardo Rodriguez zijn vergeten, die ook links-centraal kan. Is wat contact geweest, maar heeft ook andere (Saudische) opties en wellicht na goed EK nog meer opties.
Zou dit wel echt een geweldige optie vinden tot Dest terug is. Iemand die ook het vuile werk voor Lang kan opknappen.
1913PSV.
Vaste waarde in elftal
Posts: 661
Joined: 12 Jun 2022, 18:10
Clubvoorkeur: PSV
FOOTB_REM_S: No

DonyellMalen wrote: 04 Jul 2024, 11:44
Olai wrote: 30 Jun 2024, 18:26 Vreemd dat jullie Ricardo Rodriguez zijn vergeten, die ook links-centraal kan. Is wat contact geweest, maar heeft ook andere (Saudische) opties en wellicht na goed EK nog meer opties.
Zou dit wel echt een geweldige optie vinden tot Dest terug is. Iemand die ook het vuile werk voor Lang kan opknappen.
Mooi ook voor PSV media om weer een Angelino-achtige teaser te doen. He is back, left-back :mrgreen:
Massimo
Legende
Posts: 13,814
Joined: 21 Sep 2017, 00:00
FOOTB_REM_S: No

Ricardo Rodriguez is wat mij betreft meer dan welkom.
These users thanked the author Massimo for the post:
Boszball1913
User avatar
11 Tinus
Legende
Posts: 15,339
Joined: 09 Oct 2020, 00:00
Clubvoorkeur: Philips
FOOTB_REM_S: No

Rodriguez lijkt mij eerder een vervanger van Boscagli dan een tijdelijke vervanger van Dest.
Post Reply