Er wonen verrassend veel collega supporters in de regio!floss0182 wrote: ↑12 Jul 2022, 23:27Zie toevallig Gouda staan en ik woon er praktisch naast Ouderkerk aan den IJssel (Zuid Holland).
Ik ben als klein jongetje (nu 35) een keer meegegaan met mn moeders haar werk in de bus vol Feyenoord supporters naar PSV(m'n ma werkte destijds bij een callcenter en verkocht seizoenskaarten of kaarten voor PSV).
Mijn allereerste wedstrijd was PSV - Feyenoord en deze won Feyenoord. Maar de liefde voor PSV is daar geboren. De spelershome in. Een goud PSV speldje gekregen van ik meen Philip Cocu. De sfeer van het stadion. Ik wist niet wat ik meemaakte.
Ik kijk sindsdien alle wedstrijden van PSV live (helaas niet in het stadion gezien de afstand).
Ik hoop dan ook mooie discussies en de liefde voor PSV met jullie te delen op dit forum.
Nieuw? Stel je voor!
- Trixm
- Vedette
Saibari is underrated.
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Zeker! Zijn alleen minder luidruchtig dan die gasten uit Amsterdam en Rotterdam. Gouda en omgeving zie ik toch regelmatig mensen met PSV-shirts, al zullen het er wellicht nooit zoveel worden als die van de twee andere clubs. Maakt niet uit, het is mooi zoals het is!
- Franciscus
- Nationale topspeler
- Clubvoorkeur: PSV
- Favoriete speler: Mauro Jr
Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
- PapaHiljemark
- Talent
Welkom Franciscus!Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:32 Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Eindelijk eens iemand die pareltjes als Narsingh, Bruma en Van Ankeren waardeert. Welkom!Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:32 Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
- DadOfFour
- Internationale topspeler
Welkom Franciscus!Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:32 Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
Vraagje, hoe goed ben je in het herkennen van sarcasme?
Lijkt we belangrijke vaardigheid te zijn hier op 't forum
La vida és massa curta per no fer broma
- Franciscus
- Nationale topspeler
Het wisselt. Soms herken ik het direct, soms nauwelijks. En veel mensen die het gebruiken zijn er eigenlijk -ironisch genoeg- heel slecht inDadOfFour wrote: ↑27 Jul 2022, 20:28Welkom Franciscus!Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:32 Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
Vraagje, hoe goed ben je in het herkennen van sarcasme?
Lijkt we belangrijke vaardigheid te zijn hier op 't forum
- Franciscus
- Nationale topspeler
Dat Jerremaine Lens is afgezakt naar de Franse derde divisie doet me pijn, met Narsing had ik niet zo heel veel. Bruma, van Ankeren, Manolev, Willems, Flemming Povlsen, Gakhogidze, Alcides, dat soort namen ja.Thijs wrote: ↑27 Jul 2022, 17:50Eindelijk eens iemand die pareltjes als Narsingh, Bruma en Van Ankeren waardeert. Welkom!Franciscus wrote: ↑27 Jul 2022, 09:32 Hoi. Ik ben Franciscus, 50 jaar oud en al 100 jaar fan van PSV. Voorkeur voor grillige buitenspelers (voor en achter).
-
- Ballenjongen
- Clubvoorkeur: P.S.V.
Hallo allemaal,
Na veel over dit forum gelezen te hebben op Twitter mezelf aangemeld.
Mijn Naam is Willie en ben 37 jaar.
Ik kom uit Den Bosch en ben P.S.V. fan vanaf mijn jonge jaren, heb geen seizoenskaart (niet in de gelegenheid) maar volg de club op de voet.
Ik geniet van het spelletje en kan gek zijn van keepers (Van Breukelen, Gomes, Zoet), verdedigers (Popescu, Alex, Dumfries), Middenvelders (Cocu, Van Bommel, Guardado) en aanvallers (Romario, Ronaldo, Van Nistelrooy).
Mijn favoriete P.S.V.er aller tijden is Luc Nilis.
Favoriet nu zijn Teze, Sangaré, Gakpo en Luuk de Jong.
Van Jong P.S.V. zij Antonisse, Van de Blaak, Van Duiven, Babadi en Peersman de spelers die ik met bovengemiddelde interesse volg.
Groeten Willie
Na veel over dit forum gelezen te hebben op Twitter mezelf aangemeld.
Mijn Naam is Willie en ben 37 jaar.
Ik kom uit Den Bosch en ben P.S.V. fan vanaf mijn jonge jaren, heb geen seizoenskaart (niet in de gelegenheid) maar volg de club op de voet.
Ik geniet van het spelletje en kan gek zijn van keepers (Van Breukelen, Gomes, Zoet), verdedigers (Popescu, Alex, Dumfries), Middenvelders (Cocu, Van Bommel, Guardado) en aanvallers (Romario, Ronaldo, Van Nistelrooy).
Mijn favoriete P.S.V.er aller tijden is Luc Nilis.
Favoriet nu zijn Teze, Sangaré, Gakpo en Luuk de Jong.
Van Jong P.S.V. zij Antonisse, Van de Blaak, Van Duiven, Babadi en Peersman de spelers die ik met bovengemiddelde interesse volg.
Groeten Willie
Last edited by Willie on 06 Aug 2022, 22:18, edited 1 time in total.
- Heissenberrug
- Internationale topspeler
-
- Talent
- Clubvoorkeur: PSV, Liverpool
Dag allen, na lang meelezen toch maar eens een accountje aangemaakt. 28 jaar oud en dit jaar voor het 21e jaar al een seizoenskaart. Mijn jeugdheld was toch echt wel Mateja Kezman. Voetballend niet altijd even sterk, maar deze man schoot echt vanuit alle hoeken en standen die bal in het netje. Ook kom ik vaak op de Herdgang om wat oefenwedstrijden te fluiten van verschillende jeugdteams binnen PSV. Jason van Duiven is over 3-4 jaar vaste spits in PSV 1!
-
- Lid van verdienste
- Rol: Organisator Prediction League
- Favoriete speler: Ronaldo Luís Nazário de Lima
Wat een mooie speler was Zico! Geweldige dribbel, maar ook een trap, waarmee hij doet denken aan Nilis qua combinatie van kracht en toch kunnen plaatsen.
Welkom!
- psvgouda
- Vedette
- Clubvoorkeur: Nou ja! Wanne vraag
- Favoriete speler: Ismael Saibaasie
Franciscus wrote: ↑28 Jul 2022, 09:32Het wisselt. Soms herken ik het direct, soms nauwelijks. En veel mensen die het gebruiken zijn er eigenlijk -ironisch genoeg- heel slecht in
- Standbeeld
- Mister PSV
Welkom!
En dan zal ik maar direct aftrappen: waarom AZ én Bodo?
- Standbeeld
- Mister PSV